مزیت برتر شغل فریلنسری

7 مزیت برتر شغل فریلنسری

زمان مطالعه 5 دقیقه

آیا از روال سنتی ساعت کاری 9-5 خسته شده اید؟ مزیت برتر شغل فریلنسری را در ادامه گفته ایم.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا شغل آزاد می تواند گزینه خوبی برای تعادل بین کار و زندگی شما باشد؟ با توجه به اینکه بسیاری از افراد درگیر بسیاری از تعهدات زندگی هستند و نیاز به کار اضافی دارند، کار آزاد می تواند جایگزین شگفت انگیزی برای کمک به سبک زندگی شما باشد.

فریلنسینگ می تواند در صنایع مختلف از مهمان نوازی گرفته تا فناوری اطلاعات انجام شود، اما چگونه می توان به عنوان یک فرصت عمل کرد؟ بیایید دریابیم.

1.مزیت برتر شغل فریلنسری: از هر کجا کار کنید

آیا آزادی و توانایی بیشتری برای انتخاب محل کار خود می خواهید؟ آیا می توانید خودتان را در حال کار از یک جزیره فرار ببینید؟ هنگام فریلنسری، شما می توانید محل کار خود را انتخاب کنید. بسیاری از مشاغل آزاد کاملاً از راه دور هستند مانند کار رونویسی، کپی رایتینگ یا طراحی گرافیک، بنابراین روش کار شما کاملاً منعطف است و به شما بستگی دارد.

برخی از مشاغل آزاد می توانند مکان های مشخصی داشته باشند، اما شما می توانید انتخاب کنید که چه قراردادهای فریلنسری را انجام دهید زیرا شما رئیس خود هستید. اگر زیاد جابه جا می شوید یا سفر می کنید، فریلنسینگ نیز یک گزینه عالی است و به شما امکان می دهد از هر مکانی به کار مورد علاقه خود ادامه دهید.

2. پروژه های خود را انتخاب کنید

آیا می خواهید از انتخاب پروژه های خود رضایت داشته باشید؟ با یک کار معمولی، خواهید دید که وظایف مختلفی به شما داده می شود که تعادل آنها ممکن است دشوار باشد. با شغل آزاد، می توانید بر روی پروژه هایی که می خواهید در هفته اولویت بندی کنید تمرکز کنید.

همراه با این آزادی، می ‌توانید روی مهارت ‌های خود در صنعت انتخابی‌ تان تمرکز کنید، سبد بزرگی بسازید، یا منابعی را به دست آورید تا شانس خود را برای گرفتن قرارداد های با درآمد بالاتر افزایش دهید. یکی دیگر از مزیت های بزرگ انتخاب پروژه های شما این است که می توانید آنچه را که به طور موثر در زندگی خانه شما کار می کند انتخاب کنید.

فرقی نمی‌کند مسئولیت ‌هایی مانند درس خواندن، بچه ‌ها یا پذیرایی از افراد مبتلا به بیماری یا جراحات داشته باشید، می ‌توانید به گونه ‌ای کار کنید که در خانه راحت ‌تر باشید. اگر نیاز به توقف پروژه دارید، می توانید این کار را انجام دهید!

3.مزیت برتر شغل فریلنسری: پتانسیل رشد

فریلنسینگ فوق العاده انعطاف پذیر است، به این معنا که می توانید یک کار کوچک در هفته انجام دهید یا در مقایسه با متوسط ​​شغل تمام وقت، کار بیشتری انجام دهید. این پتانسیل رشد به شما این امکان را می‌دهد تا به اندازه‌ای که می‌خواهید کار کنید و مهارت‌های ارزشمندی را در مدیریت زمان و سازمان ایجاد کنید.

این می تواند برای بسیاری از افراد، به ویژه فارغ التحصیلان، دانشجویان، یا کسانی که مدت طولانی بیکار بوده اند، خوب باشد، زیرا به شما امکان می دهد بار کاری بزرگتری را انجام دهید. با شغل آزاد، پتانسیل بی پایانی برای کسب درآمد بیشتر دارید. راهنمایی فریلنسری می خواهید؟ در اینجا چند نکته برای ایجاد یک شغل از راه دور با درآمد بالا آورده شده است.

4. سبک زندگی خود را انتخاب کرده و بسازید

فریلنسینگ انعطاف پذیری زیادی را برای ایجاد یک روال متناسب با سبک زندگی شما فراهم می کند. شما می توانید روال خود را مطابق با سبک زندگی خود طراحی کنید. فقط صبح زود کار کنید یا شب کار را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید ساعات کاری تمام وقت داشته باشید، می‌توانید آن را افزایش دهید، یا اگر برای پشتیبانی از مسئولیت‌های فعلی‌تان فقط به مقدار کمی کار نیاز دارید، می‌توانید این کار را انجام دهید.

همچنین می توانید پروژه های خود را با دقت انتخاب کنید تا مطمئن شوید که با سبک زندگی و ارزش های شما مطابقت دارند. این بدان معنی است که شما در تکمیل آنها موثرتر و توجه خواهید بود. به همین ترتیب، اگر نوع شغل آزاد انتخابی شما مبتنی بر دفتر خانه باشد، می توانید فضای کاری راحت تری طراحی کنید.

علاوه بر این، شما همچنین می توانید موارد لازم را به تنظیمات خود اضافه کنید تا بیماری یا آسیب احتمالی را در نظر بگیرید. اگر به اقلام اضافی نیاز دارید تا مطمئن شوید که می توانید به طور موثر برای دوره های طولانی تر کار کنید، هیچ نگرانی در مورد قوانین محل کار وجود ندارد. شما این قدرت را دارید که فضای خلاقانه ایده آل خود را بسازید.

5. ایجاد مهارت های کار از راه دور

کار آزاد از راه دور نه تنها مزایایی مانند انعطاف پذیری و انتخاب پروژه های خود را ارائه می دهد، بلکه به شما امکان می دهد مهارت های زیادی را در حین انجام این کار ایجاد کنید. تقریباً هر مهارتی که از کار از راه دور به عنوان فریلنسر یاد می‌گیرید، قابل انتقال است و به شما کمک می‌کند تا در پروژه‌های با درآمد بالاتر پیشرفت کنید. این کار باعث می‌شود در صورت تمایل بتوانید مقیاس را افزایش دهید.

برخی از مهارت‌ های اولیه که در هر شغلی به شما کمک می ‌کند شامل مدیریت زمان، سازماندهی، ارتباطات، نظم و انضباط و کار مستقل است. بسیاری از موقعیت ها تمرکز زیادی روی کار تیمی دارند، اما همچنین خواهید دید که کار مستقل یک مهارت مورد نیاز است.

اگر تصمیم دارید کار بیشتری انجام دهید، می توانید مهارت های مالی مانند حسابداری و مدیریت کسب کنید. کمک مهارت بیشتری می خواهید؟ در اینجا چند راه برای ادامه یادگیری مهارت های جدید در یک شغل از راه دور آورده شده است.

6. قرار گرفتن در معرض جهانی

مزیت برتر شغل فریلنسری

مزیت برتر شغل فریلنسری

هنگام انجام کار آزاد، شما با موقعیت مکانی محدود نیستید. این بدان معناست که تا زمانی که زبان را بلد باشید، می ‌توانید کار را برای مشتریان در چندین کشور تکمیل کنید. نه تنها می توانید انتظار داشته باشید که برای مشتریانی از کشورهای دیگر کار کنید، بلکه می توانید انتظار داشته باشید که با افرادی از سراسر جهان نیز ارتباط برقرار کنید. تصور کنید چه تعداد از مشتریان می توانند به شما در رشد شغل آزاد خود کمک کنند.

به دست آوردن قرار گرفتن در معرض جهانی به عنوان یک فریلنسر بسیار ساده تر از کارمند اداری است، زیرا شبکه سازی و به دست آوردن مشتریان جدید فرصت های بازاریابی متعددی را در اختیار دارد. با این حال، در یک کار اداری معمولی، ممکن است متوجه شوید که فقط با گروه‌های خاصی از افراد مانند همکاران صحبت می‌کنید.

فریلنسینگ می ‌تواند درها را باز کند و به شما کمک کند مهارت ‌های خود را به بازار گسترده‌ تری نشان دهید. تصور کنید هجوم مشاغل غیر انگلیسی زبان را مشاهده کنید که می خواهند وارد بازار ایالات متحده شوند. به عنوان یک فریلنسر، فرصت های زیادی برای جذب مشتریان جدید دارید.

7.مزیت برتر شغل فریلنسری: امنیت شغلی

امنیت شغلی شما به عنوان یک فریلنسر به عزم و تلاش شما بستگی دارد. اگر سخت کار کنید، قرارداد های خود را در بازه های زمانی مناسب تکمیل کنید و کار ثابت و با کیفیتی را نشان دهید، احتمال اینکه مردم دوباره با شما قرارداد ببندند، بیشتر می شود. علاوه بر به دست آوردن قرارداد های بیشتر، می توانید منابع یا گواهینامه ها و کارهای بیشتری را برای نمونه کار خود به دست آورید.

برای محافظت از خود، باید در قرارداد فریلنسری، صرف نظر از مدت زمان آن، چند مورد تعریف شده باشد. به عنوان مثال، روش پرداخت و تاریخ سررسید. شرایط پیشنهاد، و اگر بند های دیگر، ممکن است مربوط به حوزه تخصصی شما باشد.

برای قرارداد های طولانی ‌مدت، توصیه می ‌شود قبل از شروع، درخواست سپرده داشته باشید، به عنوان محافظت از زمان خود در صورت عدم پرداخت. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، در اینجا مواردی وجود دارد که باید در قرارداد فریلنسری خود بگنجانید.

فریلنسینگ می تواند شغل حرفه ای شما را هدایت کند

چه دانشجو باشید، چه فارغ التحصیل یا در حال حاضر در نیروی کار، می‌توانید ساعات کاری خود را کنترل کنید، تقریباً از هر جایی کار کنید، و کسب و کار آزاد خود را تا هر ارتفاعی که می ‌خواهید با میزان قاطعیت مناسب افزایش دهید.

فریلنسینگ یک راه عالی برای شبکه سازی، ایجاد روابط حرفه ای، افزایش مهارت های ارتباطی، کنترل حرفه خود و جهش به سمت فریلنسینگ است. این مسیر ممکن است بهترین کاری باشد که تا به حال برای خود انجام داده اید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT