بهترین قالب های وردپرس حوزه مالی

10 مورد از بهترین قالب های وردپرس حوزه مالی

زمان مطالعه 6 دقیقه

مسئله مالی بخش‌های زیادی از خدمات و تجارت شرکت‌ها را در بر می‌گیرد. هرچند فرقی ندارد شما چه نوعی از وبسایت مالی طراحی می‌کنید،‌‌ شما مطمئن باشید در این مجموعه قالب‌های نوشتاری می‌بینید که نیازهای شما را برطرف می‌کند. در این مقاله با برترین قالب های وردپرس حوزه مالی آشنا می‌شویم.

بهترین قالب های وردپرس حوزه مالی

از توصیه‌های مالی و مشاوره‌ها تا مدل‌های سرمایه گذاری این تم‌ها به شما کمک می‌کنند تا وبسایت تخصصی خود را طراحی کنید. این قالب‌ها قابلیت‌ها شخصی سازی زیادی دارد و در کنار آن ابزار‌های کاربردی زیادی دارند که به شما در طراحی سایت خود کمک می‌کند. برای یافتن بهترین گزینه، لیست زیر را بررسی کنید و نگاهی به لیست نسخه‌های اولیه بیندازید تا بهترین انتخاب را انجام دهید.

۱. Exponent

بهترین قالب های وردپرس حوزه مالی Exponent

در این نوع قالب، پیش سازی از وبسایت برای شما طراحی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن کار را شروع کنید.

با ۲۰ مدل مختلف از طراحی‌های کامل وبسایت، بهترین شانس برای یافتن پروژه مناسب خود پیدا کنید‌. با انتخاب یکی از دموها شما باید یک تجسم کلی از وبسایت خود پیدا کنید تا در طراحی و انجام پروژه بتوانید بهترین کار را انجام دهید.

به همراه سازنده صفحه قدرتمند، با قرار دادن نسخه اولیه و شروع به ویرایش آن و البته استفاده از دیگر خدمات این برنامه براحتی صفحه اصلی وبسایت‌‌تان را بدون محدودیت اتصال بسازید. یکی دیگر از خدمات Exponent اطلاع رسانی آخرین اخبار سایت و بروز رسانی‌ها می‌باشد.

۲. Financity

بهترین قالب های وردپرس حوزه مالی Financity

Financity این تم ها توسط گروه GoodLayers طراحی می‌شوند. با رزومه پرفروش ترین درthemeforest شما می‌توانید از کیفیت محصول مطمئن باشید.

علاوه بر نسخه های معمولی، در Financity یک کتابخانه از صفحات پیشساز را می‌توانید مشاهده کنید و برای بررسی و تحقیق استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید بصورت آنلاین نسخه‌های از پروژه انجام شده از کار خودتان را مشاهده نمایید.

به خاطر ساختن این محصولات، شما از ابزار drag-and-drop تیم GoodLayers استفاده کنید و به این دلیل هیچ مشکلی در جایگذاری تم و طراحی نخواهید داشت. Financity سازنده تم‌های قدرتمند با پاسخگویی آنلاین است که تمام کارهای مورد نیاز شما را انجام می‌دهد.

۳. Success

بهترین قالب های وردپرس حوزه مالی Success

Success برای رفع نیاز‌های تخصصی و خدمات با کیفیت بالا ساخته شده است. قرار دادن نسخه اولیه در وبسایت شما تنها با چند کلیک صورت می‌گیرد و به راحتی می‌توانید تمام کارها مربوط به ویرایش را انجام دهید.

ابزار Visual composer به شما کمک می‌کند تا با تغییر طراحی تم را به مناسب‌ترین شکل برای انجام پروژه خود تغییر دهید. از دیگر خدمات این ابزرا drag-and-drop است که بعد از جایگذاری قالب می‌توانید آن را ویرایش کنید. گزینه‌های ویرایش عبارت‌اند از تغییر فونت تغییر رنگ تم و اضافه کردن دسترسی ها. Success با طراحی‌های فوق تخصصی کمک شایانی به رشد تجارت شما می‌کند‌.

۴. Consulting

بهترین قالب های وردپرس حوزه مالی Consulting

این گروه ۱۸ نسخه اولیه برای بررسی شما قرار داده است. هر کدام از این نسخه‌ها با دیگری متفاوت است و اگر شما بیش از یک وبسایت در حال طراحی دارید این نسخه‌ها بهترین انتخابات برای شما هستند.

تمام تم‌ها متمرکز به موضوع اقتصاد هستند و هر کدام رنگ‌ها و نقشه‌های مختلفی دارند. تمامی تم‌ها انتظارات شما را از تم‌های مخصوص وبسایت‌های مالی برآورده می‌کنند. اطلاعاتی نظیر موقعیت اداره را برای پشتیبانی ذخیره می‌کند. ابزار Visual composer هم برای انجام کارهای ویرایش قرار دارند.

با ۱۸ نسخه اولیه و ۷ زبان مختلف برای فایل ها Consulting در طراحی بسیار به کار شما می‌آید.

۵. TheGem

بهترین قالب های وردپرس حوزه مالی TheGem

TheGem مانند دیگر تم‌های چندمنظوره برای انواع وبسایت ها قابل استفاده است. با ۴۰۰ تم خلاقانه که می‌توانید از میان آنها انتخاب کنید نسخه‌های اولیه هم برای مشاهده در وبسایت شما وجود دارد.

ابزار Visual Composer هم برای ویرایش صفحات تغییر نقشه و رنگ تغییر فونت و بسیاری کارهای دیگر گزینه‌های مختلفی در اختیارتان قرار می‌دهد. با تمامی این خدمات، گروه طراحان این قالب‌ها، فکری هم برای جلوگیری از کند شدن سرعت وبسایت کردند و سرعت بارگذاری و لود شدن به هیچ وجه کاهش نمی‌‌یابد. TheGem تمامی طراحی‌ها را از ساده تا پیشرفته را بخوبی انجام می‌دهد.

۶. FinancePlus

بهترین قالب های وردپرس حوزه مالی FinancePlus

برای کمک به انتخاب میان تم‌ها، ۶ گروه از تم ها برای مشاهده و قرار دادن در وبسایت شما وجود دارد. خدماتی که تم های FinancePlus ارائه می‌دهند مانند: طراحی پیشساز، اسلاید های انیمیشن، پخش کننده ویدیو و اطلاع رسانی آخرین اخبار است.

۱۲ رنگ و نقشه متفاوت برای هر تم وجود دارد. استفاده از Visual composer هزینه اضافی دربر ندارد و با فشار دادن هر دکمه  تغییرات زیادی در تم می‌توانید ایجاد کنید.

ابزار‌های قدرتمندی مانند Slider Revolution, Essential Grid, TemplTera در دسترس شما قرار دارند و با آنها می‌توانید وبسایت خود را بروز رسانی کنید. FinancePlus تمامی چیز‌هایی که شما برای طراحی وبسایت خود نیاز دارید و ندارید در اختیار شما قرار می‌دهد!

۷. Broker

بهترین قالب های وردپرس حوزه مالی Broker

Broker انتخاب بسیار مناسبی برای تمامی وبسایت های حوزه مالی است. تنها یک نسخه اولیه وجود دارد اما می‌توانید به تعداد دلخواه اسلاید‌های متحرک و انیمیشن در آن قرار دهید. Layerslider ابزاری است که با آن تمامی تغییرات متنی و فیلم را انجام دهید.

از دیگر خدمات، تفکیک کارهای وبسایت شماست که کار بازدیدکنندگان سایت را بسیار آسان می‌کند. ابزار‌هایی مانند Visual composer از اجزاء بسته Broker هستند. Broker تمام خدمات مورد نیاز شما را برای طراحی وبسایت مالی WordPress ارائه می‌دهد.

 ۸. Accounting

بهترین قالب های وردپرس حوزه مالی Accounting

Accounting برای طراحی وبسایت های WordPress و به خصوص حسابداران ساخته شده است. شاید به نظر برسد تنها برای حسابداران مناسب است، اما در واقع این ابزار مناسب برای هر نوع تم برای هر وبسایتی می‌باشد.

تم های متفاوت Accounting برای تمامی وبسایت های مالی مناسب هستند و طراحی تخصصی و انتخاب های رنگ و طرح می‌تواند بهترین گزینه برای شخصی سازی باشد. قابلیت شخصی سازی این امکان را به شما می‌دهد تا فونت ها رنگ ها را با استفاده از Visual Composer مطابق به نیاز و سلیقه تغییر دهید.

در بسته Acoounting ابزار Slider Revolution هم وجود دارد که وبسایت شما را با استفاده از اسلاید ها بروز رسانی می‌کند‌. نسخه کامل WooCommerce  هم برای شما وجود دارد تا درصورت تمایل محصولات خود را بصورت آنلاین بفروش برسانید. حتی اگر شما یک حسابدار نیستید، Accountine WordPress بازهم انتخاب خوبی است.

۹. Infinite

بهترین قالب های وردپرس حوزه مالی Infinite

Infinite مجموعه‌ای تم های WordPress است که برای تمامی وبسایت های حوزه مالی قابل استفاده هستند. با استفاده از ابزار‌های سازنده صفحه شما می‌توانید تمامی نسخه‌ای اولیه تم‌ها را تا زمانی که نسخه مناسب را بیابید، آزمایش کنید.

با سازنده GoodLayers می‌توانید تم ها را ترکیب کنید تا به طراحی مورد علاقتان برسید. اگر به نگاه کردن به تم ها فکر می‌کنید، تم های Infinite قابلیت شخصی سازی دارند، ابزار‌های Slider Revolution, Master Slider, LayerSlider WP ابزار هایی هستند که با آنها می‌توانید تغییرات دلخواه را اجرا کنید.

۱۰.Nelva

بهترین قالب های وردپرس حوزه مالی Nelva

Nelva تم های WordPress با بیش از ۴۵ دمو از تم های وبسایت است. این نسخه‌ها با قابلیت شخصی سازی انتخاب‌های خوبی برای وبسایت ها هستند. اگر شما یک تم که از گروه دیگری است را می‌پسندید، می‌توانید آنرا با یکی از تم های Nelva ترکیب کنید.

با کمی تغییرات می‌توانید به طرح مورد علاقه تان برسید اما در صورت نیاز Visual composer در دسترس است. Nelva پیشنهاداتی مانند نسخه های طراحی چندمنظوره و ابزار سازنده صفحه وبسایت قدرتمند است.

حالا که با ۱۰مورد از بهترین قالب های وردپرس حوزه مالی آشنا شدید، اگر قصد خرید قالب‌ها را دارید، برای پرداخت ارزی، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی با پی پال مجموعه اول پرداخت بهره ببرید.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php:252 Stack trace: #0 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php(2297): Elementor_reading_box_Widget->render() #1 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(614): Elementor\Controls_Stack->render_by_mode() #2 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(755): Elementor\Widget_Base->render_content() #3 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Widget_Base->print_content() #4 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #5 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #6 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #7 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #8 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #9 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #10 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #11 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #12 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1775): Elementor\Element_Base->print_element() #13 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(418): Elementor\Core\Base\Document->print_elements() #14 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/frontend.php(1165): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_elements_with_wrapper() #15 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1219): Elementor\Frontend->get_builder_content() #16 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/library/documents/library-document.php(76): Elementor\Core\Base\Document->get_content() #17 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(158): Elementor\Modules\Library\Documents\Library_Document->get_content() #18 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(173): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->get_content() #19 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/single-base.php(93): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_content() #20 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(364): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Single_Base->print_content() #21 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(240): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->do_location() #22 [internal function]: ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\{closure}() #23 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/module.php(207): call_user_func() #24 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/templates/header-footer.php(19): Elementor\Modules\PageTemplates\Module->print_content() #25 /home/aval/blog/wp-includes/template-loader.php(106): include('...') #26 /home/aval/blog/wp-blog-header.php(19): require_once('...') #27 /home/aval/blog/index.php(17): require('...') #28 {main} thrown in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php on line 252
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.