بهترین پلتفرم هوش مصنوعی

9 بهترین پلتفرم هوش مصنوعی که باید امتحان کنید (2023)

زمان مطالعه 7 دقیقه

خلاصه: این پستی است که 9 بهترین پلتفرم هوش مصنوعی را به اشتراک می گذارد که به سرعت بخشیدن به گردش کار برای همه کمک می کند، از جمله Google AI، TensorFlow، Microsoft Azure و غیره. بهترین پلتفرم هوش مصنوعی  را بشناسید.

در طول سال ها، هوش مصنوعی (AI) تقریباً در تمام جنبه های زندگی ما معرفی شده است. از کسب و کار گرفته تا کارهای روزمره، فناوری هوش مصنوعی بیشتر و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. برای به حداکثر رساندن پتانسیل هوش مصنوعی، داشتن درک خوبی از پلتفرم های هوش مصنوعی موجود مهم است.

دانستن اینکه کدام ابزارها در دسترس هستند و چه ویژگی هایی ارائه می دهند می تواند به شما کمک کند هنگام انتخاب یک پلت فرم هوش مصنوعی برای نیازهای خود تصمیمی آگاهانه بگیرید. در این وبلاگ، 9 وب سایت و برنامه های هوش مصنوعی را به اشتراک خواهیم گذاشت که راه حل های منبع باز برای توسعه کسب و کار و استفاده شخصی ارائه می دهند. بیا شروع کنیم!

9 پلتفرم برتر هوش مصنوعی که گردش کار شما را سرعت می بخشد

بهترین پلتفرم هوش مصنوعی : Google AI

پلتفرم هوش مصنوعی گوگل مجموعه ای جامع برای کسب و کارها و توسعه دهندگان است تا مجموعه داده ها را راحت تر و سریع تر کاوش کنند. گوگل هوش مصنوعی گوگل را برای همه منتشر می کند و مشکلات را با منابع باز و ابزارهای هوش مصنوعی خود از جمله پردازش زبان طبیعی، بینایی کامپیوتر و یادگیری ماشین حل می کند.

این ابزارهای قدرتمند یادگیری ماشینی (ML) را در اختیار شرکت ها و توسعه دهندگان قرار می دهد، از مدل های از پیش آموزش دیده گرفته تا راه حل های سفارشی ML. همچنین، با ابزارهای خودکار ML، ایجاد، استقرار و مدیریت مدل های هوش مصنوعی خود بسیار آسان می شود. علاوه بر این، پلتفرم هوش مصنوعی گوگل فقط مربوط به فناوری نیست، بلکه پلتفرمی است که همه از هوش مصنوعی بهره می برند.

TensorFlow: یک بستر یادگیری ماشین منبع باز

TensorFlow یک پلتفرم منبع باز برای ایجاد انقلابی در تجربه یادگیری ماشین است. طیف گسترده ای از خدمات را برای طراحی و ساخت مدل های یادگیری عمیق ارائه می دهد. با پلتفرم ai TensorFlow، برای شرکت‌ها یا توسعه‌دهندگان نیز آسان است که محاسبات را در چندین پلتفرم مستقر کنند، که تضمین می‌کند هم دستگاه‌های دسکتاپ و هم دستگاه‌های تلفن همراه قابل استفاده هستند.

اکوسیستم TensorFlow دارای منابع قدرتمندی است که تحقیقات و کاربردها را در طیف وسیعی از صنایع و زمینه ها تسهیل می کند. علاوه بر این، از طیف گسترده‌ای از الگوریتم‌های یادگیری ماشین، از جمله شبکه‌های عصبی برای تحلیل‌های پیش‌بینی پیچیده نیز پشتیبانی می‌کند. با توانمندسازی هوش مصنوعی، TensorFlow باید انتخاب شما برای هدایت نوآوری و بهبود عملکرد باشد.

Microsoft Azure: خدمات رایانش ابری

Microsoft Azure مجموعه ای جامع و کامل از خدمات ابری را ارائه می دهد، به این معنی که تمام نیازهای کسب و کار شما می تواند برآورده شود. Microsoft Azure راه حل هایی را برای هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل، اینترنت اشیا و موارد دیگر ارائه می دهد تا شما به راحتی و به سرعت توسعه دهید. علاوه بر این، این یک پلتفرم هوش مصنوعی عالی است که به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا با استفاده از ابزارها و چارچوب‌های هوش مصنوعی، برنامه‌های کاربردی را در سطح جهانی بسازند، استقرار و مدیریت کنند.

و ثانیا دارای امنیت فوق العاده بالا و حفاظت چند لایه به منظور ارائه بهترین راحتی در به حداکثر رساندن انعطاف پذیری نرم افزار مایکروسافت و نرم افزارها و سیستم های شخص ثالث است.

با پلتفرم Azure، می‌توانید بر اساس شرایط خود بسازید، در هر دستگاهی که می‌خواهید استقرار دهید، و عملیات‌ها را با هم ترکیب کنید تا توسعه خود را هدایت کنید. در عین حال، Azure به افزایش کارایی، کاهش هزینه ها و افزایش مزیت رقابتی در صنایع یا زمینه های شما کمک می کند.

بهترین پلتفرم هوش مصنوعی : OpenAI

پلتفرم OpenAI مدل های قدرتمندی مانند GPT-4 را ارائه می دهد. این مدل‌ها برای درک و تولید متن‌های انسان‌مانند به خوبی آموزش دیده‌اند و طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها را در حوزه‌های مختلف توانمند می‌کنند. مدل‌های OpenAI توانایی ترجمه زبان، پاسخ به سؤالات، نوشتن مقاله و موارد دیگر را دارند.

نه تنها مدل های قدرتمند از پیش آموزش دیده را ارائه می دهد، بلکه مستندات دقیق و کاربرپسندی را نیز ارائه می دهد تا به شما در درک، پیاده سازی و استفاده حداکثری از این ابزارهای چشمی کمک کند. چه در فناوری هوش مصنوعی تازه کار باشید و چه یک توسعه دهنده با تجربه، اطلاعات فراوانی را دوست خواهید داشت.

علاوه بر این، بر امنیت و انصاف با سیاست های سختگیرانه برای جلوگیری از سوء استفاده تاکید می کند. پلتفرم OpenAI با ارائه پایه ای قوی برای تحقیق، توسعه و استقرار، یک تغییر دهنده بازی برای هر کسی است که به دنبال استفاده از قدرت هوش مصنوعی است.

بهترین پلتفرم هوش مصنوعی : NVIDIA: پلتفرم محاسباتی هوش مصنوعی

پلتفرم هوش مصنوعی NVIDIA یک نوآوری در محاسبات سریع است. NVIDIA AI راه حل های پیشرو در صنعت را برای انواع بارهای کاری هوش مصنوعی از جمله یادگیری ماشین، یادگیری عمیق و تجزیه و تحلیل داده ها ارائه می دهد. با اکوسیستم قدرتمندی مانند پردازنده‌های گرافیکی و نرم‌افزار CUDA-X AI، روند شما برای بینش و ارائه بسیار تسریع می‌شود. هوش مصنوعی NVIDIA کمک می کند تا میلیون ها مجموعه داده را در زمان بی سابقه به بینش های قابل توجه تبدیل کند. به علاوه، تعهداتش به ایجاد راه‌حل‌های ایمن، مقیاس‌پذیر و با کاربری آسان، NVIDIA را به شریکی قابل اعتماد برای نیازهای هوش مصنوعی و علم داده تبدیل می‌کند.

H2O.ai: پلتفرم ابری هوش مصنوعی

H2O یک نرم افزار متن باز برای تجزیه و تحلیل داده ها است که به شما امکان می دهد سریعتر و آسان تر از قبل تصمیم بگیرید. از اکثر وظایف یادگیری ماشینی، از دریافت سریع داده ها و تبدیل داده ها تا ساخت مدل های پیشرفته و تفسیر مدل دقیق، پشتیبانی می کند. با استفاده از آن، می توانید هزاران مدل را در چندین ماشین در یک زمان بسازید. H2O همچنین قابلیت های Auto ML را برای توسعه دهندگان ارائه می دهد.

H2O.ai یک پلتفرم شگفت انگیز در هوش مصنوعی است. این هوش مصنوعی مسئول را ارائه می دهد که رویکردی یکپارچه برای اطمینان از عدالت، تفسیرپذیری و پاسخگویی مدل های هوش مصنوعی است. H2O شما را تشویق می‌کند تا راه‌حل‌های هوش مصنوعی بسازید که نه تنها نتایج را ارائه می‌دهند، بلکه تصمیم‌ها را توضیح می‌دهند.

بهترین پلتفرم هوش مصنوعی : خدمات وب آمازون: خدمات رایانش ابری

خدمات وب آمازون (AWS) به شما امکان می دهد با یادگیری ماشینی سریعتر نوآوری کنید. مجموعه‌ای از خدمات یادگیری ماشین و زیرساخت‌ها و چارچوب‌های ابری پشتیبانی را برای کمک به توسعه‌دهندگان در تمام سطوح مهارت ارائه می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی پیچیده و هوشمندی را برای صنایع و زمینه‌های خود ایجاد کنند.

با AWS، می‌توانید از خدمات هوش مصنوعی آموزش‌دیده برای زبان کامپیوتر، توصیه‌ها و پیش ‌بینی انتخاب کنید. حتی شما می توانید با استفاده از SageMaker مدل های خود را بسازید، آموزش دهید و به کار ببرید.

خدمات متنوعی از انعطاف پذیری، مقیاس پذیری و مقرون به صرفه بودن را ارائه می دهد و AMI یادگیری عمیق و نمونه های محاسباتی با کارایی بالا آن را به یک دسترسی شگفت انگیز برای مقابله با وظایف پیچیده یادگیری ماشین تبدیل می کند. با AWS می‌توانید از قدرت فناوری هوش مصنوعی برای ارتقای سطح کسب‌وکار خود و دستیابی به نتایج کارآمدتر و مؤثرتر بهره ببرید.

پلتفرم هوش مصنوعی DataRobot

پلتفرم DataRobot پیشگام در هوش مصنوعی سازمانی است که قابلیت‌های داده را تسریع و دموکراتیک می‌کند. این پلتفرم به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا با هوش مصنوعی و مدل‌های یادگیری ماشینی خود به طور کارآمد توسعه، استقرار و نظارت کنند. قابلیت‌های خودکار ML و خودکار DataRobot فرآیند مدل‌سازی داده‌ها را ساده می‌کند و آن را برای توسعه‌دهندگان در تمام سطوح مهارت در دسترس قرار می‌دهد.

این پلتفرم همچنین ابزارهای مدیریت و نظارت مدل را برای اطمینان از قوی و قابل اعتماد بودن مدل‌های شما فراهم می‌کند. با AI Cloud DataRobot، بدون توجه به اندازه یا پیچیدگی داده های خود، راه حلی انعطاف پذیر و مقیاس پذیر دریافت می کنید.

بهترین پلتفرم هوش مصنوعی : Fotor: پلتفرم تولید تصویر هوش مصنوعی

Fotor یک پلتفرم هوش مصنوعی است که در آن می توانید طراحی گرافیکی خود را با هوش مصنوعی پیشرفته خود تقویت کنید. Fotor با استفاده از الگوریتم های پیشرفته یادگیری ماشینی، ابزارهای هوش مصنوعی مورد نیاز برای ایجاد آثار هنری را ارائه می دهد. طیف گسترده ای از خدمات هوش مصنوعی از Fotor وجود دارد که روش خلق هنر را تغییر می دهد.

Fotor

. Fotor، یک تولید کننده تصویر قدرتمند هوش مصنوعی، به شما امکان می دهد هنر هوش مصنوعی و هنر دیجیتال ایجاد کنید.

. با وارد کردن دستورات در چند ثانیه، آثار هنری خود را تجسم کنید.

می‌توانید از ویرایشگر عکس هوش مصنوعی آن برای شیک و خلاقانه‌سازی تصاویر خود، از جمله حذف پس‌زمینه هوش مصنوعی، تقویت‌کننده عکس هوش مصنوعی، و جلوه‌های عکس هوش مصنوعی استفاده کنید. با کمک این ابزار چشمی، آثار هنری در دسترس شماست.

برجسته ترین ویژگی آن تولید کننده تصویر هوش مصنوعی است، یک برنامه هوش مصنوعی که به همه این فرصت را می دهد تا با وارد کردن دستورات، ایده های طراحی و ترسیم خود را تجسم کنند. Photo با پشتوانه ابزارهای یادگیری ماشینی، شیوه خلق هنر ما را متحول می کند.

بهترین پلتفرم هوش مصنوعی : نتیجه

در این وبلاگ، ما 9 بهترین پلتفرم هوش مصنوعی را به اشتراک گذاشته ایم که شیوه کار و زندگی ما را متحول می کند. با استفاده از این برنامه‌های هوش مصنوعی مانند Google AI، TensorFlow، OpenAI و غیره، کسب‌وکار شما با کمک هوش مصنوعی به سطح بعدی ارتقا می‌یابد تا مجموعه‌های داده را برای شما مستقر، مدیریت و تجزیه و تحلیل کند. چه مبتدی یا یک توسعه دهنده با تجربه، این پلتفرم های هوش مصنوعی را در کمترین زمان ممکن امتحان کنید. امیدواریم که این وبلاگ برای شما مفید باشد!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT