وکتوریزر و ابزار تبدیل متن به بردار

9 بهترین وکتوریزر و ابزار تبدیل متن به بردار

زمان مطالعه 7 دقیقه

برای تبدیل تصاویر شطرنجی یا ایجاد وکتور از ابتدا، ابزارهای وکتورایزر و متن به بردار فراوانی در اختیار شما قرار دارد. وکتوریزر و ابزار تبدیل متن به بردار را در ادامه معرفی کرده ایم.

Vectorizer.AI و Kittl AI Image Vectorizer برخی از کارآمدترین و کاربرپسند ترین ابزار های آنلاین برای برداری تصاویر هستند.

ابزارهای تبدیل متن به بردار مانند Kittl AI Logo Generator و Illustroke امکان طرح‌های برداری سفارشی با رنگ‌ها و متن‌های باکیفیت را فراهم می‌کنند.

ایجاد یا به دست آوردن گرافیک برداری می تواند دشوار باشد. اگر یک تصویر شطرنجی یا یک تصویر ذهنی واضح دارید، می توانید از ابزارهای برداری و ابزارهای متن به برداری برای تبدیل تصویر یا دید خود به گرافیک های برداری مقیاس پذیر، بدون پیکسل و با کیفیت بالا استفاده کنید.

بهترین ابزارهای آنلاین وکتوریزر

وکتورها تصاویری هستند که از عناصر بی نهایت مقیاس پذیر ساخته شده اند. بر خلاف تصاویر شطرنجی – مانند عکس‌ها یا نقاشی‌های اسکن شده که بر پیکسل‌ ها تکیه می ‌کنند – بردار ها از معادلات ریاضی برای اطمینان از مقیاس ‌پذیری یکپارچه استفاده می‌ نمایند.

به دلیل تفاوت بین تصاویر شطرنجی و برداری، نمی توانید یک تصویر شطرنجی را فقط به عنوان یک فایل برداری مانند SVG یا EPS ذخیره کنید. در عوض، خود تصویر باید بردار شود.

با استفاده از فناوری طراحی و گاهی اوقات هوش مصنوعی، بردار کردن تصاویر شطرنجی آسان است. در اینجا برخی از بهترین وکتورایزر هایی که می توانید پیدا کنید آورده شده است.

1.وکتوریزر و ابزار تبدیل متن به بردار Vectorizer.AI

Vectorizer.AI یک ابزار بردار هوش مصنوعی رایگان و همه کاره و ابزاری برای بردار کردن تصاویر است. می توانید هر تعداد که نیاز دارید تصویر شطرنجی یا بیت مپ آپلود فرمایید و به سرعت یک وکتور را دانلود کنید. رابط کاربری ساده آن ممکن است جذاب به نظر برسد – این نرم افزار طراحی نیست – اما نتایج عالی را به صورت برداری و بدون محدودیت دانلود ارائه می کند.

همراه با برخی از گزینه های رنگی، می توانید قبل از بردار کردن تصویر خود، سبک طراحی، انباشته، گروه بندی، گزینه های منحنی، تحمل خط و پرکننده شکاف را نیز انتخاب کنید. پنج فرمت دانلود مختلف برای تصویر برداری شما وجود دارد – SVG، EPS، PDF، DXF و PNG.

2. Kittl’s AI Image Vectorizer

کیتل یک نرم افزار طراحی گرافیکی مبتنی بر مرورگر است که بسیاری از ویژگی های برداری را ادغام می کند. این برنامه دارای یک طرح اشتراک است، اما به کاربران رایگان کیتل 15 اعتبار اعطا می شود تا از بسیاری از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی آن، از جمله بردار تصویر هوش مصنوعی Kittl استفاده کنند.

ابزار را با انتخاب Tools > Tools > AI Vectorizer پیدا کنید.همچنین می توانید یک تصویر را مستقیماً بر روی یک تابلوی هنری Kittl بردارید.

هنگام ایجاد وکتور، می توانید بین یک نتیجه سیاه و سفید یا چند رنگ با استفاده از رنگ های تصویر خود یکی را انتخاب کنید. پس از بردار شدن، می ‌توانید فایل SVG را دانلود کرده، یا آن را از پوشه آپلودهای هنری کیتل باز کنید تا وکتور خود را بیشتر ویرایش نمایید.

3.وکتوریزر و ابزار تبدیل متن به بردار SVG Converter

بردار تصویر رایگان SVG Converter یک ابزار ساده اما کارآمد است. می توان تصاویر شطرنجی را به صورت PNG، JPG یا PSD آپلود کرده و در عرض چند ثانیه یک وکتور دریافت کنید.

شما نمی توانید وکتور خود را تغییر یا اصلاح کنید، اما گزینه هایی برای نتایج بهتر وجود دارد. می‌توانید شفافیت پس‌ زمینه، صافی، نوع لایه را تنظیم کنید یا گزینه‌های رنگ سفارشی را انتخاب نمایید—که رنگ‌ های موجود را محدود می‌کند، نمی‌توانید رنگ‌های جدید اضافه کنید.

وکتور خود را در چهار فرمت مختلف دانلود کنید: SVG، AI، EPS یا PDF. در حالی که این ابزار هیچ چیز فانتزی ارائه نمی دهد، این کار را نسبتاً خوب انجام می دهد.

4. ابزار ردیابی تصویر Adobe Illustrator

اگر تا به حال نقشه های Procreate خود را با استفاده از Adobe Illustrator بردار کرده باشید، این تکنیک را از قبل می دانید.

Illustrator’s Image Trace یک ابزار قابل تنظیم برای ردیابی بر روی هر تصویر هست – که برای بردار کردن تصاویر عالی است. در حالی که این کار می تواند پر زحمت باشد، Illustrator سطح بالایی از دقت را برای تصویر برداری که به زودی ساخته می شود ارائه می دهد.

می توانید آموزش ما را برای وکتورسازی تصویر با ابزار Illustrator’s Image Trace دنبال کنید، اما توجه داشته باشید که Illustrator اغلب به روز می شود. یک کتابخانه رو به افزایش از گزینه‌های ردیابی سفارشی، از جمله گسترش سبک‌ها برای ردیابی تصاویر وجود دارد.

Illustrator یک ابزار برتر است. هزینه آن 22.99 دلار در ماه به عنوان یک برنامه انفرادی یا 59.99 دلار در ماه به عنوان بخشی از برنامه Adobe All Apps است. اگر کاربر جدیدی هستید، می توانید یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه دریافت کنید.

عکس

در حالی که نام مشابه ورودی اول ما است، این ابزار از هوش مصنوعی برای برداری استفاده نمی کند. Vectorizer یک ابزار رایگان مبتنی بر مرورگر است که نتایج با کیفیت بالا را هنگام بردار کردن تصاویر شطرنجی ارائه می دهد.

در مقایسه با بردار تصویر هوش مصنوعی کیتل – ما از یک تصویر شطرنجی برای هر دو استفاده کردیم – نتایج با Vectorizer بهتر هستند. متن بهتر به نظر می رسد و خط کار برجسته تر است.

این نشان می دهد که ابزارهای هوش مصنوعی همیشه بهتر از نرم افزارهای دیجیتال سنتی نیستند. برای یافتن بهترین نتایج باید گزینه های برداری خود را آزمایش کنید.

6.وکتوریزر و ابزار تبدیل متن به بردار Autotracer

Autotracer یکی دیگر از ابزارهای وکتوریزر رایگان است. در فهرست ما قرار گرفت زیرا تعداد زیادی خروجی فایل برداری را ارائه می دهد که در ابزارهای دیگر – مانند DXF، FIG و SK Sketch – به همراه خروجی های فایل معمولی یافت نمی شوند.

همچنین می توانید به جای آپلود مستقیم تصویر شطرنجی خود، یک تصویر را از طریق URL بردارید. گزینه های پیشرفته ای از جمله مقدار رنگ، صاف کردن خط، لکه زدایی و گزینه های پس زمینه برای وکتور شما دارد.

نتایج به اندازه ابزارهای دیگر صاف نیستند، اما اگر به بردارسازی مستقیم از یک URL یا صادرات به فرمت های نادر نیاز دارید، Autotracer یک گزینه قوی است.

بهترین مولدهای متن به بردار

در حالی که بردار کردن یک تصویر موجود به این معنی است که شما انتظاراتی برای ظاهر وکتور خود دارید، وکتورسازها اغلب رنگ ها، خطوط و به خصوص متن را به طور منفی دستکاری می کنند. ایجاد وکتور با استفاده از نرم افزار هوش مصنوعی متن به برداری به شما امکان می دهد وکتورهای سفارشی با رنگ ها، خطوط و متن با کیفیت بالا بسازید.

تفاوت بین بردار و ابزار متن به بردار به این معنی است که ممکن است نتایج شگفت‌انگیزی دریافت کنید. برخی از ابزارهای متن به برداری، نتایج قابل ویرایش – از جمله متن – را برای یک گرافیک برداری کاملا سفارشی ایجاد می کنند.

مراقب برخی از ابزارهای متن به برداری باشید، زیرا برخی از آنها تصاویری به سبک برداری تولید می کنند و نه گرافیک های برداری. این ممکن است منجر به یک تصویر شطرنجی گردد که شبیه یک برداری است اما نمی تواند به عنوان یک تصویر استفاده شود.

7. Kittl’s AI Logo Generator

اگرچه Kittl به دلیل ابزار برداری خود نام برده شده است، اما همچنین یک ابزار برجسته متن به برداری را در AI Logo Generator و Image Generator ارائه می دهد. این ابزارها برخی از راه‌های بسیاری برای ایجاد لوگو در کیتل هستند و نتایج در حد عالی هستند.

دو گزینه بردار متن به تصویر کیتل متفاوت عمل می کنند. AI Logo Generator کارآمدتر است و به عناصر کاملاً قابل ویرایش منجر می شود—شما می توانید عناصر را جابجا کنید، رنگ ها را تغییر دهید و متن را بازنویسی نمایید. در هر اعلان چهار بردار ایجاد می کند.

AI Image Generator یک گزینه ثانویه است. برای درخواست خود، یک سبک برداری با اجزای مسطح انتخاب کنید. این به شما امکان می دهد رنگ وکتور تولید شده خود را تغییر دهید، اما نمی توانید متن را ویرایش نمایید یا عناصر جداگانه را جابجا کنید.

کیتل فقط به شما امکان می‌دهد فایل‌های SVG یا PDF را صادر کنید اگر در برنامه Pro یا بالاتر هستید.

8.وکتوریزر و ابزار تبدیل متن به بردار Illustroke

Illustroke یک ابزار ممتاز مبتنی بر مرورگر متن به برداری است. پس از تایپ درخواست خود، می توانید از بین 43 سبک مختلف انتخاب کنید. گزینه های پیشرفته دیگری برای سفارشی سازی قبل از تولید وجود دارد.

پس از تولید، سه تغییر از دستور خود دریافت خواهید کرد. می توانید گرافیک برداری خود را به صورت SVG، PNG یا JPG دانلود کنید — دو مورد آخر مقیاس پذیری برداری را از دست خواهند داد. می توانید SVG خود را در Canva آپلود کنید و رنگ ها را ویرایش نمایید.

Illustroke یک آزمایش رایگان ارائه نمی دهد. با این حال، شما می توانید با ارسال پیام به حساب های رسانه های اجتماعی Illustroke، توکن های رایگان دریافت کنید. می توانید 50 توکن با قیمت 6 دلار یا 200 توکن با قیمت 18 دلار خریداری نمایید.

9. Adobe Illustrator’s Text to Vector Graphic Tool

ابزار Adobe Illustrator’s Text to Vector Graphic یکی از ویژگی های Adobe Firefly AI است. برای یافتن ابزار تبدیل متن به برداری در ایلاستریتور، به مسیر Window > Text to Vector Graphic (بتا) بروید.

با استفاده از یک ابزار شکل یا انتخاب یک عنصر موجود برای جایگزینی، جایی را بکشید یا انتخاب کنید که نسل شما باید تحقق یابد.سپس دستور خود را در کادر متنی تایپ کنید. می توانید یک سبک برای وکتور خود انتخاب کنید یا از سبک تابلوی هنری استفاده کنید. Generate را انتخاب کنید و سه بردار تولید شده کاملاً قابل ویرایش دریافت خواهید کرد.

با بسیاری از گزینه‌های وکتوریزر، از جمله مدل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و مدل‌های سنتی، یافتن روشی مناسب برای بردار کردن تصاویرتان زمان زیادی نمی ‌برد. ابزارهای متن به برداری نتایج بسیار بهتری ارائه می دهند، اما نقطه ضعف این است که شما همیشه نمی توانید دقیقا همان چیزی را که می خواهید ایجاد کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT