پلتفرم درمانی آنلاین

5 پلتفرم درمانی آنلاین که باید امتحان کنید

زمان مطالعه 4 دقیقه

خدمات آنلاین درمانی جایگزین های مناسبی برای مشاوره حضوری ارائه می دهد. اینها بهترین پلتفرم هایی هستند که باید امتحان کنید. 5 پلتفرم درمانی آنلاین را در ادامه معرفی کرده ایم.

سلامت روان بخش مهمی از رفاه است. گاهی اوقات، ممکن است برای مقابله با موانع زندگی به حمایت بهتری نیاز داشته باشید. خواه با اضطراب، افسردگی، تروما، یا مشکلات رابطه دست و پنجه نرم کنید، مشاوره آنلاین می تواند یک گزینه مفید و مقرون به صرفه برای دریافت کمک متخصص باشد.

در این پست، چندین پلتفرم درمان آنلاین را بررسی خواهیم کرد که ویژگی‌ها، خدمات و امتیازات مختلفی را برای برآورده کردن نیازها و ترجیحات خاص شما ارائه می‌دهند. این پلتفرم‌های مشاوره آنلاین شما را با درمانگران معتبر مرتبط می‌سازد که می‌توانند مراقبت‌های فردی و متخصص را به شما ارائه دهند.

1.پلتفرم درمانی آنلاین BetterHelp

BetterHelp یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌های درمانی آنلاین است که بیش از 30000 درمانگر مجاز و میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان دارد. بسته به آنچه در درمان آنلاین به دنبال آن هستید، می‌توانید از طریق طیف گسترده خدمات BetterHelp، از جمله درمان فردی، زوجی و گروهی، و همچنین مشاوره تخصصی نوجوانان، به کمک بیترهلپ کمک کنید.

همچنین بسته به ترجیحات و در دسترس بودن خود پیام های متنی، چت زنده، تلفن و جلسات ویدیویی نامحدود دریافت می کنید. این پلتفرم ابزارهای خودیاری را برای شرکت در وبینارهای گروهی با موضوعات مختلف ارائه می دهد.

قیمت BetterHelp از 60 تا 90 دلار در هفته متغیر است (هر چهار هفته یک بار صورتحساب می شود)، اگرچه ممکن است بسته به مکان و در دسترس بودن متفاوت باشد. همچنین می توانید از آنها درخواست کمک مالی کنید.

2.پلتفرم درمانی آنلاین Talkspace

Talkspace یکی دیگر از پلتفرم های برجسته مشاوره آنلاین است که تلاش می کند تا درمان را به راحتی در دسترس و مقرون به صرفه برای همه قرار دهد. درمانگران در Talkspace در تکنیک‌های مبتنی بر شواهد مانند رفتار درمانی شناختی (CBT)، رفتار درمانی دیالکتیکی (DBT) و ذهن آگاهی آموزش دیده‌اند.

Talkspace بر اساس انتخاب ها، اهداف و شخصیت شما با یک متخصص ارتباط برقرار می کند. می توانید با استفاده از پیام های متنی، صوتی یا تصویری با درمانگر خود تماس بگیرید. جلسات و سمینارهای ویدئویی زنده نیز برای انتخاب شما در دسترس هستند.

Talkspace بسته به سطح پشتیبانی مورد نیاز شما، برنامه های مختلفی را ارائه می دهد که از 69 تا 109 دلار در هفته متغیر است. همچنین می توانید به خدمات اضافی مانند زوج درمانی، روانپزشکی و درمان نوجوانان دسترسی داشته باشید.

3. Regain

Regain یک پلتفرم آنلاین درمانی است که بر مشاوره رابطه و زوج درمانی تمرکز دارد. Regain با شما و همسرتان برای بهبود ارتباطات، صمیمیت، اعتماد و سایر زمینه های کلیدی رابطه شما کار می کند. این شما را با یک درمانگر خبره که قبلاً با زوج‌ها کار کرده است، مرتبط می‌کند و می‌تواند به شما در مشکلات مختلفی مانند خیانت، طلاق، والدین یا خانواده‌های ترکیبی کمک کند.

شما و شریک زندگیتان می توانید یک اکانت مشترک به اشتراک بگذارید و به درمانگر خود با هم یا جداگانه پیام دهید. همچنین می توانید جلسات زنده با درمانگر خود از طریق چت، تلفن یا ویدیو داشته باشید. Regain همچنین درمان را برای افراد ارائه می دهد و برنامه های آن بسته به ترجیحات شما بین 60 تا 90 دلار در هفته شروع می شود.

4.پلتفرم درمانی آنلاین Pride Counseling

مشاوره غرور یک پلتفرم درمانی است که به نگرانی های سلامت روان جامعه LGBTQ+ می پردازد. مشاوره غرور، موانع خاصی را که افراد عجیب و غریب در زندگی روزمره خود با آن مواجه می شوند، مانند تبعیض، انگ، نگرانی های هویتی و سایر مسائل، تصدیق می کند.

مشاوره پراید شما را با یک درمانگر مجرب که دگرباش پسند و شایسته است و حداقل سه سال و 2000 ساعت تخصص دارد جفت می کند. شما می توانید در مورد هر چیزی که بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد، از جمله تبعیض، بیرون آمدن، تغییر جنسیت، عزت نفس و روابط صحبت کنید.

این یک برنامه سلامت امن است که داده های شما را نمی دزدد. می توانید از طریق یک کانال امن با درمانگر خود ارتباط برقرار کنید و گزینه هایی برای پیام رسانی نامحدود، چت زنده، تلفن یا جلسات ویدیویی داشته باشید. شما همچنین می توانید به یک جامعه حمایتی از همتایان LGBTQ+ که تجربیات و بینش خود را به اشتراک می گذارند دسترسی داشته باشید. مشاوره غرور مقرون به صرفه و فراگیر است و برنامه هایی از 60 دلار در هفته شروع می شود.

5. 7 Cups

7 Cups یک پلتفرم آنلاین پشتیبانی همتا به همتا و مشاوره حرفه ای است. بیش از 450000 شنونده آموزش دیده دارد که x724 آماده گوش دادن و صحبت کردن در مورد هر چیزی که در ذهن شماست هستند. می‌توانید شنونده‌ای را بر اساس مشخصات، زبان و رتبه‌بندی او انتخاب کنید و چت کاملاً ناشناس باقی می‌ماند.

شما همچنین این شانس را دارید که با عضویت در اتاق‌های گفتگو و انجمن‌های متعدد با افراد دیگری که با چالش‌های مشابه روبرو هستند ارتباط برقرار کنید. جدای از این، اگر به کمک حرفه ای بیشتری نیاز دارید، می توانید برای درمان آنلاین با یک درمانگر مجاز نیز ثبت نام کنید.

7 Cups بسته به بودجه و نیاز شما برنامه های مختلفی را ارائه می دهد که از رایگان تا 150 دلار در ماه متغیر است.

سلامت روان در دسترس قرار گرفت

مشاوره آنلاین می تواند یک انتخاب عالی برای هر کسی باشد که به دنبال بهبود سلامت روان و رفاه خود بدون از دست دادن راحتی یا هزینه است. خواه به مشاوره فردی، زوج درمانی یا پشتیبانی همسالان نیاز داشته باشید، این پلتفرم‌های آنلاین درمانی شامل خدمات و ویژگی‌های متنوعی هستند تا نیازها و ترجیحات خاص شما را برآورده کنند. به یاد داشته باشید که شما تنها نیستید و کمک همیشه در دسترس است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT