بهترین قالب وردپرس

8 تا از بهترین قالب وردپرس چند منظوره

زمان مطالعه 7 دقیقه

چه در حال ایجاد یک فروشگاه آنلاین باشید، چه نمونه کارها را برای وبلاگ خود مرور کنید، این تم ها برای شما مفید خواهند بود. هزاران تم رایگان و پولی وردپرس موجود است. پیدا کردن بهترین قالب وردپرس برای مبتدیان ممکن است کمی دشوار باشد.

کتابخانه تم وردپرس دارای هزاران تم برای مرور است، بنابراین یافتن یک تم متناسب با اهداف مختلف می تواند کمی چالش برانگیز باشد.

در یک تم به دنبال چه چیزی باشم؟

چه مبتدی چه حرفه ای باشید، مهم است که دنبال چند ویژگی کلیدی باشید که در بهترین تم های وردپرس مشترک هستند. این ویژگی ها به محبوبیت آنها کمک می کند.

اگرچه تم های وردپرس را بر اساس یک بازار خاص یا طرح های چند منظوره ارائه می کنند، اما ویژگی های خاصی وجود دارد که به طور مداوم در آنها رعایت می‌شود. فرقی نمی‌کند که به دنبال یک تم نمونه کار هستید یا تمی که هدف تجاری را دنبال می‌کند، این ویژگی ها برای یافتن بهترین تم های وردپرس کلیدی هستند:

طراحی واکنشگرا: ضروری است که وبسایت شما در تلفن همراه عالی به نظر برسد و انتظارات کاربران را برآورده کند. یک تم عالی همیشه باید یک طراحی واکنش گرا ارائه دهد که روی دسکتاپ، موبایل و تبلت به خوبی کار کند.

سئو: اگر می‌خواهید وبسایت شما از طریق موتورهای جستجو پیدا شود، به پشتیبانی از بهترین شیوه های سئو و ارائه بهینه سازی در این زمینه نیاز دارید. نکات کلیدی که باید به آنها توجه کرد عبارتند از کدهای تمیز، به‌روزرسانی های منظم، کتابخانه های جاوا اسکریپت کم، داده های ساختاریافته و بدون پیوندهای پنهان. اگر مطمئن نیستید که سئو شما صحیح است، برای اطمینان بخشی دستورالعمل های WebMaster Google را بررسی کنید.

عملکرد: اگرچه سرعت و عملکرد وبسایت در رابطه با میزبانی وب مهم است، اما به انتخاب بهترین موضوع وردپرس نیز بسیار مرتبط است. اگر سایت شما کند باشد، می تواند روی سئو و تجربه کاربری شما تأثیر منفی بگذارد. اگر مطمئن نیستید که طرح زمینه انتخابی شما عملکرد خوبی دارد، می‌توانید از ابزار PageSpeed ​​Google برای شناسایی مشکلات استفاده کنید.

پشتیبانی: اگرچه ممکن است متوجه شوید که نیازی به پشتیبانی از سوی توسعه دهنده طرح زمینه ندارید، اما درصورتی که توسعه‌دهنده پشتیبانی ارائه دهد، همیشه نشانه خوبی است. مدیریت وردپرس میتواند برای تازه کارها دشوار باشد، بنابراین در مواقعی کمک نیاز دارید.

سازگاری: بسیاری از تم های وردپرس با اکثر افزونه ها و برنامه های شخص ثالث سازگار هستند. با این حال، همه آنها سازگار نیستند و این چیزی است که باید به آن توجه کنید. اگر مبتدی هستید یا نسبت به وردپرس نگرانی هایی دارید، ممکن است بخواهید تمی را پیدا کنید که با یک صفحه ساز کشیدن و رها کردن مانند Elementor سازگار باشد.

اینها ویژگی هایی هستند که هر قالب وردپرس مناسبی ارائه می دهد. شما باید قبل از اینکه تم خود را انتخاب کنید، تحقیق کنید و در نظر بگیرید که آیا نیازهای شما را برآورده می کند یا خیر. بیشتر طرح های زمینه دارای ویژگی های اضافی هستند، اما همچنان مهم است که عناصر بالا را در نظر داشته باشید.

همچنین باید نحوه نصب تم وردپرس را بیاموزید.

1.بهترین قالب وردپرس: Divi

بهترین قالب وردپرس: Divi

بهترین قالب وردپرس: Divi

Divi به دلایل زیادی یکی از بهترین تم های چند منظوره وردپرس است. نه تنها یک تم عالی است، بلکه یک صفحه ساز نیز می باشد که ترکیب نهایی را برای هر کاربر مشتاق وردپرس ارائه می دهد. زیبایی Divi به این است که ساده است. عناصر زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد یک وبسایت خیره کننده در کمترین زمان استفاده کنید.

می‌توانید صدها طرح آماده Divi را برای مطابقت با طیف گسترده ای از صنایع مرور کنید. اگر تصمیم دارید از ابزار طرح‌بندی وبسایت Divi استفاده کنید، به معنای واقعی کلمه به سادگی کلیک کردن روی یک دکمه برای وارد کردن طرح انتخابی تان است.

برای کاربران جدید وردپرس یا کسانی که دنبال راحتی بیشتر هستند، ویژگی های کشیدن و رها کردن سازنده Divi، جابجایی عناصر در طراحی وبسایت شما را آسان می‌کند.

2. Themify Ultra

Themify Ultra

Themify Ultra

Themify Ultra یک تم چند منظوره است که تعداد زیادی قالب وبسایت آماده برای عکاسی، مد، نمونه کارها و موارد دیگر را ارائه می دهد. Thwmify Ultra به شما امکان می دهد به 12 افزونه اضافی، از جمله تایمر شمارش معکوس، نوار پیشرفت، فرم تماس، Slider Pro، Image Pro و WooCommerce دسترسی داشته باشید.

اگر به توانایی خود اطمینان زیادی ندارید، Themify Ultra شامل Themify Page Builder است که سفارشی کردن وبسایت شما را آسان می کند. یکی از نکات منفی که مردم در مورد تم های از پیش ساخته شده به آن اشاره می کنند، ناتوانی آنها در ظاهر منحصر به فرد است. Themify Ultra این مفهوم را خارج می کند و انتخاب و انعطاف زیادی را ارائه می دهد.

آیا قصد دارید یک فروشگاه اینترنتی افتتاح کنید؟ ادغام Themify با WooCommerce به این معنی است که می توانید فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید و فروش محصولات و خدمات خود را در کمترین زمان ممکن شروع کنید. شما می‌توانید کل فرآیند را مدیریت کنید، از روی کاغذ آوردن ایده هایتان تا دیدن آنها به صورت آنلاین.

3. Astra

Astra

Astra

با بیش از 500000 کاربر، Astra یکی از سریع ترین تم های وردپرس چند منظوره در بازار است. Astra به طور یکپارچه با افرادی مانند Gutenberg، Elementor و دیگر سازنده های صفحه کشیدن و رها کردن محبوب کار می‌کند. اگر برای راه اندازی وبسایت خود عجله دارید، Astra مجموعه ای از سایت های آماده دارد که می توانید برای آنلاین شدن سریع از آنها استفاده کنید.

چه یک نویسنده وبلاگ باشید که می‌خواهید نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارید، یا یک فروشگاه آنلاین کوچک می‌خواهید راه‌اندازی کنید، Astra در اختیار شماست. ویژگی های زیادی از جمله ویجت های سفارشی، طرح‌بندی ها، سربرگ ها، فونت های گوگل و موارد دیگر نیز ارائه می‌شوند. با این حال، ویژگی اصلی ادغام آن با WooCommerce است.

ایجاد یک فروشگاه آنلاین می تواند دشوار باشد، اما Astra توانایی واقعی شما را نشان می دهد. Astra تضمین می‌کند که می‌توانید یک فروشگاه آنلاین زیبا با گالری های محصولات، گزینه های سبد خرید و صفحات فروشگاه ایجاد کنید. علاوه بر این، Astra به دلیل بهینه سازی سئوی خود به خوبی شناخته شده است. اگر می خواهید ترافیک بیشتری ایجاد کنید، این یک انتخاب عالی است.

4. Hestia Pro

Hestia Pro

Hestia Pro

Hestia Pro یک تم ایده آل برای اکثر مشاغل است. Hestia Pro با طراحی مدرن و شیک خود دارای سازگاری با صفحه ساز، بهینه سازی سرعت و WooCommerce است، به این معنی که می‌توانید بلافاصله فروش آنلاین محصولات خود را شروع کنید.

Hestia Pro تلاش خود را به جهت ساده کردن ساخت یک وبسایت انجام می دهد و دارای چندین نمونه از پیش ساخته شده ایده آل برای فروشگاه های تجارت الکترونیک و سایر مشاغل است.

اگر می خواهید خلاق باشید، Hestia کاملاً قابل تنظیم است و انعطاف پذیری زیادی را ارائه می دهد. گوتنبرگ نیز آماده است، بنابراین حتی کسانی که با وردپرس آشنایی ندارند می توانند در عرض چند ساعت شروع به طراحی وبسایت خود کنند.

5.بهترین قالب وردپرس: Ocean WP

بهترین قالب وردپرس: Ocean WP

بهترین قالب وردپرس: Ocean WP

بسیاری از تم هایی که در این راهنما می یابید، تم های ممتاز هستند یعنی باید آنها را بخرید. با این حال، OceanWP مجموعه ای از طرح های چند منظوره رایگان را به توسعه دهندگان و علاقمندان ارائه می دهد.

افزونه ها و ویژگی های زیادی را برای اضافه کردن به وبسایت خود خواهید یافت، مانند فیدهای اینستاگرام، پست های ویژه، اسلایدرها و موارد دیگر. درصورتی که می‌خواهید یک وبسایت چندزبانه ایجاد کنید، میتوان آن را به چندین زبان ترجمه کرد.

مانند تم های دیگری که قبلاً دیده ایم، OceanWP همراه با WooCommerce است. همچنین از نظر سئو، ویژگی هایی را ارائه می دهد که به جذب ترافیک به وبسایت شما در کمترین زمان کمک می کند.

6. Composer

Composer

Composer

Composer دارای پشتیبانی برجسته، نمایش های انعطاف پذیر و طراحی های چند منظوره با کارایی بالا است. این طرح زمینه بیش از 81 نسخه نمایشی و بیش از 100 طرح آمادده را برای تطابق با انواع وبسایت ها ارائه می‌دهد.

چیدمان قابل تنظیم به این معنی است که Composer همه کاره است و تقریباً برای هر تجارتی مناسب است. هنگامی که تم Composer را خریداری می‌کنید، به چندین افزونه از جمله Slider Revolution، Contact Form 7، WooCommerce، Yoast، WP Bakery Page Builder، افزونه های امنیتی WordPress و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت.

7.بهترین قالب وردپرس: Mist

بهترین قالب وردپرس: Mist

بهترین قالب وردپرس: Mist

Mist یک قالب وردپرس چند منظوره است که توسط Zozothemes با بیش از 500 دمو و بیش از 50 نسخه از پیش تعریف شده ایجاد شده است. می توانید وبسایت مورد نظر خود را با آموزش های پشتیبانی و افزونه های رایگان مانند Visual Composer، Ultimate Addons و Revolution Slider بسازید.

یکی از جذابیت های اصلی Mist ویژگی صفحه ساز آن است که شامل بیش از 130 گزینه سفارشی سازی است تا اطمینان حاصل شود که وبسایت شما پاسخگو و سازگار با همه دستگاه ها است. برای داشتن تم و کنترل پنل با کاربری آسان، Mist به شدت توصیه می شود.

8.بهترین قالب وردپرس: Uncode

بهترین قالب وردپرس: Uncode

بهترین قالب وردپرس: Uncode

قالب چند منظوره وردپرس Uncode به طور خاص برای وبسایت های مفهومی طراحی شده است. گزینه های گسترده ای از دموها برای انتخاب وجود دارد که از قبل با تصاویر با وضوح بالا و ویژگی های مدرن پیکربندی شده اند و آماده اند تا محتوا و استعداد خود را تزریق کنید.

می‌توانید Uncode را مطابق با محتوای دلخواه خود سفارشی کنید، چه وبلاگ شخصی راه‌اندازی می‌کنید، چه در حال راه‌اندازی اولین وبسایت کسب‌وکار خود باشید، Uncode با WooCommerce 4.3.x و WordPress 5.5.x سازگار است.

بهترین قالب وردپرس چند منظوره چیست؟

با قطعیت نمی‌توان گفت که یک تم وردپرس بدترین یا بهترین است، زیرا بستگی به این دارد که می خواهید از آن برای چه استفاده کنید. با این حال، Divi به دلیل تطبیق پذیری، انعطاف پذیری و کاربر پسند بودن، باید مقام اول را بین همه تم های چند منظوره وردپرس در اختیار بگیرد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT