بهترین بوت کمپ برنامه نویسی

8 بهترین بوت کمپ برنامه نویسی برای افراد تغییر دهنده شغل

زمان مطالعه 7 دقیقه

اگر می خواهید تغییر شغلی داشته باشید، کدنویسی گزینه بسیار خوبی است، و تعداد زیادی بوت کمپ برنامه نویسی وجود دارد که می توانید به آنها ملحق شوید. بهترین بوت کمپ برنامه نویسی را بشناسید.

مانند شروع یک کسب و کار جدید، تغییر موفقیت آمیز به حرفه کدنویسی نیازمند یادگیری از بهترین ها است. شما باید بهترین شیوه های کدنویسی را بیاموزید و پس از تکمیل آن شغلی را تضمین کنید تا آن را به یک تغییر شغلی موفق تبدیل کنید. اینجاست که بوت کمپ های کدنویسی وارد می شوند.

با بوت کمپ کدنویسی مناسب، می‌توانید نحوه کدنویسی را به راحتی یاد بگیرید و بدون توجه به سابقه کاری خود، برای فرصت‌های شغلی با شرکت‌های فناوری برتر راه‌اندازی کنید.

1.بهترین بوت کمپ برنامه نویسی freeCodeCamp

مانند یک سفر پولی با تمام هزینه، freeCodeCamp یک بوت کمپ برنامه نویسی کاملا رایگان برای هر کسی است که به دنبال یادگیری نحوه کدنویسی است. freeCodeCamp درس های تعاملی در CSS، جاوا اسکریپت، SQL، HTML، Python و Linux ارائه می دهد و به عنوان یک اردوی راه انداز نهایی برای توسعه دهندگان وب بررسی می شود.

پس از اتمام درس‌های freeCodeCamp، بوت‌کمپ مهارت‌های کدنویسی شما را با ارائه پروژه‌هایی که باید با موفقیت بسازید و گزارش گام به گام فرآیند را ارائه کنید، ارزیابی می‌کند.

پروژه های freeCodeCamp بر اساس آنچه که هر درس به شما آموخته است. گاهی اوقات پروژه ها پیچیده هستند و ممکن است لازم باشد درس را دوباره انجام دهید تا آنچه را که به شما می آموزد درک و اجرا کنید. با این وجود، دشواری این پروژه ها پایه و اساس تغییر شغلی موفق شما را تشکیل می دهد و مهار می کند.

اگر با سطحی از کد آشنا هستید، می‌توانید از شروع از ابتدا انصراف دهید و از درسی که با آن راحت هستید ادامه دهید. با این حال، برای کسب گواهینامه ها و نشان ها پس از اتمام بوت کمپ، باید پروژه ها را برای تمام دروس، از جمله مواردی که رد می کنید، بگذرانید.

2. Fullstack Academy

آکادمی Fullstack یک اردوی راه‌اندازی کدنویسی است که ماهیت و زمان‌بندی متنوع افراد تغییر شغل را تشخیص می‌دهد. برای پاسخگویی به آنها، بوت کمپ برنامه های آموزشی خود را به جلسات مختلف، از جمله کلاس های پاره وقت، یک دوره تمام وقت، یک برنامه کاملاً آنلاین و یک بوت کمپ برای زنان در فناوری تقسیم می کند.

می‌توانید Fullstack Academy را به‌عنوان یک اردوی راه‌اندازی در نظر بگیرید که متناسب با نحوه یادگیری شما طراحی شده است. با این حال، برنامه های آنها برای مدت زمان 17 تا 31 هفته باقی می ماند، بنابراین یک عامل زمانی کاملاً وجود دارد. همچنین Fullstack Academy رایگان نیست. تمام برنامه های آن از 17000 دلار تا 19811 دلار از آگوست 2023 پرداخت می شود.

در حالی که خدمات آن رایگان نیست، گزینه های پرداخت، مزایا و بورسیه های آن کاملاً انعطاف پذیر است. آکادمی Fullstack همچنین جانبازان را تشویق می کند تا کدنویسی را با مزایا و بورسیه های بسیار ارزشمند یاد بگیرند.

علاوه بر این، اگر در ایالات متحده زندگی می‌کنید و ترجیح می‌دهید کدنویسی را در محیط دانشگاه یاد بگیرید، آکادمی Fullstack یک بوت کمپ کدنویسی درون دانشگاهی را در نیویورک اجرا می‌کند.

3.بهترین بوت کمپ برنامه نویسی Actualize

Actualize یک بوت کمپ پولی است که برای کمک به افراد در تسلط بر هنر کدنویسی اختصاص داده شده است. این یک تجربه یادگیری عملی را با گروه بندی افرادی که می خواهند نحوه کدنویسی را یاد بگیرند، فراهم می کند. در درون گروه‌ها، پروژه‌های فردی و پروژه‌های گروهی وجود دارد که باعث تحریک یادگیری و کار به صورت فردی و گروهی می‌شود.

این به طور مؤثری باعث می شود تا افراد تغییر شغل گزینه هایی بین کار مستقل و با دیگران داشته باشند. بوت کمپ Actualize به مدت 17 هفته اجرا می شود که به پنج هفته پیش کار و 12 هفته آموزش زنده تقسیم می شود.

آنها همچنین با ارائه پشتیبانی تا زمانی که اولین کار کدنویسی خود را با یا بدون کمک سیستم هک شغل آنها انجام دهید، یک قدم فراتر می روند.

4. SkillCrush

یکی دیگر از راه‌اندازی‌های برنامه‌نویسی که کاملاً رایگان است، SkillCrush است، و پیشنهاد آنها فقط به آموزش رایگان کدنویسی به شما ختم نمی‌شود. SkillCrush همچنین یک بوت کمپ برای یادگیری طراحی UI/UX است، زیرا هنگام ارزیابی نحوه انتخاب کمپ های طراحی UI/UX بررسی می کند.

این بوت کمپ تشخیص می دهد که طراحی UI/UX و کدنویسی دست به دست هم می دهند و هدف آن این است که به شما یاد دهد چگونه آنها را به طور مستقل یا با هم اعمال کنید. برنامه درسی SkillCrush برای هر دو مسیر طراحی شده است تا تمام دانشی را که برای داشتن یک شغل سطح پایه در هر یک از مشاغل نیاز دارید، به شما ارائه دهد.

پس از ثبت نام در SkillCrush، به شش کلاس برای طراحی UI/UX و ۱۲ کلاس برای کدنویسی دسترسی رایگان خواهید داشت که شامل HTML و CSS، JavaScript Fundamentals، Introduction to JavaScript React و Coding Responsive وب سایت ها می شود.

5.بهترین بوت کمپ برنامه نویسی Codecademy

با Codecademy، می توانید انتخاب کنید که به صورت رایگان کدنویسی را یاد بگیرید یا با پرداخت هزینه دوره های پیشرفته را بگذرانید. در حالی که برنامه های پولی دارای مزایای اضافی مانند تمرین مهارت های برنامه نویسی خود در تلفن همراه هستند، همیشه می توانید از نسخه رایگان برای یادگیری درس های کدنویسی ارزشمند استفاده کنید.

اگر مطمئن نیستید که تغییر شغل در کدنویسی حرکت مناسبی برای شماست، می‌توانید از این فرصت Codecademy استفاده کنید. می توانید برای برنامه رایگان آنها ثبت نام کنید و موارد را آزمایش کنید تا ببینید آیا کدنویسی برای شما مناسب است یا خیر.

ثبت نام در بوت کمپ رایگان Codecademy به شما امکان دسترسی به منابع یادگیری را می دهد که بخشی از یک برنامه درسی سازمان یافته است که برای تجهیز شما به دانش HTML، JavaScript، SQL، Python، ChatGPT، C++ و غیره طراحی شده است.

در حالی که دلایلی وجود دارد که چرا نباید کد نویسی را با Codecademy یاد بگیرید، اما همچنان یکی از بهترین اردوهای راه انداز رایگان برای یادگیری نحوه کدنویسی است.

6. Springboard

این بوت کمپ کدنویسی پولی علاوه بر برنامه نویسی، دوره های دیگری مانند تجزیه و تحلیل داده ها و امنیت سایبری را آموزش می دهد، اگر هر یک از آنها علاقه شما را جلب کند. برنامه آنها منعطف است و برای اجرا از 6 تا 9 ماه با یک جدول زمانی متناسب با برنامه کاری یا مدرسه شما طراحی شده است.

در ابتدای BootCamp برنامه نویسی Springboard، باید یک نظرسنجی شبیه به مسابقه را تکمیل کنید که به ارزیابی دانش شما در زمینه کدنویسی کمک می کند.

یکی از ویژگی هایی که بر موفقیت بوت کمپ کد نویسی Springboard تأثیر می گذارد، برنامه مربیگری آن است که یک مربی خاص را به هر دانش آموز اختصاص می دهد. مربی شما وظیفه دارد به شما کمک کند تا در تمام منابع کدنویسی در دسترس شما حرکت کنید و همچنین بر پیشرفت شما در هنگام انجام پروژه های مهم نظارت داشته باشد.

Springboard به کارآمد بودن خود افتخار می کند، به طوری که دارای یک ضمانت بازگشت وجه شش ماهه است که اگر پس از فارغ التحصیلی از بوت کمپ شغلی پیدا نکردید، بازپرداخت کامل پول را به شما ارائه می دهد.

7.بهترین بوت کمپ برنامه نویسی Flatiron School

Flatiron School یک بوت کمپ دیگر است که برنامه های رایگان و پولی را برای یادگیری نحوه کدنویسی به شما ارائه می دهد. آماده سازی رایگان فناوری آن برنامه ای است که قصد دارد شما را با دانش مقدماتی زبان های برنامه نویسی مانند HTML، CSS، SQL و جاوا اسکریپت مجهز کند.

اگر تغییر شغل برنامه نویسی کار زیادی به نظر می رسد، باید این کلاس های مقدماتی را امتحان کنید زیرا می توانند کدنویسی را برای شما ساده کنند. در مدرسه Flatiron، می‌توانید نحوه کدنویسی را در 15 هفته با مشارکت تمام وقت یا 20 هفته یا بیشتر یادگیری خودسرانه بیاموزید.

8.بهترین بوت کمپ برنامه نویسی Hack Reactor

Hack Reactor توسط Galvanize یک بوت کمپ کد نویسی است که برای افراد تغییر شغل، پرسنل نظامی، کهنه سربازان و هر کسی که می خواهد نحوه کدنویسی را یاد بگیرد، گردآوری شده است. پس از گذراندن ارزیابی پذیرش فنی Hack Reactor (TAA)، که یک ارزیابی برای پذیرش در Hack Reactor است، سه برنامه کدگذاری وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

بوت کمپ تمام وقت مبتدی، بوت کمپ متوسط ​​تمام وقت و بوت کمپ مبتدی پاره وقت. بوت کمپ تمام وقت مبتدی 19 هفته طول می کشد و اگر تجربه قبلی در زمینه کدنویسی ندارید برای شما مناسب است.

از طرف دیگر، اگر دانشی در زمینه کدنویسی داشته باشید، Bootcamp Intermediate تمام وقت برای شما مناسب تر خواهد بود. و اگر هنوز مشغول به کار هستید و می خواهید کدنویسی را به صورت پاره وقت یاد بگیرید، Bootcamp پاره وقت مبتدی بهترین انتخاب شما خواهد بود.

تغییر به شغل کدنویسی با Bootcamps آسان شد

بوت کمپ‌های کدنویسی با برنامه‌های درسی ساختاریافته، بسته‌های راهنمایی و دسترسی به جامعه‌ای از افراد دیگر که نحوه کدنویسی را یاد می‌گیرند، به شما کمک می‌کنند تا به راحتی وارد حرفه کدنویسی شوید.

برای یادگیری نحوه کدنویسی، لازم نیست نگران شکستن بانک باشید، زیرا بوت کمپ های رایگان و پولی برای کدنویسی در دسترس شما هستند. برخی از این بوت‌کمپ‌های کدنویسی پس از تکمیل، تا 80 درصد نرخ شغلی دارند، بنابراین شما باید چیزهای زیادی برای ارسال داشته باشید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. گالوین گفت:

    آقا کاروکمپ هم تازگی داره توی ایران فعالیت می کنه کارشم بد نیست به نظرم معرفی کنید حمایت بشن

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT