فرق‌های دو پلتفرم زوم و گوگل میت چیست؟

فرق‌های دو پلتفرم زوم و گوگل میت چیست؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

در این مقاله فرق‌های دو پلتفرم ارتباط ویدیویی زوم و گوگل میت را بررسی می‌کنیم.

گوگل می‌گوید اکنون نسخه کامل نسخه رایگان ابزار کنفرانس ویدیویی خود را تکمیل کرده است. اقدامی که در دسترس کاربران گوگل است که قبلاً فقط در اختیار مشتریان G Suite آن قرار داشت‌، تلاشی است که توسط این شرکت برای بهره‌گیری از رونق اخیر کنفرانس ویدیویی ایجاد شده، توسط شیوع ویروس کرونا توسعه یافت. با همه گیر شدن بیماری در سراسر جهان، جلسات ویدئویی با کارمندان و همچنین دوستان و خانواده با استفاده از این فن آوری برای ارتباط با یکدیگر برپا کرده است.

فرق‌های دو پلتفرم ارتباط ویدیویی زوم و گوگل میت

ارتباط ویدیویی زوم و گوگل میت

تماس‌های موجود در نسخه رایگان Google Meet (گوگل میت) به شما امکان می‌دهد تا زمانی که دوست دارید گپ بزنید، اگرچه بعد از ۳۰ سپتامبر به ۶۰ دقیقه در هر جلسه محدود خواهد شد مگر اینکه آن را به نسخه VIP ارتقا دهید.

در حالی که خدمات رقیب Zoom بیشتر تبلیغات را انجام داده است (نه همیشه به دلایل درست) در واقع تعداد زیادی از پلتفرم‌های مختلف کنفرانس ویدیویی در حال رقابت هستند. با این حال، خدمات عظیم گوگل و شهرت خوب نام تجاری به آن اجازه داده است تا به سرعت میان کاربران جدید رشد کند و هزینه‌ها را به درآمد تبدیل نماید.

Javier Soltero، مدیر اجرایی گوگل در پیامی که این هفته به صورت آنلاین ارسال کرد، گفت كه طبق پیشبینی‌ها در آوریل، گوگل میت “تقریباً هر روز سه میلیون كاربر جدید اضافه می‌كند.” برخی از این افراد احتمالاً کاربران Zoom بوده‌اند که نگران مسایل مربوط به امنیت و حفظ حریم خصوصی این ابزار هستند. البته باید اشاره کرد که شرکت Zoom هم پیشرفت زیادی کرد و تیم مدیریت آن به سختی بر روی آن کار کرده است.

فعال سازی Google Meet

زوم و گوگل میت

برای شروع کار با Meet، تمام آنچه شما نیاز دارید یک حساب گوگل است که اگر از قبل آن را ندارید، با هر آدرس ایمیل موجود بسیار سریع قابل تنظیم و ثبت نام است. اگر آدرس جیمیل دارید، در می‌توانید مستقیماً از طریق وبسایت Google Account استفاده کنید. برای راهنمایی در مورد نحوه شروع کار با Meet، به راهنمای مفید Digital Trends مراجعه کنید.

Soltero گفت که در پاسخ به اهمیت جلسات ویدیویی که اخیراً افزایش یافته است، توسعه دهندگان گوگل در تلاش هستند تا ویژگی‌های معمول درخواست شده را ارزیابی کنند، که هم اکنون با استفاده از این نرم افزار در دسترس همه قرار گرفته است.

Soltero گفت: “هر کسی می تواند از زمانبندی ساده و به اشتراک گذاری صفحه نمایش، زیرنویس‌های بی درنگ و طرح‌هایی که متناسب با اولویت شما هستند، از جمله نمای بکگراند گسترش یافته استفاده کنید – همه در زیرساخت جهانی قابل اعتماد گوگل ساخته شده اند”،  تجربه شخصی، ویژگی‌های جدید در Meet در حال حاضر جلسات تیم ما (و خانواده من) را بهتر می‌کند. ما عاشق این هستیم که نمای بک گراند چگونه باعث می‌شود ما بیشتر ارتباط برقرار کنیم – و همچنین بازدیدهای غافلگیرانه گاه و بیگاه بچه‌ها و حیوانات خانگی !”

Google Meet و Zoom دو سرویس کنفرانس ویدیویی هستند که برای اکثر افراد، کار را به پایان می‌رسانند، اگرچه تعدادی سرویس دیگر نیز قابل تأمل هستند.

حالا که با فرق‌های دو پلتفرم ارتباط ویدیویی زوم و گوگل میت آشنا شدید، در صورتی که بخواهید که نسخه پولی این پلتفورم‌ها را استفاده نمایید، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی با ویزا کارت و مستر کارت را استفاده نمایید.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT