شغل فریلنسری ساده

7 شغل فریلنسری ساده که می توانید به راحتی یاد بگیرید

زمان مطالعه 7 دقیقه

به فرصت های شغل آزاد علاقه مندید؟ در اینجا چند شغل ساده وجود دارد که می توانید به سرعت یاد بگیرید تا شغل آزاد خود را شروع کنید. شغل فریلنسری ساده را در ادامه معرفی کرده ایم.

اگر در فریلنسری تازه کار هستید یا به دنبال یک گیگ جانبی هستید، ابتدا شغل های فریلنسری آسان برای یادگیری را بررسی کنید. این مشاغل ساده موانع کمی برای ورود دارند. اما آنها همچنین پتانسیل بالایی برای ارتقاء مهارت دارند تا بتوانید پیشنهادهای شغلی پرسودتری دریافت کنید.

1.شغل فریلنسری ساده: به روز رسانی رسانه های اجتماعی را ارسال کنید

. این نقش را جستجو کنید: هماهنگ کننده رسانه های اجتماعی، هماهنگ کننده مارکتینگ

اگر عاشق گذراندن وقت در رسانه های اجتماعی هستید، چرا برای آن پول دریافت نمی کنید؟ به عنوان هماهنگ کننده رسانه های اجتماعی، محتوای رسانه های اجتماعی را برای برندها ارسال و ایجاد می کنید. این مشاغل به مهارت های نوشتاری و گرامر خوب، نگاه دقیق به طراحی و درک اولیه از سئو و گرایش های رسانه های اجتماعی نیاز دارند.

شما باید در برقراری ارتباط آنلاین از طریق صفحات رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک و لینکدین راحت باشید. به غیر از ارسال و ایجاد زیرنویس و تصاویر گرافیکی، ممکن است از شما خواسته شود که رسانه های دیگری مانند اسکریپت های ویدئویی و ریلز را تولید کنید.

قبل از درخواست برای شغل هماهنگ کننده رسانه های اجتماعی، خود را با بهترین ابزارها برای تجزیه و تحلیل عملکرد رسانه های اجتماعی آشنا کنید. شرح شغل معمولاً نیاز به درک Google Analytics دارد تا بتوانید با آن شروع کنید. افزودن برنامه‌های زمان‌بندی رسانه‌های اجتماعی مانند Buffer به زرادخانه شما نیز یک مزیت خواهد بود.

به گفته Glassdoor، هماهنگ کننده رسانه های اجتماعی یک مهارت مورد تقاضا است که حدود 44500 دلار در سال پرداخت می کند. همانطور که پیشرفت می کنید، برای تبدیل شدن به یک مدیر رسانه های اجتماعی، استراتژیست سئو یا استراتژیست محتوا، مهارت بیشتری کسب کنید.

در دوره‌های رایگان آنلاین سرمایه‌گذاری کنید، اما از دوره‌های دارای گواهی استفاده کنید تا اعتبار خود را افزایش دهید. برای دریافت یک نمای کلی از دیجیتال مارکتینگ و مهارت های رسانه های اجتماعی، اصول دیجیتال مارکتینگ Google Digital Garage’s را بررسی کنید.

2. یادداشت های نمایش پادکست را بنویسید

. این نقش را جستجو کنید: Podcast Show Notes Writer

اگر از علاقه مندان به پادکست هستید، نوشتن یادداشت های نمایش می تواند یک شغل آزاد عالی باشد. یادداشت‌های نمایش خلاصه‌ای از قسمت‌های پادکست هستند که به شنوندگان کمک می‌کنند تا بفهمند قسمت درباره چیست. نویسندگان یادداشت های نمایش پادکست به مهارت های نوشتاری عالی و گوش خوب برای جزئیات نیاز دارند.

طول یادداشت‌های نمایش پادکست متفاوت است، اما معمولاً حاوی خلاصه‌ای، لینک هایی به منابع خارجی ذکر شده در پادکست (مانند لینک های مهمانان و منابع)، و دعوت به اقدام (مثلاً اشتراک) هستند. برای یادداشت‌های نمایش بلند مدت، می‌توانید بیوگرافی کوتاه مهمان و مهرهای زمانی را اضافه کنید، تا شنوندگان بتوانند به سرعت به نکات اصلی اپیزود توجه کنند.

شما می توانید از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی مانند Podium استفاده کنید، به خصوص در هنگام کار بر روی چندین پروژه. تریبون کپی جذاب می نویسد. با این حال، شما هنوز هم باید آن را تمیز کنید. در عکس بالا، یک MP3 از شعر دیوید وایت را آپلود کردیم. هوش مصنوعی نمی‌توانست آن را به عنوان شعر تشخیص دهد، بنابراین باید نسخه را تغییر دهید تا مرتبط باشد.

نرخ یادداشت‌های نمایش پادکست در Upwork متفاوت است و بسته به تجربه و خدمات از 10 تا 150 دلار متغیر است. برای ایجاد پروژه های فریلنسری با درآمد بالاتر، یک بسته کامل پادکست ارائه دهید و یاد بگیرید که چگونه یک ویرایشگر پادکست شوید. ویرایش پادکست، رونویسی صوتی و یادداشت‌های نمایش پادکست سازگار با SEO را در خدمات خود قرار دهید.

3. داده ها را وارد و پاک کنید

. جستجوی این نقش: متخصص ورود داده، کارشناس ورود داده، پشتیبانی ورود داده، دستیار ورود داده

ورود داده ها شامل تایپ داده ها در صفحه گسترده، پایگاه داده یا برنامه پردازش کلمه است. از متخصصان ورود اطلاعات انتظار می رود که سریع و دقیق تایپ کنند، سازماندهی شده باشند و درک اولیه ای از اکسل یا سایر نرم افزارهای ورود داده داشته باشند.

وظایف روزانه شما معمولاً شامل موارد زیر است:

. کامپایل و مرتب سازی منابع داده

. بررسی منابع داده برای اطلاعات گم شده یا نادرست

. حذف داده های تکراری

. تایپ داده ها در صفحه گسترده، پایگاه داده یا سند

. به روز رسانی و ادغام داده ها

انتظار دارید با بسیاری از فریلنسرهای مبتدی برای موقعیت های ورود اطلاعات رقابت کنید. اما می‌توانید با ارتقاء مهارت و تبلیغ خدمات کارآمد در پلتفرم‌های فریلنسینگ، پیشرفت کنید. چند هک (hacks) را بیاموزید که به شما کمک می کند تا سریعتر تایپ کنید و از توابع جدید اکسل که باید در مورد آنها بدانید به روز بمانید. همچنین می‌توانید برنامه‌هایی مانند دوشنبه را کاوش کنید که به شما امکان می‌دهد از الگوهای ورود داده‌ها استفاده کنید و آنها را به عنوان فایل‌های اکسل صادر کنید.

طبق گفته Glassdoor، متخصصان ورود داده ها حدود 39000 دلار در سال حقوق می گیرند. مهارت‌های دیگری را توسعه دهید تا بتوانید در پلتفرم‌های فریلنسینگ هزینه بیشتری دریافت کنید. برخی از مهارت های مفید برای تسلط عبارتند از تبدیل داده، داده کاوی، تحقیق وب، جمع آوری داده ها و مدیریت داده های CRM.

4.شغل فریلنسری ساده: طراحی بر روی Canva

. این نقش را جستجو کنید: طراح گرافیک Canva، کارشناس طراحی Canva یا طراح گرافیک

اگر در هنر و طراحی مهارت دارید، تسلط بر طراحی گرافیک در Canva می تواند یک شغل آزاد عالی باشد. با ویژگی‌های کشیدن و رها کردن Canva، به سرعت می‌توانید آرم‌ها، ارائه‌های نمایش اسلاید و گرافیک رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید.

طراحان Canva مشتریان خود را از پلتفرم های فریلنسر برتر مانند Upwork دریافت می کنند. متأسفانه، رقابت در این پلتفرم‌ها زمانی که تازه کار هستید سخت است. وقتی مشتری ندارید، از مکان‌هایی مانند یوتیوب یا اینستاگرام برای نمایش طراحی گرافیکی خود شروع کنید. شما از طریق ایجاد محتوای منسجم، دنبال کنندگان و یک نمونه کار قوی خواهید ساخت.

ایجاد طرح‌های قالب در Canva آسان است، اما اگر می‌خواهید مشتریان ممتاز به دست آورید، طرح‌های منحصربه‌فردی را ارائه دهید. فریلنسرها در Upwork بسته به تجربه و بسته ارائه شده حدود 10 تا 300 دلار هزینه دریافت می کنند. اگر می خواهید قیمت بالاتری دریافت کنید، نمونه کارها را بسازید و تایپوگرافی دیجیتال، ویرایش عکس، عکاسی و تئوری طراحی را یاد بگیرید.

اگر قصد دارید طراحی روی Canva را به شغل خود تبدیل کنید، دریافت اشتراک Canva Pro یک سرمایه گذاری عاقلانه خواهد بود. با Canva Pro، طیف وسیعی از عکس‌های استوک، گرافیک، صدا و ویدیو را دریافت می‌کنید. همچنین می توانید به ویژگی هایی مانند حذف پس زمینه و ابزارهای تغییر اندازه دسترسی داشته باشید.

5. ضبط صدا

. این نقش را جستجو کنید: هنرمند صدابردار یا صداپیشه

اگر صدای جذاب و مهارت های بازیگری مناسبی دارید، سعی کنید یک هنرمند صداپیشگی شوید. صداپیشگان برای پروژه‌های مختلف مانند تبلیغات، کتاب‌های صوتی، انیمیشن، بازی‌های ویدیویی، مستند، درام تلویزیونی، ویدئوهای شرکتی و پادکست مورد نیاز هستند.

می توانید از طریق ویدیوهای YouTube از صداپیشگان دیگر یاد بگیرید. اما اگر می‌خواهید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و فیدبک متخصص دریافت کنید، در یک مدرسه صداپیشگی در نزدیکی منطقه خود ثبت نام کنید یا یک مربی صداپیشگی استخدام کنید. آنها بهترین شیوه ها مانند تحقیق شخصیت و آماده سازی نقش را به شما آموزش می دهند.

نرخ دستمزد Glassdoor نشان می دهد که صداپیشگان سالانه حدود 47000 دلار درآمد دارند. می توانید با دانلود یک برنامه ضبط رایگان مانند Audacity و تنظیم آن با یک میکروفون با کیفیت خوب برای دموهای خود شروع کنید. بعداً روی تجهیزات حرفه‌ای سرمایه‌گذاری کنید تا ضبط‌های خود را به سطح بالاتری ببرید. توسعه مهارت های ویرایش صدا، به طوری که بتوانید صدای خود را ویرایش کنید نیز مفید خواهد بود.

6.شغل فریلنسری ساده: رونویسی ویدیو یا صدا

. جستجو برای این نقش: رونویسی

رونویسی ویدیو یا صدا یک کار فریلنسری ساده است که شامل گوش دادن به فایل های صوتی یا تصویری ضبط شده و تایپ کلمات است. برای این نقش، به مهارت های گوش دادن، تایپ و ویرایش عالی نیاز دارید.

اگر بدون کمک ابزار رونویسی این کار را انجام دهید، رونویسی می‌تواند ساعت‌ها طول بکشد، بنابراین بهتر است روی ابزارهای رونویسی هوش مصنوعی مانند Otter سرمایه‌گذاری کنید. با این حال، همانطور که عکس بالا نشان می دهد، انتظار نداشته باشید که هوش مصنوعی هر بار یک رونویسی دقیق ایجاد کند. تحقیق، ویرایش و تصحیح مهارت‌های ضروری هستند، حتی اگر از ابزار رونویسی استفاده کنید. انتظار داشته باشید که جملات را پاک کنید، اصطلاحات تخصصی را بررسی کنید و گویندگان را در ضبط ها شناسایی کنید.

رونویسی های Upwork بسته به تجربه و خدمات، 10 تا 400 دلار برای هر پروژه دریافت می کنند. همانطور که هوش مصنوعی هوشمندتر می‌شود و کارهای سنگین‌تری انجام می‌دهد، باید مهارت‌های ویرایش و خدمات مشتری خود را توسعه دهید تا مرتبط بمانید. همچنین، یادگیری و ارائه خدمات رونویسی به زبان دیگری غیر از انگلیسی را در نظر بگیرید.

7.شغل فریلنسری ساده: برچسب گذاری محتوای آنلاین

. این نقش را جستجو کنید: برچسب‌گذار تصویر، برچسب‌گذار داده، حاشیه‌نویس داده، متخصص حاشیه‌نویسی داده، بازبینی کیفیت داده‌های تصویر

به عنوان یک حاشیه نویس داده، شما مسئول برچسب گذاری داده ها برای بهبود دقت ابزارهای هوش مصنوعی خواهید بود. وظیفه اصلی شما این است که با برچسب گذاری داده های بدون برچسب مانند متن، تصاویر، ویدئوها و فایل های صوتی، زمینه را برای ماشین ها فراهم کنید. اگر مبتدی هستید، مشتریان شما را در استفاده از نرم افزار حاشیه نویسی داده مانند CVAT آموزش می دهند.

به گفته Research and Markets، صنعت ابزارهای حاشیه نویسی داده به دلیل هوش مصنوعی، افزایش تقاضا و سرمایه گذاری های استراتژیک توسط بازیگران کلیدی، رشد ثابتی را تجربه می کند. از این رشد با توسعه مهارت‌های نرم مانند مدیریت زمان برای ارائه کارآمدتر پروژه‌های خود بهره ببرید.

با تسلط بر ابزارهای حاشیه نویسی داده ها، به روز ماندن در روندهای یادگیری ماشینی و یادگیری مهارت های مدیریت، مهارت های خود را توسعه دهید. شما می توانید یک پست مدیر را هدف بگیرید و در آینده تیمی از برچسب زن های انسانی را آموزش دهید و بر آنها نظارت کنید.

امروز این مشاغل آزاد ساده و با مهارت را امتحان کنید

فریلنسینگ می تواند یک مسیر شغلی با ارزش باشد، اما تصمیم گیری برای شروع از کجا زمان می برد. ابتدا به این لیست بروید و به دنبال شغلی باشید که بیشتر به آن علاقه دارید و با مجموعه مهارت های شما همخوانی دارد.

هنگامی که در مورد یک نقش تصمیم گرفتید، رقابت با هزاران فریلنسر دیگر مانع بعدی در حرفه فریلنسری شما خواهد بود. از منطقه راحتی خود خارج شوید و نکاتی را برای جذب مشتریان بیشتر تمرین کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT