برنامه رایگان آموزش زبان

6 برنامه رایگان آموزش زبان در سال 2023

زمان مطالعه 7 دقیقه

می‌توانید از این برنامه های رایگان برای یادگیری زبان ها استفاده کنید و از ابتدا تا انتها زبان جدیدی را به دست آورید، یا اگر کمی بلد هستید، مهارت های زبانی خود را بهبود ببخشید. برنامه رایگان آموزش زبان  را در ادامه بشناسید.

حتی اگر فقط چند دقیقه وقت دارید، مانند انتظار برای قرار ملاقات یا سواری کوتاه با اوبر، به راحتی می‌توانید یک درس را تمام کنید.

خرید با ویزا کارت

ثبت نام آزمون های بین المللی

چه بخواهید در تعطیلات آتی خود غذا سفارش دهید، چه بخواهید با یک دوست به زبان دلخواه صحبت کنید یا فقط رزومه خود را با مهارتی جدید تقویت کنید، این برنامه ها راهی فوق العاده برای رسیدن به هدف شما هستند.

بسیاری از این برنامه ها همچنین دارای وبسایت های آموزش زبان رایگان هستند که گزینه های بیشتری را ارائه می‌کنند. همچنین می‌توانید از یک وبسایت تبادل زبان برای تمرین بیشتر با افراد واقعی استفاده کنید. همچنین وبسایت های مترجمی برای ترجمه های یکباره وجود دارد – برخی حتی از تصاویر و کل صفحات وب پشتیبانی می‌کنند.

۱.برنامه رایگان آموزش زبان Duolingo

نقاط قوت:

حساب کاربری لازم نیست

از زبان های زیادی پشتیبانی می‌کند.

راه های زیاد برای یادگیری.

تعداد زیادی درس رایگان

نقاط ضعف:

درک مسیرهای درسی گاهی سخت است

یادگیری یک زبان جدید با Duolingo بسیار آسان است. وقتی برنامه را باز می‌کنم، زبانی را که می‌خواهم یاد بگیرم را انتخاب می‌کنم و برای شروع دوره آماده‌ام. چیزی که عالی است این است که در ابتدا نیازی به یک حساب کاربری ندارید، اگرچه پیشنهاد می‌کنم بعداً یک حساب کاربری برای پیگیری پیشرفت ایجاد کنید.

این برنامه با استفاده از متن، تصاویر و صدا برای کمک به یادگیری زبان دیگری شروع می‌شود. ایده این است که صدای ترجمه را با تصاویر بصری متن و تصاویر مرتبط کنید و سپس از شما می‌خواهد که به صورت دستی صدا را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید تا به تقویت کلمات جدید کمک کند.

هر بخش که تکمیل می‌کنید، شما را به سمت کارهای دشوارتر سوق می‌دهد تا بر اساس واژگان و ساختار جملات خود بسازید. در صورت آشنایی با زبان، می‌توانید چندین بخش را همزمان امتحان کنید، و Duolingo سوالات را بر اساس میزان خوبی که شما انجام می‌دهید تطبیق می‌دهد.

زبان هایی که می‌توانید یاد بگیرید: اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی، ایتالیایی، کره ای، انگلیسی، چینی، روسی، عربی، پرتغالی، هندی، هلندی، لاتین، سوئدی، یونانی، ایرلندی، لهستانی، نروژی، عبری، ویتنامی، هاوایی، والریایی، دانمارکی، اندونزیایی، رومانیایی، ولزی، گالیک اسکاتلندی، چک، سواحیلی، مجارستانی، اوکراینی، کلینگون، ناواهو، اسپرانتو، فنلاندی

پلتفرم ها: iOS و اندروید

۲. Google Translate

نقاط قوت:

روش های مفید ترجمه

برای ترجمه سریع عالی است

با بسیاری از زبان ها کار می‌کند

همچنین در وب اجرا شود

به طور مکرر به‌روز می‌شود.

نقاط ضعف:

بدون درس گام به گام.

نمی‌تواند هرچیزی را ترجمه کند

نحوه استفاده از Google Translate

اکثر این برنامه ها از طریق تمرین ها و مراحل پیشرو یک زبان را به شما آموزش می‌دهند، اما Google به سادگی به شما می‌گوید که چگونه هر چیزی را که در آن اجرا می‌کنید بنویسید و صحبت کنید. با این حال، من فکر می‌کنم این یک گزینه عالی برای مبتدیان است.

من به دو دلیل اصلی دوست دارم با Google Translate زبان یاد بگیرم: لیست طولانی زبان های پشتیبانی شده و چندین روش یادگیری زبان.

می توانید از آن برای ترجمه متن، دست خط و صدای خود استفاده کنید. این بدان معنی است که می‌توانید متن را به صورت دستی وارد کنید، متن را بکشید یا با آن صحبت کنید تا آن را به زبان مقصد تبدیل کنید. حتی می‌توانید ترجمه های مورد علاقه خود را ذخیره کنید تا هر زمان که دوست دارید سریع به آنها مراجعه کنید.

Google Translate ممکن است متفاوت باشد، اما مطمئناً اگر روی یک کلمه یا عبارت خاص گیر کرده اید، یا اگر ترجیح می‌دهید یادگیری خود را فقط عبارات و جملات خاصی را هدف قرار دهید، یک ابزار عالی است. اگر با کسی صحبت می‌کنید که زبان شما را نمی‌داند، می‌تواند مفید باشد

این برنامه می‌تواند حتی زمانی که اتصال اینترنت ندارید ترجمه کند. فقط مطمئن شوید که بسته زبان را قبل از آفلاین شدن دانلود کرده‌اید. برای همه جزئیات، نحوه استفاده از Google Translate Offline را ببینید.

یکی دیگر از ویژگی هایی که فکر می‌کنم این برنامه را در سفر ضروری می‌کند، ترجمه های فوری است. برای برخی از زبان ها موجود است، این یک نوع واقعیت افزوده است که از دوربین گوشی شما برای ترجمه در زمان واقعی هر متنی که دوربین خود را به سمت آن می‌گیرید، از جمله متن خارجی نمایش داده شده در منو، نوشته شده بر روی علامت و غیره استفاده می‌کند.

زبان هایی که می‌توانید یاد بگیرید: ژاپنی، هلندی، دانمارکی، یونانی، بلغاری، سواحیلی، سوئدی، اوکراینی، ویتنامی، ولزی، چینی، فرانسوی، مجارستانی، کره ای، چکی، انگلیسی، فارسی، لاتین، بوسنیایی، و ده ها زبان دیگر

پلتفرم ها: iOS و اندروید

۳.برنامه رایگان آموزش زبان Busuu

نقاط قوت:

عالی برای تمام سطوح تجربه

با سایر فراگیران معاشرت کنید

ارائه بازخورد به سایر کاربران

نقاط ضعف:

انتخاب زبان محدود

بسیاری از ویژگی ها رایگان نیستند

حساب کاربری لازم است

برنامه Busuu کاربر پسند است و در نحوه تعامل شما با دوره ها انعطاف پذیر است. می‌توانید زبانی را که می‌خواهید یاد بگیرید از گزینه های موجود آنها انتخاب کنید، وارد شوید، و سپس جایی را که می‌خواهید در دوره شروع کنید انتخاب کنید: مبتدی، ابتدایی، متوسط، متوسطه بالا یا سفر.

کلمات و عباراتی که یاد خواهید گرفت به ویژه برای مبتدیانی که ممکن است خود را در اطراف افرادی بیابند که به یک زبان خارجی صحبت می‌کنند و نیاز دارند کلمات را در موقعیت های واقعی به سرعت یاد بگیرند مفید است.

این برنامه کلمات و عبارات واژگانی را به شما آموزش می‌دهد و آنها را هم به تنهایی و هم در جملات ارائه می‌دهد. همانطور که در سطوح پیشرفت می‌کنید، دانش شما را از طریق آزمون ها ارزیابی کرده تا مطمئن شود که شما به طور موثر یاد می‌گیرید.

متأسفانه، Busuu به اندازه برخی از این برنامه های دیگر از زبان ها پشتیبانی نمی‌کند، و برای ورود به آن نیاز به یک حساب کاربری دارید. همچنین، برخی آزمون ها و سایر ویژگی ها ممکن است به یک حساب پرمیوم نیاز داشته باشند، اما کلمات و آزمون های بسیار بسیار زیادی وجود دارد، که کاملا رایگان هستند.

زبان هایی که می‌توانید یاد بگیرید: آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی، انگلیسی، ایتالیایی، روسی، لهستانی، ژاپنی، چینی، لهستانی، عربی، کره ای

پلتفرم ها: iOS و اندروید

۴. Memrise

نقاط قوت:

روش های آموزشی منحصر به فرد

چندین زبان یاد بگیرید

گزینه های ارتقا

نقاط ضعف:

باید یک حساب کاربری ایجاد کنید

طراحی غیر دوستانه وبسایت

بررسی ما از Memrise

Memrise به نرمی Duolingo یا استفاده از آن برای ترجمه سریع مانند Google Translate نیست، اما کار با آن آسان است، از دوره های آفلاین پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد تعداد زیادی زبان را یاد بگیرید. می‌توانید ساده شروع کنید یا به درس های پیشرفته تر بروید.

به نظر من Memrise در نحوه آموزش کلمات و عبارات جدید منحصر به فرد است. آنها کلمات را در جملات در کنار کلماتی که در زبان شما شبیه به نظر می‌آیند ترکیب می‌کنند که به خاطر سپردن آن آسان تر می‌شود. همچنین ممکن است با تصاویر متعددی مواجه شوید که اشیاء آشنا با کلمات خارجی پوشانده شده‌اند و به شما کمک می‌کنند تا ارتباطات قوی تری ایجاد کنید.

یکی دیگر از روش های هوشمندانه که Memrise استفاده می‌کند، مخلوط کردن ترجمه ها است. به جای اینکه یک به یک لغات را یاد بگیرید، چند کلمه جدید را با هم یاد می‌گیرید و سپس آنها را با ترتیب متفاوت مرور می‌کنید. این به شما کمک می‌کند تا قبل از رفتن به دور بعدی یادگیری، کلمات را واقعا درک کنید.

زبان هایی که می‌توانید یاد بگیرید: انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی (اسپانیا و مکزیک)، آلمانی، عربی، کره ای، ژاپنی، ژاپنی (بدون خط)، چینی (ساده شده)، هلندی، ایتالیایی، سوئدی، پرتغالی (پرتغال و برزیل)، روسی، نروژی، لهستانی، دانمارکی، ایسلندی، مغولی، اسلوونیایی.

پلتفرم ها: iOS و اندروید

۵.برنامه رایگان آموزش زبان Rosetta Stone

نقاط قوت:

برای مسافران ساخته شده است

ویژگی های منحصر به فرد دارد

از زبان های زیادی پشتیبانی می‌کند

پشتیبانی از چند پلتفرم

نقاط ضعف:

روش یادگیری نامرتب به نظر می‌رسد

Rosetta Stone یک سرویس حرفه ای برای یادگیری زبان است، اما آنها یک برنامه رایگان ارائه می‌دهند که به طور خاص به مسافران کمک می‌کند تا کلمات و عبارات اساسی را یاد بگیرند.

ده ها تصویر مرتبط با عبارات رایج وجود دارد که با صدای بلند در زبانی که می‌خواهید یاد بگیرید، گفته می‌شود، و برای تمرین تلفظ باید کلمات را دوباره تکرار کنید. یکی از چیزهایی که من پسندیدم این است که می‌تواند به هر درسی ادامه دهد یا به من اجازه دهد از ابتدا تا انتها آن را دنبال کنم.

همچنین یک کتاب عبارات با کلمات و کلمات اساسی مربوط به رستوران ها، هتل ها و رفت و آمد وجود دارد. برای افرادی که در سفر هستند بسیار مفید هستند. اگر می‌خواهید، می‌توانید عبارات دیگری را خریداری کنید که موضوعاتی مانند خرید، رنگ ها، شرایط اضطراری و شرایط مربوط به ارز را پوشش می‌دهد.

زبان هایی که می‌توانید بیاموزید: عربی، چینی (ماندارین)، هلندی، انگلیسی (آمریکایی یا انگلیسی)، فیلیپینی (تاگالوگ)، فرانسوی، آلمانی، یونانی، عبری، هندی، ایرلندی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، فارسی، لهستانی ، پرتغالی (برزیل)، روسی، اسپانیایی (آمریکای لاتین یا اسپانیا)، سوئدی، ویتنامی

پلتفرم ها: iOS و اندروید

۶. Renkara Media Group’s Essential Apps

نقاط قوت:

برنامه های زبان خاص

چندین حالت یادگیری

شامل یک ویژگی رانندگی است

نقاط ضعف:

به‌روزرسانی های نادر

زبان های کمتری نسبت به برنامه های مشابه

بدون برنامه اندروید

گروه رسانه ای Renkara برای هر زبانی که می‌خواهید یاد بگیرید، برنامه های تلفن همراه جداگانه ارائه می‌دهد. استفاده از آنها بسیار آسان است، حتی بدون اتصال به اینترنت کار می‌کنند، و دارای ویژگی های یکسانی هستند و فقط کلمات متفاوت هستند.

من عاشق این هستم که روش های یادگیری متنوعی وجود دارد، مانند فلش کارت، آزمون های صوتی، تکرار فاصله دار و موارد دیگر. آنها حتی یک حالت هندزفری دارند که برای یادگیری در حین رانندگی بدون نگاه کردن به دستگاه شما عالی است.

چیز دیگری که جالب است این است که می‌توانید مجموعه کلمات خود را برای تمرکز روی آن ایجاد کنید. بنابراین، اگر با چند کلمه مشکل دارید، می‌توانید آنها را با هم گروه بندی کنید و جدا از بقیه یاد بگیرید.

برخلاف سایر گزینه های این لیست، این برنامه های یادگیری زبان منحصراً برای دستگاه های تلفن همراه هستند و نمی‌توانید پیشرفت خود را برای ادامه یادگیری در رایانه به وب منتقل کنید. آنها فقط برای iOS در دسترس هستند.

زبان هایی که می‌توانید بیاموزید: اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، هلندی، یونانی، عبری، عربی، ژاپنی، چینی، کره ای، لهستانی، پرتغالی، رومانیایی، روسی، اوکراینی، ترکی

دانلود برای:

iOS

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !