هوش مصنوعی برای دیجیتال مارکتینگ

8 بهترین نرم افزار هوش مصنوعی برای دیجیتال مارکتینگ

زمان مطالعه 7 دقیقه

آیا به دنبال افزایش ROI دیجیتال مارکتینگ خود با هوش مصنوعی هستید؟ در اینجا برخی از بهترین نرم افزارهای هوش مصنوعی برای کمک به شما برای شروع آورده شده است. هوش مصنوعی برای دیجیتال مارکتینگ را در ادامه بشناسید.

بیشتر بازاریابان برای درک پیچیدگی های دیجیتال مارکتینگ تلاش می کنند. به عنوان یکی از مؤثرترین ابزارهای مارکتینگ در قرن بیست و یکم، انتقال آن به سختی انجام می شود و مردم به پرداخت مبالغ گزاف به شرکت های دیجیتال مارکتینگ مستقر متوسل می شوند.

با این حال، هوش مصنوعی با ساده‌سازی دیجیتال مارکتینگ با نرم‌افزاری که می‌تواند تمام پیچیدگی‌های دیجیتال مارکتینگ را برای مردم مدیریت کند، روایت را تغییر می‌دهد. از ایجاد محتوا تا تجزیه و تحلیل پایگاه‌های داده، نرم‌افزار هوش مصنوعی همه کاره است و می‌تواند پتانسیل کامل دیجیتال مارکتینگ را برای هر کسی به حداکثر برساند.

1. Reply.io

ایمیل مارکتینگ جنبه ای از دیجیتال مارکتینگ است، اما تهیه پیش نویس کمپین های ایمیلی و پاسخ ها می تواند برای بازاریابان دردسر ایجاد کند. در حالی که بازاریابان با سفارشی کردن ایمیل های پاسخ برای مشتریان مشکل دارند، نرم افزار Reply.io این مشکل را ندارد. با Reply.io می توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

. تست A/B برای پیام ها و پاسخ های فروش شما.

. ایمیل های تجاری سرنخ های خود را برای مارکتینگ مستقیم شناسایی کنید.

. جلسات را به صورت خودکار با مشتریان بالقوه برنامه ریزی کنید.

Reply.io’s Sales Email Assistant یک نرم افزار مجهز به هوش مصنوعی با پیش بینی های زبان پیشرفته است که از یادگیری عمیق برای تولید پیام های 100٪ منحصر به فرد و انسان مانند استفاده می کند.

با دستیار ایمیل مبتنی بر هوش مصنوعی Reply.io، می‌توانید ایمیل‌های شخصی‌سازی شده و پیش‌نویس پاسخ‌های به موقع ایجاد کنید. برای ایمیل‌های بعدی، نرم‌افزار یک پاسخ مناسب بر اساس موضوع ایجاد می‌کند، در حالی که ایمیل‌های جدید را با استفاده از خلاصه یا نقاط گلوله بر اساس دستورالعمل‌های شما تولید می‌کند.

2.نرم افزار هوش مصنوعی برای دیجیتال مارکتینگ Scalenut

Scalenut ابزاری نوآورانه برای بازاریابان است که به دنبال محتوای طولانی و کمک تحقیقات SEO هستند. محتوای سئو چیزی است که باعث می‌شود برندهای خاص بر رتبه‌بندی موتورهای جستجو تسلط پیدا کنند و جریانی ثابت از ترافیک ارگانیک ایجاد کنند، و Scalenut می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

به عبارت ساده، نوشتن محتوای سئو پسند، برند شما را در چهره افراد قرار می دهد، برند شما را به عنوان یک رهبر فکری در حوزه کاری خود تثبیت می کند، اعتماد مصرف کنندگان را جلب می کند و در نهایت بازگشت سرمایه شما را افزایش می دهد.

Scalenut ابزار قدرتمندی است که برنامه ریزی محتوا و فرآیند مارکتینگ را ساده می کند، از تولید کلمات کلیدی حیاتی گرفته تا برنامه ریزی ساختار و گسترش محتوا.

3.نرم افزار هوش مصنوعی برای دیجیتال مارکتینگ Otter.ai

راه اندازی یک کسب و کار و مارکتینگ آن به تنهایی می تواند بدون کمک ابزار هوش مصنوعی مانند Otter.ai خسته کننده باشد. Otter.ai می تواند به شما کمک کند تا جلسات مهم را به طور خودکار ضبط کنید و حتی زمانی که برای گوش دادن به کل ضبط به زمان بیشتری نیاز دارید، متنی را با یادداشت های مهم و نکات کلیدی بنویسید.

در میان سایر اتوماسیون ها، Otter.ai می تواند در موارد زیر به شما کمک کند:

. یک فهرست جستجو از مکالمات خود ایجاد کنید تا بتوانید کلمات کلیدی را به راحتی پیدا کنید.

. تماس های خود را ضبط و رونویسی کنید.

. رونوشت ها و یادداشت های خود را در یک فهرست مرکزی سازماندهی کنید.

اساساً به شما کمک می کند در زمان صرفه جویی کنید تا بتوانید کارهای مهم تری را انجام دهید. Otter.ai به شما امکان می دهد برنامه های بهره وری محبوب مانند Google Calendar و Microsoft Teams را ادغام کنید تا بتواند به طور موثر برنامه شما را خودکار کند.

4. Anyword

Anyword فقط یک نرم افزار نوشتن محتوا نیست. این نرم افزار از هوش مصنوعی مولد برای نوشتن عملکرد استفاده می کند در حالی که صدای برند منحصر به فرد شما را حفظ می کند.

هنگامی که به وب سایت، ایمیل یا پلتفرم رسانه اجتماعی شما لینک داده می شود، تمام محتوایی را که تا به حال در آن پلتفرم منتشر کرده اید تجزیه و تحلیل می کند و بر اساس بهترین عملکرد مارکتینگ، محتوای مارکتینگ ، مخاطبان و سایر عوامل مرتبط شما، محتوا ایجاد می کند.

برای بازاریابان یا مشاغل بدون صفحه فرود، Anyword می تواند صفحه ای ایجاد کند که به درستی نشان دهنده برند شما باشد. همچنین می‌تواند مسئولیت تمام پست‌هایی را که برای افزایش فالوور برندتان در رسانه‌های اجتماعی نیاز دارید، بر عهده بگیرد.

5.نرم افزار هوش مصنوعی برای دیجیتال مارکتینگ Writesonic

Writesonic یک ابزار هوش مصنوعی موثر برای ایجاد محتوایی است که در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه خوبی دارد. استفاده از Writesonic شبیه داشتن کد تقلب مارکتینگ محتوا است.

نه تنها دارای یک نویسنده هوش مصنوعی است که محتوای بررسی شده و به خوبی تحقیق شده تولید می کند، بلکه وب سایت های رقبا را نیز تجزیه و تحلیل می کند و زمینه را برای محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو فراهم می کند. Writesonic می تواند به شما در ایجاد موارد زیر کمک کند:

. توضیحات کامل محصول

. تجزیه و تحلیل وب سایت های رقیب برای ترسیم خطوط کلی برای محتوای شما.

. محتوای نوشتاری با حقایق و تحقیق.

در اصل، Writesonic یک فروشگاه تک مرحله ای مبتنی بر هوش مصنوعی برای تمام نیازهای محتوای شما است. این نرم افزار پیشرو برای دانشجویان، وبلاگ نویسان، استراتژیست های محتوا، مترجمان آزاد و بازاریابان مدرن است. Writesonic درک می کند که همکاری در ارزیابی محتوا بسیار مفید است، بنابراین ابزارهای چشمگیری دارد که اگر با یک تیم کار می کنید، همکاری را افزایش می دهد.

6. Splunk Enterprise

درک اعماق پنهان داده ها مسیری برای بهبود رضایت مشتری، پیش بینی روندها، حفظ مشتری و هدف گذاری در عین به حداقل رساندن هزینه های عملیاتی و به حداکثر رساندن سود است.

Splunk Enterprise می تواند همه اینها و موارد دیگر را برای شما پوشش دهد. این یک پلتفرم دیجیتال است که به کسب و کارها کمک می کند تا کلان داده ها و داده های ماشینی را جمع آوری، پردازش، مدیریت، تجسم و تجزیه و تحلیل کنند.

ابزاری ضروری برای آژانس‌ها و سازمان‌های مارکتینگ است که باید مخاطبان هدف خود و ابزارهایی را که از طریق آن نیازهای خود را تامین می‌کنند، درک کنند. به عبارت ساده، Splunk Enterprise تمام داده های برند شما را به روشی مشابه تحلیلگر داده تجزیه و تحلیل می کند.

اگر مطمئن نیستید که Splunk آنچه را که برای رشد گروه خود نیاز دارید را دارد یا خیر، همیشه می‌توانید با دستیار دیجیتالی آن تعامل داشته باشید، که می‌تواند پاسخ‌های ساده‌ای در مورد قابلیت‌های نرم‌افزار به شما بدهد.

7.هوش مصنوعی برای دیجیتال مارکتینگ Growthbar SEO

Growthbar SEO یک ابزار همه کاره برای مارکتینگ محتوای شماست. در حالی که مدیریت محتوا برای مارکتینگ برند شما نسبتاً ساده است، بهینه سازی آن برای یک رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو می تواند خسته کننده باشد. بدون ابزار بصری مانند Growthbar SEO، ممکن است ساعت ها یا روزها را صرف حسابرسی محتوای خود کنید تا مخاطبان مناسب بتوانند آن را پیدا کنند.

در حالی که سایر ابزارهای مارکتینگ محتوای SEO می توانند به سرعت آنچه را که باید در نوشتن محصول شما وجود داشته باشد ارائه دهند، Growthbar آنچه را که سایر برندها و مشاغل در نوشته های خود ندارند برجسته می کند. با این اطلاعات، Growthbar محتوایی ایجاد می‌کند که از این خطاها استفاده می‌کند و محتوای شما را برجسته می‌کند و برای حل سؤالات بی‌پاسخ مصرف‌کنندگان جذابیت پیدا می‌کند.

8.نرم افزار هوش مصنوعی برای دیجیتال مارکتینگ Invideo

وقتی صحبت از تبدیل متن به تصاویر برای کمپین های تبلیغاتی یا پست های رسانه های اجتماعی شما می شود، Invideo ابزار هوش مصنوعی برای شماست. در حالی که محتوای نوشته شده و کپی فروش می تواند تبدیل های خوبی برای برند شما ایجاد کند، بازاریابی ویدیویی می تواند بازار جدیدی را برای شما جذاب کند.

حتی اگر در مورد نوع محتوای ویدیویی مناسب برای کسب و کار خود مطمئن نیستید، می‌توانید قالب‌های محتوای متعدد Invideo را برای صنایع مختلف بررسی کنید.

با Invideo، می‌توانید به سادگی اعلان‌هایی را برای تولید محتوای ویدیویی مرتبط تایپ کنید و ویدیو را با تصاویر یا آرم‌های خود ویرایش کنید. با این حال، می‌توانید با استفاده از ویرایشگر متن به ویدیوی همه‌جانبه Invideo در زمان صرفه‌جویی کنید تا کل پست وبلاگ یا نسخه فروش خود را به ویدیو تبدیل کنید.

دیجیتال مارکتینگ با هوش مصنوعی آسان‌تر شد

هوش مصنوعی پیچیدگی های دیجیتال مارکتینگ را برای همه حل می کند. نرم افزار پیشرو هوش مصنوعی برای بازاریابان دیجیتال، مارکتینگ را از راه اندازی صفحه فرود گرفته تا ایجاد یک کمپین تبلیغاتی و مکالمه با مشتریان در زمینه های فنی تر، یکپارچه می کند. با استفاده از این ابزارها، هر کسی می تواند به سرعت به یک بازاریاب دیجیتال تبدیل شود و تبدیل های بیشتری به دست آورد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT