ردیابی و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال

7 سایت برای ردیابی و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه 6 دقیقه

آیا به دنبال بهترین ردیابی و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال در بازار هستید؟ در اینجا برخی از بهترین وب سایت ها برای استفاده به این منظور آورده شده است.

صنعت کریپتو یک اکوسیستم دائماً در حال تغییر است، و ارزهایی دارد که می توانند در یک لحظه به قله های بازار صعود کنند و سپس با سقوط عظیم ارزش روبرو شوند.

اغلب سخت است که بدانید یک کوین قرار است در کجا قرار گیرد، بنابراین بهترین کار این است که صرف نظر از اینکه آیا هنوز کوین مورد نظر خود را خریداری کرده اید یا نه، آمارش را به طور منظم بررسی کنید.

حال، کدام سایت ها بهترین و به روزترین آمار کریپتوکارنسی ها را ارائه می دهند؟ در ادامه لیستی از آنها را معرفی می کنیم.

1. ردیابی و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال CoinGecko

ردیابی و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال CoinGecko

ردیابی و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال CoinGecko

CoinGecko یک منبع قابل اعتماد و جامع برای بررسی آمار و روند صدها کوین مختلف است. CoinGecko نمودارهای قیمت، آمارهای بازار، ارقام و اطلاعات تاریخی، و طیف وسیعی از نمودارهای مختلف را برای تمام کوین های اصلی، و همچنین کوین های جدیدتر یا کمتر شناخته شده تر، مانند Chiliz یا Milk Token ارائه می دهد.

همچنین می توانید با استفاده از CoinGecko آپدیت های کوین انتخابی خود را بررسی کنید و نمودار قیمت آن را با بیت کوین و اتریوم، که در حال حاضر دو کوین بزرگ در بازار هستند، مقایسه کنید.

علاوه بر این، می توانید کوین انتخابی خود را همزمان به ارز فیات یا غیر فیات تبدیل کنید. وقتی صحبت از آمار کریپتوکارنسی ها در میان باشد، CoinGecko واقعاً یک انتخاب عالی است.

2. قیمت و نمودار در Coinbase

ردیابی و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال Coinbase

ردیابی و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال Coinbase

Coinbase توسط بسیاری به عنوان یک صرافی کریپتوی محبوب و کیف پول نرم افزاری شناخته می شود، اما همچنین اطلاعات کلیدی بسیاری در مورد صدها کریپتوکارنسی مختلف نیز ارائه می دهد.

در بخش ” Prices” Coinbase، می توانید به مجموعه گسترده ای از داده ها در مورد کوین انتخابی خود، مثلا نمودارهای قیمت، زمان نگهداری، محبوبیت و فعالیت معاملات دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این، Coinbase خلاصه های مختصر و مفیدی را در مورد هر کوین ارائه می کند و نحوه عملکرد کوین ها را توضیح می دهد و یک سری اطلاعات کلیدی به کاربران می دهد.

همچنین می توانید ارزش فعلی کوین انتخابی خود را در طیف وسیعی از ارزهای جهانی غیرفیات (یا سنتی) مختلف بررسی کنید.

با توجه به اینکه Coinbase یک صرافی هم هست، می توانید مستقیماً از بخش ” Prices” آن یک حساب ایجاد کنید و اگر از آمار کوینی که مشاهده می کنید خوشتان آمد، می توانید آن کوین را بخرید.

3. ردیابی و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال Nomics

ردیابی و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال Nomics

ردیابی و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال Nomics

Nomics یک گزینه عالی برای بررسی آمار انواع کریپتوکارنسی ها است. Nomics اطلاعاتی در مورد طیف وسیعی از کوین های کریپتوی مختلف، از نام های بزرگ گرفته تا مبتدیان بازار، ارائه می دهد.

Nomics نمودارهای استاندارد قیمت کوین و همچنین حجم معاملات، ارزش بازار و تعداد عرضه خاصی از کوین های در گردش را ارائه می دهد. همچنین خلاصه های جالبی در مورد هر کوین، از جمله بنیانگذاران آن کوین، تاریخ انتشار و موارد دیگر نیز ارائه می کند.

علاوه بر این، Nomics نه تنها نمودارهای قیمت، بلکه نمودارهای پیش بینی قیمت را نیز ارائه می دهد. به این ترتیب، می توانید بررسی کنید که عقیده اکثریت در مورد آینده یک کوین خاص در بازار چیست.

با این حال، مهم است که به این نکته توجه داشته باشید که Nomics تاکید می کند که این پیش‌ بینی نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تلقی شود.

4. ردیابی و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال CoinMarketCap

ردیابی و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال CoinMarketCap

ردیابی و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال CoinMarketCap

در CoinMarketCap از آمار کریپتوکارنسی ها عقب نخواهید ماند. این سایت یک فروشگاه چندمنظوره عالی برای داده های کلیدی کریپتوها، از جمله نمودار قیمت کریپتو به دلار، حجم معاملات، ارزش بازار و رتبه کلی بازار است. علاوه بر این، اگر نمی دانید از کجا باید شروع کنید، می توانید بهترین مکان ها را برای خرید کوین مورد نظر خود بررسی کنید.

با استفاده از CoinMarketCap، می توانید نگاهی به کیف پول هایی که از کوین انتخابی شما پشتیبانی می کنند، و همچنین تجزیه و تحلیل دقیق و ارقام و اطلاعات تاریخی بیندازید.

و کسانی که مطالعه در مورد یک کوین را به دیدن آمار خالص ترجیح می دهند، می توانند به خلاصه داده ها و بخش ” About ” نگاهی بیندازند.

خلاصه های CoinMarketCap فوق العاده هستند و اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار می دهند.

5. نمودار قیمت ارزهای دیجیتال در Coinranking

ردیابی و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال Coinranking

ردیابی و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال Coinranking

Coindesk مهمترین آمار کریپتوکارنسی های مورد نیاز را در اختیار کاربرانش قرار می دهد، از جمله نمودارهای قیمت، جداول قیمت-عملکرد و نرخ تغییر 24 ساعته. همچنین می توانید صرافی ها و بازارهای کلیدی کوین مورد نظر خود و همچنین حجم معاملات آن در بازارهای مذکور را بررسی کنید.

مانند Coingecko، می توانید از مبدل کوین Coinranking استفاده کنید و ارزش یک کوین را در طیف وسیعی از ارزهای فیات و غیر فیات بررسی کنید.

علاوه بر این، می توانید بخش های خلاصه Coinranking را بررسی کنید تا در مورد هر کوین مطالعه کنید و در مورد بنیانگذاران و اهداف آن بیشتر بدانید.

6.  قیمت ارزهای دیجیتال CoinDesk

ردیابی و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال CoinDesk

ردیابی و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال CoinDesk

CoinDesk یک منبع کریپتو است که با مجموعه ای از آمارهای مختلفی که برای آگاه کردن شما از کوین های مورد علاقه‌تان ارائه می دهد، می توانید به آن تکیه کنید.

این منبع شما را در مورد آخرین قیمت کوین مورد نظرتان و همچنین نوسانات گذشته آن به روز نگه می دارد و به شما یک دید کلی از نحوه عملکرد آن کوین می دهد.

علاوه بر این، CoinDesk ارزش بازار، عرضه کل، و حجم 24 ساعته هر کوین کریپتوی مشخصی را ارائه می کند، و همچنین یک تحلیل مختصری از بازار را ارائه می کند که به شما این امکان را می دهد تا موقعیت یا تأثیر فعلی آن در بازار را درک کنید.

خلاصه های کریپتوی CoinDesk نیز بسیار مفید و آموزنده است و می توانید با استفاده از مبدل کوین، قیمت کوین انتخابی خود را در انواع ارزهای فیات و غیر فیات بررسی کنید.

7. قیمت ارزهای دیجیتال در CoinStats

ردیابی و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال CoinStats

ردیابی و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال CoinStats

CoinStats به شما این امکان را می دهد تا قیمت فعلی و نوسانات گذشته کوین مورد نظر خود را بررسی کنید و همچنین به شما این امکان را می دهد تا عملکرد آن کوین را با بیت کوین و اتریوم مقایسه کنید.

همچنین می توانید نگاهی به ارزش بازار هر کوین، عرضه در گردش و بازارهای فعلی (و همچنین حجم معاملات آن در هر بازار) بیندازید.

CoinStats همچنین آخرین به روزرسانی ها را در مورد کوین مورد نظر شما ارائه می کند و خلاصه ای از زمان انتشار هر کوین، بنیان گذاران آن و نحوه عملکرد آن کوین را ارائه می دهد.

اگر می خواهید بدانید که اگر کوین انتخابی شما یک مقدار مشخص افزایش یابد، چقدر بازده خواهید داشت، می توانید از محاسبه گر سرمایه گذاری سایت نیز استفاده کنید. که این یک راه عالی برای این است که بدانید در صورت سرمایه گذاری، پول شما به کجا می رسد.

یک سری آمارهای اضافی هم توسط CoinStats ارائه شده است که تنها در صورت داشتن یک حساب حرفه ای می توانید به آنها دسترسی داشته باشید، مانند معاملات روزانه یک کوین یا تسلط بر پورتفولیوهای CoinStats. شما می توانید فقط با 3.49 دلار ماهانه یک حساب حرفه ای دریافت کنید، اما اگر حساب حرفه ای نمی خواهید CoinStats همچنان طیف وسیعی از آمارهای دقیق و مفیدی را به صورت رایگان ارائه می دهد.

ارزیابی آمار کریپتو با این سایت ها آسان است

با سایت های بالا، می توانید تنها با چند کلیک همه چیز را در مورد تاریخچه، عملکرد و حتی آینده یک کوین بیاموزید.

اگر می خواهید از اخبار و تغییرات کریپتوکارنسی ها مطلع شوید و به روز بمانید، باید این سایت ها را بررسی کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT