طراحی آنلاین فضای سبز و باغ

8 تا از بهترین ابزارهای طراحی آنلاین فضای سبز و باغ

زمان مطالعه 7 دقیقه

برای طرح ریزی پاسیو، ایوان یا باغ، به نرم افزار گران قیمت نیازی ندارید. در اینجا بهترین ابزارهای رایگان طراحی آنلاین فضای سبز و باغ آورده شده است.

طراحی آنلاین فضای سبز و باغ

درست است که می توانید باغ یا فضای سبز خود را تنها با استفاده از قوه تخیل خود طراحی کنید، اما کشیدن آن بر روی کاغذ یا روی یک نرم افزار طراحی معمولاً نتایج بهتری به همراه دارد. برای طرح ریزی یک پاسیو، ایوان یا باغ، لازم نیست برای نرم افزارهای گران قیمت هزینه کنید و می توانید به سادگی با استفاده از مرورگر خود به ابزارهای رایگان زیادی دسترسی داشته باشید. به این ترتیب، می توانید برای گیاهان و اکسسوری های حیاط خود هزینه کنید.

آیا آماده اید حیاط پشتی خود را تغییر دهید؟ این نرم افزارهای طراحی فضای سبز را که می توانید به صورت آنلاین به آنها دسترسی داشته باشید، را بررسی کنید.

ابزار Better Homes & Gardens’ Plan-a-Garden

طراحی آنلاین فضای سبز و باغ

طراحی آنلاین فضای سبز و باغ

اگر به دنبال زیباسازی حیاط پشتی خود هستید، Better Homes & Gardens’ Plan-a-Garden یک راه عالی برای تجسم و جان بخشیدن به آنچه در ذهن شما است. شما به سادگی می توانید برای داشتن یک حساب کاربری ثبت نام کنید و سپس به ابزار طراحی حیاط پشتی از طریق کشیدن و رها کردن ساده دسترسی داشته باشید.

پس از باز کردن ابزار، طرح اولیه ای از یک خانه به شما نمایش داده می شود. می توانید روی Change Background کلیک کنید تا تصویر را به هر یک از طرح های اولیه ای که در این قسمت لیست شده تغییر دهید، که این طرح ها شامل سبک های مختلفی برای خانه ها و حیاط ها است. اگر نتوانستید طرح مشابه خانه خود را پیدا کنید، می توانید تصویر خودتان را آپلود کنید.

هنگامی که یک تصویر را انتخاب کردید، می توانید عناصر سمت چپ صفحه را به دقت بررسی و امتحان کنید. در بخش Plants ، درختان، بوته ها و سبزیجات را مشاهده می کنید که می توانید آنها را بکشید و در طراحی خود رها کنید. تب Structures دارای تزئینات مختلفی برای چمن است که می توانید آنها را به حیاط خود اضافه کنید، و تب Textures به شما این امکان را می دهد تا در یک چمن یا پاسیو “نقاشی” کنید.

متأسفانه، برخی از المان ها قفل هستند، اما همچنان تعداد زیادی گیاه، ساختارها و بافت های رایگان برای انتخاب وجود دارد.

ابزار Gardena myGarden Planner

طراحی آنلاین فضای سبز و باغ

طراحی آنلاین فضای سبز و باغ

این ابزار Gardena myGarden بسیار مفید است، به خصوص اگر به دنبال نصب یک سیستم اسپرینکلر هوشمند هستید. می توانید با ترسیم شکل باغ و حیاط خود یا با انتخاب یک الگوی از پیش ساخته شده باغ طراحی خود را شروع کنید.

هنگامی که قطعه زمینی را ایجاد کردید، می توانید خانه ها، درختان، حصارها، مبلمان، حوضچه ها، استخرها و موارد دیگر را اضافه کنید تا نقاشیتان شبیه به حیاط خانه شما شود. از آنجایی که این ابزار بیشتر بر روی فضای سبز سازی متمرکز است، اطلاعات گسترده ای در مورد گیاهان و سبزیجات مختلف در اختیار شما قرار نمی دهد.

اگر به سیستم اسپرینکلر فکر می کنید، به سادگی به تب Sprinkler Plan در منوی سمت چپ بروید. برای قرار دادن آبپاش ها یا خط لوله خود نیازی به استفاده از محاسبات پیچیده ندارید، زیرا Gardena به طور خودکار این کار را بر اساس اندازه حیاط شما برایتان انجام می دهد.

ابزار VegPlotter

برای تجسم محصولات این فصل، برای ساخت یک حساب کاربری در VegPlotter ثبت نام کنید و باغ خود را طراحی کنید. این یکی از بهترین سایت های باغبانی برای مبتدیان است. برای تطابق با چیدمان باغ واقعی (یا احتمالی) خود، با کشیدن و رها کردن قطعات باغ در زیر تب Add Beds طراحی خود را شروع کنید.

برای افزودن گیاهان به باغ خود به تب Plant This Month بروید. VegPlotter به طور خودکار گیاهانی را که در این فصل نیستند را فیلتر می کند. اگر می خواهید برای آینده باغ خود برنامه ریزی کنید، می توانید با تغییر ماه در بالای صفحه، فصل مور نظر خود را تنظیم کنید.

VegPlotter به شما اجازه می دهد تا چیزهای مختلفی را برای چشم انداز کلی خود امتحان کنید. برای قرار دادن هر چیزی از کندوها، دیوارهای آجری، و نرده ها گرفته، تا آلونک ها، گلخانه ها و سنگفرش حیاط خود، به بخش Add Structures بروید.

ابزار TimberTech Deck Designer

طراحی آنلاین فضای سبز و باغ

طراحی آنلاین فضای سبز و باغ

آیا در فکر ساخت ایوان در حیاط پشتی خود هستید؟ در این مورد، TimberTech Deck Designer ابزاری است که برای تجسم ایده های جدید شما به کار می رود. می توانید چندین الگو را انتخاب کرده و آنطور که خودتان می خواهید طراحی کنید، یا حتی در صورت تمایل می توانید از همان ابتدا شروع به طراحی اولیه کنید.

برای شروع، روی View Inspiration کلیک کنید. این عملکرد به شما این امکان را می دهد تا یک نمایش سه بعدی از ایوان رویایی خود را مشاهده کنید و رنگ ایوان و نرده ها را تغییر دهید. اگر می خواهید با اندازه و سبک خاصی کار کنید، View Templates را از منوی اصلی انتخاب کنید. از طرف دیگر، اگر می خواهید روی چیدمان ایوان خود کنترل کامل داشته باشید، Build Your Own را انتخاب کنید.

TimberTech Deck Designer گزینه های سفارشی سازی زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. نه تنها می توانید عرض، رنگ و نوع ایوان را تغییر دهید، بلکه می توانید درها، استخرها، نرده ها و حتی محیط اطراف را نیز تغییر دهید.

ابزار Marshalls Paving Planner

طراحی آنلاین فضای سبز و باغ

طراحی آنلاین فضای سبز و باغ

یک پاسیو سنگی، برای هر حیاط خلوتی بسیار زیبا است – این فضاها به شما این امکان را می دهند در روزهای گرم در آنجا استراحت کنید و شاید حتی یک باربیکیو هم در آنجا داشته باشید. پس از ثبت نام برای ساخت یک حساب کاربری، می توانید به برنامه ریز دسترسی داشته باشید. این ابزار برای الهام بخشیدن به ایده های طراحی شما، یک طرح کلی واضح و روشنی را در اختیار شما قرار می دهد.

هنگامی که یک پروژه جدید را شروع می کنید، باید طول و عرض منطقه سنگفرش خود را وارد کنید. روی Draw your paving area کلیک کنید و برنامه ریز یک طرح اولیه را ایجاد می کند.

برای سفارشی کردن شکل پاسیو خود، روی Change Shape کلیک کنید. شما می توانید در مورد اینکه مجوطه سنگ فرش شما مربع، مستطیل، L شکل، دایره یا نیم دایره باشد تصمیم بگیرید. با افزودن حاشیه و تغییر نوع سنگ فرش مورد نظر خود، طرح خود را به واقعیت تبدیل کنید. می توانید چند سنگ فرش دایره ای جذاب را نیز در طراحی خود بگنجانید.

ابزار SmartDraw Backyard Design Plans

طراحی آنلاین فضای سبز و باغ

طراحی آنلاین فضای سبز و باغ

SmartDraw ابزار بسیار مفیدی است که می توانید از آن برای ایجاد فلوچارت، پلان طبقات، چارت های سازمانی و دیاگرام ها استفاده کنید. علاوه بر همه این موارد، یک نرم افزار طراحی فضای سبز رایگان را نیز مستقیماً در وب سایت خود ارائه می دهد.

بهترین بخش ابزار SmartDraw این است که لازم نیست از ابتدا با طراحی اولیه شروع کنید. می توانید چندین الگو را بررسی کنید تا آن نقشه ای را پیدا کنید که بیشتر شبیه حیاطی است که رویای آن را در سر داشتید.

هنگامی که یک الگو را انتخاب کردید، می توانید از طیف وسیعی از ابزارهای طراحی ارائه شده توسط SmartDraw استفاده کنید – مبلمان فضای باز، فضای سبز، و حتی یک استخر را در طرح خود بکشید و رها کنید. این ابزار ساده و در عین حال قدرتمند می تواند چیدمان هر یک از این المان ها را مجدداً تغییر دهد و همچنین اندازه آنها را نیز تغییر دهد.

ابزار Lowe’s Deck Designer

طراحی آنلاین فضای سبز و باغ

طراحی آنلاین فضای سبز و باغ

Lowe’s Deck Designer می تواند به شما کمک کند تا چشم اندازی از ایوان جدید خود پیدا کنید. هنگامی که این ابزار را راه اندازی می کنید، می توانید ایوان خود را از ابتدا طراحی کنید یا از یک نمونه به عنوان طرح پایه استفاده کنید.

در هر صورت، این Deck Designer به شما این امکان را می دهد که اندازه ایوان، نرده ها و زیرسازی را آنطور که می خواهید طراحی کنید. هر زمان که می خواهید طراحی ایوان سه بعدی خود را فنی کنید، دکمه Modify Layout را در گوشه سمت راست بالای صفحه فشار دهید تا طرح کلی ایوان خود را ویرایش کنید.

تمامی المان های ایوانی که در طراحی خود گنجانده اید، از طریق Lowe’s برای خرید در دسترس هستند. هنگامی که ساخت ایوان خود را به پایان رساندید، Product List را در پایین نوار کناری سمت چپ انتخاب کنید – این بخش به شما خلاصه ای از هزینه ایوان آیندهتان را می دهد.

ابزار HomeByMe Design Planner

طراحی آنلاین فضای سبز و باغ

طراحی آنلاین فضای سبز و باغ

HomeByMe یک ابزار قدرتمند طراحی خانه است که به شما نگاهی عمیق به پروژه آینده حیاط پشتیتان می دهد. این برنامه ریز طراحی HomeByMe نه تنها به شما اجازه می دهد تا فضای داخلی خانه خود را طراحی کنید، بلکه به یک ابزار جامع طراحی فضای سبز نیز مجهز شده است.

هنگامی که طراحی حیاط پشتی خود را شروع کردید، می توانید به راحتی یک باغ، پاسیو و راهرو با اشکال و اندازه های مختلف را در آن جای دهید. که علاوه بر اینها، مبلمان و تزیینات فضای باز بسیار متنوعی را نیز می توانید به طراحی خود اضافه کنید. 

اگر برای طراحی خود نیاز به الهام داشتید، می توانید به تب Inspiration این سایت بروید تا بتوانید به طرح های حیاط پشتی ایجاد شده توسط سایر کاربران نگاهی بیندازید.

فقط به خاطر داشته باشید که نسخه رایگان HomeByMe تنها به شما این امکان را می دهد که سه پروژه ذخیره شده را همزمان داشته باشید و تنها به شما امکان ایجاد سه رندر واقعی را می دهد. با این حال، نسخه رایگان آن همچنان ارزش یک بار دیدن را دارد.

حیاط پشتی خود را با ابزارهای آنلاین رایگان طراحی فضای سبز زیبا کنید

خوشبختانه، برای تجسم حیاط پشتی ایده آل خود مجبور نیستید زمان و پول زیادی را در یک برنامه با فناوری پیشرفته سرمایه گذاری کنید. این نرم افزارهای رایگان طراحی فضای سبز به شما این امکان را می دهند تا ایوان ها، پاسیوها و باغ ها را مستقیماً از طریق مرورگر خود طراحی کنید.

مهم تر از همه این است که، هیچ یک از این ابزارهای رایگان به مهارت های طراحی گسترده ای نیاز ندارند. تنها چیزی که نیاز دارید این است که کمی خلاقیت داشته باشید و به این فکر کنید که دوست دارید حیاط یا باغ شما چگونه باشد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT