دانلود آلبوم هنری

6 بهترین سایت برای دانلود آلبوم هنری جلد سی دی با کیفیت بالا

زمان مطالعه 6 دقیقه

این سایت‌ها به شما امکان می‌دهند تا آثار هنری جلد سی‌دی را برای هر آلبومی در مجموعه خود پیدا کنید. کاورهای آلبوم با کیفیت بالا را تنها با چند کلیک دریافت کنید! دانلود آلبوم هنری را از این سایت ها انجام دهید.

خرید با ویزا کارت

سرویس‌های پخش موسیقی به‌طور خودکار هنر آلبوم را نمایش می‌دهند، اما شما با مجموعه‌های موسیقی محلی تنها هستید. و باید وقت بگذارید و هنر آلبوم را برای موسیقی خود انتخاب کنید—علاوه بر اینکه تماشای آن لذت بخش است، داشتن جلد سی دی مناسب به شما کمک می کند تا آهنگ های موسیقی را به راحتی شناسایی کنید و مجموعه شما را کامل می کند.

در زیر، تعدادی از بهترین سایت‌ها را برای دانلود جلد آلبوم CD با کیفیت بالا گردآوری می‌کنیم. می توانید از آنها برای تکمیل مجموعه MP3 خود استفاده کنید یا فقط طرح های جلد سی دی مورد علاقه خود را جمع آوری کنید.

1.دانلود آلبوم هنری: Album Art Exchange

Album Art Exchange سایتی است که به طور کامل به تصاویر با کیفیت بالا از جلد آلبوم اختصاص دارد و آن را به منبعی عالی برای هر کسی که علاقه مند به هنر آلبوم است تبدیل می کند.

در صفحه درباره خود، بنیانگذار اشاره می کند که او سایت را راه اندازی کرده است، زیرا بسیاری از آثار هنری روی جلد سی دی به صورت آنلاین کیفیت بسیار بدی داشتند. این تصاویر اغلب با فشرده‌سازی JPEG، کنتراست ضعیف، خراش‌ها و اسکن‌ها مواجه می‌شوند، جایی که شخصی حتی برای برداشتن درج سی‌دی از قاب آن وقت صرف نکرده است.

در نتیجه، تصاویر جلد آلبوم عالی را در اینجا برای بیش از 680000 آلبوم خواهید یافت. کافی است یک آلبوم (یا هنرمند) خاص را جستجو کنید تا آنچه را که به دنبال آن هستید بیابید. هر کدام اندازه تصویر، ابعاد و رتبه‌بندی کاربر را نمایش می‌دهند، بنابراین می‌توانید بهترین مورد را برای نیاز خود انتخاب کنید.

برای تغییر گزینه های مرتب سازی، روی دکمه Advanced در صفحه جستجو کلیک کنید. همچنین می توانید از گزینه Change Layout در بالا برای نمایش آلبوم های بیشتر در هر صفحه استفاده کنید.

با استفاده از دکمه سمت راست بالا برای یک اکانت کاربری رایگان ثبت نام کنید و حتی می توانید تصاویر خود را برای مشارکت در مجموعه های دیگران آپلود کنید.

2. Discogs

Discogs یکی از منابع قابل استفاده برای داده های موسیقی آنلاین است. این یک پایگاه داده عظیم است که اطلاعات مربوط به هنرمندان، آلبوم ها، شرکت های ضبط و خیلی چیزهای دیگر را جمع آوری می کند. پس جای تعجب نیست که Discogs تصاویر هنری آلبوم را نیز جمع آوری می کند.

با جستجوی آلبوم یا هنرمند انتخابی خود با استفاده از کادر بالا شروع کنید. پس از انتخاب یک آلبوم، تصویر انتخاب شده برای آن را در سمت چپ بالای صفحه خواهید دید. برای مشاهده سایر تصاویر مربوط به آن آلبوم، مانند جلد پشت سی دی، درج‌ها، نسخه‌های ویژه و انواع منطقه‌ای، تصاویر بیشتر را انتخاب کنید.

به طور کلی، تصاویر Discogs با کیفیت آلبوم Art Exchange نیستند. با این حال، این سایت دارای تصاویری برای تک آهنگ ها، مجموعه ها و موارد کمیاب نیز می باشد. اگر به آن‌ها، به‌علاوه تصاویر جدا از هنر آلبوم اصلی علاقه‌مندید، چیزهای زیادی در اینجا برای شما وجود دارد.

3. MusicBrainz

Discogs اطلاعات زیادی دارد، اما MusicBrainz از برخی جهات از آن پیشی می‌گیرد. این مانند یک IMDb برای موسیقی است، زیرا به شما امکان می‌دهد هر مکانی را که یک آهنگ ظاهر شده است ببینید، موسیقی را بر اساس برچسب‌ها و دسته‌ها دنبال کنید، حضور اینترنت یک گروه را پیدا کنید و خیلی چیزهای دیگر.

این اطلاعات در ابتدا می تواند بسیار زیاد باشد، اما یافتن آلبوم هنری با MusicBrainz بسیار ساده است. با استفاده از نوار بالا سمت راست، یک هنرمند یا نام آلبوم را جستجو کنید و نتایج زیادی برای آن خواهید دید. آلبوم مورد نظر خود را انتخاب کنید و احتمالاً چندین نسخه از مناطق مختلف جهان ظاهر می شود.

در صورت تمایل می‌توانید نسخه منطقه‌ای را انتخاب کنید، اما این معمولاً ضروری نیست. در عوض، می‌توانید به یک نسخه با کیفیت بالا از جلد هنری در سمت راست صفحه اصلی آلبوم دسترسی داشته باشید.

4. Amazon

سایت های فوق باید در اکثر مواقع نیازهای هنری جلد سی دی شما را برطرف کنند. اما اگر به دنبال چیزی در دسترس ‌تر هستید یا نمی‌توانید CD هنری مورد نظر خود را در آن صفحات پیدا کنید، گزینه‌های دیگری برای دانلود جلد آلبوم وجود دارد.

یکی از بهترین ها درست زیر بینی شماست. همانطور که احتمالا می دانید، آمازون تعداد زیادی موسیقی می فروشد. به عنوان بخشی از این، سایت معمولاً آثار هنری با کیفیت بالا را در هر صفحه آلبوم نشان می دهد. به سادگی آلبوم مورد نظر خود را جستجو کنید و می توانید به هنر آن دسترسی داشته باشید. با این حال، برای دریافت بالاترین کیفیت آلبوم هنری، باید از یک حلقه سریع عبور کنید.

ابتدا از لیست فرمت های صفحه آلبوم، گزینه Streaming یا MP3 را انتخاب کنید. این یک صفحه موسیقی آمازون را برای ضبط بارگیری می کند. در اینجا، منوی کشویی گزینه های خرید را باز کرده و MP3 Music را انتخاب کنید. این صفحه را با یک نسخه با کیفیت بالا از آلبوم هنری بارگیری می کند، که برای دسترسی به URL که می توانید برای تصویر با بالاترین کیفیت دستکاری کنید، لازم است.

اکنون روی art کلیک راست کرده و Open image in new tab را انتخاب کنید تا یک کپی از تصویر بارگذاری شود. شما یک URL مانند این دریافت خواهید کرد:

بخش SS500 لینک نشان می‌دهد که آثار هنری آلبوم با رزولوشن 500500x پیکسل نمایش داده می‌شوند که مناسب است اما عالی نیست. اگر مقدار را بعد از SS تغییر دهید، می توانید وضوح تصویر را بر حسب پیکسل تنظیم کنید.

به عنوان مثال، SS500 را با SS1400 جایگزین کنید تا این لینک را دریافت کنید که یک تصویر 1400×1400 را نشان می دهد:

ما چند آلبوم را آزمایش کردیم و متوجه شدیم که حدود 1425 بالاترین میزانی است که می توانید قبل از اضافه کردن یک کادر سفید در اطراف تصویر انجام دهید. این ممکن است در هر آلبوم متفاوت باشد، بنابراین برای یافتن نسخه با بالاترین کیفیت ممکن، چند مقدار را امتحان کنید.

5. Google Images

هنوز هم نمی توانید جلد سی دی مورد نظر خود را پیدا کنید؟ سعی کنید به بزرگ ترین پلتفرم جستجوی تصویر در جهان مراجعه کنید. این احتمال وجود دارد که بتوانید این هنر را تقریباً برای هر سابقه ای پیدا کنید، زیرا Google Images کل وب را جستجو می کند.

شما باید هنگام جستجو در Google Images خاص باشید، زیرا احتمالاً عکس های بی کیفیتی پیدا خواهید کرد. ممکن است بخواهید گزینه Size را در زیر ابزارها روی Large تنظیم کنید تا از نسخه های کوچک فایل های هنری آلبوم جلوگیری کنید. Google Images دیگر ابعاد تصویر را روی ریز عکسها نشان نمی دهد، بنابراین باید روی یک تصویر کلیک کنید و سپس روی آن در سمت راست کلیک کنید تا اندازه را بررسی کنید.

Google Images ممکن است برخی از عکس‌ها را از سایت‌های بالا پیدا کند، بنابراین بستگی به شما دارد که کدام رابط جستجو را ترجیح می‌دهید. اگر می خواهید جستجوهای خود را اصلاح کنید، ترفندهای جستجوی پیشرفته گوگل را امتحان کنید.

6. ابزار دسکتاپ را برای دانلود جلد آلبوم امتحان کنید

اگر می خواهید فقط چند جلد آلبوم را بگیرید، روش های بالا به خوبی جواب می دهند. اما آنها برای دانلود ده ها یا صدها جلد سی دی برای مجموعه شما بسیار کند هستند. هنگامی که نیاز به اضافه کردن هنر به تعداد زیادی آهنگ دارید، باید از ابزار دسکتاپ اختصاص داده شده به کار استفاده کنید.

یکی از بهترین ابزارها برای این کار MP3tag است که ویرایش ابرداده موسیقی از جمله آلبوم هنری را آسان می کند. راهنمای کامل ما برای MP3tag را برای نحوه استفاده از آن ببینید.

با این حال، گزینه های زیادی برای دانلود جلد آلبوم وجود دارد. اگر MP3tag این کار را برای شما انجام نمی دهد، به MusicBrainz Picard یا Album Art Downloader نگاهی بیندازید.

یافتن جلدهای آلبوم CD با کیفیت آسان است

این فهرست منابع یافتن جلد سی دی برای هر آلبوم موجود در مجموعه شما را آسان می کند. چه به دنبال اضافه کردن آثار هنری مناسب برای یک نسخه کمیاب باشید و چه فقط می‌خواهید نسخه‌های باکیفیت آلبوم مورد علاقه خود را جمع‌آوری کنید، این سایت‌ها آنچه را که نیاز دارید ارائه می‌کنند.

فراتر از هنر آلبوم برای ضبط، چرا سعی نکنید برای لیست های پخش خود هنر جالبی ایجاد کنید؟

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT