کسب درآمد پسیو با طراحی گرافیک

6 راه برای کسب درآمد پسیو با طراحی گرافیک

زمان مطالعه 6 دقیقه

آیا یک طراح گرافیک هستید و می‌خواهید از حرفه خود درآمد کسب کنید، اما نمی‌خواهید ساعت‌ها مشغول کار کردن باشید؟ کسب درآمد پسیو راه حل مناسبی برای شماست. با برخی از فرصت های شغلی میتوانید حتی موقع خواب نیز درآمد کسب کنید. همه کارها نیازی به نشستن پشت میز یا رایانه ندارند. شما می توانید بدون صرف وقت و هزینه درآمد پسیو کسب کنید.

نقد کردن درآمد ارزی

تفاوت بین درآمد پسیو و اکتیو چیست؟

ممکن است تا به حال کلمه درآمد پسیو را شنیده باشید، این نوع درآمد با درآمد معمولی و اکتیو تفاوت دارد. درآمد اکتیو یا فعال شامل اکثر مشاغل معمول است. در واقع جزء فعال در رابطه کار و درآمد هستید و بر اساس زمان و کار و ساعات کاری (حقوق اداری و دستمزد، خوداشتغال یا شاغل) حقوق دریافت می کنید.

درآمد پسیو یا غیرفعال معمولاً شامل خوداشتغالی یا شغل های جانبی میشود. برای دریافت درآمد پسیو نیازی نیست به صورت مداوم کار کنید. فرض کنید یک ساعت کار میکنید، اما به ازای 30 ساعت پول دریافت می کنید. در ادامه راه های کسب درآمد پسیو از طریق طراحی گرافیک را بررسی کنیم.

فروش دوره های آموزشی

کسب درآمد پسیو با طراحی گرافیک

کسب درآمد پسیو با طراحی گرافیک

بهترین راه برای کسب درآمد پسیو از فروش چیزی است که در حال حاضر آن را به صورت رایگان انجام میدهید. اگر یک طراح گرافیک یا تصویرگر هستید، احتمالاً در طی روز طراحی و تصویرسازی می کنید. به جای اینکه فقط از نتایج کار درآمد کسب کنید میتوانید از فرآیند طراحی و تصویرسازی نیز درآمد بدست آورید.

به راحتی میتوانید از فرآیند طراحی و کار خود فیلم بگیرید و آن را به یک مقاله آموزشی ویدیویی یا نوشتاری برای فروش تبدیل کنید. اگر در کار خود مهارت دارید قطعا افراد زیادی وجود دارند که میخواهند از شما یاد بگیرند. بنابراین از طریق فروش دوره های آموزشی به راحتی می توانید درآمد پسیو داشته باشید.

آموزش محبوب ترین کارهای را بفروشید. شما میتوانید دوره های آموزشی خود را از طریق Patreon و سایر سرویس ها یا مستقیماً از وب سایت خود بفروشید. حتی می توانید در مورد آنها مقاله بنویسید و از بازاریابی وابسته برای کسب درآمد استفاده کنید. همچنین میتوانید در یوتیوب ویدیوهای آموزشی ایجاد کنید و درآمد کسب کنید.

ایجاد و فروش قالب

کسب درآمد پسیو با طراحی گرافیک

کسب درآمد پسیو با طراحی گرافیک

فروش قالب های طراحی یک راه عالی برای کسب درآمد است. شما میتوانید قالب‌های شبکه های اجتماعی و قالب های ترند روز را در پلتفرم‌های مختلف بفروشید. همچنین می‌توانید قالب‌های ارائه در Figma را برای فروش یا طراحی های مختلف در Canva ایجاد کنید که افراد بعداً بتوانند آن‌ها را ویرایش کنند.

قالب ها همیشه توسط مدیران رسانه های اجتماعی، تولیدکنندگان محتوا و اینفلوئنسرها دانلود و خریداری می شوند. حتی دیگر طراحان گرافیکی یا کاربران معمولی شبکه های اجتماعی قالب هایی با طراحی خوب و منحصر به فرد را می خرند.

شما می‌توانید همان قالب‌هایی را که برای شبکه های اجتماعی خود استفاده می‌کنید بفروشید یا می‌توانید یک یا دو قالب ساده طراحی کنید و آنها را در پلتفرم های مختلف برای فروش قرار دهید.

فروش پریست لایت روم

کسب درآمد پسیو با طراحی گرافیک

کسب درآمد پسیو با طراحی گرافیک

یکی از بهترین راه‌ها برای متمایز کردن سبک خود از سایر عکاسان یا تولیدکنندگان محتوا استفاده از پریست های منحصر به فرد است. شما می‌توانید پریست های لایت روم ایجاد کنید و آن‌ها را به‌صورت جداگانه یا به‌صورت مجموعه‌ای به سایر تولیدکنندگان محتوا، عکاسان یا کاربران شبکه های اجتماعی بفروشید.

این پریست ها را می توان برای پرتره، عکاسی عروسی، استایل های مختلف یا هر چیزی که عکس ها را متمایز می کند به بازار عرضه کرد. اگر قبلاً یک عکاس شناخته شده یا تولید کننده محتوا با سبک خاص بوده اید، میتوانید از فروش پریست ها درآمد خوبی کسب کنید. مردم دوست دارند عکس هایشان شبیه عکس های شما باشد و از شما ایده بگیرند.

برای کسب درآمد پسیو میتوانید پریست هایی را که قبلاً خودتان استفاده میکردید بفروشید. اگر نمی‌خواهید به طور کامل پریست های خود را به اشتراک بگذارید، میتوانید کمی آن‌ها را ویرایش کنید تا مشابه هم نباشند. این یک راه عالی برای ارائه کار و محبوبیت سبک شما است.

طرح های خود را از طریق دراپ شیپینگ بفروشید

کسب درآمد پسیو با طراحی گرافیک

کسب درآمد پسیو با طراحی گرافیک

اگر طراح گرافیک هستید، احتمالاً چیزهایی را برای سرگرمی طراحی کرده اید، طرح هایی را برای خانواده و دوستان ساخته اید یا مهارت های خود را با طراحی های مختلف گسترش داده اید. شما میتوانید از همین طرح ها استفاده کنید و به راحتی آنها را به یک وب سایت تجارت الکترونیک یا دراپ شیپینگ اضافه کنید تا مردم آنها را خریداری کنند.

اگر قبلاً برای ایجاد این طرح‌ها وقت یا هزینه صرف کرده‌اید، آنها نباید فقط در صفحه اینستاگرام شما بمانند. می توانید از طریق این طرح ها درآمد کسب کنید. به راحتی طرح ها را به وب سایت هایی مانند RedBubble یا سایر سایت های dropshipping اضافه کنید. می توانید یک فروشگاه تجارت الکترونیک را نیز به وب سایت خود اضافه کنید. همچنین می‌توانید تصاویر یا طرح‌های ساده را به کالاهایی مانند تی‌شرت، روکش کوسن، کارت، برچسب، دفترچه یادداشت، آویز دیواری، ساعت یا کیف اضافه کنید.

توجه: از طرح هایی که توسط افراد دیگر سفارش داده شده اند مجددا استفاده نکنید، آنها باید منحصر به فرد بمانند. اما اگر طرح‌هایی را دارید که برای هدیه به دوستان خود ایجاد کرده اید یا صرفا برای سرگرمی طراحی کرده اید میتوانید از فروش آن ها درآمد پسیو کسب کنید.

دادن مجوز استفاده از طرح ها

کسب درآمد پسیو با طراحی گرافیک

کسب درآمد پسیو با طراحی گرافیک

مجوز دادن برای استفاده از طرح های شما برای چاپ روی محصولات مختلف میتواند مخاطبان شما را افزایش دهند و در عین حال باعث کسب درآمد پسیو شود. برای استفاده از طرح‌های خود برای چاپ روی تی‌شرت‌ها به Target یا چاپ روی بشقاب‌ها و کاسه‌های سفارشی به بخش لوازم خانگی Walmart مراجعه کنید.

با یک همکاری خلاقانه و موفق میتوانید با برندهای معروف کار کنید و همچنین طرح های خود را به اشتراک بگذارید تا مخاطبانتان افزایش یابد. برای این کار لازم نیست یک طراح باتجربه و معروف باشید. هنگامی که طرح شما مجوز گرفت، کمپانی ها با کمک آژانس های تبلیغاتی محصولات طراحی شده شما را با برند خود به فروش می رساند.

قبل از صدور مجوز مطمئن شوید که حق چاپ آثار هنری و طرح های خود را حفظ کرده اید و استفاده انحصاری برای دیگران را امضا نکنید.

افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) در وب سایت شما

این مورد در ابتدا به مقداری کار فعال نیاز دارد، اما با سخت کوشی و پشتکار می توانید آن را به یک درآمد پسیو تبدیل کنید. با استفاده از افیلیت مارکتینگ یا تبلیغات در وب سایت خود می توانید فقط از طریق بازدید افراد از کار خود درآمد کسب کنید. حتی نیازی نیست بازدیدکنندگان طرح های شما را بخرند.

برای اینکه این کار درآمد تولید کند به یک مخاطب قوی و تعداد بازدید کافی در سایت خود نیاز دارید. این بخش به کار فعال نیاز دارد. هنگامی که مخاطب و بازدید کافی ایجاد کردید تبدیل به کار پسیو میشود. چه به وب سایت خود تبلیغاتی اضافه کنید و از بازدید از سایت خود درآمد کسب کنید یا اینکه لینک های وابسته محصولات را در وب سایت خود قرار دهید، هر دو گزینه ای عالی برای کسب درآمد هستند. همچنین توصیه میشود لینک های وابسته محصولاتی را که واقعاً دوست دارید و استفاده کرده اید در سایت خود قرار دهید. فقط برای به دست آوردن چند دلار اضافی وجهه خود را به خطر نیندازید.

با طرح های گرافیکی خود درآمد کسب کنید!

شما میتوانید با فروش طراحی های قدیمی و جدید خود درآمد پسیو کسب کنید. با استفاده از نکاتی که در این مقاله گفته شد میتوانید بدون صرف وقت زیاد برای کار کردن درآمد خوبی بدست آورید. کسب درآمد پسیو ممکن است مدت کمی طول می کشد، اما پس از مدتی به یک درآمد ثابت خواهید رسید. پس ارزشش را دارد!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT