سایت برای استخدام برنامه نویسان

6 بهترین سایت برای استخدام برنامه نویسان و برنامه نویسان فریلنسر

زمان مطالعه 6 دقیقه

آیا نیاز به استخدام یک برنامه نویس فریلنسر دارید؟ یکی از این سایت ها را امتحان کنید، ایده آل برای پیدا کردن کدنویس ها و برنامه نویسان همه رشته ها. سایت برای استخدام برنامه نویسان را در ادامه معرفی کرده ایم.

اگر به دنبال یک برنامه نویس فریلنسر هستید، تنها نیستید. استخدام برنامه نویسان از طریق پروژه به جای تمام وقت بسیار رایج شده است.

این برای پروژه های یکباره عالی است زیرا شما فقط برای نتایج پول پرداخت می کنید. همچنین برای برنامه نویسان فریلنسر عالی است زیرا می توانند روی پروژه هایی کار کنند که به آنها علاقه دارد. به طور کلی، هزینه های کمتری برای استخدام هزینه می کنید، نتایج بهتری خواهید گرفت و می توانید یک فریلنسر برای پروژه های بلند مدت و کوتاه مدت استخدام کنید.

یافتن کدنویس برای استخدام آسان است، اما چگونه می‌توان مجرب‌ترین فریلنسرها را شناسایی کرد؟

1.سایت برای استخدام برنامه نویسان: Toptal

بازار فریلنسری شهرت ضعیفی به عنوان یک مسابقه به سمت پایین دارد. همه افراد دیگر را زیر پا می گذارند و در نتیجه برخی از کارگران شغلی را با دستمزد غیرقابل زندگی به دست می گیرند. پیدا کردن کدنویسان شایسته ممکن است دشوار باشد.

تاپتال راه حلی برای این معضل ارائه کرد. Toptal به جای اینکه به کسی اجازه ایجاد یک نمایه بدهد، به فرآیند غربالگری فشرده خود می بالد. این سایت تنها 3 درصد از متقاضیان برتر را می پذیرد. تنها فریلنسرهایی که به اندازه کافی در مورد برند خود جدی هستند، به عنوان مشاغل این کاهش را انجام می دهند.

فرآیند غربالگری شامل مصاحبه زبانی و شخصیتی، بررسی عمیق مهارت، به دنبال آن غربالگری زنده و پروژه های آزمایشی است که از طریق آن متقاضیان حرفه ای بودن و اخلاق کاری خود را نشان می دهند.

Toptal دارای توسعه دهندگان فریلنسر، طراحان، مدیران پروژه، مدیران محصول و کارشناسان مالی است. می‌توانید کدنویس‌های مستقل برای جاوا، PHP، C#، iOS، Python، WordPress و غیره پیدا کنید.

بسیاری از شرکت ها مانند DuoLingo، Shopify، Motorola، Udemy و Zendesk به Toptal اعتماد دارند.

2.Guru

Guru یک شبکه جهانی با بیش از 3 میلیون فریلنسر است که اکثر آنها در زمینه های برنامه نویسی و توسعه نرم افزار ذکر شده اند. اگر می‌خواهید برنامه‌نویسی را برای استخدام پیدا کنید، می‌توانید پایگاه داده گسترده‌ای از کدنویس‌های موجود را جستجو کنید.

پلتفرم گورو همه چیز را کنترل می کند. می‌توانید به دنبال کارگران خاصی باشید، یا می‌توانید فهرستی را منتشر کنید و از کارگران بخواهید که برای شما درخواست دهند. این سایت تمام ارتباطات، توافقات، نقاط عطف، وظایف و به اشتراک گذاری اسناد را خودش مدیریت می کند. گورو پرداخت‌ها را در امان نگه می‌دارد تا مجبور نباشید برای کار ناتمام یا رضایت‌بخش ریسک از دست دادن پول را به جان خریده باشید.

گورو برای ارسال مشاغل هزینه ای دریافت نمی کند، اگرچه درصد کمی از فاکتور به عنوان هزینه رسیدگی دریافت می شود.

3.سایت برای استخدام برنامه نویسان: Upwork

Elance و oDesk را به خاطر دارید؟ در سال 2015، هر دو به نیروها پیوستند تا Upwork شوند، که یکی از بزرگترین پلتفرم‌های فریلنسینگ آنلاین در وب است. حجم انبوه فریلنسرهای موجود به این معنی است که می توانید کار با کیفیت و با قیمت رقابتی پیدا کنید که Upwork را به یکی از بهترین وب سایت ها برای استخدام آنلاین افراد تبدیل می کند.

مانند سایر برنامه های فریلنسر، می توانید شغلی را پست کنید یا از طریق پایگاه داده فریلنسرها جستجو کنید.

سیستم سپرده Upwork پرداخت ها را انجام می دهد، بنابراین شما هرگز برای یک کار ناقص پولی پرداخت نمی کنید. اگر مشکلی خود را نشان دهد، برنامه ای برای حل اختلافات از طریق Upwork وجود دارد. شما می توانید ارتباطات، نقاط عطف و ردیابی زمان را از طریق پلتفرم Upwork مدیریت کنید.

با این حال، با توجه به حجم زیاد فریلنسرها و فرآیند پذیرش سهل‌انگیز Upwork، اگر به دنبال استعدادهای برتر هستید، این پلتفرم نیاز به بررسی بیشتری دارد. ممکن است برنامه های زیادی دریافت کنید، بنابراین برای بهترین نتایج، فریلنسرهای خود را به درستی بررسی کنید. Upwork مشتریانی مانند Microsoft، Airbnb، Bissell و G&E را تبلیغ می کند.

4. Freelancer

فریلنسر دارای بیش از 50 میلیون فریلنسر بر حسب تقاضا است تا بتوانید آنها را بررسی و استخدام کنید. اگرچه دسته های زیادی از مشاغل برای پر کردن وجود دارد، فریلنسر بیش از دیگران به برنامه نویسی می پردازد. می توانید توسعه دهندگان وب، توسعه دهندگان نرم افزار، توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل، طراحان وب سایت و موارد دیگر را بیابید.

فقط یک لیست شغلی ارسال کنید و منتظر باشید تا فریلنسرها پیشنهاد دهند. هنگامی که برنامه نویس مورد نیاز خود را استخدام کردید، می توانید از سیستم چت داخلی پلتفرم، سیستم پشتیبانی، ردیاب زمان و برنامه های تلفن همراه استفاده کنید تا در قیمت پیشنهادی باقی بمانید. این سرویس تا زمانی که کار کامل شود، پرداخت ها را به صورت امانی نگه می دارد.

Freelancer به شما دسته های شغلی خاص تری می دهد تا برنامه نویسان موجود را محدود کنید. به جای جستجوی توسعه دهندگان وب، می توانید HTML5 را مشخص کنید. شما می توانید به جای برنامه نویسان، یک زبان خاص مانند پایتون یا جاوا را جستجو کنید.

5.سایت برای استخدام برنامه نویسان: Remote.co

Remote.co وب سایتی است که سبک زندگی کار از راه دور را ترویج می کند. برخی از شرکت‌های برتر جهان، سبک زندگی کار از راه دور را ترویج می‌کنند، بنابراین سایت‌هایی مانند این‌ها خیلی سریع مورد توجه قرار می‌گیرند. تاکنون سایت‌هایی را با پایگاه‌های اطلاعاتی چشمگیر از کدنویس‌ها برای استخدام پوشش داده‌ایم، Remote.co بیشتر بر روی فهرست‌بندی مشاغل تمرکز دارد.

شما فریلنسرها را در Remote.co با پست کردن شغل در پلتفرم آنها پیدا می کنید و مخاطبان فریلنسر بر این اساس درخواست خواهند داد. رابطی برای مدیریت پرداخت ها مانند یک پلتفرم فریلنسر سنتی وجود ندارد. به همین دلیل، زمانی که برنامه نویس مورد نظر خود را پیدا کردید، باید احساس راحتی کنید که استخدام را به دست خود بگیرید.

بردهای کار از راه دور برای توسعه دهندگان، طراحان، مدیران پروژه، تضمین کیفیت و فناوری اطلاعات وجود دارد.

برای ارسال یک شغل در سایت آنها هزینه ای وجود دارد، بنابراین از هزینه آن آگاه باشید و آن را با نیازهای تجاری خود بسنجید.

6.سایت برای استخدام برنامه نویسان: PeoplePerHour

PeoplePerHour به شما امکان می دهد پروژه ها را کاملا رایگان پست کنید و کدنویس های آزاد را جذب کنید. تیم اعتدال آنها فریلنسرهایی را که ثبت ‌نام می‌کنند، دامپزشکی می‌کنند تا از انتخاب فریلنسرهای با کیفیت بالاتر اطمینان حاصل کنند.

برخی از خدماتی که می توانید برای آنها استخدام کنید عبارتند از برنامه نویسی، برنامه نویسی پایگاه داده، علم داده، تست نرم افزار، توسعه اپلیکیشن موبایل و توسعه وب.

PeoplePerHour یک ویژگی منظم به نام “پیشنهاد” دارد. فریلنسرها می توانند خدمات با قیمت ثابتی را ارسال کنند که دامنه آنها کمتر است. می‌توانید به برنامه‌نویس‌های آزاد قبل از استخدام آنها برای پروژه‌های کامل، آزمایشی بدهید.

برنامه نویسان مستقل (فریلنس) بهتری را استخدام کنید

مانند بسیاری از چیزها در زندگی، آنچه را که بابت کدنویسان آزاد می پردازید دریافت می کنید. اگر می خواهید کار درجه یک داشته باشید، باید دستمزد سالم بپردازید. در ازای آن، شما استعداد واقعی برنامه نویسی به ارزش طلا را بدست می آورید.

تفکر مانند یک فریلنسر می تواند به شما کمک کند مکان های مناسبی را برای شناسایی استعدادها پیدا کنید. شغل خود را تا جایی که ممکن است در مکان های بیشتری ارسال کنید تا شانس خود را برای کشف توسط برنامه نویس مستقلی که به دنبال آن هستید افزایش دهید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT