تقویت عضلات شکم

7 برنامه و منبع برای تقویت عضلات شکم و کاهش چربی شکم

زمان مطالعه 5 دقیقه

این برنامه‌ها، سرویس‌ها و کانال‌های YouTube دارای تمرینات اصلی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند شکمی قوی‌تر و مشخص ‌تر بسازید و روی کاهش چربی شکم کار کنید. تقویت عضلات شکم را با این برنامه ها دنبال کنید.

خرید گیفت کارت

کاهش وزن می تواند یک چالش واقعی باشد، و اگر تا به حال سعی کرده اید چند پوند از دست بدهید، می دانید که جابجایی چربی شکم می تواند سخت باشد. اما حمل وزن اضافی می تواند منجر به مشکلات سلامتی طولانی مدت شود. خبر خوب این است که کارهای زیادی می توانید برای کاهش این خطر انجام دهید. علاوه بر داشتن یک رژیم غذایی سالم، ورزش به ساخت توده عضلانی بدون چربی و سوزاندن چربی کمک می کند. در اینجا برخی از بهترین برنامه‌ها وجود دارد که به شما کمک می‌کند چربی‌های شکم را بسوزانید، ماهیچه یتان (core) را تقویت کنید و آن سیکس پک را دریافت کنید.

1. تقویت عضلات شکم: Six Pack in 30 Days

این برنامه تمرینی مکان مناسبی برای شروع تمرینات کامل شکم است. صفحه آغازین می‌خواند: «پیشرفت، پیشرفت است، مهم نیست که چقدر کوچک باشد»، و از روز اول، با پیروی از راهنمایی‌های آن، شروع به تقویت و تشدید (strengthen and tone ) ماهیچه (core) خود خواهید کرد. به یک سری سوالات در مورد وضعیت بدنی و اهداف تناسب اندام خود پاسخ دهید، و بلافاصله یک برنامه کاهش چربی شکم شخصی دریافت خواهید کرد که می تواند شما را در چند لحظه شروع به ورزش کند.

طرح Six Pack در 30 روز برای همه کاربران رایگان است. برای حذف تبلیغات و باز کردن قفل همه ویژگی‌ها، از جمله یک برنامه تمرینی سفارشی که متناسب با سایر قسمت‌های بدن شما نیز باشد، مشترک شوید. این برنامه بسیار بیشتر از یک برنامه مجسمه سازی شش تکه، یک برنامه تمرین قدرتی همه جانبه است که با Apple Health یکپارچه می شود. تنها چیزی که برای موفقیت نیاز دارید اینجاست فقط باید اراده را به ارمغان بیاورید. همچنین ممکن است بخواهید این برنامه‌های تمرینی مبتدی را برای تازه‌کاران تناسب اندام امتحان کنید.

Abs Workout: Lose Belly Fat.2

تمرین عضلات شکم: از دست دادن چربی شکم

یکی دیگر از گزینه های عالی که باید در نظر بگیرید، از دست دادن چربی شکم از گروه تناسب اندام لیپ است، که قصد دارد به شما کمک کند تا در عرض چند هفته با جلسات روزانه 10 دقیقه ای، صاف کردن شکم خود را شروع کنید. مجدداً، شما در یک پرسشنامه اولیه، جزئیات کمی در مورد خود وارد می کنید تا یک برنامه شخصی برای کمک به دستیابی به اهداف تناسب اندام خود دریافت کنید.

این برنامه شامل بیش از 200 تمرین است که می توانید بدون نیاز به تجهیزات در خانه انجام دهید. از بین سه سطح شدت انتخاب کنید: مبتدی، متوسط ​​و پیشرفته. مربی متحرک شما را با سرعت‌هایتان راهنمایی می‌کند، و یک ردیاب برای کمک به شما برای ترسیم پیشرفت‌تان وجود دارد. به نوتیفیکیشن‌ها اجازه دهید مطمئن شوید که هرگز یک تمرین را از دست ندهید و ببینید بعد از انجام آن 10 دقیقه در روز چقدر احساس بهتری دارید.

Caynax A6W Abs Workout.3

این برنامه تمرین عضلات شکم شامل یک برنامه تمرینی شش هفته ای است که به شما کمک می کند فقط با شش تمرین روزانه عضلات شکم خود را تقویت کنید. این شما را در تمرین معروف Aerobic 6 of Weider که توسط بدنساز کانادایی Joe Weider ساخته شده است، راهنمایی می کند. این برنامه روزانه به شما نشان می دهد که چه کاری باید انجام دهید و پیشرفت شما را در سفر به یک بسته شش تکه ردیابی می کند.

این برنامه نسبت به سایر برنامه‌های موجود در این لیست جذاب‌تر است، این یک برنامه آموزشی بسیار کاربردی است. به جای انیمیشن‌ها یا ویدیوهایی که نحوه انجام هر حرکت را نشان می‌دهند، در ابتدا یک سلب مسئولیت وجود دارد که به شما توصیه می‌کند که این یک مربی شخصی نیست و باید در مورد نحوه صحیح انجام حرکات با یک مربی تناسب اندام مشورت کنید. با این حال، این برنامه رایگان است، با گزینه ای برای ارتقاء به نسخه PRO برای حذف تبلیغات و به دست آوردن توانایی تغییر تنظیمات تمرین.

7M Abs Workout.4

برنامه تمرینی 7M Abs راه دیگری برای به دست آوردن یک ماهیچه ( هسته core) فشرده و قوی است. مانند بسیاری از برنامه های اینجا، یک گزینه اختصاصی 30 روزه Six Pack برای شروع شما وجود دارد. این برنامه همچنین بسیاری از برنامه های تناسب اندام را ارائه می دهد که همه بر روی ایجاد این قدرت در میانه شما تمرکز دارند. با چالش‌های چند هفته‌ای مانند Rock Hard Abs Builder و Flat Tummy Challenge، و همچنین تمرینات فردی مانند Ab Shred، Core Blast و Summer Abs، گزینه‌هایی برای تغییر روال خود و تازه نگهداشتن چیزها کم نخواهید داشت.

همه چیز توسط مربیان حرفه ای هدایت می شود و با موسیقی عالی همراه است. با Apple Health نیز ادغام می شود، بنابراین می توانید فعالیت خود را در برنامه Health دنبال کنید. 7M یک گزینه عالی برای تمام سطوح تناسب اندام است اگر از اشتراک محتوای کامل خوشحال هستید.

Daily Ab Workout: Abs Trainer .5

تمرین روزانه شکم: مربی شکم

اگر یک برنامه رایگان را ترجیح می‌دهید، Daily Ab Workout: Abs Trainer را در نظر بگیرید، که با دو جلسه تمرینی اصلی و شکمی مختلف، شما را با سرعت بالا طی می‌کند. یک ویدیوی مفید برای هر حرکت وجود دارد که به شما نشان می دهد چگونه آن را انجام دهید، همراه با دستورالعمل های روی صفحه. می‌توانید تمرین‌ها را دانلود کنید تا مطمئن شوید در صورت عدم دسترسی به اینترنت، جلسه‌ای را از دست نخواهید داد.

اگرچه رابط کاربری بسیار ابتدایی است، اما یک عملکرد یادآوری وجود دارد، بنابراین می توانید در زمان تمرین نوتیفیکیشن دریافت کنید. این برنامه همچنین با Apple Health ادغام می شود. برای دریافت تمرینات بیشتر و حذف تبلیغات به نسخه کامل ارتقا دهید.

6.تقویت عضلات شکم: Apple Fitness+ Core Section

اگر مشترک Apple Fitness+ شوید، می‌توانید به کاتالوگ کاملی از امکانات ورزشی، از جمله یک برنامه عالی Apple Fitness+ 30-Day Core Challenge دسترسی پیدا کنید. تمرینات پیشنهادی را هر روز دنبال کنید تا شروع به ساختن یک ماهیچه (Core) قوی تر کنید. سپس، به بقیه کتابخانه Apple Fitness+ نگاهی بیندازید تا امکانات بیشتری برای به چالش کشیدن بیشتر خود بیابید. تمرین‌های الهام‌بخش Apple Fitness+ را کاوش کنید تا بعداً امتحان کنید.

یکی از مزایای دیگر ورزش با Fitness+ ردیابی پیشرفت شما در زمان واقعی با اپل واچ است. و از آنجا که کاتالوگ به صورت هفتگی به روز می شود، چالش های جدید همیشه در انتظار شما خواهد بود.

7. YouTube Workout Channels

کانال های تمرین یوتیوب

اگر نمی‌خواهید برنامه‌ای را دانلود کنید، بسیاری از کانال‌های عالی یوتیوب به شما کمک می‌کنند تا بر همه اشکال ورزش تسلط پیدا کنید. برای مثال، می‌توانید چند تمرین رایگان یوتیوب با توپ استحکام (stability ثبات) را امتحان کنید. یکی از بهترین مربیان تناسب اندام یوتیوب، Chloe Tings بسیار محبوب است که بیش از 24 میلیون مشترک دارد. چالش Get Abs in 2 Weeks به شما کمک می کند تا به سرعت به آن هدف نزدیک شوید.

در این ویدیو، کلوئه با نشان دادن یک سری تمرینات 10 دقیقه ای، شما را در مراحل خود قرار می دهد. برای مقابله با این یکی به سطح آمادگی جسمانی خاصی نیاز دارید، زیرا حرکات از همان ابتدا بسیار شدید هستند. این را با ساعت هوشمند یا ردیاب تناسب اندام جفت کنید، و به اندازه Apple Fitness+ موثر است، اما رایگان!

به سمت یک ماهیچه محکم و قوی کار کنید

پیدا کردن یک برنامه تمرینی که مناسب شما باشد با گزینه های بسیار آسان است. با این منابع و مقداری اراده، می‌توانید چربی‌های شکم خود را از دست بدهید و به سمت شکمتان تلاش کنید، حتی اگر به تجهیزات باشگاه یا یک مربی تناسب اندام دسترسی ندارید. آموزش هسته خود به شما کمک می کند در فعالیت های دیگر بهتر عمل کنید. هنگامی که به یک روال در یکی از این برنامه ها متعهد شدید، شانس خوبی وجود دارد که به زودی نتایج را مشاهده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT