سایت برای رتبه بندی و بررسی معلمان

6 بهترین سایت برای رتبه بندی و بررسی معلمان و اساتید

زمان مطالعه 7 دقیقه

این شش وب سایت دانشگاهی به معلمان و اساتید امتیاز می دهند و آنها را بررسی می کنند، بنابراین می توانید برای سال تحصیلی یا دانشگاهی آینده بهتر آماده شوید. سایت برای رتبه بندی و بررسی معلمان را در ادامه معرفی کرده ایم.

یک استاد یا معلم خوب می تواند یک سال تحصیلی را بسازد یا شکست دهد، به همین دلیل است که وب سایت هایی که به شما امکان می دهند معلمان و اساتید خود را رتبه بندی کنید بسیار ارزشمند هستند. این راهی برای هشدار دادن به دیگران از معلمان بالقوه است که از آنها اجتناب کنند یا حداقل خود را برای آنچه در راه است آماده کنید.

این منابع آنلاین به شما این امکان را می دهد که به استاد یا معلم خود امتیاز دهید تا شما و همکارانتان بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

1.سایت برای رتبه بندی و بررسی معلمان Rate My Professors

Rate My Professors دارای بیش از 19 میلیون رتبه بندی بیش از 1.7 میلیون استاد از دانشجویان دانشگاه در سراسر جهان است. این رتبه‌بندی‌ها از بیش از ۷۵۰۰ مدرسه در سراسر ایالات متحده، کانادا، انگلستان، اسکاتلند و ولز به دست آمده است.

به سادگی نام یک استاد را در نوار جستجو تایپ کنید، یا با وارد کردن نام مدرسه خود را پیدا کنید. از آنجا، می‌توانید به‌عنوان عضو یا مهمان نظرات خود را برای معلمان و اساتید خود بخوانید و بگذارید. صرف نظر از انتخاب خود، در Rate My Professors ناشناس خواهید ماند، بنابراین لازم نیست نگران کشف شدن باشید.

در صفحه هر مدرسه، رتبه‌بندی اساتید برتر آن، و همچنین میانگین رتبه‌بندی اساتید و نحوه قرارگیری آن مدرسه در موسسات مشابه را خواهید دید. وقتی با این روش‌های عالی برای استفاده از لینکدین برای انتخاب دانشگاه برای تحصیل ترکیب شود، این یک منبع عالی برای تصمیم‌گیری آگاهانه قبل از رفتن به کالج است.

وقتی روی نام professor یا teacher’s کلیک می‌کنید، کیفیت کلی آن‌ها، اینکه آیا دانش‌آموزان دوباره با آن‌ها کلاس می‌گیرند یا خیر، و سطح دشواری کلاس‌هایشان را می‌بینید. همچنین می‌توانید برچسب‌هایی را ببینید که به شما ایده بهتری از نحوه تدریس آن استاد می‌دهد، همچنین نظرات و توصیه‌هایی که توسط دانشجویان سابق نوشته شده‌اند.

2.سایت برای رتبه بندی و بررسی معلمان Rate My Teachers

RateMyTeachers روش محبوب دیگری برای بررسی کلاس ها و معلمان شما است. همانطور که از نام آن پیداست، از دانش‌آموزان می‌خواهد تا معلمان خود را بر اساس معیارهای مختلفی رتبه‌بندی کنند. تمرکز در اینجا بر معلمان مدارس ابتدایی و متوسطه از ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، ایرلند، استرالیا و نیوزلند است.

کاربران می توانند معلمان را با نام جستجو کنند یا مدرسه ای را انتخاب کنند. از آنجا، می‌توانید به معلمان آن مدرسه امتیاز دهید یا نظراتی را که دانش‌آموزان دیگر به جا گذاشته‌اند بخوانید. RateMyTeachers به ​​شما امکان می دهد به معلمان خود در مقیاس یک تا پنج ستاره در دسته بندی های زیر امتیاز دهید:

. معلم بیشتر از چه نوع آزمونی استفاده می کند؟

. آیا معلم برای کمک اضافی در دسترس است؟

. آیا معلم بی درنگ به ایمیل ها پاسخ می دهد؟

. آیا معلم مطالب داخل کلاس را به صورت آنلاین برای مرجع ارسال می کند؟

. آیا معلم دانش آموزان را از نحوه ی جمع آوری نمرات آنها مطلع می کند؟

. این معلم چقدر تکلیف می کند؟

. چقدر نوشتن در کلاس معلم مورد نیاز است؟

. آیا معلم به دانش آموزان اجازه می دهد از فناوری در کلاس استفاده کنند؟

. برای خوب انجام دادن این دوره معلمی چقدر حفظ کردن لازم است؟

اگر تا به حال در کلاسی شرکت کرده‌اید که توسط معلم سخت گیر تدریس می‌شود، می‌دانید که این سؤال‌ها از مهم‌ترین سؤال‌ها برای به دست آوردن بهترین نتیجه از کلاس هستند.

راه های بسیار خوبی برای رسیدن به مدرسه در زمانی که عقب افتاده اید وجود دارد. اما، با انجام برخی تحقیقات، می توانید خود را برای موفقیت آماده کنید و شانس خود را برای گرفتن نمره خوب قبل از ورود به کلاس افزایش دهید.

3. Uloop

Uloop یک سایت رتبه بندی استاد است که کاملاً توسط دانشجویان کالج در سراسر کشور طراحی شده است. شامل یک پایگاه داده عظیم است که تعداد زیادی از مدارس در ایالات متحده را نشان می دهد. اگر می خواهید به معلمان خود امتیاز دهید، مکانی عالی برای انجام این کار است. همچنین جلوگیری از گیر افتادن با یک استاد بد بسیار عالی است.

بزرگترین ویژگی Uloop در واقع بخش رتبه بندی استاد آن نیست، بلکه نحوه عملکرد آن به عنوان یک بازار دانشجویی برای کالج شما است.

این بدان معنی است که نه تنها به شما امکان می دهد به استاد خود امتیاز دهید، بلکه شامل منابع دیگری مانند مشاغل، مسکن، معلمان، کتاب های درسی و آمادگی آزمون نیز می شود. چه نیاز به اجاره اتاق داشته باشید، چه یک معلم خصوصی برای کمک به تکالیف خود بیابید یا در مورد بار دوره خود کمک بگیرید، Uloop مکانی عالی برای جستجو است.

یافتن نظرات استاد می تواند کمی دشوار باشد، اما نظرات استاد خود محکم هستند و نظرات و رتبه بندی های استاد بر اساس معیارهای زیر است:

. مفید بودن

. وضوح

. سهولت

رتبه‌بندی‌ها همچنین شامل نظراتی است که توسط دانشجویان سابق نوشته شده‌اند، که به شما بینش زیادی در مورد چگونگی استاد ارائه می‌دهد. به این ترتیب، می‌دانید قبل از شرکت در هر یک از کلاس‌های آن‌ها چه انتظاری دارید.

Uloop را به عنوان یک سیستم برد اعلانات برای دانش آموزان در نظر بگیرید. مواردی مانند مشاغل دانشگاه، یادداشت های درسی، کمک به یافتن هم اتاقی، مبادله کتاب درسی، کمک وام دانشجویی و موارد دیگر را پوشش می دهد.

برای هر دانشجوی کالج، Uloop یک منبع فوق العاده است که می تواند برای دوست یابی، نمرات بهتر و رتبه بندی اساتید خود استفاده شود.

4.سایت برای رتبه بندی و بررسی معلمان Niche

برای چیزی کمی متفاوت، Niche یک انتخاب عالی است. Niche به شما اجازه نمی دهد معلمان فردی را رتبه بندی کنید، اما در عوض مدارس را بر اساس معیارهای مختلف، از جمله معلمان، رتبه بندی می کند.

این بدان معنی است که شما می توانید مدارس را جستجو کنید تا مدرسه ای را پیدا کنید که مناسب شما و نیازهای شما باشد. اطلاعات مربوط به کیفیت معلمان با استفاده از معیار زیر ایجاد می شود:

. چه تعداد از دانش آموزان موافق هستند که معلمان درس های جذابی ارائه می دهند

. چه تعداد از دانش آموزان موافق هستند که معلمان واقعاً به دانش آموزان اهمیت می دهند

. چه تعداد از دانش آموزان موافق هستند که معلمان به اندازه کافی کلاس درس را هدایت و کنترل می کنند

همچنین اطلاعات زیادی در اینجا وجود دارد که می توانید در مورد مدرسه بررسی کنید و تقریباً هر چیزی را که می خواهید پوشش می دهد. نزدیک به 100000 مدرسه در Niche فهرست شده است، بنابراین طیف گسترده ای از پاسخ ها برای بررسی در اینجا وجود دارد.

5. Student Reviews

در نگاه اول، Student Reviews نسبتاً قدیمی و نامرتب به نظر می رسد. UI چیزی را برای دلخواه باقی می‌گذارد، اما این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که Student Reviews دارای یک پایگاه داده چشمگیر از بررسی‌های کلاس با بیش از 236000 بررسی کالج است. در اینجا مروری بر بیش از 11000 دانشگاه و بیش از 15200 معلم وجود دارد.

ویژگی جستجو در اینجا واقعا عالی است. می‌توانید جستجوی خود را با استفاده از معیارهای متنوعی مانند مدرک و رشته، میزان رضایت، اندازه مدرسه، مکان، میزان شهریه و سایر معیارها محدود کنید. علاوه بر نظرات اساتید و رتبه بندی مدارس، این پلتفرم دارای تعدادی ابزار مانند:

. کالج یاب

. مقالات مرتبط با شغل و تحصیل

. مدارس برتر در ایالات متحده

. مشاغل و رشته های تحصیلی

. برنامه های تابستانی دبیرستان

. دوره های کارآموزی

اگر به دنبال چیزی مانند برنامه های برتر علوم کامپیوتر برای فارغ التحصیلان مقطع لیسانس هستید، این همان مکانی است که ممکن است آن را پیدا کنید.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند اساتید را بر اساس میزان وضوح تدریس، احترام به دانش‌آموزان، نحوه بیان خود در کلاس و تعدادی از ویژگی‌های دیگر رتبه‌بندی کنند.

6.سایت برای رتبه بندی و بررسی معلمان Rate Your Lecturer

اگر مقیم انگلستان هستید، می توانید از یک سایت عالی رتبه بندی معلمان به نام Rate Your Lecturer استفاده کنید.

این پلتفرمی است که به رتبه‌بندی بسیاری از چیزها از جمله شهرها، دانشگاه‌ها و البته مدرسان اختصاص داده شده است. پایگاه داده آن با Student Reviews و سایر وب سایت های مشابه مطابقت ندارد، اما اگر به دنبال رتبه بندی و بررسی اساتید هستید، نقطه شروع خوبی است.

به مدرس خود امتیاز دهید به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد که اساتید را بر اساس کیفیت زیر رتبه‌بندی کنند:

. سمینارها

. آموزش ها

. سخنرانی ها

. فیدبک

. پشتیبانی اینترانت

. ساعات اداری

. قابلیت نزدیک شدن

هر رتبه بندی از صفر تا ده ستاره است، با امتیاز کلی نهایی برای مدرس بر اساس تمام رتبه بندی های فردی. هنگامی که یک مدرس خوب پیدا کردید، ممکن است بخواهید از برخی از بهترین برنامه ها و خدمات برای ضبط یک سخنرانی از راه دور حداکثر استفاده را ببرید تا از درس های آنها نهایت استفاده را ببرید.

همچنین می توانید نام دانشگاه خود را در نوار جستجو تایپ کنید تا پنج مدرس برتر و سایر اساتید آن را ببینید. اگر مدرس خود را در لیست نمی بینید، می توانید خودتان او را اضافه کنید و رتبه اول را ارائه دهید. بررسی شما ناشناس خواهد بود.

انتخاب استاد یا معلم

گرفتن یک کلاس دبیرستان یا دانشگاه از معلم بد می تواند تفاوت بین ساختن و شکست در یک درس باشد. خوشبختانه راه هایی وجود دارد که می توان از ورود این معلمان و اساتید خودداری کرد و یا حداقل برای آن آماده شد.

این وب سایت ها به شما این امکان را می دهند که درباره معلمان مدرسه خود اطلاعات بیشتری کسب کنید و بر این اساس برای کلاس های آنها آماده شوید. آخرین بررسی‌ها و رتبه‌بندی‌های اساتید را ببینید، یادداشت برداری کنید، و سپس در کلاس‌هایی که به آنها علاقه دارید ثبت‌نام کنید. در حالی که بررسی معلمان شما می‌تواند مفید باشد، مهم است که شیوه‌های امنیت سایبری را در نظر داشته باشید و اطلاعات شخصی زیادی را فاش نکنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT