درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال

8 بهترین درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه 6 دقیقه

درگاه‌ های پرداخت ارز های دیجیتال، برای مبادله فوری کریپتو به فیات استفاده می‌شوند. اما کدام درگاه بهترین است؟

برای همگام شدن با صنعت ارز های دیجیتال که به سرعت در حال توسعه هستند، صدها درگاه پرداخت پدید آمده اند. وقتی نوبت به انتخاب درگاه پرداخت برای کسب و کار شما می رسد، عاقلانه است که به دنبال یک پلتفرم امن و در عین حال سودمند باشید.

این لیست از درگاه‌ های پر طرفدار پرداخت ارز دیجیتال را همراه با ویژگی ‌های آنها بررسی کنید تا درگاه مناسب را انتخاب کنید.

درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال: CoinGate

درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال: CoinGate

درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال: CoinGate

CoinGate یک درگاه پرداخت ارز دیجیتال بسیار محبوب است که یک محیط پرداخت مشتری مدار را برای پرداخت یکپارچه ارز دیجیتال ارائه می دهد. علاوه بر ارز های دیجیتال، به بازرگانان اجازه می‌دهد تا پرداخت‌ های سنتی مانند دلار، یورو و غیره را انجام دهند.

این پلتفرم از بیش از 70 ارز دیجیتال از جمله بیتکوین، بیتکوین کش، اتریوم، لایت کوین و ریپل پشتیبانی می کند. CoinGate اکثر ارز های دیجیتال را در گاوصندوق ایمن ذخیره می کند و برای تمام تراکنش ها 1% کارمزد تراکنش دریافت می کند.

بازرگانان می توانند آن را از طریق یک رابط برنامه نویسی کاربردی (API) و افزونه برای پلتفرم های تجارت الکترونیک منتخب از جمله WooCommerce و Magento در وبسایت های خود ادغام کنند. آنها می توانند با استفاده از بیتکوین یا SEPA صندوق را برداشت کنند. همچنین امکان ارسال فاکتورهای تولید شده توسط CoinGate از طریق ایمیل یا پیوند وجود دارد.

درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال: Coinbase

درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال: Coinbase

درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال: Coinbase

Coinbase یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال است که خدمات درگاه پرداخت کریپتو را از طریق Coinbase business ارائه می دهد. این درگاه نه تنها سریع است، بلکه به بازرگانان و سرمایه گذاران این امکان را می دهد تا بدون هیچ واسطه ای به صورت ایمن پرداخت ها را دریافت کنند.

شما می توانید از این پلتفرم در بیش از 100 کشور در سراسر جهان استفاده کنید. بسته به کشور، روش ‌های پرداخت پشتیبانی ‌شده آن شامل حساب بانکی، سپرده، کارت نقدی، کارت اعتباری، PayPal است.

برای فروشگاه های آنلاین که به دنبال راه حل قابل اعتمادی برای پرداخت های ارز دیجیتال هستند، این درگاه خدمات یکپارچه ای را برای Shopify، WooCommerce، Magento و OpenCart ارائه می دهد. از ارز های دیجیتال مانند بیتکوین، اتریوم، بیتکوین کش، لایت کوین، دوج کوین، USD Coin و DAI پشتیبانی می کند.

شما می توانید هر یک از دو طرح Coinbase business را انتخاب کنید و هر دو از شما 1% کارمزد تراکنش دریافت می کنند.

درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال: BitPay

درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال: BitPay

درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال: BitPay

BitPay یکی از قدیمی ‌ترین درگاه‌ های پرداخت ارز دیجیتال است که به بازرگانان کمک می‌کند تا به شرکای بین‌المللی خود دسترسی پیدا کنند و در عین حال از آنها در برابر هرگونه کلاهبرداری محافظت می‌کند. همچنین یک افزونه تجارت الکترونیک منبع باز ارائه می دهد. پلتفرم تعاملی مبتنی بر API به بیش از 40 زبان در دسترس است.

کسب و کارهای برتر جهانی، از جمله آمازون، Mastercard، Delta، Bol.com، از BitPay پشتیبانی می کنند. این پلتفرم ارز های دیجیتال مانند بیتکوین، بیتکوین کش، اتریوم و بایننس کوین را پشتیبانی می‌کند.

برای پرداخت، می‌توانید از بیتکوین، بیتکوین کش، کوین USD، دلار جمینی، Paxos، همراه با ارز های فیات مانند USD، EUR و GBP و بسیاری دیگر را انتخاب کنید.

این درگاه پرداخت از پرداخت های کلان، پرداخت های خرده فروشی ها و صورت حساب پشتیبانی می کند. برای پرداخت های خرده فروشی، BitPay از سیستم صورت حساب کد QR استفاده می کند. هر تراکنش در این پلتفرم برای شما یک درصد شارژ هزینه دارد.

درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال: AlfaCoin

درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال: AlfaCoin

درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال: AlfaCoin

هدف AlfaCoins آسان کردن و ایمن کردن پرداخت ارز های دیجیتال برای نهادهای تجاری قانونی است. این درگاه فورا پرداخت‌ های دریافتی را تبدیل می‌کند، بنابراین نرخ ارز های دیجیتال رقابتی را دریافت می‌کنید.

شما می توانید 0.99٪ هزینه هر تراکنش تکمیل شده را بپردازید یا به مشتری خود اجازه دهید پرداخت کند. ویژگی برداشت خودکار آن، ارز دیجیتال را بدون هیچ هزینه اضافی به کیف پول شما منتقل می کند.

این ارز های دیجیتال اصلی از جمله بیتکوین، بیتکوین کش، Dash، لایت کوین، اتریوم، تتر ERC-20 و XRP را پشتیبانی می کند. برای برداشت، از ارز های فیات مانند USD و EUR پشتیبانی می کند.

می توانید با استفاده از API، اعلان پرداخت فوری (IPN)، دکمه پرداخت و افزونه ها، آن را در سایت خود اضافه کنید.

درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال: GOURL

درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال: GOURL

درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال: GOURL

GoURL یک درگاه پرداخت منبع باز برای ارز های دیجیتال است که از ناشناس بودن کاربران خود محافظت می کند. اگرچه از انتقال مستقیم بانکی پشتیبانی نمی کند، با این حال تنها 30 ثانیه طول می کشد تا پرداخت انجام شود.

حتی اگر یک وبسایت ندارید، می‌توانید با استفاده از سرویس Monetiser Online آن، ارز های دیجیتال را ارسال و دریافت کنید. با این حال، 3.5٪ هزینه تراکنش برای شما هزینه دارد، در حالی که برای پرداخت از طریق بیتکوین یا آلت کوین ها در یک فروشگاه یا وبسایت، GoURL یک کارمزد 1.5٪ از شما دریافت می کند.

با استفاده از افزونه پرداخت بیتکوین آن، می توانید به راحتی آن را در سایت های وردپرس ادغام کنید. ثبت نام در این پلتفرم به صورت رایگان در دسترس است و هیچ هزینه ای را متحمل نمی شود.

درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال: Shopify Gateway

درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال: Shopify Gateway

درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال: Shopify Gateway

وقتی صحبت از پرداخت ارز های دیجیتال می‌شود، Shopify Gateway یک پلتفرم قابل اعتماد در سطح جهانی است. علاوه بر داشتن یک رابط کاربر پسند، پرداخت های دیجیتال را از هر کجا به صورت کاملاً ایمن انجام میدهد.

این پلتفرم از ارز های دیجیتال اصلی مانند بیتکوین، بیتکوین کش، DAI، اتریوم، لایت کوین و دوج کوین پشتیبانی می کند. علاوه بر این، نیازی به انطباق PCI ندارد و با رایانه ‌ها، تبلت ‌ها و گوشی‌ های هوشمند سازگار است.

با این حال، برای دسترسی به درگاه Shopify باید یک حساب Shopify داشته باشید. بسته به پردازشگری که استفاده می کنید، هزینه تراکنش این پلتفرم متفاوت خواهد بود.

درگاه پرداخت NOWPayments

درگاه پرداخت NOWPayments

درگاه پرداخت NOWPayments

اگر به دنبال دروازه ای هستید که هزینه های تراکنش کسب و کار شما را کاهش دهد، NOWPayments گزینه اصلی شماست. به خصوص اگر برای تسویه با همان ارز دیجیتال آماده باشید، این امکان را به شما می دهد که با یکی از کمترین هزینه ها این کار را انجام دهید.

با این حال، تبادل به ارز های دیگر با استفاده از NOWPayments هزینه های اضافی دارد. این پلتفرم یک API مناسب و پلاگین های مختلف ارائه می دهد که می توانید از آن برای ادغام آن با نام های برتر صنعت تجارت الکترونیک از جمله Shopify، Magento، WooCommerce و OpenCart استفاده کنید.

این درگاه استفاده آسانی دارد و از بیش از 100 ارز دیجیتال پشتیبانی می کند. همچنین ارز های دیجیتال را به ارز های فیات تبدیل می کند. ارز ها و توکن های پشتیبانی شده شامل بیتکوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، دوج کوین و غیره است.

درگاه پرداخت SpicePay

درگاه پرداخت SpicePay

درگاه پرداخت SpicePay

SpicePay یک درگاه ارز دیجیتال است که می توانید برای پرداخت های دیجیتال فوری و ایمن برای بیتکوین، لایت کوین، اتریوم و بیتکوین کش به آن اعتماد کنید. با ارائه حالت ‌های برداشت مختلف مانند کارت‌ های نقدی، حواله ‌های بانکی، SEPA و PayPal به بازرگانان حق انتخاب می‌دهد.

این پلتفرم همچنین به شما امکان می دهد ارز های دیجیتال را به دلخواه خود به USD، EUR، GBP یا CAD تبدیل کنید. هزینه ثابت استاندارد SpicePay یک درصد از تراکنش است، البته تاجران جدید برای مدت محدودی از تراکنش رایگان برخوردار می شوند.

اگر می‌خواهید کمک ‌های مالی آنلاین را در ارز های دیجیتال انجام دهید، می‌توانید از ابزارهای دیجیتال آن استفاده کنید.

با استفاده از پلاگین های منبع باز یا راه حل های دیگر مانند دکمه ها، iFrame، صفحه میزبانی شده و فاکتور ایمیل، می توانید به راحتی آن را در وبسایت خود ادغام کنید.

ارز های دیجیتال را بدون زحمت بپذیرید

استفاده از درگاه پرداخت ارز دیجیتال یک ضرورت مطلق نیست، اما با ارائه خدمات سریع و شفافیت کامل به شما کمک می کند. ویژگی های درگاه های پرداخت ارز های دیجیتال برتر را بررسی کنید تا بدانید کدام یک بیشتر برای شما مناسب است.

امتیاز 2/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT