بهترین نوت بوک کاری

9 بهترین نوت بوک کاری

زمان مطالعه 8 دقیقه

حتی در عصر دیجیتال، ثبت افکار و ایده‌های شما به شکل آنالوگ می‌تواند تغییری تازه‌کننده در سرعت باشد و حتی به شما کمک کند شفاف ‌تر و آزادتر فکر کنید، به‌ویژه در مواقع استرس و اضطراب بالا. همانطور که گفته شد، دفترچه های کاری منبع عالی برای ایده های تازه و تکمیل کار هستند.

یک نوت بوک با کیفیت بالا دوام بیشتری دارد و به افزایش خلاقیت و بهره وری کمک می کند. وقتی به دنبال مجله ای برای نوشتن ایده های خود هستید، به صحافی و وزن کاغذ توجه کنید. یک حلقه دوقلو یا صحافی دوخته شده و چسبانده شده به شما کمک می کند تا نوت بوک شما را مدت بیشتری در کنار هم نگه دارید در حالی که وزن کاغذ 70 گرمی یا بالاتر معمولاً ضخیم تر و بادوام تر است. از نظر سبک، بیشتر نوت‌بوک‌ها دارای صفحات توری، خط‌دار، نقطه‌دار یا خالی هستند.

از یک مجله bullet گرفته تا یک نوت بوک هوشمند قابل استفاده مجدد، ما بهترین نوت بوک ها را برای کار جمع آوری کرده ایم که به شما کمک می کند سازماندهی کنید و ایده های خود را عملی کنید.

بهترین کلی: Leuchtturm1917 با جلد گالینگور متوسط ​​A5

روند بولت ژورنالینگ همچنان قوی است و این یک سیستم هوشمند برای مدیریت تکالیف و وظایف شماست. راه‌های مختلفی برای تشکیل یک ژورنال گلوله وجود دارد، اما دفترچه یادداشت Leuchtturm1917 با فهرست مطالب و صفحات شماره‌دار، شروع خوبی به شما می‌دهد. 251 صفحه کاغذ نقطه‌دار بدون اسید وجود دارد که با یک صحافی دوخته‌شده و کش روی جلد صحافی شده است. هر ژورنال همچنین دارای نوار علامت گذاری صفحه و برچسب هایی برای برچسب زدن است. از بین 24 رنگ جلد مختلف، از بی صدا و خنثی گرفته تا چشم نواز و روشن را انتخاب کنید.1 Leuchtturm1917 قبلا با رایدر کارول، بنیانگذار رسمی Bullet Journal، برای ایجاد یک دفترچه یادداشت تخصصی همکاری کرده است.

نایب قهرمان، بهترین کلی: Rhodia Meeting Book

اگر شغل شما به جلسات زیادی نیاز دارد، داشتن یک دفترچه یادداشت اختصاص داده شده به سازماندهی یادداشت ها و اهداف به شما کمک می کند تا نکات اصلی خود را درک کنید. دفترچه جلسه Rhodia برای شما مفید خواهد بود، چه دستیار یا مدیر اجرایی باشید که نیاز به هضم جلسات و بحث های طوفان فکری در محل کار دارید. در هر یک از ۸۰ برگه، بخش‌های خط‌دار تاریخ، یادداشت‌ها و اقدامات خود را می‌بینید، بنابراین می‌توانید ایده‌ها و کارهایتان را کاملاً مرتب نگه دارید. رودیا با جزئیات نارنجی خوش ذوق در هر صفحه، از کاغذ بدون اسید و صاف خود استفاده می کند که حتی با قلم های ژل و فواره ای نیز به خوبی کار می کند.

این نوت بوک علاوه بر تقسیم بندی صفحات مفید و کیفیت کاغذ عالی، مستحکم است. دارای یک حلقه دوقلو است که نه تنها به راحتی قابل ورق زدن است، بلکه در برابر گیر کردن و از هم پاشیدگی نیز مقاوم است. پوشش نیز روکش شده و ضد آب است، بنابراین به راحتی آسیب نمی بیند

بهترین ارزش: نوت بوک Muji B5

با قیمت پایین، می توانید پنج نوت بوک Muji در اندازه B5 را در این بسته مناسب تهیه کنید. این نوت‌بوک‌ها به دلیل قیمت مناسب، سبک و کیفیت، نوت‌بوک‌های عالی برای کار هستند. مینیمال نوت‌بوک‌ها با صحافی با رنگ‌های مختلف و جلد قهوه‌ای عرضه می‌شوند. در همان ابتدا، ممکن است متوجه شوید که آنها کمی کوچکتر از نوت بوک های آمریکایی هستند و فقط 30 ورق خط دار دارند. اما کیفیت کاغذ آنها عالی، صاف و مقاوم در برابر خونریزی است. در واقع، شما قادر خواهید بود از اکثر قلم‌های فواره‌ای روی این کاغذ استفاده کنید، بدون اینکه نگران انتقال آن به پشت آن باشید. صحافی دوخته شده و چسبانده شده آنها نیز نسبت به نوت بوک های مارپیچ که دارای صحافی های خم شونده و خم شونده هستند، بیشتر برای شما دوام می آورد.

بهترین چرم: نوت بوک Lemome Thick Classic

یک ژورنال جلد سخت چرمی گزینه ای بادوام و مستحکم مانند این نوت بوک کلاسیک ضخیم Lemome می سازد. پوشش بادوام تضمین می کند که یادداشت های کاری شما همیشه محافظت می شود، در حالی که حلقه قلم الاستیک به راحتی ابزار نوشتن شما را در دسترس نگه می دارد. این نوت بوک با 180 صفحه ضخیم و درجه یک، به خوبی خود را نگه می دارد و می توان آن را با اکثر خودکارها (به جز خودکار) نوشت. نوت بوک را صاف و بدون هیچ مشکلی قرار دهید تا کنترل بهتری بر یادداشت برداری خود داشته باشید. حتی بیشتر از این، این دفترچه یادداشت بزرگ دارای تقسیم‌کننده‌های صفحه برای سازماندهی و یک جیب قابل افزایش برای نگهداری کارت‌های ویزیت، رسیدها و سایر یادداشت‌های کوچک است.

آمازون. “نوت بوک کلاسیک ضخیم با حلقه قلم – دفترچه یادداشت جلد گالینگور Lemome A5 کالج با هدایای جیبی + تقسیم کننده صفحه، نواردار، بزرگ، 180 صفحه، x 5.78.4 اینچ.”

بهترین برای دوام: Campus Twin Ring Notebook

دفترچه یادداشت حلقه دوقلو Campus نوت بوک معمولی شماست، اما بهتر است. آنقدر بادوام است که در تمام ایده‌های تصادفی و یادداشت‌های جلسه شما در محل کار دوام بیاورد. دارای روکش کاغذی ضخیم است که به راحتی خم نمی شود و یک حلقه دوقلو که گیر نمی کند. این نوت بوک با ابعاد 7.5 در 10 اینچ شامل 70 برگ کاغذ صاف و خط دار است که ضخیم تر از کاغذ معمولی نوت بوک است. هر صفحه دارای بخش هایی برای نشان دادن شماره و تاریخ یادداشت های شما است تا ماندن در بالای یادداشت های شما آسان باشد. رنگ‌های جلد خاموش شامل قرمز، سبز، آبی و قهوه‌ای خاکی است.

بهترین سازگار با محیط زیست: Rocketbook Smart قابل استفاده مجدد

نوت بوک هوشمند قابل استفاده مجدد Rocketbook برای هر کارگری که می خواهد بارها و بارها از یک نوت بوک استفاده کند در حالی که هنوز می تواند یادداشت های خود را تنظیم کند عالی است. این یک کاغذ مخصوص دارد (که هنوز هم مانند کاغذ است) که می توانید آن را با خودکارها و نشانگرهای حساس به حرارت خط خودکار و نشانگر Pilot’s FriXion جفت کنید. از نوت بوک خود با برنامه Rocketbook استفاده کنید تا از یادداشت های خود عکس بگیرید و آنها را در یک سرویس ذخیره سازی مانند Google Drive، Dropbox یا Evernote آپلود کنید. پس از اینکه یادداشت های خود را ذخیره کردید، با پاک کردن آن با یک حوله مرطوب، مجدداً از صفحه استفاده کنید.

بهترین دفترچه یادداشت: Rhodia Dot Notepad

وقتی می‌خواهید یادداشت‌ها یا ایده‌ها را یادداشت کنید، ممکن است استفاده از دفترچه یادداشت برای ورق زدن صفحات در حین حرکت آسان‌تر باشد. رودیا تعدادی از بهترین دفترهای یادداشت کاغذی را در صنعت لوازم التحریر ایجاد می کند که مورد علاقه هنرمندان و نویسندگان یکسان است. کاغذ 80 گرمی بدون اسید آنها ضخیم، صاف و روشن است و حتی با جوهرهای مرطوب قلم های فواره ای بدون خونریزی یا پر شدن کار می کند. صفحات نقطه‌دار ساختاری را ارائه می‌دهند بدون اینکه به اندازه چاپ خط‌دار یا نمودار قابل توجه باشند (اگرچه می‌توانید این موارد را از Rhodia نیز تهیه کنید).

به علاوه، چند ویژگی کیفی دیگر نیز وجود دارد: روکش از پیش تا شده به شما امکان می دهد بدون ایجاد خطوط ناهموار، ورق های پشتی را تا کنید. بر خلاف اکثر پدهای قانونی، ورقه های سوراخ دار با عقب کشیدن آنها جدا نمی شوند – فقط در صورتی که عمدا آنها را بردارید از لنت جدا می شوند. قاب پشتی مقوایی سفت نیز یک ویژگی مفید است، زیرا وقتی پشت میز نیستید نوشتن روی آن به اندازه کافی سخت است.

بهترین شبکه بندی: Miliko Square Grid Spiral

Miliko سبک‌های نوت‌بوک متنوعی دارد، اما نوت بوک مربعی آن جایگزینی برای گزینه‌های ژورنال استاندارد، خط‌دار یا نقطه‌دار ارائه می‌دهد. نوت بوک A5 با جلد سخت ضد آب و شفاف همراه با کاغذ سفید قابل بازیافت 80 گرمی بدون اسید برای ساخت با کیفیت بالا ارائه می شود. نوت‌بوک‌های شبکه‌ای مربعی راه عالی دیگری برای بولتن ژورنال هستند، با خطوط خط‌دار برای کمک به تراز کردن نقاشی‌ها و یادداشت‌های شما.9 این بسته همراه با دو دفترچه یادداشت با 160 صفحه ارائه می‌شود.

بهترین سبک ژاپنی: Midori MD Note

برندهای ژاپنی لوازم التحریر برخی از باکیفیت ترین خودکارها و نوت بوک ها را ارائه می دهند و Midori نیز از این قاعده مستثنی نیست. نوت بوک خط MD آن دارای کاغذ صاف و خطوط ضخیم برای یادداشت برداری راحت است. اتصال رشته ای و ستون مهره های انعطاف پذیر همچنین به شما امکان می دهد نوت بوک را صاف قرار دهید، در حالی که هر صفحه دارای یک خط ضخیم در مرکز است، بنابراین می توانید آزادانه یادداشت های خود را سازماندهی و جدا کنید. این دفترچه یادداشت مینیمالیستی که برای راحتی طراحی شده است، جلد ندارد و باز کردن آن را آسان‌تر می‌کند. رشته پیوست شده نیز راه خوبی برای پیگیری یادداشت های شماست.

حکم نهایی

برای داشتن یک نوت بوک کاری با کیفیت خوب که به شما کمک می کند بهره وری بمانید، از دفترچه ای استفاده کنید که بادوام است و برای فهرست بندی سازمان یافته طراحی شده است. Leuchtturm1917 Notebook (نمایش در آمازون) بهترین انتخاب برای مدیریت روز کاری شما از طریق bullet journaling است. برچسب‌ها و انتخاب‌های جلد رنگارنگ یک امتیاز اضافی هستند. Lemome Notebook (مشاهده در آمازون) همچنین یک گزینه عالی است که با روکش چرم مصنوعی، تقسیم‌کننده‌های صفحه و نوار الاستیک، ظاهری حرفه‌ای را ارائه می‌دهد که برای یادداشت‌برداری دقیق در جلسات عالی است.

سوالات متداول (سؤالات متداول)

سبک های مختلف نوت بوک چیست و کدام یک بهترین است؟

سبک مناسب به نیازهای شما بستگی دارد، خواه فهرست ساز، یادداشت نویس یا هنرمند باشید. در اینجا برخی از موارد اصلی وجود دارد که باید در نظر بگیرید: شبکه بندی شده، که به نظر می رسد مانند کاغذ نمودار (یا برخی از انواع مربع های کوچک)، برای کسانی که دوست دارند طراحی یا طراحی کنند، ایده آل است. خط دار برای نوشتن مدخل هایی به سبک روایت عالی است. نقطه چین، یک سبک محبوب برای ژورنالینگ گلوله، برای ساختن چک لیست ها، تقویم ها و حتی سرصفحه های خود عالی است. و برگه های خالی برای کسانی است که هیچ مرز یا محدودیتی نمی خواهند.

در مورد صحافی نوت بوک چه باید بدانم؟

نوع صحافی می تواند بر دوام یک نوت بوک یا اینکه آیا می تواند صاف باز شود و اینکه آیا صفحات دست نخورده باقی می مانند یا به راحتی پاره می شوند تأثیر می گذارد. دو سبک اصلی صحافی وجود دارد، از جمله صحافی دوخته شده و/یا چسب، که معمولاً طول عمر بیشتری نسبت به سبک مارپیچی دارد. همچنین دارای لبه های صاف است که باعث می شود نوت بوک از نظر زیبایی شناسی جذاب تر به نظر برسد. سبک های مارپیچی باز کردن دفترچه یادداشت و تمرکز روی یک صفحه را در یک زمان آسان تر می کند. بهترین نوت بوک مارپیچ، سبک دو حلقه ای است (در مقابل داشتن یک سیم پیچ ممتد) زیرا احتمال کمتری دارد که در کیف شما گیر کند یا مانند مدل های ارزان تر خم شود و از هم جدا شود.

آیا وزن کاغذ نوت بوک مهم است؟

مهم است که وزن کاغذ را در دفتر کار در نظر بگیرید تا از خونریزی جوهر یا شبح در صفحات جلوگیری کنید. یک راه مفید برای تعیین وزن کاغذ این است که ببینید GSM یک نوت بوک (گرم بر متر مربع) چیست که وزن کاغذ را اندازه گیری می کند. با توجه به اینکه کاغذ کپی معمولاً حدود 75 گرم در متر است، طبق گفته زیراکس، هنگام انتخاب دفتر کار خود باید به دنبال عدد کمی بالاتر باشید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT