دانشگاه برتر انگلستان که آزمون زبان دولینگو را می پذیرند

6 دانشگاه برتر انگلستان که آزمون زبان دولینگو را می پذیرند

زمان مطالعه 5 دقیقه

برای تحصیل در خارج از کشور شرکت در آزمون های زبان ضروری است. متأسفانه آزمون های تافل و ایلتس گران هستند. چه به دنبال تحصیل در مقطع کارشناسی در رشته شیمی هستید یا میخواهید در مقطع دکترا تاریخ باستان تحصیل کنید، باید توانایی زبان انگلیسی خود را برای تحصیل در خارج از کشور اثبات کنید.دانشگاه برتر انگلستان که آزمون زبان دولینگو را می پذیرند.

ثبت نام آزمون دولینگو

آزمون های مختلفی مانند تافل، آیلتس و PTE وجود دارند که می‌توانید برای تحصیل در خارج از کشور در آن ها شرکت کنید. البته هزینه‌، شرایط و مرکز برگزاری هر آزمون متفاوت است. خوشبختانه آزمون جایگزینی به نام دولینگو وجود دارد که توسط بیش از 3000 مؤسسه در سراسر جهان پذیرفته میشود و به شما امکان می‌دهد در کمتر از یک ساعت در هر زمان و هر مکان به صورت آنلاین در آزمون شرکت کنید. همچنین تنها با 49 دلار میتوانید در آزمون دولینگو شرکت کنید و در عرض دو روز نتایج خود را دریافت کنید.

اما کدام دانشگاه های برتر انگلستان مدرگ Duolingo را می پذیرند و چرا باید آنها را انتخاب کنید؟

6 دانشگاه در انگلستان که دولینگو را می پذیرند

دانشگاه کینگستون (Kingston)

این دانشگاه در سال 1899 تاسیس شد و سابقه ای طولانی در آموزش دارد. دانشگاه کینگستون یکی از برترین دانشگاه های انگلستان است که در راهنمای دانشگاه های گاردین در سال 2019 در بین 10 دانشگاه برتر قرار داشت. خبر خوب برای دانشجویان بین المللی این است که دانشگاه کینگستون یکی از دانشگاه هایی است که آزمون دولینگو را قبول دارد.

کینگستون منطقه ای جذاب در کنار رودخانه در حاشیه پایتخت شلوغ انگلستان است. این دانشگاه دارای پنج دانشکده است که هر یک دارای رشته های خاص، کتابخانه و امکانات آموزشی عالی است. این دانشگاه شهرت زیادی در در رشته های داروسازی، علوم ورزشی، مد، طراحی و روزنامه نگاری دارد.

دانشگاه ساوت‌همپتون (Southampton)

دانشگاه برتر انگلستان که آزمون زبان دولینگو را می پذیرند

دانشگاه برتر انگلستان که آزمون زبان دولینگو را می پذیرند

دانشگاه ساوتهمپتون یکی از اعضای گروه راسل و شبکه جهانی دانشگاه‌ها است و یکی از بهترین دانشگاه‌هایی است که دولینگو را قبول دارند. این دانشگاه به دلیل امکانات تخصصی گسترده خود از جمله دوازده کتابخانه، یک آکواریوم تحقیقاتی و آزمایشگاه های پیشرفته مشهور است.

دانشگاه ساوتهمپتون که در سواحل جنوبی انگلستان واقع شده است، مکانی عالی برای تحصیل با تاریخچه غنی، فروشگاه های مختلف، بارها و رستوران ها و همچنین مراکز فرهنگی مانند گالری های هنری و سالن های تئاتر است. این دانشگاه جامعه دانشجویی بین المللی زیادی دارد و همچنین دارای بیش از 200 انجمن و 80 باشگاه ورزشی است که توسط اتحادیه دانشجویان اداره می شوند.

دانشگاه میدلسکس (Middlesex )

دانشگاه میدلسکس در سال 1878 ابتدا با نام پلی تکنیک میدلسکس تاسیس شد و در حال حاضر یکی از برترین دانشگاه های جوان در انگلستان است. دانشگاه میدلسکس که فقط ۲۵ دقیقه با مترو از مرکز لندن فاصله دارد یکی از محبوب‌ترین موسسات آموزش عالی در انگلستان برای دانشجویان بین‌المللی است. این دانشگاه شامل بیش از یک سوم جمعیت دانشجویان از بیش از ۱۴۰ کشور مختلف در سراسر جهان است.

این دانشگاه به دلیل کمک به دانشجویان برای یافتن موقعیت های کاری و آماده سازی آنها برای زندگی کاری پس از دانشگاه شناخته شده است. همچنین یک گزارش تحقیقاتی گروه پارتنون این دانشگاه را در بین 10 دانشگاه برتر از نظر حقوق فارغ التحصیلان در انگلستان قرار داده است، بنابراین منطقی است که دانشجویان از سراسر دنیا برای تحصیل در میدلسکس می آیند.

دانشگاه گلاسکو کالدونیان (Glasgow Caledonian)

دانشگاه برتر انگلستان که آزمون زبان دولینگو را می پذیرند

دانشگاه برتر انگلستان که آزمون زبان دولینگو را می پذیرند

از موسسات آموزشی در شهر گلاسکو اسکاتلند دانشگاه گلاسکو کالدونیان یکی از بزرگترین و همچنین تنها دانشگاهی است که دولینگو را به عنوان آزمون انگلیسی می پذیرد. این دانشگاه دارای کتابخانه ای مجهز با صدها هزار کتاب و حدود 1200 فضای مطالعه اختصاصی است. گلاسکو کالدونیان همه چیزهایی را که برای زندگی و تحصیل در خارج از کشور نیاز دارید، ارائه میدهد. این دانشگاه همچنین دارای یک باشگاه ورزشی در محوطه دانشگاه و سالن مو و اسپا نیز است. دانشجویان میتوانند از مناطق اطراف از جمله تاریخ غنی صنعتی شهر و مکان های توریستی فرهنگی از جمله باله اسکاتلند و تئاتر ملی اسکاتلند دیدن کنند.

دانشگاه اکستر (Exeter)

دانشگاه اکستر به دلیل برتری آکادمیک خود در سطح بین المللی مشهور است و همیشه در لیست 150 دانشگاه برتر جهان قرار دارد. همچنین در 10 سال گذشته در بین 20 دانشگاه برتر انگلستان قرار گرفته است. این دانشگاه عضو گروه راسل است و یکی از بهترین دانشگاه‌های انگلستان است که دولینگو را می‌پذیرد و مقصدی محبوب برای کسانی است که میخواهند در رشته‌هایی از جمله پزشکی، علوم زمین و آب و انسان‌شناسی تحصیل کنند.

این دانشگاه دارای امکانات آموزشی متنوع، کتابخانه و بیش از 220 انجمن دانشجویی و باشگاه ورزشی، از چوگان و فوتبال آمریکایی گرفته تا آشپزی و نانوایی است.

دانشگاه کاردیف متروپولیتن (Cardiff Metropolitan)

دانشگاه برتر انگلستان که آزمون زبان دولینگو را می پذیرند

دانشگاه برتر انگلستان که آزمون زبان دولینگو را می پذیرند

دانشگاه کاردیف متروپولیتن در پایتخت ولز قرار دارد و به دلیل برتری آکادمیک، تحقیقات نوآورانه و چشم انداز قوی بین المللی یکی از بهترین انتخاب ها برای تحصیل است. این دانشگاه طی 10 سال گذشته با تمرکز بر ارائه بهترین فضاهای آموزشی و امکانات آموزشی برای دانشجویان از جمله کتابخانه و ساختمان دانشکده مدیریت بیش از 50 میلیون پوند سرمایه گذاری کرده است.

ثبت نام آزمون دولینگو

اگر به دنبال یک شهر دانشجویی مقرون به صرفه و دیدنی هستید، کاردیف مکان مناسبی برای شماست. این شهر بر اساس شاخص زندگی دانشجویی Natwest در سال 2019 به عنوان مقرون به صرفه ترین شهر دانشجویی بریتانیا انتخاب شده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT