یافتن و چاپ نت موسیقی رایگان

7 سایت برتر برای یافتن و چاپ نت موسیقی رایگان

زمان مطالعه 6 دقیقه

آیا به دنبال نت موسیقی قابل چاپ رایگان بوده اید؟ در اینجا هفت منبع عالی برای کمک به شما آورده شده است.یافتن و چاپ نت موسیقی رایگان را در ادامه در این سایت ها انجام دهید.

آیا نواختن ساز را یاد می گیرید؟ شاید شما از علاقه مندان به موسیقی کلاسیک هستید؟ یا شما یک معلم موسیقی هستید که به دنبال مطالب دانش آموزی هستید؟

اگر به هر یک از این سؤالات «بله» پاسخ دادید، به یک منبع ثابت نت نیاز دارید.

برای کمک به شما در یافتن هر چیزی که نیاز دارید، بهترین سایت‌ها را برای یافتن و چاپ نت رایگان به شما نشان می‌دهیم. این سایت‌ها به شما امکان می‌دهند همه چیز را از آثار کلاسیک معروف گرفته تا تفسیرهای جدید از کلاسیک‌های راک قرن بیستم دانلود کنید.

1.یافتن و چاپ نت موسیقی رایگان: 8notes

8notes محتوای خود را به سه بخش تقسیم می‌کند: ابزارها، سبک‌ها و هنرمندان. این بدان معناست که مهم نیست در چه نوع موسیقی تخصص دارید، می‌توانید چیزی متناسب با نیاز خود پیدا کنید. تقریباً تمام نت‌های موجود در سایت دارای یک فایل MP3 یا MIDI هستند، بنابراین می‌توانید هنگام مرور بقیه محتوا به آهنگ گوش دهید.

و فقط نت موسیقی وجود ندارد. بخش کاملی از سایت به مطالب اضافی اختصاص داده شده است. شما تمام منابع موسیقی مورد نیاز خود از سخنرانی های تئوری موسیقی تا مقیاس های گیتار را پیدا خواهید کرد.

با 20 دلار در سال، می توانید مشترک شوید. مشترکین به کارهای طولانی تر و پیشرفته تر، مبدل MIDI و یک سایت بدون آگهی دسترسی دارند.

2.یافتن و چاپ نت موسیقی رایگان: IMSLP: پروژه کتابخانه موسیقی بین المللی

هر کسی که از نت استفاده می کند، در مورد IMSLP می داند. این سایت در سال 2006 تاسیس شد و اکنون بزرگترین مجموعه نت های موسیقی قابل چاپ رایگان را در هر نقطه از وب ارائه می دهد.

در زمان نگارش این کتاب، این کتابخانه دارای بیش از 206000 اثر انفرادی، 674000 موسیقی متن، 75000 ضبط، 25000 آهنگساز و 1500 اجراکننده است. این برای شما کافی است تا یک عمر دوام بیاورید. ویژگی جستجو ساده است. فیلترهایی برای دوره، ملیت، ساز، زبان و ژانر وجود دارد.

این سایت همچنین دارای بخش فروم (forum) چند زبانه پررونقی است. می‌توانید امتیاز درخواست کنید، درباره موسیقی‌ای که دانلود کرده‌اید چت کنید و داستان‌های موفقیت موسیقی خود را به اشتراک بگذارید. پس از یادگیری مبانی تئوری موسیقی آنلاین، به IMSLP بروید تا تمام نت های رایگان آهنگ های مورد علاقه خود را بیابید.

3. Pianotte

نقطه ضعف Pianotte این است که به طور انحصاری بر روی نت پیانیست ها تمرکز می کند، اما اگر نت پیانو رایگان دقیقاً همان چیزی است که به دنبال آن هستید، اینجا مکان مناسبی است. از طرفی، مقدار قابل توجهی از موسیقی مدرن نیز دارد. اگر بیشتر از شوپن به Coldplay علاقه دارید، باید اولین پورت تماس شما باشد. حتی برخی از محبوب ترین موسیقی های سال های اخیر را نیز دارد.

ممکن است از نظر زیبایی شناسی جذاب ترین صفحه ای نباشد که می توان به آن نگاه کرد، اما سایت با محتوایش بیش از حد آن را جبران می کند. چندین صد آهنگ برای دانلود برای شما وجود دارد که همه آنها در قالب PDF تحویل داده شده اند.

برای کمک به محدود کردن جستجوی نت‌های قابل چاپ رایگان، می‌توانید بر اساس فهرست‌های A-Z، ژانر، آخرین افزوده‌ها و محبوب ‌ترین فهرست‌ها مرور کنید.

4.یافتن و چاپ نت موسیقی رایگان: Musopen

Musopen یکی دیگر از بهترین وب سایت های نت موسیقی رایگان است. این به شما امکان می‌دهد ضبط‌های موسیقی، نت‌های موسیقی و برنامه‌های آموزشی بدون حق امتیاز را مرور و دانلود کنید.

این سایت دارای دو سطح عضویت است. سطح رایگان شما را به پنج بار دانلود در روز، صدای استاندارد با اتلاف و برنامه استاندارد انتشار محتوای جدید محدود می کند. اگر حرفه ای هستید و به سطح دسترسی بیشتری نیاز دارید، می توانید 55 دلار در سال بپردازید و از دانلودهای نامحدود، صدای با کیفیت بالا بدون ضرر و انتشار اولیه لذت ببرید.

نت موسیقی رایگان عمدتاً بر هنرمندان قدیمی و آهنگسازان کلاسیک متمرکز است. شما قرار نیست آخرین موفقیت جاستین بیبر را پیدا کنید. برای آسان‌تر کردن پیمایش، می‌توانید بر اساس آهنگساز، ساز، دوره زمانی یا فرم موسیقی جستجو کنید.

در مجموع، Musopen دارای بیش از 100000 فایل PDF موسیقی کلاسیک است. می توانید آنها را در رایانه خود بارگیری کنید یا در اکانت Musopen خود ذخیره کنید، بنابراین می توانید بعداً به آنها مراجعه کنید.

5. Mutopia Project

بیش از 2000 قطعه موسیقی در پروژه Mutopia وجود دارد که هر کدام دارای مجوز Creative Commons هستند. این بدان معناست که شما می توانید هر چیزی را که دانلود می کنید بدون ترس از عواقب قانونی اصلاح، چاپ، کپی، توزیع، اجرا و ضبط کنید.

این سایت در زمینه موسیقی کلاسیک تخصص دارد، اما تعداد فزاینده ای از موسیقی جدید و تنظیم مجدد وجود دارد که می توانید نمونه برداری کنید. هر دانلود شامل یک فایل PDF و MIDI است.

Mutopia داوطلب محور است. همه دانلودها با استفاده از Lilypond با زحمت تایپ شده اند. با کلیک بر روی تب در حال پیشرفت در بالای صفحه، می توانید ببینید که داوطلبان در حال حاضر روی کدام پروژه ها کار می کنند.

6.یافتن و چاپ نت موسیقی رایگان: ChoralWiki

ChoralWiki یک موسسه خیریه ثبت شده در ایالات متحده است. این سایت برای نزدیک به 42000 اثر کرال و آواز نت ارائه می دهد و تقریباً 4000 آهنگساز را پوشش می دهد. علاوه بر دانلود نت های موسیقی رایگان، می توانید متون، ترجمه ها، فایل های MP3 و فایل های MIDI را نیز دانلود کنید.

این سایت عملکرد جستجو را به دو بخش تقسیم می کند: آهنگساز و موسیقی. هر یک از این دو بخش به زیر دسته‌هایی تقسیم شده‌اند که به شما امکان می‌دهد بر اساس سال مرگ، دوران، ملیت، ژانر، زبان و موارد دیگر فیلتر کنید.

از آنجایی که ChoralWiki یک ویکی جامعه محور است، هر کسی می تواند محتوای جدیدی را به سایت اضافه کند. محبوبیت آن به سرعت افزایش یافته است و کاربران به طور مداوم محتوای جدید اضافه می کنند.

7.یافتن و چاپ نت موسیقی رایگان: Making Music Fun

اگر به ساز انتخابی خود کاملاً مسلط نباشید، ایجاد سرگرمی موسیقی (Making Music Fun) عالی است. به جای ارائه آثار پیچیده از بزرگترین آهنگسازان تاریخ، شما را به سفر می برد و به شما کمک می کند تا کم کم یک ساز موسیقی را یاد بگیرید.

این سایت با در نظر گرفتن افراد مبتدی طراحی شده است. شما فقط نت آهنگ را پیدا نمی کنید. همچنین راهنماهای مطالعه، کاربرگ های تئوری موسیقی، منابع کلاس درس، و حتی کل طرح درس وجود دارد. این محتوا در درجه اول برای معلمانی است که می خواهند مطالب را بین دانش آموزان خود توزیع کنند، اما همچنین یک منبع عالی برای خودآموزی است.

نت موسیقی برای گیتار، ویولن، پیانو، فلوت، ضبط، ابوا، ساکسیفون، ترومبون، چنگ، ترومپت، ویولن سل و کلارینت در دسترس است. همچنین موسیقی برای خواننده های نوپا وجود دارد.

بخش هر ساز به کارهای مبتدی، آسان و متوسط ​​تقسیم می شود. پس از رسیدن به سطح پیشرفته، بهتر است از برخی از سایت های دیگر در این لیست استفاده کنید.

در مورد یافتن نت های نادر چیست؟

چه بخواهید نت آهنگ جدیدترین آهنگ پاپ را پیدا کنید، چه بخواهید در آثار بزرگ گذشته جستجو کنید، سایت های دانلود رایگان نت های زیادی وجود دارد. برخی به طور انحصاری بر روی نت پیانو تمرکز می کنند، در حالی که برخی دیگر توسط جوامع فوق العاده ای هدایت می شوند که می خواهند نت موسیقی رایگان را به شبکه جهانی وب ارائه دهند.

ما برخی از بهترین سایت ها را برای یافتن و چاپ نت های رایگان فهرست کرده ایم، اما فهرست به هیچ وجه کامل نیست. صدها سایت مشابه در اینترنت وجود دارد، بنابراین با حفاری کافی، باید بتوانید ترکیب مورد نظر خود را پیدا کنید، مهم نیست که چقدر نادر است.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT