افزونه کروم برای بهبود Roblox

6 بهترین افزونه کروم برای بهبود Roblox

زمان مطالعه 5 دقیقه

اگر از بازی Roblox در مرورگر خود لذت می برید، احتمالاً می خواهید بازی را بهبود ببخشید. در اینجا شش افزونه کروم وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

Roblox یک بازی عالی است، اما این بدان معنا نیست که نمی تواند بهتر باشد. ویژگی‌های زیادی در بازی وجود ندارد که توسعه‌دهندگان ممکن است هرگز به آن‌ها اضافه نکنند.

خوشبختانه، برنامه‌های افزودنی کروم به شما امکان می‌دهند به سرعت و به آسانی این ویژگی‌های جدید را مستقیماً بدون هیچ کاری به بازی خود اضافه کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که افزونه را نصب کنید، و مثل این است که یک بازی کاملاً جدید دارید.

1. RoPro

اولین نفر در این لیست RoPro است. RoPro یک افزونه کروم است که طیف گسترده ای از ویژگی های جدید را به Roblox اضافه می کند. اگر مطمئن نیستید که به دنبال چه چیزی هستید، احتمالاً این افزونه آن را دارد.

به عنوان مثال، RoPro به شما امکان می‌دهد هر ترکیبی از آیتم‌ها را برای آواتار Roblox خود بدون داشتن هیچ‌کدام از آیتم‌ها به لطف سندباکس آواتار خود امتحان کنید. شما می توانید بازی های خود را که بیشترین بازی را انجام داده اید به صفحه اصلی Roblox اضافه کنید، به لطف ماشین حساب ارزش تجاری آن، ارزش های تجاری را محاسبه کنید، و حتی تم های پروفایل سفارشی را تنظیم کنید.

این تم ها شامل پس زمینه های سفارشی و حتی پس زمینه های تصویر زمینه متحرک می شود. همچنین می‌توانید بازی‌ها را بر اساس ژانر و موارد دیگر فیلتر کنید تا به شما کمک کند آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید.

اما این همه چیز نیست. RoPro دارای یک اعلان کننده داخلی و یک مدافع ربات تجاری است که معامله گران را به عنوان ربات های تجاری معرفی می کند تا بتوانید به راحتی تمام معاملات ورودی را از کاربرانی که به آنها اعتماد ندارید رد کنید.

تعداد بسیار زیادی از ویژگی های مختلف در RoPro وجود دارد، مانند تم ها، تجهیز سریع، پنهان کردن سرورهای خصوصی و جستجوی سریع آیتم ها.

این فقط سطح چیزی را که RoPro اضافه می کند خراش می دهد، اما تقریباً هر ابزار یا ویژگی که می توانید بخواهید وجود دارد، به خصوص اگر مایل به اشتراک در ردیف های برتر آن هستید.

2. BTRoblox

بعدی در این لیست BTRoblox است. اگر به دنبال اکستنشن سینک آشپزخانه دیگری برای Roblox هستید، این یک انتخاب خوب دیگر است.

BTRoblox طیف گسترده ای از ویژگی های مختلف را به Roblox اضافه می کند که می توانید به راحتی آن ها را به دلخواه روشن یا خاموش کنید. در اینجا گزینه های مختلفی وجود دارد، بنابراین مهم نیست که به دنبال چه چیزی هستید، احتمالاً می توانید آن را پیدا کنید.

می‌توانید تم‌های Roblox خود را تنظیم کنید، و همچنین نحوه عملکرد چت را تنظیم کنید. گزینه هایی برای ناوبری و نوار کناری، و همچنین لیست سرورها، گزینه های نمایه مانند موجودی جاسازی شده نیز وجود دارد.

اگر به دنبال یک پیش ‌نمایش آیتم هستید، می‌توانید آن را با BTRoblox به راحتی و همچنین کاتالوگ اقلام متعلق به خود پیدا کنید. همچنین اگر می دانید چه کاری انجام می دهید، گزینه های پیشرفته ای نیز وجود دارد، مانند فعال و غیرفعال کردن پیام ها و آواتار، یا نمایش پینگ سرور. با این حال، بسیاری از این موارد به طور پیش فرض تنظیم شده اند.

3. Roblox+

اگر به دنبال افزونه دیگری هستید که بتواند آنچه را که با Roblox وجود دارد و غیرممکن است، کاملاً تغییر دهد، Roblox+ یک افزونه کوچک عالی است که ویژگی‌های جدید مختلفی را به Roblox اضافه می‌کند.

استفاده از Roblox+ می تواند کمی مشکل باشد، صرفاً به این دلیل که منوی تنظیمات ساده ترین چیز برای یافتن نیست. بنابراین برای شروع، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به صفحه تنظیمات معمولی بروید و سپس در سمت چپ، آن را در پایین صفحه پیدا خواهید کرد.

با این حال، زمانی که به آنجا رسیدید، می‌توانید ایده بهتری در مورد همه کارهایی که Roblox+ می‌تواند انجام دهد به دست آورید. بیش از 30 ویژگی مختلف در اینجا وجود دارد، اگرچه برخی از آنها قابل توجه تر از سایرین هستند.

به عنوان مثال، Roblox+ در یک اعلان کننده آیتم اضافه می کند. این به شما امکان می دهد وقتی یک مورد جدید منتشر می شود یا به روز می شود مطلع شوید. همچنین یک نوار فیلتر صفحه آواتار و یک اعلان کننده تجارت نیز اضافه می کند. همچنین می توانید از Roblox+ برای فعال کردن حالت تاریک استفاده کنید اگر حالت معمولی به چشمان شما آسیب می رساند.

ویژگی‌های مفید دیگری نیز وجود دارد، مانند تغییر نحوه مرتب‌سازی سرورها، اضافه کردن تاریخ‌های دستیابی به نشان، جزئیات بیشتر موارد، توموجی‌ها برای جایگزینی ایموجی‌ها و موارد دیگر.

4. Robux to USD

در مرحله بعدی این لیست یک برنامه افزودنی بسیار کوچک قرار می گیرد که می تواند بسیار مفید باشد، به خصوص اگر سعی می کنید بیشتر از پول آگاه باشید یا والدینی هستید که سعی می کنند میزان هزینه فرزندتان را در بازی اندازه گیری کنند.

Robux به USD دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که روی قلع می گوید. این افزونه کوچک کروم به سادگی مقدار Robux را که معمولاً می بینید به قیمت دلار آمریکا تبدیل می کند. این بدان معنی است که شما لازم نیست نگران این باشید که چقدر به آن تبدیل می شود، برنامه افزودنی کار سنگینی را برای شما انجام می دهد.

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که Roblox چیست و آیا برای فرزندان شما بی خطر است، این برنامه افزودنی می تواند به پاسخ به این سوال کمک کند.

5. Roblox Friend Removal Button

یکی دیگر از برنامه‌های افزودنی کوچک مفید، Roblox Friend Removal Button، یک برنامه افزودنی کوچک فوق‌العاده مفید کروم است که دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهد که انتظار دارید انجام دهد.

این افزونه کروم یک دکمه کوچک در سمت راست بالای هر دوستی در لیست دوستان شما اضافه می کند. این به شما امکان می دهد هر زمان که بخواهید آنها را به سرعت و به راحتی حذف کنید.

این بسیار مفید است زمانی که به آن نیاز دارید، و زمانی که به آن نیاز ندارید، حتی متوجه وجود آن نمی شوید.

6. RoGold

بالاخره RoGold را داریم. اگر به دنبال ارتقای تجربه خود با Roblox هستید، پس RoGold یک افزونه عالی کروم است که به شما امکان می دهد کارهای بیشتری از قبل انجام دهید.

RoGold بیش از 40 ویژگی جدید مختلف را به Roblox اضافه می کند که می توانید بدون توجه به اینکه توسعه دهنده یا بازیکن هستید از آنها استفاده کنید. اگر تا به حال می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک بازی Roblox بسازید، این کار را عالی می کند.

برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از پیگیری بازی‌هایی که دوست دارید به لطف ویژگی پین کردن بازی‌ها، اولویت‌بندی بهترین دوستانتان بر دوستان معمولی‌تان با ویژگی‌های بهترین دوستان، و دیدن آمار بازی‌های زنده و موارد دیگر.

از Roblox بیشتر استفاده کنید

همانطور که می بینید، تعداد زیادی افزونه مختلف کروم در آنجا وجود دارد که انواع ویژگی های جالب جدید را برای Roblox دارند. چه به دنبال افزودن ویژگی‌های بیشتر به Roblox باشید، چه بخواهید آن را برای کودکان مناسب ‌تر کنید یا آیتم‌های جدید را امتحان کنید، چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانید به آن ضربه بزنید.

بهترین بخش در مورد آنها، هر چند؟ همه این افزونه‌های Chrome برای افزودن یا حذف در هر زمان کاملاً رایگان هستند، بنابراین می‌توانید هر زمان که بخواهید آنها را امتحان کنید و ببینید که آیا آنها را دوست دارید یا خیر.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT