برنامه شبکه اجتماعی

7 برنامه شبکه اجتماعی که اکنون باید امتحان کنید

زمان مطالعه 5 دقیقه

یکی از این ها فقط به شما امکان می دهد عکس های دوستان خود را آپلود کنید، نه عکس های خود را.

با میلیاردها کاربر فعال در سراسر جهان، منصفانه است که بگوییم رسانه های اجتماعی در تار و پود جامعه مدرن ما تنیده شده اند. در این مرحله، شرط می‌بندیم که شما بر بازیکنان بزرگی مانند فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام تسلط دارید و احتمالاً با LinkedIn، TikTok و Snapchat آشنایی کامل دارید.

پرداخت های بین المللی

با این حال، رسانه های اجتماعی یک چشم انداز همیشه در حال تکامل هستند و دنیای کاملی از پلتفرم های دیگر منتظر شما هستند تا آن ها را کاوش کنید. این مقاله برخی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی را پوشش می‌دهد که ممکن است با آن‌ها آشنا نباشید، اما قطعاً باید بررسی کنید.

1.برنامه شبکه اجتماعی: Vero

به اینستاگرام فکر کنید، اما بدون این که همه تبلیغات و تغییرات الگوریتم مدام شما را ناامید کند. این به طور خلاصه Vero است، و این به شما دلایل کافی برای جابجایی از اینستاگرام در صورتی که عکاس هستید، می دهد، زیرا این یک پلتفرم رسانه اجتماعی برای به اشتراک گذاری محتوا و ایجاد ارتباط است.

Vero قصد دارد تاکید بر ارتباطات اجتماعی را بازگرداند و به شما این کنترل را بدهد تا آنچه را که می خواهید با کسانی که می خواهید به اشتراک بگذارید. همچنین بدون تبلیغات است، بنابراین شما با پست های حمایت شده بمباران نمی شوید. علاوه بر این، محتوا به جای مرتب شدن بر اساس الگوریتم ها، به صورت زمانی نمایش داده می شود. مهمتر از همه، طراحی زیبا و تمیزی دارد که استفاده از آن را لذت بخش می کند.

استفاده از Vero در زمان نگارش این مقاله رایگان است، اما این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد در نهایت یک مدل اشتراک را معرفی کند.

2. BeReal

اگر به شما بگوییم یک پلتفرم رسانه اجتماعی وجود دارد که می‌توانید بدون نگرانی در مورد فیلترها و شخصیت‌های جعلی که در سایر پلتفرم‌ها عادی شده‌اند، خودتان باشید؟ این فرضیه BeReal است، یکی از داغ‌ترین پلتفرم‌های رسانه اجتماعی جدید که تماماً در مورد اصالت است.

BeReal یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس ساده است که از یک جنبه کلیدی با دیگران متفاوت است: کاربران را تشویق می‌کند تا عکس‌های ویرایش نشده خود را در زمان‌های تصادفی به اشتراک بگذارند. پس از ثبت نام در اکانت کاربری و افزودن دوستان خود، هر روز یک نوتیفیکیشن در زمان های مختلف دریافت خواهید کرد تا در بازه زمانی دو دقیقه ای از خود و محیط اطراف خود عکس بگیرید.

همه به طور همزمان این نوتیفیکیشن را دریافت می کنند و این برنامه به گونه ای طراحی شده است که از دوربین های جلو و پشت شما به طور همزمان عکس می گیرد. هدف این است که روشی معتبرتر برای اشتراک گذاری لحظات با دوستان خود ایجاد کنید. به علاوه، می‌توانید با استفاده از RealMojis به عکس‌های دوستان نظر بدهید و به آنها واکنش نشان دهید.

3.برنامه شبکه اجتماعی: Minds

اگر مانند بسیاری دیگر، تا حدی به دلیل سانسور تهاجمی پست‌های کاربران، اعتماد خود را به پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس ‌بوک از دست داده‌اید، پس Minds می‌تواند یک جایگزین هیجان‌انگیز باشد. این یک پلتفرم منبع باز است که به آزادی بیان و حریم خصوصی اختصاص داده شده است.

Minds یک شبکه اجتماعی است که از بسیاری جهات شبیه فیسبوک است، با طرح‌بندی به سبک خبرفید (newsfeed) که در آن می‌توانید به‌روزرسانی‌ها، عکس‌ها، ویدیوها و مقالات را پست کنید. همچنین دارای گروه ها و ویژگی های پیام رسانی است.

با این حال، آنها از نظر سانسور و درآمد نیز بسیار متفاوت هستند. وقتی سایر کاربران با محتوای شما تعامل دارند، می‌توانید در Minds نشانه‌هایی کسب کنید، و می‌توانید از آن‌ها برای تقویت پست‌های خود یا کمک مالی به کاربران دیگر استفاده کنید.

4. Clubhouse

Clubhouse یک پلتفرم رسانه اجتماعی مبتنی بر صوتی است که اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این پلتفرم دارای اتاق های چت است که در آن افراد می توانند به گفتگوهای زنده در مورد موضوعات مختلف از جمله وبلاگ نویسی، دوستیابی، کمدی، فلسفه و موارد دیگر بپیوندند و به آن گوش دهند. این یک پلتفرم عالی برای شبکه سازی و یادگیری از دیگران در زمینه شما است.

هنگامی که برای Clubhouse ثبت نام کردید، می توانید از بین موضوعات مختلف دنبال کنید. سپس می توانید انتخاب کنید که بر اساس این موضوعات به اتاق های گفتگو بپیوندید یا اتاق گفتگوی خود را راه اندازی کنید و دیگران را به پیوستن دعوت کنید. همچنین می‌توانید دسترسی به مخاطبین خود را فعال کنید تا اتاق‌های گفتگوی دوستان خود را در پلتفرم پیدا کنید.

در مجموع، Clubhouse یک پلتفرم عالی برای معاشرت با دوستان و تبادل ایده است. می توانید به راحتی با افرادی که علایق مشابهی دارند ارتباط برقرار کنید و از گفتگوهای متفکرانه لذت ببرید.

5.برنامه شبکه اجتماعی: Poparazzi

این برنامه اشتراک‌گذاری عکس، از این جهت که کاربران را تشویق می‌کند تا به جای سلفی، از دوستان خود عکس‌های صریح بگیرند، متفاوت است – این برنامه فقط به شما امکان می‌دهد عکس‌های دیگران را آپلود کنید، نه عکس خودتان. این بدان معنی است که قفل پروفایل شما تنها پس از ارسال عکس دیگری از شما باز می شود و شما نیز با آپلود عکس های دوستان خود، پروفایل های آنها را ایجاد می کنید.

می توانید دوستان خود را دنبال کنید و عکس های آنها را در فید خود مشاهده کنید (عکس های گرفته شده توسط سایر کاربران). پوپاراتزی همچنین دارای چالش هایی است که شما را به گرفتن انواع خاصی از عکس ها ترغیب می کند، به عنوان مثال، «دوستی را انتخاب کنید که نمی توانید بدون آن زندگی کنید».

ایده پشت Poparazzi این است که لحظات خود به خودی دوستان خود را بدون فیلتر یا ژست گرفتن ثبت کنید، که اغلب می تواند منجر به عکس های معتبرتر، سرگرم کننده و واقعی تر شود.

6. Jodel

 

Jodel برای افرادی طراحی شده است که می خواهند با دیگران در منطقه خود ارتباط برقرار کنند. این اساساً یک شبکه اجتماعی محلی است که در آن می توانید سؤال بپرسید، اخبار را به اشتراک بگذارید و با افرادی که در نزدیکی شما زندگی می کنند گفتگو کنید.

این برنامه نیازی به ایجاد پروفایل ندارد و کاربران را از ارسال اطلاعات شخصی منع می کند. هنگامی که به Jodel وارد می شوید، شما را با مردم منطقه خود مرتبط می کند و سپس می توانید پست های آنها را ببینید و به آنها پاسخ دهید. این یک ابزار عالی برای یادگیری بیشتر در مورد جامعه محلی شما و افرادی است که در آنجا زندگی می کنند.

7.برنامه شبکه اجتماعی: Product Hunt

اگر از علاقه‌مندان به فناوری هستید و دوست دارید با جدیدترین برنامه‌ها و استارت‌آپ‌ها به‌روز باشید، Product Hunt یک برنامه ضروری است. این ابزار فاصله بین سازندگان و پذیرندگان اولیه را پر می کند.

بنابراین، چگونه می توانید از Product Hunt استفاده کنید؟

به عنوان سازنده، این ابزار به شما کمک می کند محصول یا خدمات خود را پست کنید و از جامعه فیدبک دریافت کنید. این محصولات جدید بر اساس تعداد رای مثبت (لایک) که دریافت می کنند در صفحه اصلی رتبه بندی می شوند.

به عنوان یک پذیرنده اولیه، می توانید محصولات و خدمات جدیدی را که در حال راه اندازی هستند پیدا کنید و یکی از اولین کاربرانی باشید که آنها را آزمایش می کند. شما می توانید نظرات و فیدبک خود را در مورد این محصولات ارسال کنید، که می تواند به سازندگان کمک کند تا پیشنهادات خود را بهبود بخشند. همچنین می‌توانید به بحث‌ها بپیوندید تا ارتباط برقرار کنید، بیاموزید، سؤال بپرسید و بینش خود را با دیگران در جامعه به اشتراک بگذارید.

راه های جدید و مبتکرانه برای حفظ ارتباط با دوستان را کاوش کنید

رسانه های اجتماعی به طور مداوم در حال تکامل هستند و همیشه راه های جدید و مبتکرانه ای برای حفظ ارتباط با دوستان و ایجاد روابط وجود دارد.

در حالی که پلتفرم‌های ذکر شده در بالا ممکن است مانند فیس ‌بوک یا اینستاگرام محبوب نباشند، قطعا ارزش بررسی را دارند، به‌ویژه با توجه به اینکه هدف برخی از آن‌ها رفع برخی از مشکلات رایج مرتبط با این پلتفرم‌های رسانه اجتماعی اصلی است.

شاید یکی از اینها بتواند به اپلیکیشن جدید شما برای معاشرت تبدیل شود و بر روابط شما تأثیر مثبت بگذارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT