بهترین تخفیف ها در استیم

8 راه برای دریافت بهترین تخفیف ها در استیم

زمان مطالعه 5 دقیقه

قبل از اینکه استیم را باز کنید و روی برخی بازی های جدید پول پرداخت کنید، باید بدانید که چند نکته وجود دارد که می‌توانید از آنها برای به حداکثر رساندن ارزش دلار خود استفاده کنید. بهترین تخفیف ها در استیم را دریافت کنید!

خرید با ویزا کارت

Steam به دلیل راحت بودن مدیریت کتابخانه بازی های ویدیویی شناخته شده است، اما آیا می‌دانستید که با کمی تلاش می‌توانید بازی های جدید را با تخفیف های بسیار زیاد تهیه کنید؟ گاهی اوقات حتی به صورت رایگان!

بنابراین، اگر می‌خواهید عناوین جدیدی را به مجموعه بازی های خود اضافه کنید، به خواندن این مقاله ادامه دهید، زیرا ما اینجا هشت نکته در مورد چگونگی صرفه جویی هزینه ها در Steam فهرست می‌کنیم.

1. فروش تابستانی استیم

Steam شاید به دلیل رویداد شگفت انگیز فروش تابستانی سالانه خود شناخته شده باشد. معمولاً در حوالی ژوئیه شروع می‌شود و تخفیف های هنگفتی را برای بازی ها ارائه می‌کند. بهترین چیز در مورد فروش تابستانی این است که به بازی های قدیمی محدود نمی‌شود. می‌توانید نسخه های اخیر و عناوین پرفروش موجود در فروش را بیابید و قیمت ها در برخی موارد تا 90 درصد کاهش می‌یابد.

شما می‌توانید از سه نوع مختلف فروش تابستانی استفاده کنید: تخفیف در سراسر فروشگاه، که کمترین تخفیف است، اما برای همه عناوینی که در شش ماه گذشته منتشر نشده اند اعمال می‌شود. معاملات روزانه، که تخفیف های قابل توجهی را برای عناوین خاص برای 24 تا 48 ساعت تعیین می‌کند. فروش فلش، که تخفیف های زیادی را برای عناوین خاص به مدت 12 ساعت ارائه می‌دهد.

اگر می‌خواهید بیشتر در خریدهای Steam خود صرفه جویی کنید و عجله زیادی برای انجام خرید ندارید، بهتر است منتظر فروش تابستانی سالانه بعدی باشید.

2. برای خرید خود برنامه ریزی کنید

فروش تابستان و زمستان استیم بهترین فرصت برای پر کردن کتابخانه شماست، اما می‌توانید در تمام طول سال بازی های با تخفیف دریافت کنید. حتی اگر بیشترین تخفیف را از دست داده اید، باز هم می‌توانید با کمی صبر بازی های مورد علاقه خود را در فروش بعدی Steam دریافت کنید.

می‌توانید به SteamDB بروید و بررسی کنید که فروش بعدی Steam چه زمانی است و چه مدت باید منتظر بمانید. همچنین، چند سایت دیگر وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا قیمت بازی را زیر نظر داشته باشید.

3. بازی های رایگان را جستجو کنید

اگر نیاز به صرفه جویی در هزینه بازی های ویدیویی دارید، هیچ چیز بهتر از بازی های رایگان نیست. البته، ناشران هنوز نیاز به کسب درآمد دارند، بنابراین جدیدترین عناوین را به صورت رایگان دریافت نخواهید کرد، اما عناوین زیادی برای انتخاب وجود دارد که برخی از آنها بسیار خوب هستند.

بهترین قسمت این است که برخی از بازی ها چند نفره یا co-op هستند که می‌توانید به صورت رایگان با دوستان خود سرگرم شوید. می‌توانید این بازی های رایگان را به راحتی مستقیماً در وبسایت Steam پیدا کنید، بنابراین پیدا کردن آنها کار سختی نیست.

4. بازی ها را به لیست علاقمندی خود اضافه کنید

اگر می‌خواهید یک بازی در Steam بخرید اما فکر می‌کنید که قیمت آن کمی زیاد است، باید آن را به لیست My Favorites اضافه کنید. اگر بتوانید کمی صبر کنید، ممکن است قیمت بهتری برای آن بگیرید.

Steam به طور فعال لیست علاقمندی های شما را نظارت می‌کند و اگر یکی از بازی های اضافه شده در فروش باشد ایمیلی ارسال می‌کند. هنگامی که لیست علاقمندی های خود را ایجاد کردید، Steam به شما اطلاع می‌دهد که بازی در حال فروش است، حتی اگر مربوط به فروش تعطیلات یا سایر رویدادهای Steam نباشد.

5. فروش ناشر را بررسی کنید

هر از گاهی، ناشران برای کل فرنچایز یا حتی برای کاتالوگ کامل خود، قیمتی با تخفیف ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، اگر متوجه شده اید که Battlefield 4 دارای تخفیف است، شانس زیادی وجود دارد که بتوانید بازی های بیشتری را با قیمت پایین تر از فرنچایز Battlefield دریافت کنید.

همچنین، حتی اگر یک یا چند بازی از آن بسته داشته باشید، می‌توانید از تخفیف بسته دریافت کنید. فرض کنید یک باندل از 3 بازی دریافت می‌کنید، اما در حال حاضر صاحب یک بازی موجود در آن بسته هستید. می‌توانید باندل را بدون پرداخت دوباره برای عناوین بازی هایی که قبلاً دارید، دریافت کنید.

6. بازی ها را از فروشگاه های شریک بخرید

دلایل زیادی برای استفاده از Steam وجود دارد، اما این احتمال وجود دارد که بتوانید قیمت بهتری را از مکان دیگری دریافت کنید. خبر خوب این است که این فروشگاه ها کلیدهای Steam را می‌فروشند، بنابراین می‌توانید یک بازی را با قیمت بهتری تهیه کنید و آن را به کتابخانه خود اضافه کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلید بازی را در Steam بازخرید کنید.

برخی از فروشندگان کلید بازی، مانند Green Man Gaming یا Humble Store، ممکن است همین بازی ها را با قیمت بهتر داشته باشند.

7. بازپرداخت بازی هایی که بازی نمی‌کنید

حتی اگر یک بازی را با تخفیف عمده دریافت کرده اید، اگر قرار نیست آن را بازی کنید، نگه داشتن آن در کتابخانه خود فایده ای ندارد. اگر 14 روز از خرید نگذشته است و بیش از دو ساعت بازی را انجام نداده اید، می‌توانید مبلغ خود را پس بگیرید.

فقط در صورتی یک بازی بخرید که می‌دانید می‌خواهید آن را بازی کنید. از این گذشته، استراتژی «اکنون بخرید، بعداً بازی کنید» ممکن است مناسب نباشد. فراموش نکنید به موقع وجه آنها را پس بگیرید.

اگر یک بازی را درست قبل از تخفیف خریده اید، می‌توانید درخواست بازپرداخت کنید و همان بازی را با قیمت تخفیفی دریافت کنید. طبق گفته Steam، ممکن است تا هفت روز طول بکشد تا بازپرداخت تایید شده در حساب شما برگردد.

8. Steam را در توییتر دنبال کنید

هر بار که برنامه را راه اندازی می‌کنید، Steam جدیدترین بازی های دارای تخفیف را به شما نشان می‌دهد. اما ممکن است روزانه از وبسایت Steam بازدید نکنید، بنابراین ممکن است فرصت دریافت بهترین قیمت ها را از دست بدهید.

اما اگر حساب توییتر دارید، می‌توانید استیم را در توییتر دنبال کنید و آخرین عناوین دارای تخفیف را بررسی کنید.

با این تکنیک ها در Steam، در پول خود صرفه جویی کنید

همانطور که می‌بینید، راه های زیادی برای گسترش کتابخانه Steam شما بدون خالی کردن کیف پول وجود دارد. نیاز به صبر و پشتکار دارید زیرا باید مراقب معاملات مربوطه باشید، اما هنگامی که آنها را پیدا کنید، بسیار خوشحالتر خواهید بود و کیف پول شما زیاد خالی نخواهد شد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT