خرید لایسنس ioncube

خرید لایسنس ioncube

زمان مطالعه 6 دقیقه

درباره ionCube

Ioncube کد های PHP را مخفی میکند و از ویرایش کد و نیز امکان اجرای کد روی سیستم های بدون لایسنس، محافظت می‌کند. برای خرید لایسنس ioncube و پرداخت در سایت ioncube می توانید از خدمات خرید با پی پال اول پرداخت استفاده کنید.

اگر خلاصه بخواهم بگویم Ioncube یک ابزار php است که فایل های قفل شده php ایجاد می کند و سرعت بالا آمدن صفحات وب را بالا می برد. معمولا برای برنامه هایی که بر پایه php هستند ضروری می‌باشد.

Ioncube دو دهه است که وجود دارد و به توسعه دهندگان این امکان را میدهد که با استفاده از این ابزار، از نرم افزار های نوشته شده به زبان PHP، نگهبانی کنند.

خدمات آن شامل سیستم‌ های عامل سفارشی، زبان‌ های برنامه نویسی و کامپایلر ها، فناوری موتور پایگاه داده و تحقیقات دکترا در زمینه طراحی خلاقانه ریزپردازنده است. ویژگی معماری سیستم برای سخت ‌افزار پردازش موازی شی گرا با کارایی بالا می‌شود.

فرایند کدگذاری و حفاظت از کد ها بسیار پیچیده است و نیاز به تجربه بالایی دارد. علاوه بر تجربه، درک فنی و تخصص در بهره برداری کامل از یک فناوری بسیار مهم است، ionCube بهترین سرمایه گذاری را برای فناوری کدگذاری PHP نشان می دهد.

رمزگذار PHP 11 و خرید لایسنس ioncube

نسخه 11.0 رمزگذار PHP ionCube راه حل استانداردی برای محافظت از اسکریپت های PHP است. حفاظت از کد منبع PHP شما را در برابر مشاهده، سرقت و تغییر سریع، ساده و آسان می کند.

رمزگذار ionCube کد منبع را به بایت کد کامپایل می‌کند، در صورت تمایل می‌تواند کد های کامپایل شده را مبهم و رمز گذاری کند.

دارای ویژگی‌ هایی برای محافظت از کلیدهای رمزگشایی به روش‌ های مختلف است، از جمله رویکرد منحصر به ‌فردی از کلیدهای ذخیره ‌نشده الگوریتمی که آن را «کلیدهای پویا» می‌نامیم.

علاوه بر این، ویژگی ‌های مجوز PHP تعبیه ‌شده در نسخه ‌های Pro و Cerberus اجازه می‌دهد تا اسکریپت‌ های PHP مجوز بگیرند.

PHP Encoder برای Windows، Linux، FreeBSD و macOS در دسترس است.

همه نسخه ‌ها دارای رمزگذار های خط فرمان برای اتوماسیون آسان هستند.

رمز گذار های Windows و macOS همچنین دارای یک رابط کاربری گرافیکی هستند.

فایل‌ های کد گذاری ‌شده ionCube را میتوان در پر کاربرد ترین سیستم‌ عامل ‌ها تا PHP 7.4 استفاده کرد. پشتیبانی از پلتفرم های دیگر در صورت درخواست در دسترس است.

به کدام رمزگذار نیاز دارم؟

لزومی ندارد که شما یک رمزگذار برتر خریداری کنید در حالی که نیاز های شما بسیار کمتر از ان خدمات است. بهتر است در ابتدا یک سرویس ارزان قیمت خریداری کنید تا در هزینه ها صرفه جویی کنید. اگر تازه کار هستید این قضیه جدیت بیشتری هم دارد.

در ادامه راهنمای کوتاهی برای آشنایی با نسخه های مختلف IonCube آماده کرده ایم.

برای محافظت از کد های مربوط به پیکربندی و داده ‌های مشتری در وبسایت خودتان در مقابل افرادی که دسترسی دارند، مانند شرکت میزبان، سرپرستان، و هکرها، ممکن است نسخه اولیه پایه کافی باشد. نسخه های Pro و Cerberus ویژگی های بیشتری ارائه می‌دهند.

خرید لایسنس ioncube در دو ورژن Pro یا Cerberus

Pro و Cerberus توانایی ایجاد فایل های مجوز برای محصولات شما را فراهم می کنند. فایل‌ های مجوز می‌توانند با قفل کردن کد روی ماشین ‌های خاص در برابر استفاده غیرمجاز محافظت کنند و همچنین می‌توانند در یک زمان مشخص منقضی شوند، که برای انتشار نسخه ‌های آزمایشی ایده‌آل است.

ویژگی‌ های صدور مجوز بومی برتری هایی را نسبت به مجوزهای مبتنی بر PHP ارائه می‌کنند و دارای ویژگی‌ هایی برای پشتیبانی از افزودن ایده‌های مجوز شخصی در بالا هستند.

همان طور که از اسمش پیداست، ویژگی های نسخه Pro بسیار بیشتر از نسخه معمولی است. توصیه ما این است که طراحان وبسایت نسخه های Pro، Cerberus را در نظر بگیرند.

به عنوان یک طراح، ممکن است بخواهید نسخه های اولیه کار خود را قبل از تکمیل به مشتری ارائه دهید. شما می خواهید کد اجرا شود، اما نه برای همیشه. Pro و Cerberus به شما این امکان را می دهند که از فایل های خود محافظت کنید تا در آینده منقضی شوند و به مشتریان این امکان را می دهند که کد محافظت شده را برای مدت زمان محدودی امتحان کنند.

برای مشتریان سازمانی نسخه های Pro یا Cerberus + Standard/Premium Support را توصیه می‌کنیم.

ما Pro یا Cerberus plus بعلاوه یک طرح پشتیبانی را توصیه می‌کنیم تا:

  • محافظت از کد داشته باشید.
  • بتوانید فایل ‌ها را به ماشین‌ های مجاز محدود کنید.
  • به پوشش پشتیبانی فراتر از پشتیبانی رایگان اولیه دسترسی داشته باشید.
  • برای ادغام مداوم، ما نسخه های Pro و Cerberus CI را توصیه می‌کنیم.

نسخه CI مناسب کاربرانی است که به عنوان بخشی از خط CI کد گذاری می کنند. این محصول دارای 2 اسلات لایسنس است که در صورت نیاز میتوان تعداد بیشتری را خریداری کرد و از فعال سازی و غیرفعال سازی لایسنس می توان برای کنترل یک لایسنس در شروع و پایان جلسه استفاده کرد.

تخصیص مجوز ها نیز هر 24 ساعت یکبار منتشر می شود و در صورت عدم موفقیت جلسه قبلی، قبل از غیرفعال کردن مجوز میتوان آن را برای نمونه جدیدی فعال کرد.

  • با رمزگذار ionCube می توانید:
  • از اسکریپت های PHP با بایت کد کامپایل شده برای بهترین عملکرد و محافظت کنید.
  • از کلید های رمز گذاری اختیاری استفاده کنید که ذخیره نمی شوند اما فقط در صورت نیاز تولید می شوند (کلیدهای پویا).
  • فایل های PHP کد گذاری شده را برای اجرا در PHP 7.4 و نسخه های قبلی تولید کنید.
  • از ویژگی های زبان PHP تا PHP 7.4 استفاده کنید.
  • فایل های غیر PHP مانند XML و قالب ها را رمزگذاری کنید.
  • فایل های مجوز را برای محدود کردن دسترسی به فایل های رمز گذاری شده (نسخه های Pro/Cerberus) ایجاد کنید.
  • تبدیل یک طرفه (مبهم سازی) متغیر ها و نام های تابع، متد و کلاس را فعال کنید.
  • اسکریپت های پوسته PHP را رمزگذاری کنید.
  • از دستکاری فایل با استفاده از امضای دیجیتال جلوگیری کنید.
  • از جایگزینی فایل های کد گذاری شده توسط دیگران جلوگیری کنید.
  • فایل هایی را ایجاد کنید تا در تاریخ معین یا پس از یک دوره زمانی منقضی شوند (نسخه های Pro/Cerberus).
  • محدود کردن فایل ‌ها برای اجرا در هر ترکیبی از آدرس‌ های IP و/یا نام سرور (نسخه‌ های Pro/Cerberus).
  • محدود کردن فایل ها برای اجرا در آدرس های MAC خاص (نسخه Cerberus).
  • با ionCube Package Foundry یکپارچه شوید.
  • نظرات قابل خواندن را به فایل های کد گذاری شده برای کپی رایت سفارشی، جزئیات مجوز و غیره اضافه کنید.
  • زمانی که فایل ‌ها منقضی می‌شوند یا اجازه اجرا ندارند، پیام‌ های سفارشی و مدیریت سفارشی داشته باشید.
  • و تعداد زیادی از ویژگی های دیگر! در این مقاله ما تنها تعدادی از ویژگی ها را بررسی کردیم.

خرید لایسنس ioncube

با رجوع به قسمت خریداری یا همان Purchasing در وبسایت IonCube.Com میتوانید ابهامات موجود در مورد نحوه خرید را برطرف کرده و خرید کنید.

سوالات متداول:

 چگونه محصولات را خریداری کنم؟

 خرید از صفحه اعضا امکان پذیر است. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، فقط از طریق آیتم منوی اعضا وارد شوید و از صفحه “خرید محصولات Purchase Products” دیدن کنید. اگر هنوز ثبت نام نکرده اید، لطفاً ابتدا ثبت نام کنید و سپس روی پیوند اعضا کلیک کنید تا وارد شوید.برای پرداخت در سایت ioncube میتوانید از اول پرداخت کمک بگیرید.

 چگونه می توانم برای محصولات هزینه پرداخت کنم؟

 پرداخت‌ ها را میتوان با PayPal، کارت اعتباری و انتقال بانکی انجام داد. پرداخت و خرید لایسنس ioncube با پی پال را توسط اول پرداخت انجام دهید.

 آیا می توانید یک فاکتور/رسید ارائه دهید؟

 بله، رسید های پرداخت را از پردازشگر های پرداخت ما دریافت خواهید کرد و می‌توانید یک فاکتور قابل چاپ با جزئیات کامل را به سادگی با کلیک کردن روی شماره سفارش در صفحه «حساب من» در ناحیه اعضا نشان دهید.

چگونه محصول را ارائه می کنید؟

 پس از تأیید سفارش، محصولات نرم‌ افزاری به عنوان پیوند دانلود در ناحیه اعضا در دسترس قرار می‌گیرند. لینک دانلود همیشه موجود است و منقضی نمی‌شود.

 آیا می توانم بازپرداخت دریافت کنم؟

در صورت که نیاز به بازپرداخت داشته باشید، میتوان تا 48 ساعت پس از خرید بازپرداخت کرد، مشروط بر اینکه نرم ‌افزار مجوز نداشته باشد.

پس از آن زمان 15 درصد هزینه برای پوشش هزینه های اداری و پردازش کم می شود. پس از دریافت مجوز نرم افزار ما و صدور فایل مجوز، بازپرداخت امکان پذیر نیست.

 چقدر می‌توانم نرم ‌افزار را پس از پرداخت دانلود کنم؟

 پیوندهای دانلود پس از تأیید سفارش و بررسی در دسترس هستند. ما کلاهبرداری در پرداخت را بسیار جدی می‌گیریم و پرداخت ‌های جعلی را اغلب دنبال می‌کنیم، بنابراین غربالگری دستی لازم است.

برای سفارش‌ هایی که در ساعات کاری لندن (8 صبح تا 5 بعد از ظهر دوشنبه تا جمعه به استثنای تعطیلات رسمی) انجام می‌شوند، فرآیند تأیید معمولاً ظرف 8 ساعت کامل می‌شود. اگر لازم باشد از طریق تلفن یا ایمیل با دارنده کارت تماس بگیریم، زمان اغلب کمتر است یا حتی ممکن است طولانی تر شود.

سفارش‌ هایی که خارج از ساعات کاری ثبت می‌شوند ممکن است همچنان در همان روز پردازش شوند، اما در غیر این صورت، اولویت پردازش در روز کاری بعدی داده می‌شود.

اگر یک نسخه جدید به زودی پس از خرید منتشر شود، چه اتفاقی می‌افتد؟

 اگر نسخه اصلی جدید ظرف 45 روز پس از خرید/ارتقای مجوز شما منتشر شود، می‌توانید به ‌مدت 3 ماه پس از انتشار میتوانید به صورت رایگان به نسخه جدید ارتقا دهید. این گزینه از صفحه دانلود های حساب من در دسترس است.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT