سایت Vodafone

سایت Vodafone | ارایه و خرید سرویس های ارتباط از راه دور در ایران و ۲۶ کشور جهان

زمان مطالعه 2 دقیقه

سایت Vodafone (ودافون) یک شرکت چندملیتی ارتباطات از راه دور (Telecommunication) است که مرکز و مبدأ آن در انگلیس واقع است. این اپراتور ارتباط از راه دور، ارائه دهنده انواع سرویس‌های موبایل و پهن‌باند (Broadband) است. از لحاظ تعداد مشتری، Vodafone با بیش از ۴۰۰ میلیون اتصال و با داشتن مشتری در بیش از ۲۶ کشور، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارتباط از دور در سراسر دنیاست. در این مقاله با اول پرداخت همراه باشید.

سایت Vodafone

اسم Vodafone از ترکیب سه واژه‌ی voice، data، fone گرفته شده است که یک دید کلی از ایده و خدمات این شرکت را به دست می‌دهد. ودافون تجربه وسیعی در زمینه ارتباطات، اینترنت اشیاء، خدمات مالی موبایل، و تحول دیجیتال در بازارهای نوظهور دارد.

از زمان برقراری اولین تماس موبایل در ۱ ژانویه ۱۹۸۵ در بریتانیا، Vodafone به یک بیزینس بین‌المللی و یکی از معتبرترین برندهای دنیا تبدیل شده است. ودافون در ۲۴ کشور اپراتوری تلفن همراه دارد و در ۴۲ کشور دیگر با شبکه‌های موبایل همکاری کرده و در ۱۹ بازار، پهن‌باند ثابت ارائه می‌کند.

تا تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۹، گروه Vodafone حدود ۶۲۵ میلیون مشتری موبایل، ۲۷ میلیون مشتری پهن‌باند ثابت و ۲۲ میلیون مشتری تلویزیون داشته است.

سایت Vodafone

سایت Vodafone

سرویس های Vodafone در ایران

در مهر ۱۳۹۵ ودافون با امضای قراردادی با شرکت داده‌گستر عصر نوین (های‌وب) ایران وارد بازار الکترونیک ایران شد. قرار است ودافون در زمینه بازاریابی، توزیع و فروش خدمات الکترونیک، توسعه اینترنت اشیاء و استفاده از اینترنت در خودرو و دیگر مکان‌ها به شرکت های‌وب کمک کند.

پرداخت هزینه در سایت Vodafone

شما می‌توانید پس از انتخاب سرویس و خدمات مورد نظر خود در وب سایت Vodafone، پرداخت هزینه خدمات را از طریق مجموعه ما انجام دهید. پرداخت هزینه در سایت ودافون از طریق کارت های اعتباری مستر کارت و ویزا کارت امکان پذیر است و می‌توانید به هر دو روش پرداخت خود را در این مجموعه انجام دهید.

امتیاز 1/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. بسیار عالی بود و موفق باشید و خسته نباشید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT