قیمت الگوراند (ALGO) 7 مهر

تحلیل قیمت الگوراند (ALGO) 7 مهر

زمان مطالعه 2 دقیقه

روند بدون حرکت در محدوده بین 0.27 دلار و 0.38 دلار در 23 سپتامبر به سمت بالا شکسته شد که نشان دهنده شروع یک حرکت صعودی جدید است. اگر این اتفاق بیفتد، الگوراند (ALGO) همچنان می تواند در اولین مرحله از روند صعودی خود باشد. در این پست به تحلیل قیمت الگوراند (ALGO) 7 مهر می پردازیم.

تحلیل قیمت الگوراند (ALGO) 7 مهر

قیمت الگوراند (ALGO) 7 مهر

قیمت الگوراند (ALGO) 7 مهر

سطح مهمی که باید در رالی نزولی تماشا کرد 0.38 دلار است. اگر گاوها این سطح را به سمت حمایت برگردانند، می‌تواند احتمال شروع یک روند صعودی جدید را افزایش دهد. جفت ALGO/USDT می تواند تا 0.45 دلار و بعداً تا 0.50 دلار افزایش یابد.
اگر قیمت به زیر 0.38 دلار سقوط کند و دوباره وارد محدوده شود، این دیدگاه صعودی می تواند در کوتاه مدت باطل شود. این می تواند قیمت را تا میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.33 دلار) کاهش دهد. اگر قیمت از این سطح بازگردد، گاوها دوباره سعی خواهند کرد مقاومت پیش رو را پاک کنند.
قیمت الگوراند (ALGO) 7 مهر

قیمت الگوراند (ALGO) 7 مهر

قیمت بالاتر از مقاومت پیش رو در 0.38 دلار افزایش یافت، اما گاوها نتوانستند بر اساس این روند حرکت کنند. این نشان می دهد که خرس ها هنوز تسلیم نشده اند و به فروش خود در رالی های نزدیک به 0.41 دلار ادامه می دهند.

اگر خرس ها قیمت را به زیر 20-EMA بکشند، این جفت می تواند تا 0.36 دلار کاهش یابد. این یک سطح مهم برای دفاع گاوها است زیرا شکستن زیر آن می تواند درها را برای سقوط احتمالی به 50-SMA باز کند.

در روند صعودی، گاوها باید قیمت را به بالای 0.41 دلار برسانند تا نشان دهنده از سرگیری روند صعودی باشد.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT