برنامه برای آشپزی سالم

9 برنامه برای آشپزی سالم

زمان مطالعه 5 دقیقه

پختن غذاهای سالم و خوشمزه در خانه اغلب نادیده گرفته می شود. بارها و بارها سفارش دادن غذای بدون غذا یا صرف غذا در رستوران آسان تر است. با این حال، آشپزی سالم در خانه می تواند به سلامت کلی شما کمک کند، نه فقط به این دلیل که رژیم غذایی خود را بهبود می بخشید، بلکه به این دلیل که در هزینه و زمان صرفه جویی می کنید. به علاوه، شما کنترل کاملی بر آنچه که خود و عزیزانتان می خورید دارید.

متأسفانه، برای برخی، پختن وعده های غذایی سالم در خانه می تواند یک فرآیند دشوار باشد. شما ممکن است یک آشپز طبیعی نباشید. خوشبختانه، تعداد زیادی برنامه تلفن همراه وجود دارد که می تواند آشپزی سالم را ساده کند و به شما کمک کند در آشپزخانه موفق تر باشید.

1.برنامه برای آشپزی سالم: Just the Recipe

هیچ چیز بدتر از این نیست که برای رسیدن به دستور غذای واقعی یک وب سایت را به طور بی پایان پیمایش کنید. و مطمئناً آشپزی را از پیچیدگی کمتری نمی کند! Just the Recipe برنامه‌ای است که تمام کرک‌ها را از بین می‌برد و فقط موارد ضروری را فراهم می‌کند – مواد اولیه دستور غذا و دستورالعمل‌ها.

به سادگی URL دستور غذا را کپی کنید، آن را در برنامه جایگذاری کنید، و یک کارت دستور پخت قابل تنظیم دریافت خواهید کرد. از آنجا می توانید دستور العمل ها را ذخیره، ویرایش یا به اشتراک بگذارید.

2.برنامه برای آشپزی سالم: SideChef

یکی از بهترین راه‌ها برای کم‌پیچیدگی پخت غذاهای سالم در خانه و جلب اعتماد به آشپزخانه، برنامه غذایی است. SideChef با کمک به شما در برنامه ریزی بهتر وعده های غذایی و تغذیه سالم تر، استرس آشپزی را از بین می برد.

این برنامه اهداف خاص و ترجیحات غذایی شما را در نظر می گیرد، مانند رژیم غذایی و آلرژی شما. از آنجا، SideChef دستور العمل هایی را توصیه می کند که ممکن است بخواهید به برنامه غذایی خود اضافه کنید.

علاوه بر این، برنامه یک برنامه غذایی هفتگی سفارشی ارائه می دهد که نیازهای شما را برآورده می کند. برنامه غذایی کاملاً قابل تنظیم است و می توانید به راحتی دستور العمل هایی را که دوست ندارید عوض کنید، وعده های غذایی روزانه جدید اضافه کنید و دستور العمل ها را به لیست مواد غذایی خود اضافه کنید.

3. اپلیکیشن SuperCook

تهیه یک دستور غذای سالم و خوشمزه همیشه آسان نیست، به خصوص زمانی که مقدار کمی از آن در یخچال یا انباری باقی مانده باشد. چه راه بهتری برای جلوگیری از اتلاف، مصرف مواد اولیه و صرفه جویی در هزینه از استفاده از یک ابزار تولید کننده دستور العمل عالی مانند برنامه SuperCook چیست؟

استفاده از SuperCook بدون درد است—همه موادی را که در دسترس دارید اضافه کنید و روی مشاهده دستور العمل ها ضربه بزنید. این برنامه دستور العمل هایی را تولید می کند که فقط از تمام موادی که وارد کرده اید و همچنین پیشنهادات دستور پخت دیگری که به یک یا دو مورد اضافی نیاز دارند، استفاده می کند.

4.برنامه برای آشپزی سالم: Plant Jammer

درست مانند برنامه SuperCook، Plant Jammer به شما کمک می کند یخچال خود را خالی کنید و چیزی خوشمزه بپزید. اما تفاوت بزرگ این است که Plant Jammer از هوش مصنوعی برای ایجاد دستور العمل های ممکن استفاده می کند. وقتی دستوری را که دوست دارید پیدا کردید، می توانید آن را مطابق سلیقه خود تغییر دهید تا چیزی کاملاً منحصر به فرد بسازید.

به عنوان مثال، این برنامه به شما امکان می دهد یک ماده را با یک ماده جایگزین پیشنهادی که با مشخصات طعم دستور غذا مطابقت دارد، تعویض کنید. علاوه بر این، می توانید ادویه ها، چاشنی ها، سبزیجات و مواد پرکننده را به هر ظرف اضافه کنید.

 

5. اپلیکیشن My Recipe Box

وقتی می خواهید آشپزی سالم را ساده کنید، به سازماندهی آن کمک می کند. My Recipe Box یک برنامه با عملکردهای بسیار عالی است که به شما کمک می کند دستور العمل های خود را ذخیره و سازماندهی کنید. علاوه بر این، اگر می‌خواهید کتاب‌های آشپزی خود را با یک برنامه سازمان‌دهنده دستور غذا جایگزین کنید، این یک برنامه تا حد زیادی مفید است.

شما می توانید دستور العمل ها را مستقیماً از اینترنت با استفاده از نام دستور غذا یا URL وارد کنید. از طرف دیگر، شما می توانید به صورت دستی تمام دستور العمل های مورد علاقه خود را به برنامه اضافه کنید. پس از آن، می‌توانید از دسته‌ها و برچسب‌های مختلف استفاده کنید تا آنها را مرتب نگه دارید و به راحتی پیدا کنید.

 

6.برنامه برای آشپزی سالم: KitchenPal

اگر واقعاً می‌خواهید آشپزی سالم خانگی خود را ساده کنید، پس چرا از ابزاری استفاده نکنید که ویژگی‌های متنوعی را ارائه می‌دهد که همه در یک برنامه قرار گرفته‌اند؟ برنامه KitchenPal بر اساس اهداف شما به آشپزخانه کمک می کند.

سه تب قابل دسترسی وجود دارد – آشپزخانه، خرید، و دستور پخت. آشپزخانه جایی است که می توانید بسته به فضاهای ذخیره سازی مختلف، غذای خود را اضافه و سازماندهی کنید. تب خرید جایی است که می‌توانید اقلام را به فهرست مواد غذایی خود بکشید و رها کنید و هنگام خرید، آنها را بررسی کنید.

تب Recipe جایی است که می توانید دستور العمل ها را بر اساس آنچه در آشپزخانه خود دارید کشف کنید. بنابراین این برنامه دست راست نهایی در آشپزخانه است، چه بخواهید مرتب بمانید، چه دستور العمل ها را بیابید، چه انبارهای خود را مدیریت کنید یا خرید خود را ساده کنید.

 

7. اپلیکیشن Kitchen Multi-Timer

آشپزی سالم می تواند برای برخی افراد پیچیده و چالش برانگیز به نظر برسد. بنابراین برای اینکه احساس کارآمدی بیشتری داشته باشید و از هدر رفتن غذای غیر ضروری جلوگیری کنید، فرآیند پخت و پز خود را با تایمر آشپزخانه ساده کنید. برنامه Kitchen Multi-Timer یک تایمر آشپزخانه قدیمی را با رابط کاربری آسان و طیف وسیعی از ویژگی های همه کاره خود شرمنده می کند.

این برنامه تایمرهای نامحدودی را برای هر یک از کارهای مختلف آشپزی شما ارائه می دهد. هر یک از تایمرهای آشپزخانه شما تنظیماتی دارد که می توانید جزئیاتی مانند نام و صدای زنگ را سفارشی کنید.

 

8. اپلیکیشن Listonic

ساده کردن آشپزی سالم با ساده کردن خرید مواد غذایی شروع می شود. و چه راهی بهتر از استفاده از لیستونیک برای خرید سریع تر؟ Listonic یک برنامه لیست خرید هوشمند است که در آن می توانید چندین لیست خرید ایجاد کنید، چه برای خرید هفتگی خود نیاز داشته باشید و چه برای یک فروشگاه خاص.

بهترین چیز این است که می‌توانید قیمت کلی هر کالا را اضافه کنید تا به بودجه خواربار خود پایبند باشید. علاوه بر این، حتی می توانید لیست خرید خود را با تمام خانواده خود به اشتراک بگذارید.

 

9.برنامه برای آشپزی سالم: Tasty

گاهی اوقات تنها چیزی که برای کاهش فشار از آشپزی سالم نیاز دارید یک برنامه آشپزی ساده با دستور العمل های آسان و خوشمزه است. Tasty یک برنامه آشپزی سالم رایگان است که آن را ارائه می دهد، اما جذابیت اصلی آن ویژگی جستجوی عالی آن است.

در اینجا، شما نه تنها محبوب ترین دستور العمل های Tasty را پیدا خواهید کرد، بلکه طیف وسیعی از فیلترها را نیز پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کند تا جستجوی دستور العمل خود را محدود کنید. تعدادی از فیلترها عبارتند از سختی، مناسبت، رژیم غذایی، آشپزی و سبک آشپزی.

پس از آن، می توانید هر چیزی را از دستور العمل های شام گیاهی آسان در کمتر از 30 دقیقه تا غذاهای سالم با پنج ماده یا کمتر کشف کنید. علاوه بر این، برنامه Tasty اکنون دارای یک برگه انجمن است که در آن می توانید از دستور العمل هایی که دیگران در سراسر جهان می پزند، مطلع شوید.

اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند می‌توانند غذای سالم و آشپزی را آسان کنند

چه دانش آموزی باشید که فقط به خودتان غذا می دهد و چه والدینی که مشغول تغذیه یک خانواده پنج نفره هستند، مهم است که به یک رژیم غذایی سالم پایبند باشید. متأسفانه، آشپزی ممکن است به طور طبیعی برای شما پیش نیاید، اما این اشکالی ندارد. هنوز این توانایی را دارید که چیزی سالم و خوشمزه بپزید – تنها چیزی که نیاز دارید کمی کمک است.

خبر خوب این است که این لیست از برنامه ها می توانند پخت و پز شما را به جای فرآیندی پیچیده به یک فرآیند بدون درد تبدیل کنند. از سازمان‌دهی آشپزخانه گرفته تا برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی، این اپلیکیشن‌های گوشی هوشمند می‌توانند پخت و پز سالم را به آسانی کیک انجام دهند!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت