کسب درآمد از NFT

9 راه برای کسب سود | نحوه کسب درآمد از NFT

زمان مطالعه 8 دقیقه

شما می توانید از راه های مختلف از طریق NFT کسب درآمد کنید. با این حال، درک این نکته مهم است که این یک طرح سریع ثروتمند شدن نیست.

بنابراین، داشتن درک خوب از NFT ها و نحوه عملکرد آنها، شما را در مزیت قرار می دهد.

خرید با ویزا کارت

نقد کردن درآمد ارزی

NFT ها در حال حاضر محبوب ترین در جامعه ارزهای دیجیتال هستند. از شرکت های معتبر گرفته تا افراد مشهور، همه به فکر NFT خود هستند.

اما، همه NFT ها یکسان نیستند. برخی از آنها کاملاً بی فایده هستند، در حالی که برخی دیگر ارزش یک مبلغ مرتب را دارند.

چگونه با NFT درآمد کسب کنیم

NFT ها همه را به روی دنیایی با امکانات جدید و بی پایان باز کرده اند که در آن می توانید دارایی های دیجیتالی مانند کلیپ های ویدئویی، میم ها، آثار هنری و فایل های صوتی را بخرید و بفروشید.

NFT ها توسط بلاک چین پشتیبان گیری می شوند و دارای یک گواهی مجازی هستند که اصالت را نشان می دهد.

فروش NFTS در بازار

یکی از راه های محبوب مردم برای کسب درآمد با NFT، فروش آنها در بازار NFT است. بهترین بازارهای NFT عبارتند از:

  • Mintable
  • SuperRare
  • Rare
  • Cryptopunks
  • Axie Marketplace
  • OpenSea

اجاره دادن

در حالی که نمی توانید NFT ها را تکرار کنید، اجاره راه دیگری برای کسب درآمد از آنهاست. اجاره NFT شامل دادن آن به شخص دیگری برای مدت معینی است و در ازای آن مبلغی دریافت خواهید کرد.

مزایا و امتیازها

دارایی دیجیتال شما می تواند برای یک عمر حق امتیاز برای شما به ارمغان بیاورد، حتی زمانی که قبلا آن را فروخته اید. شما باید شرایطی را ایجاد کنید تا وقتی شخصی NFT را خریداری می کند، همچنان از آن حق امتیاز کسب کنید.

NFT SPORTS

NFT ها فرصت های باورنکردنی را در زمینه های مختلف مانند ورزش ارائه می دهند. افرادی که عاشق ورزش هستند، کلکسیون های ورزشی مانند تی شرت و نشان ها را دوست دارند. بنابراین، NFT های مرتبط با ورزش به شما فرصت کسب درآمد را می دهند.

NFT در ورزش فقط در مورد نشان ها و تی شرت ها نیست. آنها همچنین می توانند شامل ویدیوهای تاریخی طرفداران، عکس ها، لحظات مورد علاقه و غیره باشند. به طور خلاصه، شما می توانید هر چیزی که مربوط به ورزش است را به یک دارایی دیجیتال تبدیل کنید.

SAKING NFTS

در ارزهای رمزپایه، سهامداری ذخیره دارایی های دیجیتال به شکل سهام است. سپس NFT را به نهادی که مایل به نگهداری آن است، اختصاص می دهید.

بازی NFT

آیا دوست ندارید که ما در زمان هایی زندگی می کنیم که می توانید از بازی لذت ببرید و در عین حال از آن درآمد کسب کنید؟ خب، بازی‌های مبتنی بر بلاک چین به شما فضایی برای خرید و تجارت NFT می‌دهند. از جمله این بازی ها می توان به CryptoKitties اشاره کرد.

در نتیجه، بازی‌های بیشتری با NFT‌های با قیمت مناسب‌تری عرضه می‌شوند. برخی از این بازی‌ها حتی کلکسیون‌های رایگان را به بازیکنان اولیه ارائه می‌کنند.

ایجاد و فروش NFT

آیا عاشق خلق هستید؟ یا خلاقیت هایی دارید که دوست دارید از آنها کسب درآمد کنید؟ ممکن است بتوانید با فروش آثار خود به عنوان NFT درآمد خود را افزایش دهید. شما می توانید هر دارایی دیجیتالی را که ایجاد می کنید به عنوان NFT بفروشید.

گاهی اوقات، مردم اختراعات خود را کمی زیاده روی می کنند، مانند یک نیویورکی با اعتماد به نفس که تصمیم گرفت گوز خود را به عنوان یک NFT بفروشد. دیوانه، درست است؟

بنابراین اکنون می دانید که تنها تخیل شماست که شما را محدود می کند.

NFTS تجارت

می‌توانید با خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال برای کسب سود، با NFT درآمد کسب کنید. یک کلکسیونر هنری مستقر در میامی، رودریکز-فریل، یک اثر هنری دیجیتال را هزار برابر بیشتر از قیمت اولیه آن در کمتر از شش ماه ورق زد.

به عنوان فردی که می‌خواهد از NFT درآمد کسب کند، به توانایی NFT در کسب درآمد در هنگام فروختن آن به طور انتقادی نگاه کنید.

سرمایه گذاری در راه اندازی NFT

آخرین راه برای کسب درآمد با توکن های غیر قابل تعویض، سرمایه گذاری در کسب و کارهای نوپا است. اگر یک چیز از NFT ها آموخته باشیم، این است که آنها فقط یک روند گذرا نیستند.

NFT ها عمدتاً در بسیاری از صنایع در سراسر جهان برای ایجاد تغییرات مثبت استفاده می شوند. همچنین، استارتاپ‌های مختلف NFT نوآوری‌های قابل توجهی را به‌ویژه در دنیای ارزهای دیجیتال به نمایش می‌گذارند.

داشتن یک NFT چه فایده ای دارد؟

به طور کلی، یک NFT یک نشانه مالکیت است. این به مالک خود حقوق یک قطعه رسانه دیجیتال مانند میم، GIF، عکس یا اثر هنری را می دهد. به همین دلیل است که خلاقان دیجیتال به عنوان راهی برای مالکیت و بازاریابی کار خود به آن می پردازند.

NFT به شما امکان می دهد نسخه اصلی مورد را داشته باشید. همچنین شامل احراز هویت داخلی است. هدف از احراز هویت داخلی نشان دادن اثبات مالکیت است.

همچنین، برای اینکه سرمایه‌گذار روی افزایش ارزش اتریوم در بلندمدت شرط‌بندی کند، کسانی که اتر را برای توکن‌های غیرقابل تعویض می‌خرند، این پتانسیل را دارند که ارزش سرمایه‌گذاری را داشته باشند.

بنابراین، نکته در داشتن NFT این است که آنها به یکی از سودآورترین آزمایش‌ها در تاریخ بلاک چین تبدیل شده‌اند.

سازندگان NFT چگونه درآمد کسب می کنند؟

سازندگان NFT با فروش دارایی‌های دیجیتال در بازارهای مختلف به انتخاب خود درآمد کسب می‌کنند. برخی از راه های کسب درآمد از طریق NFT عبارتند از:

سرمایه گذاری در استارتاپ های NFT

شما می‌توانید از طریق سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌های NFT، درست زمانی که در حال ظهور هستند، درآمد کسب کنید. این احتمال وجود دارد که سرمایه گذاری شما در زمان مناسب بازدهی داشته باشد. پس از همه، شما باید برای به دست آوردن بازده ریسک کنید، درست است؟ درست!

معاملات NFT

تجارت NFT شامل خرید و فروش دارایی های دیجیتال برای کسب سود است. به یاد داشته باشید که دقت و تحقیق خود را در مورد توانایی NFT برای کسب سود بیشتر انجام دهید.

ایجاد و فروش NFT

ایجاد NFT و فروش آنها راه دیگری برای کسب درآمد با این دارایی های دیجیتال است. بنابراین، می‌توانید تا حد امکان خلاق باشید و چیزی بسیار منحصربه‌فرد به دست آورید که مبلغی منظم را برای شما به ارمغان بیاورد.

بازی NFT

بازی‌های مبتنی بر بلاک چین وجود دارند که می‌توانید برای کسب درآمد با آنها معامله کنید. چنین بازی هایی عبارتند از:

  • Axie Infinity
  • Splinterlands
  • The Sandbox
  • Star Atlas
  • CryptoKitties
  • Sorare
  • Age of Rust, etc.
  • Staking NFTs

سایت‌هایی مانند Rplanet شرط‌بندی دارایی‌های دیجیتال را آسان می‌کنند. یک نهاد از طریق شرط بندی، سهمی از پاداش را به شما می پردازد. بهترین بخش این است که می توانید همزمان از سایت های مختلف استفاده کنید. (عکس)

ورزش های NFT

شما آزاد هستید که هر چیزی که مربوط به ورزش است را به NFT تبدیل کنید و از آن درآمد خوبی کسب کنید.

مزایا و امتیازها

وقتی یک NFT را فروختید، می توانید یک عمر حق امتیاز کسب کنید.

اجاره NFT

می‌توانید NFT‌ها را با دادن آن‌ها برای مدتی با هزینه به شخصی اجاره کنید.

فروش NFT خود در بازار NFT

شما می توانید NFT خود را در یک بازار معتبر ثبت کنید و بدون اینکه خالق اصلی NFT باشید، فروش خود را انجام دهید. مقایسه Rarible و OpenSea ما را برای اطلاعات در مورد دو مورد از محبوب ترین پلتفرم های NFT بررسی کنید.

آیا NFT یک سرمایه گذاری خوب است؟

بله، NFT ها سرمایه گذاری خوبی هستند. بر این اساس، فروش NFT فقط برای سازندگان نیست.

برخی از سرمایه گذاران و کارآفرینان درست مانند سهام از NFT ها استفاده می کنند. بنابراین، آنها از خرید و فروش NFT سود می برند.

علاوه بر این، اگر NFT های ناخواسته دارید، می توانید آنها را بفروشید، درست مانند سازندگان. تنها تفاوت این است که شما مجبور نیستید فرآیند ضرب کردن را طی کنید.

برخی از بهترین NFT ها برای سرمایه گذاری عبارتند از:

  • Axes
  • The Galactic Gang
  • Autograph.io
  • Doodles
  • Decentraland
  • Pudgy Penguins
  • CryptoPunks
  • Bored Ape Yacht Club

شاید مهم‌ترین مزیت سرمایه‌گذاری در NFT این باشد که به سازندگان محتوا و هنرمندان امکان مالکیت کامل حق چاپ را می‌دهد. از این رو، شما را قادر می سازد تا با حفظ حق چاپ، درآمدزایی کنید.

بنابراین، با NFT ها، از امنیت مطمئن هستید.

هزینه ساخت NFT چقدر است؟

ایجاد یک NFT به بلاک چین انتخابی شما بستگی دارد. محبوب ترین بلاک چین ها عبارتند از:

ETHEREUM

اتریوم رایج‌ترین روش برای استخراج دارایی‌های دیجیتال مانند NFT است. بنابراین، ضرب کردن با استفاده از این پلت فرم در ابتدا هزینه تراکنش 50 تا 100 دلاری دارد.

هزینه تراکنش قبلاً به زمان روز و قیمت اتریوم بستگی داشت.

SOLANA

سولانا یکی از گزینه های مناسب قیمت برای ضرب NFT است. علاوه بر این، 3 نوع تراکنش هنگام ضرب بر روی پلتفرم، 2 تأیید ضرب و یک معامله فهرست برای NFT وجود دارد.

POLYGON

Polygon با OpenSea شریک می شود تا NFT ها را به صورت رایگان تولید کند. بر این اساس، هنگام ایجاد NFT خود هزینه‌ای از قبل دریافت نخواهید کرد.

کمبود هزینه امکان پذیر است زیرا می توانید نعناع تنبل را انتخاب کنید.

چگونه در NFT معامله کنم؟

ترفندی که هنگام معامله NFT باید بدانید این است که بدانید چه زمانی آنها را بفروشید.

بنابراین، زمان مناسب برای فروش NFT بستگی به NFT آن و قصد خرید NFT دارد.

بنابراین، تحقیقات سریع در بازار و اینترنت به شما کمک می کند تا علاقه خود را به NFT تعیین کنید.

علاوه بر این، شما باید افزایش و کاهش ارزش قیمت ها را در نظر بگیرید.

پس از آن، سود بالقوه را با در نظر گرفتن حق امتیاز پرداخت شده به مالک اولیه، کارمزدهای فهرست و کارمزد گاز محاسبه کنید. این هزینه ها میزان سود نهایی را کاهش می دهد.

اگر قصد دارید وارد تجارت پیچیده NFT شوید، به درک عمیقی از صنعت کریپتو نیاز دارید، و این ممکن است به یک متخصص رمزارز نیاز داشته باشد.

اگر می‌خواهید یک NFT برای فروش پیدا کنید، باید از یک برنامه یا بازاری که به این هدف اختصاص داده شده است بازدید کنید. بازارهای مختلفی وجود دارد که می توانید به صورت آنلاین با تمرکزها و مزایای متفاوتی پیدا کنید.

آیا فروش NFTS سودآور است؟

NFT ها در طول زمان به سودآورترین آزمایش بلاک چین در تاریخ ارزهای دیجیتال تبدیل شده اند. می‌توانید NFT‌های خود را ایجاد کنید یا با آنها به عنوان سهام رفتار کنید تا آنها را بخرید و بفروشید. اما می توانید سهام NFT را نیز خریداری کنید.

به طور خلاصه، کسب درآمد از طریق فروش NFT از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

مانند سایر ارزهای دیجیتال، NFTها ممکن است در طول زمان بی ارزش شوند یا ارزششان افزایش یابد. بنابراین، حتی اگر آینده NFT ها بسیار حدس و گمان است، هنوز ارزش امتحان کردن را دارد.

سوالات متداول

با NFT چه کاری می توانم انجام دهم؟

NFT ها مزایای متعددی را برای مجموعه داران و هنرمندان دیجیتال ارائه می دهند. در اینجا یک نمای کلی از کارهایی که می توانید با NFT انجام دهید آورده شده است:

جهان CryptoKitties

امروز، NFT های مشهور کریپتو، هیولاها، و حتی توله سگ هایی را که می توانید جمع آوری کنید، پیدا خواهید کرد. کاربران CryptoKitties با سایر برنامه های شخص ثالث برای بازی و سفارشی کردن گربه های دیجیتال تعامل دارند.

بازی ها

یکی دیگر از کاربردهای اصلی NFT ها، بازی است. برخی از برترین بازی‌های NFT عبارتند از My Crypto Heroes، Gods Unchained، Decentraland و Sorare.

هنر دیجیتال

NFT ها مزایای خاصی را برای مجموعه داران و هنرمندان دیجیتال ارائه می دهند. قبل از دوران NFT، احراز هویت هنر دیجیتال چالش برانگیز بود. اما با معرفی فناوری بلاک چین، ردیابی هنر دیجیتال وجود دارد. همچنین، می‌توانید کمبود، اصالت و منشأ NFT را تأیید کنید.

کسب درآمد از NFT: نتیجه

کسب درآمد با NFT شبیه به قمار است. این یک امر گران قیمت است. اما، امکان موفقیت در سرمایه گذاری وجود دارد.

هنر کسب درآمد با استفاده از NFT ها تازه شروع شده است و بسیاری از افراد و کسب و کارها به این جنون می پیوندند.

علاوه بر این، واقعیت این است که NFT های شناخته شده آثار هنری ساده ای هستند. بنابراین، مردم هنوز باید بازار NFT را به طور کامل بررسی کنند.

ما فقط می‌توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم آینده NFT برای کسانی که می‌خواهند ریسک کنند چه خواهد بود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT