سایت مدلینگ

9 بهترین وب سایت مدلینگ مانند MODEL MAYHEM در سال 2023

زمان مطالعه 8 دقیقه

Model Mayhem در صدر لیست بهترین وب سایت های مدلینگ قرار دارد، جایی که هرکسی که با دنیای مدلینگ مرتبط باشد و به دنبال کار باشد می تواند کشف شود. سایت مدلینگ را در ادامه معرفی کرده ایم.

با این حال، بسیاری از سایت های دیگر مانند Model Mayhem نیز وجود دارند که امکانات خوبی برای استخدام در اختیار کاربران قرار می دهند. ما چندین وب سایت را مطالعه کرده ایم و انتخاب را به 9 پلتفرم برتر قابل اعتماد محدود کرده ایم که می توانید از آنها برای یافتن شغل جدید استفاده کنید.

9 وب سایت برتر مدلینگ مانند Model Mayhem

  • RealWorld Paint – نسخه قابل حمل
  • Moko – با جامعه مد
  • Portbox – دارای پیش نمایش برای کاربران
  • One Model Place – عالی برای مبتدیان
  • Model Management – موتور جستجوی بین المللی
  • Models.com – بزرگترین پایگاه داده مدل های مد
  • The Fashion Model Directory- ساخته شده توسط گروه مد آنلاین پیشرو
  • MuseCube – آسان برای استفاده
  • TalentMaven – لینکدین برای مدل ها

یافتن کار در سایت هایی مانند Model Mayhem بسیار آسان است. فقط باید با تعیین موقعیت مکانی و نوع موقعیتی که به دنبال آن هستید، جستجوی سریع را آغاز کنید. در لحظه نوشتن این بررسی، بیش از 5400 بازیگری در Model Mayhem فهرست شده بودند. البته، پیشنهادات بیشتری در سایر پلتفرم‌ها وجود دارد، بنابراین مطمئناً چیزی مناسب پیدا خواهید کرد.

1.سایت مدلینگ Swipecast – انتخاب ما

اوبر برای مدل ها

+ سیاست مالی دقیق

+ ناوبری مستقیم

+ گزینه معامله

+ می توانید لباس یا لوازم جانبی را تعویض کنید

تایید عمیق

حکم: همانطور که از نام آن پیداست، کل فرآیند یافتن شغل یا استخدام کارمند به انجام چندین ضربه خلاصه می‌شود. در اینجا می توانید با افراد از هر نقطه از جهان همکاری کنید و پروفایل های عکاسی مدلینگ جلب توجه ایجاد کنید. همه چیز به صورت جامع تنظیم شده است، بنابراین شما فقط باید یک اکانت کاربری رایگان برای بررسی پروفایل ها، ارسال پیام و مدیریت عملیات مالی ایجاد کنید. اگر به دنبال یک حرفه ای خاص برای پروژه آینده خود هستید، می توانید به راحتی با استفاده از سیستم رتبه بندی یاد بگیرید که چه کسی کیست.

این جایگزین مدل Mayhem برای بسیاری از عکاسان، طراحان و به‌ویژه مدل‌ها، به دلیل سیاست قیمت‌گذاری کاربرپسند، انتخابی مناسب است. موضوع این است که یک آژانس استاندارد معمولاً هنگام کار با یک مدل، 33 درصد پورسانت می گیرد. اما Swipecast فقط 10٪ دریافت می کند، در حالی که یک مدل بقیه را دریافت می کند. یکی دیگر از مزایای وب سایت این است که پردازش پرداخت در 1-2 روز انجام می شود، در حالی که آژانس ها مدل ها را تا 3 ماه منتظر می مانند تا پول خود را دریافت کنند.

2.سایت مدلینگ Moko

با جامعه مد

+ برنامه موبایل MokoBook

+ ویژگی Lookbook

+ تمام صنعت مد را پوشش می دهد

برخی از ویژگی ها پرداخت می شود

حکم: این یک بازار آنلاین چینی است که کاملاً بر جامعه مد متمرکز است. درآمد در سال 2014 به 50 میلیون یوان (8.1 دلار) رسید. سرمایه‌گذار اصلی، Holch Capital پکن است.

این یکی از آن وب سایت های مدلینگ مانند Model Mayhem است که به مدل های با تجربه و همکاران مشتاق آنها کمک می کند موقعیت خوبی پیدا کنند. بسیاری از مدل ها که به دنبال کار بر روی موکو بودند، با برندهایی مانند Asus، Tencent Games و Aston Martin همکاری کردند. اگر استخدام‌کننده هستید و سعی می‌کنید مدل‌های رایگان برای عکاسی را پیدا کنید، به موکو مراجعه کنید.

بخش اجتماعی این وب سایت شبیه توییتر و سینا ویبو است. در اینجا مدل‌ها (اعم از زن و مرد) و سایر نمایندگان یک صنعت مد می‌توانند مطالب مختلفی را پست کنند و دیگران را ریتوییت کنند. این شرکت ادعا می کند که 2.5 میلیون نفر وجود دارد که به طور منظم از خدمات آنها استفاده می کنند و روزانه عکس های K6 آپلود می کنند.

با این حال، هیچ کس نمی تواند دقیقاً بگوید چه تعداد از کاربران ثبت نام شده افراد “زیبا” هستند. در حال حاضر، وب سایت مملو از محتوایی است که هدف آن کاربران متوسط ​​«غیر زیبا» است. موضوعات اصلی هنرهای تجسمی، گریم و کازپلی است.

3.سایت مدلینگ Portbox

سازگار با پلتفرم های مختلف

+ سطح امنیت بالا

+ اعضا از سراسر جهان

+ سیستم رزرو بصری داخلی

سیستم “فقط دعوت”.

حکم: Portbox به عنوان یکی از وب سایت های مورد تقاضا مانند Model Mayhem، همچنان به یک روش بسیار ساده برای یافتن یک فرد مناسب برای همکاری پایبند است. چندین نمونه کار از مدل‌های حرفه‌ای و مبتدی وجود دارد که می‌توانید ده‌ها مورد از آن‌ها را به راحتی مرور کنید. نقطه افتخار پلتفرم این است که می توانید فوراً با بررسی “وضعیت در دسترس بودن” یک مدل/بازیگر/بازیگر خاص برای انتخاب در دسترس است یا خیر.

اگر می خواهید به انجمن Portbox بپیوندید، باید با استفاده از سیستم برنامه کاربردی یک سایت استاندارد درخواست دهید. علاوه بر این، شما باید نمونه کارهای فعلی خود را برای آنها ارسال کنید. به خاطر داشته باشید که آنها «پرتفولیوهایی را می‌پذیرند که علاقه حرفه‌ای قوی به کار با مدل‌ها/عکاسان در عکاسی مد، زرق و برق و مدل‌سازی تجاری را نشان می‌دهند». علاوه بر این، شکل آنها نکات مفیدی در مورد ژست مدل و سایر موارد مرتبط است.

4. One Model Place

برای مبتدیان عالی است

+ 200000+ مدل

+ موارد اضافی اضافه شده است

+ مدل ها می توانند ویدیو و موسیقی اضافه کنند

پشتیبانی کند مشتری

حکم: در جستجوی سایت‌هایی شبیه به Model Mayhem، باید این پلتفرم را به طور کامل مطالعه کنید. در واقع، این جامعه رو به رشدی از عکاسان، مدل‌ها و دیگر افراد خلاق است که به شغل یا الهام نیاز دارند. تعداد شرکت‌کنندگان فعال از مرز 200 هزار نفر عبور کرده است، بنابراین شما باید فردی را پیدا کنید که به تحقق ایده‌های شما کمک کند. می توانید جستجو را بر اساس مکان، نژاد و سطح تجربه شروع کنید. در ابتدا ممکن است به دلیل انبوهی از منوها و تب ها گیج شوید، اما همه چیز به روشی منطقی مرتب شده است، بنابراین به سرعت متوجه خواهید شد که چگونه بخش لازم را پیدا کنید.

مدل‌ها می‌توانند مشخص کنند که به چه پروژه‌هایی علاقه دارند و کارمزد بر اساس آن محاسبه می‌شود. با این حال، اکثر خدمات کاملاً رایگان در دسترس هستند. One Model Place نه تنها یک محیط دوستانه برای مدل‌ها و عکاسان ارائه می‌دهد، بلکه یک سرویس جداگانه به نام iStudio نیز وجود دارد که هدف آن موسیقی‌دانان، بازیگران، طراحان رقص و مدل‌هایی است که می‌خواهند جایگاه خود را در صنعت فیلم پیدا کنند. برای متمایز شدن از جمعیت، افراد می توانند نه تنها عکس ها، بلکه ویدیوها و صداها را نیز در iStudio به اشتراک بگذارند.

5. Model Management

موتور جستجوی بین المللی

+ جامعه عظیمی از خلاقان

+ ایمنی پیشرفته

+ رابط کاربر پسند

هزینه ها

حکم: مدیریت مدل یکی از بزرگترین سایت‌هایی مانند Model Mayhem است که به عکاسان و آژانس‌ها کمک می‌کند افراد با استعدادی را برای همکاری پیدا کنند. این وب سایت افراد را از سراسر جهان متحد می کند و همه افرادی که در آنجا معرفی شده اند ثابت کرده اند که یک حرفه ای قابل اعتماد هستند. هر عنصر روی پلتفرم کاملاً فکر شده است، بنابراین می توانید فوراً شخص مورد نیاز را که بر اساس سن، مکان، قد و غیره جستجو می کند، پیدا کنید. تعداد کل شرکت کنندگان بیش از 100 هزار نفر است.

6.سایت مدلینگ Models com

بزرگترین پایگاه داده مدل های مد

+ مدیران پاسخگو

+ برنامه رایگان

+ لیست های سرراست

خدمات رایگان محدود است

حکم: تعداد کمی از سایت های مدل مانند Model Mayhem می توانند در مورد چنین فرآیند انتخاب دقیقی به خود ببالند. فقط برجسته‌ترین مدل‌ها در اینجا نشان داده شده‌اند، بنابراین اگر دوست دارید عضو یک انجمن شوید، باید ثبت‌نام کنید، عکس‌های باکیفیت خود را ارسال کنید و بیوگرافی خود را اضافه کنید. با این حال، هر مدلی نمی تواند صفحه ای را در آنجا دریافت کند. در واقع، تنها کسانی که توسط نمایندگان model.com دعوت شده اند به یک پایگاه داده اضافه می شوند.

تمرکز اصلی در اینجا بر تبلیغات تجاری است – لیست مدل ها، آژانس های عکس و نمایندگان آرایش. Models.com یکپارچگی را بالاترین اولویت خود می داند. آنها پذیرای پروژه‌ها و کمپین‌های جدید با برندها و آژانس‌ها هستند و تلاش می‌کنند تا محصولاتی بی‌نظیر خلق کنند. یک خرید تبلیغاتی متوسط ​​که برای افزایش تعداد کلیک ها لازم است ابزار اصلی آنهاست. خلاقیت نیروی محرکه آنهاست.

7. The Fashion Model Directory

ساخته شده توسط یک گروه مد آنلاین پیشرو

+ تعداد زیادی از اعضا

+ فرآیند تأیید عالی

+ پایگاه داده گسترده رایگان

هزینه های مدل

حکم: از زمان ظهورش در سال 1998، دایرکتوری مدل های مد به عنوان یکی از معتبرترین منابعی که آژانس ها، مدل ها و طراحان می توانند اطلاعات مرتبط در مورد دنیای مد را در آن بیابند، تثبیت شده است. اغلب به عنوان بزرگترین پایگاه داده مد شناخته می شود، اما هیچ ابزاری برای خود تبلیغی ندارد.

خط مشی عضویت نسبتاً منعطف است و سطوح مختلف با قیمت های مختلف در دسترس است. به طور کلی، 2 سطح اصلی وجود دارد که هم برای فهرست مد و هم برای اعضا مناسب است. آژانس اطلاعات اولیه در مورد یک مدل را جمع آوری می کند و او را تشویق می کند تا جزئیات بیشتری را اضافه کند. سایر اعضا می توانند در مورد مدل ها نظر بدهند و حتی آنها را از نظر سطح حرفه ای بالا یا پایین رتبه بندی کنند.

فهرست مد مدل شبیه یک دولت جداگانه است، جایی که برخی از افراد این فرآیند را کنترل می کنند، در حالی که دیگران کار را سازماندهی یا اجرا می کنند. همه چیز برای همکاری منصفانه بهینه شده است، بنابراین هیچ کلاهبرداری یا تفاله دنیای مدلینگ تجربه شما را خراب نخواهد کرد. به لطف یک فرآیند راستی‌آزمایی کامل، مدل‌ها می‌توانند مطمئن باشند که پول خوبی برای کار خود دریافت خواهند کرد.

8.سایت مدلینگ MuseCube

آسان برای استفاده

+ پایگاه داده گسترده

+ عکس ها در فرمت های مختلف

+ طراحی بصری

تایید زمان بر

حکم: یکی دیگر از جایگزین های Model Mayhem که به اشتراک گذاری نمونه کارها و یافتن شغلی با درآمد خوب اجازه می دهد. بسته به نیاز خود می توانید از بین چندین گزینه عضویت انتخاب کنید. پس از اتمام ثبت نام، وب سایت شخصی خود را دریافت می کنید که در آن می توانید طرح، اطلاعات تماس و گالری عکس را تنظیم کنید.

MuseCube مکانی فوق‌العاده برای عکاسان، مدل‌ها، استایلیست‌ها و در واقع هر کسی است که با یک رسانه بصری کار می‌کند. نمایندگان سرویس همه پورتفولیوها را بررسی کرده و اعضا را بر اساس فعالیت رتبه بندی می کنند. این اجازه می دهد تا پورتفولیوهای غیرفعال را فیلتر کنید و توجه را به سمت کارمندان حرفه ای جلب کنید.

9.سایت مدلینگ TalentMaven

لینکدین برای مدل ها

+ مدیریت سریع رسانه از طریق تب ها

+ وب سایت خوب و شهودی طراحی شده است

+ ویژگی های ارتباطی در نقطه مورد نظر هستند

فقط برای مدل ها

حکم: در حالی که شبکه‌های اجتماعی (فیس‌بوک، توییتر و غیره) اغلب برای کارهای مرتبط با کار استفاده می‌شوند و به افراد کمک می‌کنند در زمینه‌های مختلف شغل پیدا کنند، نمی‌توانند به طور کامل جایگزین پلت‌فرم‌های هدفمند شوند، جایی که هر عنصر برای ارتباطات نتیجه‌ای سفارشی شده است.

در مورد صنعت مد و نقش فیس بوک در بازی استخدام مدل، می توانیم بگوییم که بیشتر برای طرفداران است. لینکدین می تواند گزینه خوبی باشد، اما محیط مناسبی برای نمایش استعدادها فراهم نمی کند. وب سایت های تخصصی مانند ReverbNation و NewFaces وجود دارند، اما آنها همچنین فرصت های شغلی محدودی را ارائه می دهند.

اگرچه TalentMaven از نظر طراحی به فیس بوک شباهت دارد، کل روش کار در اینجا متفاوت است. شما می توانید یک نمایه ایجاد کنید، با سایر اعضا در تماس باشید، محتوای عکس و ویدئو را آپلود کنید، یک جریان خبری را به روز کنید، و تمام تلاش خود را برای جذب کارفرمایان انجام دهید. هر تب مرتب و منظم است. تب های جداگانه ای برای مدیریت رسانه ها، ایجاد روابط تجاری و غیره وجود دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT