کمک بایننس به اوکراین

کمک بایننس به اوکراین | بایننس 10 میلیون دلار به اوکراین کمک کرد

کریپتو به عنوان روش انتخابی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی ظاهر شده است، زیرا مزایای زیادی نسبت به بانک‌ها و روش‌های سنتی انتقال پول دارد که کند، گران، و اغلب محدود و تحت نظارت هستند. در این خبر به بررسی کمک بایننس به اوکراین می پردازیم.

کمک بایننس به اوکراین

دولت اوکراین از جامعه ارزهای دیجیتال خواسته است تا در یک سری درخواست‌های رسانه‌های اجتماعی در آخر هفته حمایت کنند. میخایلو فدوروف، معاون نخست‌ وزیر و وزیر تحول دیجیتال، سه آدرس برای کمک‌های ارز دیجیتال در روز شنبه منتشر کرد.

او روز یکشنبه از صرافی‌های ارز دیجیتال درخواست کرد تا کاربران روسی را مسدود کنند.

من از همه صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال می‌خواهم که آدرس‌های کاربران روسی را مسدود کنند. مسدود کردن نه تنها آدرس های مرتبط با سیاستمداران روسی و بلاروسی، بلکه برای خرابکاری کاربران عادی نیز بسیار مهم است.

در دسترس بودن جامعه کریپتو 

جامعه کریپتو همیشه در دسترس هستند زیرا از زمان آغاز تهاجم روسیه در هفته گذشته، تقریباً 19 میلیون دلار کمک مالی دیجیتالی انجام شده است.

رویترز در 27 فوریه مجموعاً 8 میلیون دلار گزارش داد، با این حال، شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Elliptic ارقام خود را از 27 فوریه، 23:50 UTC به روز کرده است. مجموع دریافتی دولت اوکراین در حال حاضر 18.9 میلیون دلار است که اکثریت آن طی دو روز گذشته از درخواست آقای فدوروف بوده است و مبلغ دریافتی طی 24 ساعت گذشته تقریباً دو برابر شده است.

Elliptic کمک‌های مالی را از طریق دارایی‌های رمزنگاری شده تجزیه کرد و نشان داد که «اکثر کمک‌های دریافتی تا به امروز از طریق بیت‌کوین و اتریوم بوده است، اگرچه استیبل کوین‌های دلار آمریکا (تتر) سهم قابل توجهی دارند.»

بیش از نیمی یا 56.4 درصد در بیت کوین اهدا شده است، 31.8 درصد اتریوم بوده است، در حالی که 10.9 درصد استیبل کوین ها و کمتر از یک درصد دیگر آلت کوین ها هستند. بر اساس گفته‌های وو بلاک چین، موسس پولکادات، در صورت وجود آدرس DOT، آماده کمک مالی بود.

این شرکت اضافه کرد که کمک‌های ارزهای دیجیتال به گروه‌های داوطلب و هکر اوکراینی نیز از زمان آغاز تهاجم روسیه در روز پنجشنبه افزایش یافته است.

بایننس 10 میلیون دلار اهدا می کند

بزرگترین صرافی ارز دیجیتال بایننس با کمک 10 میلیون دلاری خود به این فراخوان پیوسته است. این شرکت ابتکار عمل را در 27 فوریه اعلام کرد و اظهار داشت:

این کمک مالی بین سازمان‌های بزرگ بین‌ دولتی و سازمان‌های غیرانتفاعی از جمله یونیسف، کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل، آژانس پناهندگان سازمان ملل، iSans و افراد نیازمند تقسیم خواهد شد تا به حمایت از کودکان و خانواده‌های آواره در اوکراین و کشورهای همسایه‌اش کمک کند.

یک پورتال وب اهدای کریپتو به نام صندوق امداد اضطراری اوکراین راه اندازی کرده است. در زمان نگارش این مقاله، 156 بیت کوین به ارزش حدود 5.8 میلیون دلار از 214 اهداکننده دریافت کرده بود. بایننس اعلام کرد که بیش از 16000 توکن BNB را برای این هدف متعهد کرده است.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT