آشنایی با کیف پول Futures Cash و ویژگی های آن

آشنایی با کیف پول Futures Cash و ویژگی های آن

به دنبال یک کیف پول با داشتن رابط کاربری ساده و زیبا هستید؟ آیا امنیت کیف پول برای شما بسیار مهم است؟ در ادامه مقاله‌ی آشنایی با کیف پول Futures Cash و ویژگی های آن با ما همراه باشید. تا این کیف پول کمتر شناخته شده را به شما معرفی کنیم.

کیف پول Futures Cash

3 آشنایی با کیف پول Futures Cash و ویژگی های آن

FuturesCash یک برنامه کیف پول اتریوم است که مهارت‌های Pi Futures را در زمینه امور مالی غیر متمرکز (DeFi) و فناوری متقابل زنجیره‌ای اجرا می‌کند. چشم انداز Futures Cash این است که به افراد بیش‌تری اجازه دهد ارز دیجیتال را بفهمند و از آن استفاده کنند. تیم آن‌ها متعهد است با استفاده از FuturesCash اطمینان حاصل کند که هر کاربر یک تجربه‌ی عالی دارد.

رابط کاربری FuturesCash برای حداکثر کردن تجربه کاربر طراحی شده است. رابط کاربری Futures Cash نه تنها بسیار زیبا است بلکه با ویژگی‌های Futures Cash سازگار است و حرکت را آسان و کارآمد می‌کند. ظاهر Futures Cash به گونه‌ای طراحی شده است که دسترسی به مطالب مورد نیاز را ساده‌تر و سریع‌تر می‌کند.

کیف پول Futures Cash به شما امکان می‌دهد دارایی‌های خود را به سرعت انتقال و نمایش دهید. ویژگی‌ها شامل سپرده گذاری، ذخیره، پرداخت و مبادله در بازارها است. علاوه بر این، برای راحتی شما، کاربر به Pi Futures هدایت می‌شود و می‌تواند Pi Futures را در برنامه FuturesCash کسب کند.

ویژگی‌های Futures Cash

2 آشنایی با کیف پول Futures Cash و ویژگی های آن

  • افزودن وجوه: دارایی‌های رمزنگاری شده را در کیف پول Futures Cash واریز و ذخیره کنید. Futures Cash با توکن‌های اصلی ERC-20 سازگار است.
  • اسکن QR: اسکنر QR در FuturesCash در دسترس است. کاربر می‌تواند با اسکن کد QR به طور ایمن دارایی‌های رمزنگاری را ارسال کند. به منظور جلوگیری از هرگونه تقلب، از کاربر می‌خواهیم رمز عبور پرداخت را برای ایمن نگه داشتن دارایی‌ها تنظیم کند.
  • پرداخت: ارسال رمز ارز بین کاربران FuturesCash بدون هزینه اضافی.
  • مبادله: مبادله بین دارایی‌های رمزنگاری شده به روش سریع و آسان با استفاده از بستر مبادلات غیرمتمرکز (از جمله مبادله رایگان دو طرفه ETH و Pi Futures)
  • دارایی‌ها: برای مشاهده دارایی‌های خود، اکنون می‌توانید از طریق برگه “دارایی‌ها” به آنها دسترسی پیدا کنید، این لیست شامل دارایی‌های رمزنگاری شده‌ای است که در حال حاضر در اختیار دارید. کاربران می‌توانند با کلیک بر روی هر توکن، جزئیات آن را مشاهده کنند.

FuturesCash در حال تغییر نام Pi Futures است تا به یکی از قوی‌ترین کیف پول‌های رمزنگاری شده تبدیل شود. اگر به دنبال یک تجربه رمزنگاری ساده‌تر، سریع‌تر و دقیق‌تر هستید این کیف پول برای شما ساخته شده است.

حال که با کیف پول Futures cash آشنا شدید، می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT