سایت KeychainX بازیابی آسان کیف پول بلاک چین

سایت KeychainX | بازیابی آسان کیف پول بلاک چین

هیچ ترسی برای سرمایه گذاران در زمینه‌ی ارزهای رمزنگاری شده وجود ندارد که از قضا روزی رمز عبور کیف پول‌های بلاک چین خود را فراموش کنند و در حالی که پول خود را در دستانشان می‌بینند اما برای همیشه برای آنها قفل شده است. اگر چنین اتفاقی برای شما افتاده است، امیدتان را از دست ندهید. روش‌هایی برای بازیابی رمز عبور فراموش شده‌ی کیف پول بلاک چین وجود دارد، در ادامه به سایت KeychainX و بازیابی راحت کیف پول بلاک چین می‌پردازیم.

آموزش بازیابی کیف پول

2 سایت KeychainX بازیابی آسان کیف پول بلاک چین

بلاک چین بیش از ۷۶ میلیون کیف پول از زمان شروع به کار خود در سال ۲۰۱۱ ایجاد کرده است و بسیاری از کاربران ممکن است در یک دهه گذشته رمزهای عبور خود را گم کرده یا به فراموشی سپرده باشند. اما اگر پشتیبانی Blockchain.com به شما در بازیابی رمز عبور کمک نمی‌کند، چه گزینه‌های دیگری در اختیار دارید؟ خوشبختانه، روبرت رودین، ​​مدیر عامل KeychainX و متخصص در زمینه بازیابی کیف پول، یک راهنمای کامل و گام به گام نوشته است تا به شما در روند بازیابی رمز عبورتان کمک کند.

در قدم اول، اگر گذرواژه خود را فراموش کرده‌اید، اما به یاد دارید که از چه ایمیلی برای ایجاد کیف پول خود استفاده کرده‌اید، می‌توانید درخواست کنید که آنها تمام کیف پول‌هایی را که با آن آدرس ایمیل ایجاد شده‌اند را برای شما ارسال کنند. لینک آن سرویس و همچنین همه سرویس‌ها و ابزارهای نرم افزاری بعدی که باید بارگیری کنید همه در راهنما هستند.

اگر آدرس ایمیلی که کیف پول خود را با آن ایجاد کرده‌اید، به خاطر نمی‌آورید، چندین راه دیگر برای بازیابی کیف پول شما وجود دارد. برای دانلود پشتیبان گیری رمزگذاری شده، می‌توانید از btc recovery، برای بازیابی رمز عبور کیف پول بیت کوین اپن سورس و ابزار بازیابی seed استفاده کنید. برای انجام این کار، باید تعدادی کتابخانه پایتون را نصب کرده و کمی با آن آشنا باشید زیرا هیچ رابط کاربری گرافیکی ندارد. اگر نسخه پشتیبان از wallet.aes.json دارید و شناسه کیف پول را به خاطر ندارید، ممکن است که بتوانید کیف پول را به یک کیف پول جدید Blockchain.com وارد کنید.

در نهایت، اگر رمز دوم را روی کیف پول خود ایجاد کرده‌اید، می‌توانید از روش “brute force”  برای شکستن رمز عبور استفاده کنید. برای این کار به یک دستگاه GPU با یک یا چند کارت گرافیک NVIDIA یا AMD  نیاز دارید که می‌تواند هزاران رمز عبور مختلف را در یک ثانیه امتحان کند. علاوه بر داشتن کارت‌های GPU، باید از نرم افزاری مانند hashcat استفاده کنید تا رمز عبور را برای شما اجرا کند.

اگر با انجام مراحل فوق هنوز قادر به یافتن رمز عبور خود نشده‌اید، می‌توانید از مجموعه‌ای از لیست کلمات مختلف استفاده کنید. مطمئن شوید که حافظه و پهنای باند زیادی دارید زیرا اندازه بسیاری از این لیست‌های کلمات چیزی حدود ۱۰ تا ۳۰ گیگابایت است. همانطور که مشاهده می‌کنی، برای انجام بازیابی کیف پول، به برخی از مهارت‌های برنامه نویسی و سخت افزاری نیاز خواهید داشت. به یاد داشته باشید که اگر این مراحل برای شما سخت به نظر می‌رسد، یا اینکه با انجام آنها به نتیجه نرسیده‌اید، خدمات حرفه‌ای مانند سایت KeychainX وجود دارد که با پرداخت هزینه به شما در بازیابی کیف پول‌های از دست رفته Blockchain.com یا Blockchain.info کمک می‌کند.

سایت KeychainX می‌تواند کیف پول‌های بلاک چین را بازیابی کند

1 سایت KeychainX بازیابی آسان کیف پول بلاک چین

KeychainX حتی می‌تواند کیف پولهای بلاک چین را با ۱۵، ۱۷، ۱۹ یا ۲۱ کلمه Mnemonic بازیابی کند. اگر هنوز با سایت KeychainX آشنا نیستید، این سرویس بازیابی کیف پول بیت کوین از سال ۲۰۱۷ شروع به کار کرده است. این شرکت رمز‌های کیف پول بسیاری از مشتریان از سراسر جهان را بازیابی کرده است و می‌توانید برخی از نظرات جالب و بازخوردهای آنها را در Trustpilot مشاهده کنید.

این سرویس انواع و اقسام خدمات مانند بازیابی کیف پول‌های از دست رفته بیت کوین از wallet.dat، رمزهای عبور کیف پول Dogecoin، رمزهای عبور دوم یا اولblockchain ،Android wallet or spending PIN  Ethereum از JSON files و کیف‌های پیش فروش Ethereum را پوشش می‌دهد.

حال که با سایت KeychainX آشنا شدید می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. بسیار خوب بود و موفق باشید و خسته نباشید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT