سایت برتر طراحی آنلاین لباس

5 سایت برتر طراحی آنلاین لباس به صورت رایگان

زمان مطالعه 4 دقیقه

آیا به دنبال مکانی سایت برتر طراحی آنلاین لباس هستید؟ در این مقاله من فهرستی از 5 وبسایت برتر برای طراحی آنلاین لباس های خود را به صورت رایگان جمع آوری کردم.

دوره طراحی لباس این امکان را به شما می دهد که از مفاهیم پایه تا مهارت های پیشرفته در زمینه طراحی لباس آموزش ببینید. این دوره با استفاده از ابزارهای مدرن و تکنیک های بروز، به شما کمک می کند تا به یک طراح لباس حرفه ای تبدیل شوید. اگر دوست دارید توانایی خلاقیت و نوآوری خود را در زمینه طراحی لباس به ارمغان بیاورید، شرکت کردن در کلاس طراحی لباس یک فرصت بی نظیر برای شماست. این دوره آموزشی، بهترین و کاملترین دوره طراحی لباس و مد برای شما خواهد بود.

همانطور که عصر مدرن روز به روز در حال رشد است، مدهای جدید نیز در بین نوجوانان و جوانان در حال ظهور است. امروز، همه می‌خواهند شیک ترین و برازنده ترین لباس ها را برای پوشیدن بخرند. حتی با وجود لباس های شیک و زیبا در بازار، بسیاری از مردم آنها را مطابق سلیقه خود نمی‌دانند. بنابراین، برای خرید لباس عالی و رضایت بخش، بسیاری از جوانان می‌خواهند لباس های خود را مطابق با آنها طراحی کنند. بنابراین، در این مقاله، می‌خواهم به شما بگویم که همه شما می‌توانید با کمک برخی از وبسایت های رایگان، لباس های خود را به صورت آنلاین طراحی کنید.

بنابراین، آیا آماده هستید تا لباس های خود را به صورت آنلاین طراحی کنید؟ هیچ هزینه ای برای انجام آن وجود ندارد. بله، بچه ها، این سایت ها واقعا عالی هستند که به شما این امکان را می‌دهند که لباس های خود را به صورت رایگان طراحی کنید.

1. Contrado

Contrado یکی از بهترین وبسایت هایی است که می‌توانید لباس های خود را به صورت آنلاین طراحی کنید و اگر دوست دارید آنها را خریداری کنید. همچنین می‌توانید لباس های طراحی شده قبلی را در Contrado پیدا کنید تا مستقیماً از سایت خریداری کنید.

لباس و پارچه برای همه زنان، مردان و بچه ها وجود دارد. طراحی و خرید لباس در Contrado بسیار آسان است. کافی است از سایت دیدن کنید، محصول را انتخاب کنید و روی دکمه شروع طراحی کلیک کنید. پس از اتمام کار، کافیست برای خرید به دکمه «Preview & Buy» بروید.

2.سایت برتر طراحی آنلاین لباس Apliiq.Com

این همچنین یک وبسایت شگفت انگیز برای طراحی لباس برای مردان، زنان، کودکان و نوزادان است. در اینجا می‌توانید شلوار، تی شرت، ژاکت و پلیور و … طراحی کنید. این سایت طراحی لباس را تنها در 4 مرحله انجام می‌دهد. اینها پایه، رنگ، پارچه و چهارمین وصله هستند. پس از آخرین مرحله می‌توانید قیمت محصول طراحی شده خود را مشاهده کنید به همین دلیل می‌توانید لباس های طراحی شده خود را نیز از این سایت خریداری کنید.

3.سایت برتر طراحی آنلاین لباس Spreadshirt.Com

همچنین یک وبسایت رایگان و مشهور در سراسر جهان برای طراحی آنلاین لباس های خود است. پس به سایت سر بزنید و شروع به طراحی لباس کنید. در اینجا می‌توانید لباس هایی برای مردان، زنان، کودکان و نوزادان طراحی کنید. انتخاب خود را انتخاب کرده و شروع به طراحی کنید. در اینجا می‌توانید طرح ها و کامنت های متعددی را برای چسباندن به تی شرت و سایر لباس های خود انتخاب کنید. این سایت به شما این امکان را می‌دهد که حتی بدون نیاز به مهارت خاصی، لباس طراحی کنید.

پس از تکمیل طرح شما قیمت آن نمایش داده می‌شود و می‌توانید لباس های طراحی شده خود را از اینجا خریداری کنید.

4. Neighborhoodies.Com

این سایت همچنین به شما این امکان را می‌دهد که لباس های خود را به صورت رایگان طراحی کنید. پس از طراحی لباس، می‌توانید لباس های طراحی شده خود را خریداری کنید. در اینجا می‌توانید لباس هایی برای مردان، زنان، حیوانات خانگی، بچه ها و نوزادان طراحی کنید. در این سایت، صفحات متعددی را با تصاویر محصول و قیمت های مرتبط مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی Customize می‌توانید هر پارچه ای را که دوست دارید سفارشی کنید.

با کلیک بر روی Customize، دو گزینه HTML و Flash برای طراحی لباس مشاهده خواهید کرد. هر گزینه ای را برای سفارشی کردن یا طراحی آن پارچه با توجه به خود انتخاب کنید. به نظر من روش flash بهتر است.

5.سایت برتر طراحی آنلاین لباس Cafepress.Com

Cafepress.Com یکی دیگر از محبوب ترین و مشهورترین مکان های جهانی برای طراحی و خرید آنلاین لباس است. بله اینجا می‌توانید با آپلود عکس لباس خودتون رو طراحی کنید و طرح بزنید. طرح های زیادی را در Cafepress.com برای استفاده با لباس‌های خود خواهید یافت. پس از اتمام طراحی می توانید لباس های طراحی شده خود را خریداری کنید.

این همه بچه ها! تمامی این وب سایت ها به شما این امکان را می دهند که با آپلود عکس پارچه لباس های خود را طراحی کنید و همچنین می توانید لباس های طراحی شده خود را خریداری کنید.

امتیاز 4.5/5 - از 30 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT