ویژگی جدید فتوشاپ

8 ویژگی جدید فتوشاپ که ممکن است در سال 2022 از دست داده باشید

زمان مطالعه 6 دقیقه

Adobe با ویژگی ها و به روز رسانی های جدید فتوشاپ امسال ناامید نشد. در اینجا مواردی هستند که ممکن است از دست داده باشید. ویژگی جدید فتوشاپ را بشناسید.

احتمالاً در مورد برخی از ویژگی های عالی فتوشاپ معرفی شده در سال 2022 شنیده اید. Adobe امسال کارهای زیادی انجام داده است و فتوشاپ تنها یکی از بسیاری از برنامه هایی است که چندین ویژگی جدید و به روز رسانی دریافت می کند. ما چربی را کم کرده ایم و لیستی از به روز رسانی های اصلی فتوشاپ را که ممکن است از دست داده باشید تهیه کرده ایم.

با معرفی هوش مصنوعی، فتوشاپ اکنون ابزارهای هوشمندی برای صرفه جویی در زمان و تلاش در ایجاد تصاویر جدید دارد. برای سوار شدن، این سفر یک سفر سرگرم کننده است.

فیلتر عصبی بازیابی عکس

با معرفی بزرگ‌تر هوش مصنوعی در نرم‌افزار ویرایش تصویر – Adobe از Adobe Sensei بومی خود استفاده می‌کند – اکنون فیلترهایی به ما داده شده است که بیش از هر زمان دیگری این کار را انجام می‌دهند. اگرچه فتوشاپ فیلترهای عصبی را در سال 2019 معرفی کرد، اما همچنان نسخه‌های جدید دائمی و بتا را برای کمک به ویرایش هوشمند شما ارائه می‌کند.

در سال 2022 فیلتر عصبی بازیابی عکس عرضه شد. اگرچه در مراحل بتا، به نظر می‌رسد که افزودنی دائمی به گالری فیلترهای عصبی خواهد بود. فیلتر همان کاری را که روی قلع می گوید انجام می دهد. شما یک عکس قدیمی، ترک خورده یا بدتر از آن را آپلود می‌کنید و فیلتر رنگ را لمس می‌کند، شکاف‌ها را پر می‌کند و با کلیک یک دکمه آن را به خوبی ظاهر می‌کند.

فیلترهای عصبی دیگری نیز وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید، از جمله برخی از آنها از برنامه فتوشاپ بتا. آنها شامل فیلتری برای افزودن لبخند، میکسر منظره، هماهنگی رنگ (بتا) و انتقال رنگ (بتا) هستند.

به روز رسانی ابزار انتخاب شی

در اکتبر 2022، فتوشاپ به‌روزرسانی موفقیت‌آمیزی برای ابزار Object Selection منتشر کرد. ابزار Object Selection به شما این امکان را می دهد که روی اشیاء یا موضوعات مختلف در یک تصویر قرار بگیرید و فتوشاپ یک پوشش رنگی برای پیش نمایش ناحیه انتخاب شده اضافه می کند که سپس می توانید برای انتخاب روی آن کلیک کنید.

انتخاب هوشمند جدید به این معنی است که انتخاب و حذف افراد ناخواسته در پس‌زمینه، مناطق برای رنگ‌آمیزی، یا کل سوژه‌ها برای انتخاب ایزوله آسان است. فقط مطمئن شوید که چک باکس Object Finder در بالای پنجره تیک خورده باشد، و شما آماده هستید.

با استفاده از ابزار Object Selection، می توانید موضوع خود را انتخاب کرده و ماسک کنید، یا راست کلیک کرده و Content-Aware Fill را انتخاب کنید. به روز رسانی این ویژگی واقعاً یک عنصر سهولت را به گردش کار انتخاب فتوشاپ اضافه می کند.

یک کلیک حذف و پر کنید

با تکیه بر به‌روزرسانی ابزار انتخاب شی، می‌توانید با ویژگی به‌روز شده حذف و پر کردن با یک کلیک، از آن حتی بیشتر به نفع خود استفاده کنید.

اگر شی‌ای را که می‌خواهید حذف کنید انتخاب کرده‌اید، به‌جای مرور منوها و گزینه‌ها، می‌توانید شی را حذف کرده و آن را با Content-Aware Fill پر کنید، همه فقط با یک کلیک.

با انتخاب ناحیه، به طور همزمان Shift + Delete را فشار دهید تا ناحیه انتخاب شده اصلی حذف شود و با یک حرکت صاف، Content-Aware Fill جایگزین شود. این باعث می شود که حواس پرتی های کوچک را سریع و آسان از بین ببرید.

اگرچه این ویژگی ممکن است کامل نباشد، اما مطمئناً سریعتر از گزینه های قبلی است. می‌توانید از ابزار Clone Stamp یا ابزار Patch برای مرتب کردن هرگونه ناهماهنگی پس از آن استفاده کنید.

دعوت نامه همکاری برای اسناد ابری

همکاری دیجیتال در طراحی خلاقانه آسان‌تر و در نتیجه محبوب‌تر می‌شود. با کمک ابر، اکنون یک فرآیند ساده برای دعوت از دیگران برای همکاری در پروژه‌ها است. نکات برتر ما را برای یک همکاری خلاقانه موفق ببینید.

در به‌روزرسانی اکتبر ۲۰۲۲ فتوشاپ، می‌توانید هنگام کار در فضای ابری، دیگران را به ویرایش دعوت کنید. شما می توانید پیوند را با هر تعداد از همکاران که بخواهید به اشتراک بگذارید و مدیریت همه آن را حفظ خواهید کرد. همکاران می توانند به صورت ناهمزمان در فضای ابری روی یک سند کار کنند.

از سند مبتنی بر ابر خود، اشتراک گذاری را در گوشه سمت راست بالای پنجره فتوشاپ انتخاب کنید، و سپس می توانید یک آدرس ایمیل و یک پیام همراه را به هر کسی که دعوت می کنید اضافه کنید. شما کنترل کاملی بر این دارید که آیا گیرنده می تواند نظر بدهد، ویرایش کند یا فقط سند را مشاهده کند.

اشتراک‌گذاری برای بررسی (بتا)

 

 

به عنوان بخشی از ویژگی های بتا فتوشاپ، ویژگی Share for Review علاوه بر ویژگی دعوت به همکاری وجود دارد. شما می توانید ویژگی Share for Review را در سه مکان مختلف پیدا کنید: در زیر دکمه اشتراک گذاری. در زیر فایل > اشتراک گذاری برای بررسی؛ در زیر پنجره > نظرات.

از آنجایی که این ویژگی هنوز در حالت بتا است، ممکن است برای همه در دسترس نباشد یا در هر سه مکان برای همه یافت نشود.

این ویژگی به شما امکان می دهد فایل طراحی خود را با شخص دیگری مانند سهامداران به اشتراک بگذارید تا بازخورد دریافت کنید. آنها حق ویرایش ندارند. Share for Review پیوندی برای ارسال ایجاد می‌کند و دریافت‌کنندگان می‌توانند از طریق آن درباره طرح نظر دهند تا به انتقاد سازنده کمک کنند.

اعتبار محتوا (بتا)

کار کردن در کنار همکاران به این معنی است که همه در جایی که باید اعتبار دریافت نمی کنند – اما با ویژگی جدید Content Credentials Beta، فتوشاپ راهی برای ذخیره و اعتبار بخشیدن به فعالیت محتوای تاریخی دارد.

برای باز کردن پانل به پنجره > اعتبار محتوا (بتا) بروید. تنظیمات را فعال کنید و سپس چک باکس های تولید کننده، اتصال حساب ها و ویرایش و فعالیت را مطابق میل خود تنظیم کنید.

پروژه های شخصی یا گروهی خود را از طریق ابر صادر کنید و ویژگی Content Credentials فتوشاپ آن را به همراه داده های تاریخی و اعتبار اسنادی صادر می کند که می تواند به سند صادر شده نهایی پیوست شود.

از مواد سه بعدی Substance در فتوشاپ استفاده کنید

پس از اینکه Adobe Substance 3D را در اواسط سال 2022 خریداری کرد، اکنون می توانید از بافت های ایجاد شده در Substance 3D به عنوان الگوهای فتوشاپ با افزونه جدید Substance Photoshop استفاده کنید. این الگوها مانند سایر الگوهای استفاده کننده کار می کند، به جز اینکه به جای استفاده از کتابخانه الگوی استاندارد فتوشاپ، این الگوها توسط کاربران Substance سفارشی ساخته می شوند.

برای دسترسی به این مواد نیازی به اشتراک نرم افزار Substance 3D – که بخشی از Adobe Creative Cloud نیست – ندارید. به سادگی به Window > Materials بروید تا آنها را پیدا کنید و بافت ها را روی کار خود اعمال کنید.

پشتیبانی از Emoji Glyph

بسیاری از ما این روزها به ندرت جمله ای را بدون چسباندن ایموجی به آن می نویسیم. پیش از این، نزدیک‌ترین پشتیبانی از ایموجی‌هایی که فتوشاپ ارائه می‌کرد، تایپ‌فیس‌های Wing Dings بودند. اکنون، در زیر پانل Glyph، به طیف گسترده ای از ایموجی ها به همراه سایر انواع گلیف پشتیبانی شده دسترسی دارید. پنجره > Glyphs را باز کنید تا حروف و شکلک های پشتیبانی شده فونت خود را ببینید.

استفاده از ایموجی ها در طراحی های خود می تواند به شما کمک کند به مخاطبان مدرن متصل شوید و طرح های خود را مرتبط نگه دارید. و پشتیبانی از ایموجی‌های بومی به این معنی است که کیفیت شکلک‌ها بالا می‌ماند، برخلاف زمانی که مجبور بودید یک ایموجی را از جای دیگری ذخیره کنید تا در طرح‌های فتوشاپ خود بچسبانید.

آیا به‌روزرسانی‌های ۲۰۲۲ فتوشاپ را امتحان کرده‌اید؟

Adobe همواره در حال بهبود نرم افزار و افزودن ویژگی های جدید در طول سال است. با توجه به افزایش روزافزون خرید برنامه های دیگر توسط ادوبی و همچنین ادغام آن از هوش مصنوعی، فتوشاپ در سال 2022 به روز رسانی های شگفت انگیزی را دریافت کرده است.

شما باید همه آنها را امتحان کنید تا ببینید کدام یک بیشتر برای شما مفید است. همچنین می‌توانید برنامه فتوشاپ بتا را از Creative Cloud دانلود کنید تا ببینید چه چیزی ممکن است در آینده به برنامه اصلی برسد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT