نرم افزار برنامه ریزی سفر

9 نرم افزار برنامه ریزی سفر در سال 2023

زمان مطالعه 6 دقیقه

برنامه ریزی یک سفر عالی می‌تواند تقریباً به اندازه ای طاقت فرسا باشد تا لذت را از بین ببرد. خوشبختانه، بسیاری از نرم افزار های برنامه ریزی سفر در دسترس هستند که به شما کمک می‌کنند تا سفر آتی خود را تا کوچک ترین جزئیات سازماندهی کنید.

خرید گیفت کارت

۱. بهترین برای پایین ترین قیمت پرواز و هتل: Hopper

نرم افزار برنامه ریزی سفر

نرم افزار برنامه ریزی سفر

نقاط قوت:

ویژگی Watch وقتی زمان انجام تعهد است، اعلان هایی درباره معاملات خوب ارسال می‌کند.

نقاط ضعف:

برخی از خطوط هوایی نسبتا بزرگ در تحلیل Hopper گنجانده نشده اند.

الگوریتم اختصاصی Hopper سعی می‌کند پیش بینی کند که قیمت های پرواز و اقامت در آینده نزدیک به کدام سمت می‌رود، و به شما اجازه می‌دهد تا لحظه مناسب منتظر بمانید تا وارد عمل شوید و سفر خود را با کمترین قیمت رزرو کنید. این نرم افزار روزانه میلیاردها قیمت را تجزیه و تحلیل می‌کند و ادعا می‌کند که ارزان ترین قیمت را با دقت 95 درصد پیش بینی می‌کند.

پلتفرم ها: iOS و اندروید

۲. بهترین برنامه ریز کلی سفر: Kayak

نقاط قوت:

ویژگی کاوش به شما کمک می‌کند در مورد مقصد تصمیم بگیرید و بر اساس حداکثر بودجه خود، مکان هایی را در سرتاسر جهان پیشنهاد می‌کند.

نقاط ضعف:

همیشه همه پروازهای موجود در یک مسیر خاص را نشان نمی‌دهد، که احتمالاً باعث می‌شود بهترین معامله را از دست بدهید.

یکی از بهترین برنامه های یکپارچه برای تنظیم سفر، Kayak صدها سایت مسافرتی را فورا جستجو می‌کند تا معاملات متعددی را در یک پرواز، هتل یا ماشین کرایه ای در یک مکان ارائه کند. Kayak همچنین همه چیز را در یک مکان سازماندهی می‌کند و شامل جزئیات به روز در مورد زمان انتظار امنیتی، همراه با نقشه های ترمینال فرودگاه است.

این برنامه همچنین چمدان شما را با استفاده از دوربین تلفن اندازه گیری می‌کند و به شما اطلاع می‌دهد که هزینه های احتمالی و قوانین حمل بار برای اکثر خطوط هوایی را به شما می‌دهد.

پلتفرم ها: iOS و اندروید

۳. بهترین برای کمک به یادآوری نکات ضروری: Packing Pro

نرم افزار برنامه ریزی سفر

نرم افزار برنامه ریزی سفر

نقاط قوت:

اگر نمی‌خواهید لیست های بسته بندی را خودتان بسازید، یک گروه چشمگیر از لیست های بسته بندی نمونه، نقطه شروع خوبی است.

نقاط ضعف:

خریدهای درون برنامه ای برای برنامه ای که خریداری کرده اید نامناسب است.

اگر پر کردن چمدان ها فعالیت مورد علاقه تان قبل از سفر نیست، Packing Pro ارزش قیمت 2.99 دلار را دارد. این برنامه لیست های بسته بندی قابل تنظیمی ایجاد می‌کند که عوامل مهمی مانند مدت زمان سفر، مقصد، شرایط آب و هوایی مورد انتظار، ترجیحات غذایی و موارد دیگر را در نظر می‌گیرد. کاتالوگ اقلام قوی Packing Pro تضمین می‌کند که حتی منحصر به فردترین محدودیت های غذایی یا مذهبی نیز برآورده می‌شوند.

پلتفرم: iOS

۴. بهترین برای سفرهای اتومبیل یا RV: Roadtrippers

نقاط قوت:

ویژگی های پنهانی وجود دارد که می‌توان با این برنامه کشف کرد.

نقاط ضعف:

هماهنگی GPS به خوبی برنامه هایی مانند Waze نیست.

اگر برخورد با صف های طولانی در فرودگاه ایده شما برای سرگرمی نیست، ممکن است Roadtrippers اپلیکیشنی برای شما باشد. چه در حال برخورد به بزرگراه یا خارج از جاده هستید، نقاط شروع و مقصد خود را وارد کنید و به Roadtrippers اجازه دهید اطلاعات مورد نیاز شما را در مورد همه چیز در این بین ارائه دهد.

از کمپینگ ها و جاذبه های خارج از منزل گرفته تا ماجراجویی های منحصر به فرد که در مسیر قرار دارند، این برنامه همراهی عالی برای برنامه ریزی یک سفر است، فرقی نمی‌کند شیوه حمل و نقل شما یک ماشین کرایه ای کوچک باشد یا یک RV غول پیکر.

اشتراک سالانه اختیاری ویژگی های پیشرفته، از جمله نظارت بر ترافیک زنده و سبک های مختلف نقشه را باز می‌کند.

پلتفرم ها: iOS و اندروید

۵. بهترین برای یافتن پروازهای مقرون به صرفه: Skiplagged

نقاط قوت:

مسافران مکرر می‌توانند مقدار قابل توجهی پول پس انداز کنند.

نقاط ضعف:

سیاست های هزینه چمدان های هواپیمایی ممکن است مبهم باشد، بنابراین قبل از رزرو، جزئیات دقیق آن را بخوانید.

Skiplagged با نشان دادن کرایه ها به شهرهای متصل که گاهی ارزان‌تر از پرواز مستقیم به آن شهر هستند، به شما امکان می‌دهد پروازهایی را رزرو کنید که در آن به جای حمل با پرواز مستقیم، به سادگی در محل توقف (مقصد خود) بمانید. وقتی کار می‌کند، کمتر هزینه می‌کنید تا به مقصد مورد نظر خود برسید. Skiplagged همچنین به شما امکان می‌دهد معاملات لحظه آخری هتل را رزرو کنید.

پلتفرم ها: iOS و اندروید

۶. بهترین برای اجتناب از هزینه های پنهان: Skyscanner

نقاط قوت:

حفاظتی را ارائه می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که ارائه دهندگان اجاره خودرو برای سوخت هزینه اضافی نمی‌پردازند.

نقاط ضعف:

در موارد نادر، قیمت پرواز نشان داده شده در برنامه قدیمی است.

زمانی که به نرم افزار های برنامه ریزی و رزرو بزرگتر همه کاره نگاه می‌کنید، Skyscanner را باید در نظر داشته باشید. Skyscanner معمولاً با ارائه هشدارهای قیمتی قابل اعتماد، مایل های پرواز مکرر یکپارچه و بدون هزینه اضافی یا پنهانی که ممکن است در جاهای دیگر پیدا کنید، به وعده های خود عمل می‌کند و به راحتی می‌توان آن را پیمایش کرد.

پلتفرم ها: iOS و اندروید

۷. بهترین برنامه ریز سفر: Sygic Travel

نقاط قوت:

اگر یک سفر برنامه ریزی شده ندارید و قصد برنامه ریزی دارید، Sygic برای یافتن جاذبه های اطراف در حین پرواز مفید است.

نقاط ضعف:

دسترسی به نقشه های آفلاین Sygic نیاز به ارتقاء پولی به نسخه Premium دارد.

Sygic Travel به شما امکان می‌دهد قبل از خروج از خانه، برنامه سفر دقیقی را برای هر روز سفر خود، تا آخرین جزئیات، مانند مسافت پیاده روی بین جاذبه ها، برنامه ریزی کنید.

با بیش از 50 میلیون مکان گنجانده شده، بسیاری از آنها با ویدیوهای 360 درجه که به شما احساس می‌کنند آنجا هستید، فیلترهای جستجوی هوشمند این برنامه به شما کمک می‌کنند تا موارد را به برنامه روزانه کامل محدود کنید. راهنماهای شهری مشارکتی یک عکس فوری با استفاده آسان از محبوب ترین مناطق در سراسر جهان ارائه می دهند.

پلتفرم ها: iOS و اندروید

۸. بهترین برای نظرات مشتریان: TripAdvisor

نرم افزار برنامه ریزی سفر

نرم افزار برنامه ریزی سفر

نقاط قوت:

تالارهای گفتمان منبع عالی برای دریافت سریع پاسخ سوالات خاص مرتبط با سفر هستند.

نقاط ضعف:

رتبه بندی های پیش فرض همیشه با نظرات مشتریان مرتبط نیست، بنابراین برای کشف بهترین ارزش، اغلب نیاز به بررسی عمیق تری دارید.

TripAdvisor که یک برنامه نیرومند است، در ارائه یک فروشگاه یکجا برای رزرو معاملات خوب در پروازها، هتل ها و رستوران ها برای سفر آتی شما منحصر به فرد نیست، هرچند که هرکدام کار قابل اعتمادی را انجام می‌دهد. جایی که برنامه خود را متمایز می‌کند، بازخورد مشتریانش در مورد خطوط هوایی، اقامتگاه، غذا، و فعالیت هاست. با ارائه بیش از 500 میلیون نظر از مسافران واقعی که آنجا بوده اند و این کار را انجام داده اند، TripAdvisor به شما کمک می‌کند تا تصمیمات برنامه ریزی آگاهانه ای را بر اساس تجربیات گذشته دیگران اتخاذ کنید.

پلتفرم ها: iOS و اندروید

۹. بهترین برای سازماندهی تاییدیه و رزرو: TripIt

نقاط قوت:

اطلاعات را به صورت دستی ارسال کنید، ایمیل های تأیید را فوروارد کنید، یا از برنامه بخواهید به طور خودکار برنامه های سفر را از صندوق ورودی شما واکشی کند.

نقاط ضعف:

تنظیم پیش فرض اعلان برای تعداد آزاردهنده ای از هشدارها است.

زمانی که برای سفری برنامه ریزی می‌کنید، دریافت ایمیل های تایید متعدد و برنامه های سفر از خطوط هوایی، هتل ها، شرکت های خودروهای کرایه یا منابع دیگر غیر معمول نیست. مرتب نگه داشتن تمام این جزئیات می‌تواند دردسرساز باشد.

TripI این مشکل را با گرفتن تمام اطلاعات پراکنده شما و سازماندهی آنها در یک برنامه سفر اصلی با استفاده آسان حل می کند. این قابلیت اولیه به صورت رایگان در دسترس است، در حالی که اشتراک سالانه امکان ارتقای صندلی خود را در پروازهای آینده و پیگیری مایل‌های پاداش، از جمله مزایای دیگر، فراهم می‌کند.

دانلود برای:

iOS

اندروید

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT