تکنیکال الگورند (ALGO) ۱۲ خرداد

تحلیل تکنیکال الگورند (ALGO) ۱۲ خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز الگورند(ALGO) پس از اینکه نزدیک به  60 درصد سقوط کرد ، در 12 می(22 اردیبهشت) یک کف نوسانی در حدود سطح 0.341 دلاری ایجاد کرد. این کف قیمتی ، به عنوان یک نقطه عطف برای صعود الگوراند عمل کرد ، به طوری که ALGO از این سطح 49 درصد رشد کرد و به سقف نوسان 0.508 دلاری رسید. در این پست به تحلیل تکنیکال الگورند (ALGO) ۱۲ خرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال الگورند (ALGO) ۱۲ خرداد

از آن زمان، قیمت الگورند به کف های پایین تری کاهش می یابد و اخیراً سطح اصلاحی 50% در 0.424 دلار را به مقاومت خود تبدیل کرده است. از آنجایی که ALGO در بالای ناحیه تقاضای ، 0.352 دلار الی 0.370 دلار نوسان می کند ، هر گونه جهش در این حدود می تواند منجر به آغاز روند صعودی شود. در برخی از شرایط ، کاهش قیمت به کف این محدوده نیز  می تواند منجر به جهش ALGO شود.

روند صعودی بعدی امیدوارکننده به نظر می رسد زیرا قیمت الگورند ممکن است نه تنها به سطح 0.424 دلاری افزایش یابد ، بلکه می تواند به سقف محدوده در 0.508 دلار برسد. ALGO طی این روند ،40 درصد رشد می کند.

تکنیکال الگورند (ALGO) ۱۲ خرداد

تکنیکال الگورند (ALGO) ۱۲ خرداد

سرمایه گذاران همچنین باید دورنگار بلندمدت این رمزارز را زیر نظر داشته باشند. کاهش قیمت به زیر حمایت 0.323 دلاری، ALGO را به کف پایین تری میرساند. در نتیجه ، دورنگار خرسی این رمزارز ادامه خواهد یافت.

در چنین شرایطی، قیمت الگورند می‌تواند 20 درصد دیگر سقوط کند و به سطح حمایت 0.262 دلاری برسد.

منبع:fxstreet

امتیاز 5/5 - از 9 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT