دوره آنلاین برای تسلط بر Power BI

6 دوره آنلاین برای تسلط بر Power BI با Coursera

زمان مطالعه 6 دقیقه

Power BI یکی از بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل کسب و کار برای تجزیه و تحلیل داده ها و به اشتراک گذاری بینش (insights) است. نحوه استفاده از این ابزار را با این دوره های آنلاین بیاموزید.دوره آنلاین برای تسلط بر Power BI در کورسرا را بیابید.

داده ها فقط به همان اندازه مفید هستند که کسی آن را تفسیر می کند. و برای استفاده حداکثری از داده های موجود، باید مراحل مختلف تجزیه و تحلیل داده ها را طی کند تا تصمیم گیری تسهیل شود. اینجاست که Power BI وارد عمل می شود، زیرا یک ابزار مبتنی بر ابر منحصر به فرد برای مشاغل و افرادی است که علاقه مند به درک پیچیدگی های تجزیه و تحلیل داده ها هستند.

یادگیری در مورد این ابزار به شما کمک می کند در تهیه، تجسم و تفسیر داده ها مهارت کسب کنید. ما شش دوره پولی را برای یادگیری Power BI در Coursera تشریح کرده‌ایم تا به شما در شروع کار کمک کند. اما ابتدا به تعریف Power BI می پردازیم.

پرداخت با پی پال

Power BI چیست؟

Power BI مجموعه ای از سرویس ها و برنامه های نرم افزاری است که با هم کار می کنند تا داده ها را به بینش های منسجم تبدیل کنند و نتایج را در پلتفرم های مختلف قابل اشتراک گذاری کنند. به زبان ساده، Power BI یک ابزار تجزیه و تحلیل داده های مایکروسافت است که برای تجزیه داده های خام به اطلاعات کاربردی استفاده می شود.

این ابزار تعاملی، قابل تنظیم است، حفاظت از داده‌های سرتاسری را فراهم می‌کند و می‌تواند به سایر منابع داده مبتنی بر ابر-مانند پایگاه داده Azure SQL، Excel و Dynamics 365 متصل شود. از سه عنصر اصلی تشکیل شده است که عملیات را تسهیل می‌کنند.

آنها شامل Power BI Desktop (برنامه دسکتاپ ویندوز)، Power BI Service (نرم افزار آنلاین به عنوان سرویس) و Power BI Mobile Apps برای دستگاه های Windows، iOS و Android هستند. شما می توانید در صورت لزوم از این عناصر به صورت مستقل و جمعی استفاده کنید، البته تا زمانی که به اینترنت متصل باشید.

علاوه بر این، افراد از Power BI در زمینه‌های مختلف، مانند امور مالی، بازاریابی، مراقبت‌های بهداشتی و منابع انسانی استفاده متفاوتی می‌کنند. در هر زمینه ای که در آن تخصص دارید، Power BI برای تجزیه و تحلیل داده ها عالی است و به تقویت تصمیم گیری کمک می کند. به طور خاص، این ابزاری است که باید هنگام شروع به عنوان یک تحلیلگر داده در نظر گرفت.

Power BI همچنین دارای سه مجوز کاربری برای صاحبان مشاغل است. این مجوزهای رایگان، حرفه ای و ممتاز برای هر کاربر است. اما هر طور که از ابزار و برنامه کاربری که انتخاب می کنید استفاده کنید بستگی به نقش شما در تیم، موضوع پروژه و آنچه که قصد دارید به آن برسید دارد. نگران نباشید، دوره های زیر به شما در درک این ابزار و عملکردهای متنوع آن کمک می کند.

1.دوره آنلاین برای تسلط بر Power BI: شروع به کار با Power BI Desktop

این دوره دو ساعته پروژه محور برای افرادی مناسب است که می خواهند رازهای Power BI را در مدت زمان نسبتاً کوتاهی کشف کنند و متعاقباً حرفه ای در علم داده راه اندازی کنند. شما با اصول استفاده از نرم افزار دسکتاپ Power BI و نحوه وارد کردن، تبدیل و تجسم داده ها آشنا خواهید شد.

علاوه بر این، فضای یادگیری شما مبتنی بر فضای ابری است، که می توانید آن را در مرورگر خود ادغام کنید، بنابراین نیازی به دانلود مطالب درسی ندارید. این دوره به زبان انگلیسی نیز در دسترس است، با گزینه تقسیم صفحه نمایش برای تجربه یادگیری بهتر.

2. تصمیمات مبتنی بر داده با Power BI

در این دوره، تجربه عملی در مورد نحوه تمیز کردن و مدل‌سازی داده‌ها در برنامه دسک تاپ Power BI کسب خواهید کرد. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه به سرویس Power BI گزارش دهید، رابط را بررسی کنید، و داشبوردها را ایجاد و از آنها استفاده کنید. این دوره برای مبتدیان و کاملاً آنلاین قابل دسترسی است.

در همین حال، مدت زمان ایده آل پنج هفته با مطالب 14 ساعته است، اما می توانید مهلت ( آخرین فرصت)خود را تنظیم مجدد کنید تا با برنامه خود هماهنگ شوید. بعلاوه، پس از اتمام دوره گواهینامه دریافت می کنید که می توانید از آن برای تقویت نمونه کار خود استفاده کنید.

3. Power BI Report Development Crash Course

این دوره یکی از ارائه‌های دوره‌های Power BI با امتیاز بالا در شبکه پروژه Coursera است که نظرات مثبت زیادی دارد. این برای زبان آموزان بدون دانش قبلی از Power BI مناسب است. در اینجا، نحوه به دست آوردن داده ها، ایجاد روابط، توسعه گزارش ها، اشتراک گذاری با گیرندگان مورد نظر و انتشار آنها در سرویس Power BI را خواهید آموخت.

علاوه بر این، مدت دوره دو ساعت است و شما باید قبل از سپری شدن زمان، پنج کار را در یک منطقه کاری مبتنی بر ابر انجام دهید. در نهایت، شما فقط می توانید این دوره را با دسک تاپ، با زبان انگلیسی که زبان آموزش است، بگذرانید.

4.دوره آنلاین برای تسلط بر Power BI: ساخت داشبورد در Power BI

ساخت داشبورد در Power BI کار دشواری است، اما این دوره به شما کمک می کند تا به راحتی این روند را طی کنید. با این حال، قبل از اقدام به ساخت داشبورد، باید دوره‌های مبتدی دیگری را تکمیل کنید، زیرا این دوره برای زبان‌آموزان در مرحله متوسط ​​است.

این دوره استخراج و تبدیل داده ها، ایجاد داشبورد و گزارش و تولید بصری از گزارش های شما را آموزش می دهد. به عبارت دیگر، شما یاد خواهید گرفت که چگونه اطلاعات مربوطه را در داشبورد با داده های بصری به طور موثر خلاصه کنید. همچنین باید دوره را در حدود دو ساعت در یک محیط یادگیری مبتنی بر ابر تکمیل کنید.

5.دوره آنلاین برای تسلط بر Power BI با Google Data Analytics

دوره Google Data Analytics در Coursera به شما کمک می کند حتی بدون هیچ تجربه یا مدرکی پایه ای در علم داده بسازید. در این دوره، چندین مهارت تحلیلی – با استفاده از ابزارهایی مانند Power BI و Tableau – به دست خواهید آورد و یاد خواهید گرفت که چگونه داده ها را برای کمک به تصمیم گیری آماده کنید.

شش ماه طول می کشد تا دوره را به صورت آنلاین کامل کنید، حداقل 10 ساعت در هفته. با این حال، می‌توانید مهلت ‌های (آخرین فرصت های) خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که در برنامه‌تان قرار بگیرند. و در پایان، شما یک گواهی حرفه ای گوگل را دریافت می کنید که در هر کجای دنیا قابل استفاده است.

6. از Power BI برای تجزیه و تحلیل داده های مالی استفاده کنید

برخلاف سایر دوره های Power BI، این دوره به طور خاص برای تجزیه و تحلیل داده های مالی و حسابداری است. در عرض دو ساعت، یاد خواهید گرفت که چگونه داشبوردهای گزارش مالی موثر بسازید و آنها را برای تجسم واضح به هم متصل کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که برای کسب و کارها و سازمان های دولتی و غیردولتی صورت های مالی ایجاد کنید.

محتوای دوره به زبان انگلیسی موجود است و برای مبتدیان مناسب است. همچنین، نیازی به دانلود مطالب دوره ندارید، زیرا فضای یادگیری شما در مرورگر شما مبتنی بر ابر است. در نهایت، مهارت های تجزیه و تحلیل داده ها، گزارش دهی و تجسم را توسعه خواهید داد.

پرداخت با پی پال

پورتفولیوی خود را با Power BI در Coursera غنی کنید

اگرچه پیچیده است، Power BI به سرعت در حال تبدیل شدن به محبوب ترین ابزار تجزیه و تحلیل داده برای مشاغل، سازمان های شرکتی و متخصصان داده است. یادگیری نحوه استفاده از آن به شما تجربه، تخصص و مزیت شغلی یا تجاری در صنعت خود می دهد.

مهمتر از همه، Coursera دوره های دقیق Power BI، مربیان واجد شرایط و جامعه ای از زبان آموزان را برای تقویت روحیه شما در پیگیری دانش ارائه می دهد. بنابراین، می توانید مهارت های اصلی تجزیه و تحلیل داده ها را از یک پلت فرم معتبر به دست آورید. با این حال، اگر رزروهای شخصی در مورد این ابزار دارید، می‌توانید جایگزین‌های دیگری برای Power BI در نظر بگیرید که ارزش زیادی نیز دارند.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT