خرید اجناس دست دوم

8 جایگزین برای Temu برای خرید اجناس دست دوم

زمان مطالعه 6 دقیقه

در حالی که Temu یک سایت بسیار محبوب برای خرید اجناس دست دوم است، اما تنها گزینه موجود نیست. در اینجا چند گزینه وجود دارد که می توانید بررسی کنید.

از زمان راه اندازی آن در اواخر سال 2022، Temu به سرعت محبوبیت خود را افزایش داد و در حال حاضر یکی از پر استفاده ترین سایت های خرید در ایالات متحده است. رشد سریع این شرکت به لطف انتخاب گسترده محصولات آن است که با قیمت های فوق العاده پایین ارائه می شوند.

1.خرید اجناس دست دوم Wish

Wish یک پلتفرم خرید آنلاین است که سبک های مختلف لباس، لوازم جانبی، وسایل، لوازم آرایشی و موارد دیگر را ارائه می دهد. به لطف انبوهی از تخفیف‌ها و تبلیغات، Wish به شما کمک می‌کند در هر خرید به میزان قابل توجهی صرفه‌جویی کنید.

علاوه بر این، این پلتفرم اغلب تبلیغات ویژه ای را در طول تعطیلات اجرا می کند تا خرید را برای کاربران مقرون به صرفه تر کند. اگر تصمیم به خرید در Wish دارید، قبل از اینکه هر چیزی را به پایان برسانید، نظرات و رتبه‌بندی‌های هر محصول را بررسی کنید.

نکات برجسته:

. Wish برای تحویل محصولات بین 15 تا 45 روز طول می کشد.

. بازگشت ظرف 30 روز از تاریخ تحویل پذیرفته می شود.

. قیمت محصولات می تواند تا 1 دلار باشد.

. برای هر روزی که به اکانت Wish خود وارد می شوید، می توانید یک تمبر کسب کنید. پس از جمع آوری هفت تمبر، می توانید تا 50٪ تخفیف را باز کنید.

2. Romwe

Romwe یک فروشگاه آنلاین مستقر در چین است که در سراسر جهان از جمله به ایالات متحده ارسال می شود. این پلتفرم مجموعه گسترده ای از پوشاک، کفش، لوازم جانبی و موارد دیگر را بر روی پلتفرم خود ارائه می دهد.

مانند Temu، خرده فروش آنلاین در اولین باری که شما سفارش می دهید چندین تبلیغات و تخفیف ارائه می دهد. با این حال، کیفیت محصولات می تواند بسیار متفاوت باشد، و بنابراین، بهتر است قبل از خرید هر چیزی، نظرات محصول را بررسی کنید.

نکات برجسته:

. Romwe بین هشت تا 12 روز کاری طول می کشد تا سفارشات را تحویل دهد. این شامل زمان پردازش نیست، که ممکن است تا شش روز طول بکشد.

. ارسال سریع برای سفارش های بالای 159 دلار رایگان است.

. محصولاتی که خریداری می کنید می توانند ظرف 60 روز بازگردانده شوند. توجه داشته باشید که فقط اولین سفارش شما به صورت رایگان قابل بازگرداندن است – برای سفارشات بعدی هزینه بازگشت 7.99 دلار دریافت می شود.

3.خرید اجناس دست دوم Dollar Tree

با بیش از 16000 فروشگاه در سراسر ایالات متحده و حضور آنلاین رو به رشد، Dollar Tree یکی از محبوب ترین فروشگاه های تخفیف در این کشور است.

با توجه به اینکه این شرکت قیمت اکثر کالاها را به 1.25 دلار افزایش داده است، از نظر فنی، Dollar Tree دیگر فروشگاه دلار نیست. با این حال، شکست دادن معاملات سخت است. از لوازم صنایع دستی گرفته تا آب نبات و کتانی، وب سایت Dollar Tree (و فروشگاه ها) مملو از محصولات با قیمت مناسب است.

نکات برجسته:

. Dollar Tree بازپرداختی را ارائه نمی دهد. با این حال، در صورت داشتن اصل رسید، می توانید هر کالای باز نشده را تعویض کنید.

. خرده فروش تحویل رایگان در فروشگاه ارائه می دهد.

. همچنین می توانید سفارشات را به آدرس خود ارسال کنید. پس از پردازش سفارش، بین چهار تا پنج روز طول می کشد.

4. Five Below

Five Below یکی از بهترین خرده فروشان با ارزش در کشور است که محصولات فنی با کیفیت بالا، اسباب بازی ها، لوازم آرایشی و موارد دیگر را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهد. بر خلاف سایر خرده فروشان، Five Below بسیاری از محصولات مد روز را ارائه می دهد.

این شرکت دارای بیش از 1200 فروشگاه در سراسر کشور و یک وب سایت آسان برای پیمایش است، که اگر به دنبال محصولات سرگرم کننده و با قیمت مناسب هستید ارزش بررسی را دارد.

نکات برجسته:

. اکثر محصولات لیست شده در Five Below بین 1 تا 5 دلار قیمت دارند.

. هزینه حمل و نقل با نرخ ثابت 7.95 دلار برای همه سفارش ها قابل اعمال است.

. سفارشات معمولاً بین پنج تا هفت روز کاری می رسد.

. بازگشت مجاز است، اما فقط در مکان های فروشگاه.

5. AliExpress

AliExpress یک بازار آنلاین است که از فروشندگان مستقل مستقر در چین تشکیل شده است. این پلتفرم به عنوان مقصدی مناسب برای خریداران مقرون به صرفه ای عمل کرده است که به دنبال کسب امتیاز از محصولات در دسته بندی ها هستند، از مد گرفته تا لوازم آشپزخانه و وسایل و غیره.

مانند Temu، AliExpress برخی از مقرون به صرفه ترین محصولات را به صورت آنلاین ارائه می دهد. در واقع، چندین آیتم روی پلتفرم زیر 1 دلار قیمت دارند.

نکات برجسته:

. حمل و نقل استاندارد از طریق AliExpress بین 15 تا 45 روز طول می کشد.

. اگر ارسال AliExpress Premium را انتخاب کنید، تحویل شما تسریع خواهد شد. در این صورت می توانید انتظار دریافت آن را ظرف 15 روز داشته باشید.

. بازگرداندن کالا معمولاً رایگان است، اما باید ظرف 15 روز پس از دریافت کالا، با AliExpress اختلاف ایجاد کنید.

. دسترسی به خدمات مشتری آسان و اغلب سریع است.

6.خرید اجناس دست دوم Zulily

اگر می‌خواهید با برندهای معروفی مانند Levi’s، Champion، و Calvin Klein معاملاتی کسب کنید، حتماً می‌خواهید Zulily را بررسی کنید. این خرده فروش انواع محصولات از جمله لباس، لوازم جانبی، دکوراسیون منزل، لوازم الکترونیکی و غیره را در وب سایت خود ارائه می دهد.

حمل و نقل Zulily کمی متفاوت عمل می کند. اگر سفارش دهید، Zulily معمولاً چند روز منتظر می ماند تا یک سفارش انبوه را ارسال کند. با توجه به این استراتژی توزیع، کالای خود را بلافاصله دریافت نخواهید کرد. معمولاً حداقل هشت روز طول می کشد تا سفارشات Zulily را دریافت کنید.

نکات برجسته:

. هنگام خرید در Zulily می توانید تا 70٪ پس انداز کنید.

. هنگامی که اولین سفارش خود را ثبت کردید، می توانید سفارشات اضافی را به صورت رایگان برای بقیه روز ثبت کنید.

. اگر کالای قابل بازگشت را خریداری کرده اید، می توانید ظرف 30 روز محصول را مرجوع کنید.

7. Walmart

این غول خرده‌فروشی با جعبه بزرگ تقریباً هر چیزی را که می‌توانید نیاز داشته باشید، از لوازم الکترونیکی گرفته تا پوشاک ، کالاهای خانگی و موارد دیگر، همه را زیر یک سقف می‌فروشد. چه از وب‌سایت والمارت خرید کنید یا در فروشگاه، این بدان معناست که می‌توانید با خرید هر چیزی که نیاز دارید، در زمان و تلاش خود صرفه‌جویی کنید.

تعهد Walmart به ارائه کالاهای با قیمت مقرون به صرفه بی نظیر است. تبلیغات مکرر خرده‌فروش و قیمت‌های پایین روزانه به خریداران اجازه می‌دهد تا معاملات بزرگی را به دست آورند.

نکات برجسته:

. اکثر اقلام را می توان به صورت رایگان ظرف 90 روز از تاریخ تحویل، به فروشگاه یا از طریق پست بازگرداند.

. خریداران مکرر می‌توانند به برنامه Walmart+ بپیوندند تا برای همه سفارش‌ها و سایر امتیازات ارسال رایگان دریافت کنند.

. والمارت حمل و نقل سریع را برای

سفارشات انتخابی ارائه می دهد.

8. Family Dollar

اگر دوست دارید از فروشگاه های دلار خرید کنید، باید Family Dollar را امتحان کنید. معاملات خرده‌فروش به شما کمک می‌کند در پوشاک، لوازم آرایشی، دستگاه‌های فنی و موارد دیگر امتیاز بالایی کسب کنید.

در واقع، فروشگاه‌های دلاری کمی در ایالات متحده وجود دارند که تنوع و پس‌اندازی را ارائه می‌دهند که Family Dollar انجام می‌دهد. این خرده فروش همچنین نظرات مشتریان را برای محصولات فروخته شده در وب سایت خود فهرست می کند تا به شما در انتخاب خرید بهتر کمک کند.

نکات برجسته:

. محصولات خریداری شده به صورت آنلاین ظرف 30 روز از تاریخ خرید قابل برگشت هستند.

. می‌توانید این برنامه را دانلود کنید تا کوپن‌های هوشمند رایگان را دریافت کنید.

. Family Dollar تحویل همان روز را از طریق Instacart ارائه می دهد.

ایمن ماندن در هنگام خرید آنلاین ارزان

در حالی که خرید آنلاین بدون شک می تواند راحت باشد، انجام معاملات دیجیتال خطراتی نیز دارد. با توجه به این موضوع، مهم است که اقداماتی مانند تأیید URL وب سایت و بررسی نظرات مشتریان برای ایمن نگه داشتن خود هنگام خرید آنلاین انجام دهید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT