ledger

ledger اعلام کرد سامسونگ 3 میلیون دلار در این شرکت سرمایه گذاری میکند

زمان مطالعه 2 دقیقه

سامسونگ کره جنوبی همه به واسطه ی تولید لوازم خانگی و تلفن های همراه با کیفیت می شناسند. با رشد فناوری بلاک چین و افزایش قیمت بیت کوین شرکت های معروف به سرمایه گذاری در بازار کریپتو تمایل پیدا کرده اند.
بیت کوین بنا به گفته ی اغلب کارشناسان سیکل جدید خود را شروع کرده است. تجربه نشان داده است که بیت کوین در هر سیکل توانسته بالاترین قیمت خود یا ATH را جابه جا کند.
سامسونگ حدود 2.9 میلیون دلار در توسعه ی لجر سرمایه گذاری کرده است. همانطور که می دانید ledger یکی از شرکت های معروف در ارائه ی کیف پول های فیزیکی می باشد. با این حال اینکه سامسونگ به جای سرمایه گذاری مستقیم در ارز های مجازی به طور مستقیم روی کیف پول ها سرمایه گذاری کرده است بسیار جالب است.

مدیران ارشد سامسونگ تمامی موارد را بررسی می کنند. سپس بهترین تصمیم را جهت نحوه ی ورود به بازار اتخاذ می کنند. بنابراین سرمایه گذاری سامسونگ در کیف پول های سخت افزاری می تواند حاوی پیام های خاصی باشد.
با اول پرداخت در ادامه ی این مقاله همراه باشید تا این خبر را بیشتر بررسی کنیم.

سامسونگ و LEDGER و اهمیت همکاری این دوغول بزرگ دنیا

شرکت ledger به عنوان استارتاپ در زمینه ی ارزهای مجازی و ارائه ی کیف پول های سخت افزاری پا به عرصه ی ظهور گذاشت. با پیشرفت چشم گیر ارزهای مجازی و جلب شدن توجه مردم به سوی کریپتو کارنسی، بسیاری از مردم به اهمیت امنیت در استفاده از این کیف پول ها پی بردند.
از طرف دیگر با حمله ی هکرها به صرافی های معتبر و ربوده شدن دارایی مردم، حساسیت برای استفاده از کیف پول های امن بیشتر شده است.
از سوی دیگر سامسونگ برای عقب نیفتادن از رقبا مجبور به استفاده از شبکه ی بلاک چین می باشد. سامسونگ تلاش می کند تمامی مواردی را که کاربر ممکن است به آن ها نیاز پیدا کند در دستگاه های الکترونیکی خود بگنجاند. به همین منظور می توان انتظار داشت که سامسونگ به دنبال راه حلی برای ارائه ی کیف پول های امن در دستگاه های الکترونیکی خود می باشد.

امکان ارائه ی ارز جدید توسط سامسونگ

یکی از مدیران سامسونگ طی تماس با coinbase اعلام کرد سامسونگ در تدارک ارائه ی ارز مجازی اختصاصی می باشد.
این منبع که خواسته نامش فاش نشود اعلام کرده که سامسونگ کوین قرار است بر پایه ی اتریوم متولد شود. بسیاری از کارشناسان اتریوم را شبکه ای بهتر از بیت کوین می دانند. گویا این مورد نیز از نگاه تیز بین مدیران سامسونگ مخفی نمانده است.

خرید LEDGER از اول پرداخت

با توجه به افزایش نرخ دلار و همچنین افزایش قیمت لدجر در مدل های جدید، تهیه ی این دستگاه با محدودیت هایی همراه شده است. با این حال می توانید از خدمات ما در تهیه ی کیف پول ledger استفاده نمایند. برای خرید کیف پول LEDGER میتوانید از طریق منوی مربوطه و یا تیکت سفارش خود را ثبت نمایید.

اول پرداخت انتخاب اول در پرداخت های بین المللی، با سابقه ی طولانی مدت در پرداخت های ارزی با افتخار در کنار شما می باشد.

امتیاز 4.8/5 - از 14 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT