فروش آنلاین طرح های لباس

5 بهترین وب سایت برای فروش آنلاین طرح های لباس شما

زمان مطالعه 3 دقیقه

آیا شما ترکیب کاملی از خلاق و کارآفرین هستید؟

اگر جواهرات می‌سازید یا لباس، کفش یا کیف دستی طراحی می‌کنید، در دوران طلایی کارآفرینان مد زندگی می‌کنید.  فروش آنلاین طرح های لباس را در این سایت ها می توانید انجام دهید.

با این حال، هر بازار آنلاین محیط مناسبی برای هر نوع برند مد نیست. هر کدام از مشتریان پرشور خود را دارند که به دنبال انواع خاصی از برندها با انواع خاص محصولات، فلسفه های برند و پروتکل های خدمات مشتری هستند.

با این اوصاف، در اینجا توصیه‌های ما برای فروش محصولات مد برچسب خصوصی شما بسته به جایی است که آنها و شما بیشترین تطابق را با پایگاه مشتری و محصولات پرفروش دارند.

نقد درآمد ارزی

1. در Etsy بفروشید

بدون شک نام Etsy را شنیده اید. این یکی از شناخته شده ترین بازارهای آنلاین است و حتی یک برنامه تلفن همراه را برای خریداران و فروشندگان ارائه می دهد. صاحبان فروشگاه Etsy از هر گوشه ای از جهان می آیند. خریداران Etsy تقریباً به هر چیزی دسترسی دارند، مهم نیست چقدر تخصصی هستند.

لیست محبوب ترین اقلام Etsy هر روز تغییر می کند، اما در زمان انتشار برای این وبلاگ، جواهرات ویژه مانند حلقه نامزدی ایرلندی “Claddagh” در کنار دفترچه های DIY ترند شد. بسیاری از فروشندگان Etsy همچنین بر محصولاتی تمرکز می‌کنند که از مضامین ادبی و فیلم‌های مذهبی مانند هری پاتر، جنگ ستارگان و دکتر هو پیروی می‌کنند.

فروش در Etsy آسان است. فقط فروشگاه Etsy خود را با یک نام توصیفی و خاص باز کنید که به مجموعه محصولات شما و مشتریانی که به دنبال آنها هستند احترام بگذارد.

وقتی صحبت از هزینه‌ها می‌شود، Etsy کارمزد 0.18 یورو را برای 4 ماه با کارمزد تراکنش 5 درصد و هزینه پردازش پرداخت 4 درصد + 0.30 یورو برای اقلام فروخته شده دریافت می‌کند.

2. به Cargoh بپیوندید

Cargoh یک بازار اجتماعی برای خلاقان مستقل است که عمدتاً در محصولات مستقل از سراسر جهان تخصص دارند. همانند سایر سایت ها، برای شروع فروش در Cargoh، فقط باید ویترین مجازی خود را با عکس های جذاب محصول ایجاد کنید.

این پلتفرم هیچ نرخ درج یا کارمزد ماهانه دریافت نمی کند، اما در عوض به هر فروش 8 درصد کارمزد تعلق می گیرد. در حال حاضر، برخی از محبوب ترین اکسسوری ها، حلقه های مردانه با اثر انگشت هستند.

3. برند خود را در Blomming خرده فروشی کنید

Blomming به طراحان مد این امکان را می‌دهد که مستقیماً از وبلاگ، شبکه‌های اجتماعی، لیست تلفن همراه یا وب‌سایت برند خود از طریق کدی که به راحتی جاسازی می‌شود، فروش داشته باشند. این منبع برای کارآفرینان با تمرکز بر فروش از طریق رسانه های اجتماعی عالی است.

Blomming هزینه ماهانه از پایگاه کاربر خود دریافت می کند. مقیاس شارژ ماهانه معقول است:

. 9.99 یورو برای 200 مگابایت فضای فهرست محصول در ماه

. 19.99 یورو برای 1024 مگابایت فضای فهرست محصول در ماه

Blomming با توانایی ایجاد یک دامنه ad hoc یک منبع عالی برای خلاقانی است که می خواهند اشیاء و لوازم جانبی طراحی شده خاص را بفروشند.

فروش آنلاین طرح های لباس

فروش آنلاین طرح های لباس

4. مارک خود را در Zibbet بازاریابی و بفروشید

فروشندگان آنلاینی که برای طرح در زیبت ثبت نام می کنند باید فروشگاه مجازی خود را با استفاده از یکی از تم های زیبت ایجاد کنند.

این بازار کارمزد کمیسیون را به فروش ضمیمه نمی کند و در عوض از کاربران بر اساس تعداد کانال های فروش که برای استفاده از فروشگاه Zibbet برای فروش انتخاب می کنند، ماهیانه 5 دلار هزینه دریافت می کند.

محبوب ترین دسته بندی های مد فروخته شده در اینجا شامل لباس و لوازم جانبی کودکان است.

5. برای MissHobby ثبت نام کنید

این بازار به فروشندگان آپلود رایگان، فضای نامحدود و دسترسی به مواردی که در پورتال های دیگر مانند Trovaprezzi.it و Shoppydoo.it به صورت رایگان فروخته می شود، ارائه می دهد. آنها همچنین تبلیغاتی را وارد می کنند که هرگز منقضی نمی شوند.

هزینه ثبت نام در MissHobby و تبدیل شدن به یک فروشنده مستقل یا 12 یورو در سال با 3.5٪ کمیسیون در فروش است، یا برای یک نمایه برتر شامل google analytics، 39 یورو در سال با 5٪ کمیسیون.

اقلام قلاب بافی مانند کیف، گوشواره، کلاه حیوانات و غیره در اینجا فروش خوبی دارند.

تعیین موجودی فروشگاه آنلاین شما

راه های مختلفی برای تهیه موجودی برای فروشگاه آنلاین شما وجود دارد. می‌توانید عمده‌فروشی کنید، محصولات مد برندهای دیگر را دوباره بفروشید، یا برچسب خصوصی خود را ایجاد کنید. هر رویکرد مزایا و معایبی دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT