تکنیکال بیت کوین 10 فروردین

تحلیل تکنیکال بیت کوین 10 فروردین

زمان مطالعه 2 دقیقه

علیرغم سرکوب های مداوم ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین برای مدت کوتاهی در 30 مارس به بیش از 29000 دلار و بالاترین حد خود برای سال 2023 رسید. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین 10 فروردین می پردازیم.

تکنیکال بیت کوین 10 فروردین

قیمت بیت کوین برای مدت کوتاهی در 30 مارس به بیش از 29000 دلار رسید و با وجود سرکوب اخیر نظارتی ایالات متحده علیه شرکت های رمزنگاری و عدم اطمینان مرتبط، رکورد جدیدی را برای سال ثبت کرد.

بر اساس گزارش ها، قیمت بیت کوین در 30 مارس به 29,132.82 دلار و به سطوحی رسید که درست قبل از سقوط صرافی ارزهای دیجیتال FTX در اوایل نوامبر 2022 مشاهده شد.

تکنیکال بیت کوین 10 فروردین

تکنیکال بیت کوین 10 فروردین

این افزایش با وجود طیف وسیعی از سرکوب‌های نظارتی در روزهای اخیر، مانند شکایت کمیسیون معاملات آتی کالا در ایالات متحده علیه بایننس و مدیرعامل آن CZ در 27 مارس رخ داده است.

بازگشت قیمت بیت کوین در پی چنین سرکوبی باعث تعجب بسیاری از مفسران صنعت شد. برخی بر این باورند که این به دلیل حدس و گمان است که دعوی قضایی تنها منجر به جریمه های جزئی برای صرافی ارزهای دیجیتال بر اساس حجم تراکنش خواهد شد.

شاخص ترس و طمع رمزنگاری – که هدف آن نمایش عددی “احساسات سرمایه گذاران” فعلی نسبت به بیت کوین و قیمت ارزهای دیجیتال است – علیرغم نوسانات در بخش بانکداری جهانی، طی ماه گذشته به طور پیوسته در حال افزایش بوده است.

برخی از معامله گران استدلال کرده اند که افزایش قیمت اخیر ممکن است به دلیل خرید مجدد معامله گران با حجم بالا باشد که بیشتر به استراتژی های خرید آنها مربوط می شود تا عوامل بنیادی.

cointelegraph

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT