قالب وردپرس برای ساخت فروشگاه

معرفی 5 قالب وردپرس برای ساخت فروشگاه

زمان مطالعه 5 دقیقه

این مجموعه از تم های درجه یک وردپرس را که برای خرید آنلاین طراحی شده است، بررسی کنید. در این مقاله به معرفی 5 قالب وردپرس برای ساخت فروشگاه می پردازیم.

خرید با پی پال

قالب وردپرس برای ساخت فروشگاه

راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیک؟ اگر تصمیم گرفته اید از وردپرس استفاده کنید، یک انتخاب عالی است! این یک پلتفرم محکم، قابل اعتماد و مقیاس پذیر برای تجارت الکترونیک فراهم می کند.

خرید با ویزا کارت و مستر کارت

سؤال بعدی که احتمالاً برای شما پیش خواهد آمد این است که از چه تمی استفاده کنید. این مجموعه از پنج تم عالی را برای پروژه تجارت الکترونیک بعدی خود امتحان کنید.

قالب وردپرس Storefront

قالب وردپرس برای ساخت فروشگاه

قالب وردپرس برای ساخت فروشگاه

Storefront یک قالب وردپرس است که برای کار با WooCommerce ساخته شده است. این یک جزئیات مهم است زیرا پلاگین ها و تم های سازندگان مختلف همیشه با هم خوب کار نمی کنند.

با توجه به اینکه وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک چگونه می‌توانند پیچیده شوند، استفاده از یک موضوع و افزونه تجارت الکترونیک از همان سازنده یک حرکت هوشمندانه است.

علاوه بر این، Storefront دارای یک طرح از پیش ساخته شده تجارت الکترونیک است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که موضوع را با WooCommerce وصل کنید و محصولات و سایر محتوای وب سایت خود را آپلود کنید. پس از آن فروشگاه تجارت الکترونیکی شما آماده است.

استفاده از Storefront کاملا رایگان است، اما اگر می‌خواهید عملکرد آن را گسترش دهید، یک بسته افزونه Storefront وجود دارد که قیمت آن 69 دلار است.

قالب وردپرس Kadence

قالب وردپرس برای ساخت فروشگاه

قالب وردپرس برای ساخت فروشگاه

Kadence یکی از محبوب ترین قالب های وردپرس چند منظوره در بازار امروز است. این به دلیل سبک و سریع بودن و همچنین برای ارائه یک نسخه رایگان با ویژگی های فراوان محبوب است.

در حالی که موضوعی مانند Storefront یک طرح استاندارد تجارت الکترونیک را به شما می دهد، میلیون ها وب سایت نیز از آن استفاده می کنند. این بدان معنی است که وب سایت مبتنی بر فروشگاه شما متمایز نخواهد شد. Kadence یک گزینه عالی است که به شما امکان می دهد تا با ایجاد طرح های منحصر به فرد به راحتی از این موضوع عبور کنید.

تم Kadence همچنین از ویرایش کامل سایت با استفاده از افزونه Kadence Blocks پشتیبانی می کند. و اگر زمان لازم برای اختصاص دادن به طراحی گسترده را ندارید، Kadence چند الگوی تجارت الکترونیک را برای کمک به شروع طراحی شما ارائه می دهد.

Kadence به صورت رایگان در دسترس است، اما بسته‌های پولی با ویژگی‌های کامل را نیز ارائه می‌دهد. شما می توانید با ثبت نام 129 دلار برای بسته اساسی اساسی و 199 دلار برای بسته کامل ارتقا دهید.

قالب وردپرس Astra E-Commerce Starter Templates

قالب وردپرس برای ساخت فروشگاه

قالب وردپرس برای ساخت فروشگاه

Astra یکی از محبوب ترین قالب های وردپرس چند منظوره در بازار است. مانند Kadence، سبک و سریع با مجموعه ای غنی از ویژگی های طراحی است.

وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک می‌توانند در طول زمان اطلاعات کمی را جمع آوری کنند و این می‌تواند بر عملکرد وب‌سایت شما تأثیر بگذارد. یکی از راه‌حل‌های این موضوع، شروع با تم بسیار سبکی مانند Astra است.

Astra با ویرایشگر بلوک بومی گوتنبرگ وردپرس کاملاً سازگار است. این بدان معناست که برای تغییر طراحی آن نیازی به نصب پلاگین صفحه ساز سنگین نخواهید داشت. علاوه بر این، می توانید با نصب افزونه Starter Templates از یک وب سایت شروع تجارت الکترونیک رایگان Astra استفاده کنید.

Astra به صورت رایگان با بسته Astra Pro با قیمتی بین 49 تا 249 دلار در دسترس است.

قالب وردپرس Elementor Pro

قالب وردپرس برای ساخت فروشگاه

قالب وردپرس برای ساخت فروشگاه

Elementor یکی از محبوب ترین افزونه های صفحه ساز وردپرس است. شما می توانید از آن برای ساخت قسمت جلویی تقریباً هر نوع وب سایتی استفاده کنید.

اگر صفحاتی با طراحی خوب می‌خواهید که بتوانید به راحتی آن را سفارشی کنید، قالب‌های تجارت الکترونیک Elementor یک گزینه عالی هستند.

در حالی که خود افزونه بسیار سنگین است، می توانید آن را با یک تم سبک مانند Kadence یا Astra جفت کنید. همچنین می توانید آن را با تم Hello سفارشی Elementor ترکیب کنید تا به بهبود عملکرد سایت کمک کنید.

می‌توانید از Elementor به صورت رایگان استفاده کنید، اما قالب‌های تجارت الکترونیک ممتاز آن فقط در برنامه‌های پولی موجود هستند که از ۴۹ دلار در سال شروع می‌شوند و به ۹۹۹ دلار در سال می‌رسند.

قالب وردپرس Woostify

قالب وردپرس برای ساخت فروشگاه

قالب وردپرس برای ساخت فروشگاه

Woostify یک موضوع اختصاصی تجارت الکترونیک وردپرس است که چند جعبه را مشخص می کند. موضوع سبک وزن، براق است و قابلیت تجارت الکترونیک را خارج از جعبه ارائه می دهد.

Woostify به طور یکپارچه با WooCommerce ادغام می شود، بنابراین لازم نیست در هنگام ارتقاء افزونه نگران هرگونه تداخلی باشید. مزیت دیگر افزونه Woobuilder ممتاز Woostify است. این به شما امکان می دهد صفحاتی مانند صفحه فروشگاه، محصول، سبد خرید و تسویه حساب را سفارشی کنید.

Woostify از یک رویکرد ماژولار استفاده می کند که به شما امکان می دهد ماژول هایی را که استفاده نمی کنید خاموش کنید. این به بهبود عملکرد فروشگاه های تجارت الکترونیک شما کمک می کند.

Woostify برای شروع رایگان است، اما برای ویژگی های بیشتر می توانید بسته های افزودنی Woostify Pro را از 49 تا 129 دلار امتحان کنید.

یک فروشگاه مدرن و کاربردی تجارت الکترونیک بسازید

هر یک از این پنج تم و قالب مزایای منحصر به فردی برای استفاده از آن دارند. مزایای هر یک را در نظر بگیرید، آنها را امتحان کنید و یکی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است!

علاوه بر استفاده از تم مناسب، انتخاب صحیح افزونه ها می تواند به شما کمک کند تا بهترین استفاده را از وب سایت تجارت الکترونیک وردپرس خود ببرید.

makeuseof

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT