سایت Blockchain.com

معرفی و آشنایی کامل با سایت Blockchain.com | صرافی Blockchain.com

زمان مطالعه 6 دقیقه

اگر می خواهید رمزارز معامله کنید، به یک بازار معتبر نیاز دارید تا در آن کار خود را آغاز کنید. پیشنهاد ما به شما این است که سایت Blockchain.com را بررسی کنید.

به جرات می توان گفت که امروزه کاربران رمزارز از انتخاب صرافی های رمزنگاری رنج می برند. این می تواند برای کسانی که هنوز صرافی را که می خواهند استفاده کنند انتخاب نکرده اند، سخت تر باشد. بنابراین امروز، بررسی جامعی از صرافی رمزنگاری Blockchain.com در اختیار شما قرار می‌دهیم تا ببینیم آیا این گزینه برای شما مناسب است یا خیر.

سایت Blockchain.com

سایت Blockchain.com

سایت Blockchain.com

Blockchain.com که قبلا با نام Blockchain.info شناخته می شد، در سال 2011 به عنوان یک کاوشگر بلاکچین بیتکوین تاسیس شد. این شرکت به ‌عنوان یکی از ۲۰ استارت‌آپ برتر فناوری رتبه‌بندی شده است و جایگاهی خود را در صنعت کریپتو برای خود تضمین کرده است.

مدت کوتاهی پس از تأسیس، این شرکت یک کیف پول رمزنگاری نرم‌افزاری به نام کیف پول Blockchain.com راه‌اندازی کرد، اما تا سال ۲۰۱۹ exchange Blockchain.com راه‌اندازی نشد. بنابراین امروز Blockchain.com هم کیف پول و هم صرافی ارائه می‌کند که می‌توانند به صورت جداگانه یا با هم استفاده شوند. این خدمات در بیش از 200 کشور در سراسر جهان از جمله ایالات متحده، بریتانیا، اروپا، هند و استرالیا در دسترس هستند.

یکی از ویژگی های جالب ارائه شده توسط Blockchain.com برنامه پاداش آن است. اما این برنامه چیست؟

پاداش در Blockchain.com

برنامه پاداش Blockchain.com شامل کسب درآمد از طریق رمزارز می شود. هیچ راهی برای کسب جوایز ارزهای دیجیتال به طور مستقیم از طریق صرافی Blockchain.com وجود ندارد، اما می‌توانید این کار را با استفاده از کیف پول Blockchain.com انجام دهید.

در حال حاضر می‌توانید با ذخیره رمزارز خود در حساب پاداش Blockchain.com تا 12 درصد پاداش کسب کنید، اگرچه این نرخ بسته به سکه مورد نظر متفاوت است. صرفاً ذخیره وجوه در حساب پاداش Blockchain.com برای شما جوایزی به همراه خواهد داشت (تا زمانی که یکی از سکه های پشتیبانی شده باشد)، اما آنها برای یک هفته قفل خواهند شد.

شما می توانید از میان طیف گسترده ای از سکه ها برای کسب پاداش انتخاب کنید. در زیر به همراه حداکثر نرخ پاداش فعلی آنها فهرست شده اند.

سکه و نرخ پاداش

Aave  4%

Algorand  3.5%

Bitcoin  2.95%

Bitcoin Cash  2.8%

Celo Euro  14%

Dai Stablecoin  9%

DeSo  2.5%

Dogecoin  3.5%

Ethereum  3.65%

Litecoin  2.8%

Pax Dollar  9%

Polkadot  5.5%

Stellar Lumen  2.8%

Tether  9%

USD Coin  9%

Wrapped Bitcoin 3%

Wrapped-DGLD  3%

yearn.finance  2.8%

سکه های ذکر شده در بالا را می توان به سه دسته تقسیم کرد: سکه های معمولی، سکه های پیچیده و استیبل کوین. استیبل کوین ها ارزهای دیجیتالی هستند که به یک کالای واقعی مانند دلار آمریکا یا طلا متصل می شوند. به این معنی است که تغییر در ارزش استیبل کوین ‌ها بسیار کم است که می‌تواند گزینه های پاداش قابل اعتمادتری را ایجاد کند. Blockchain.com نرخ پاداش 8.5٪ را برای همه استیبل کوین ها در برنامه پاداش خود ارائه می دهد.

از سوی دیگر، ارزهای پیچیده ارزش خود را به رمزارز دیگر متصل می کنند، اما بر روی یک بلاکچین جداگانه عمل می کنند. هر دو رمز پیچیده شده موجود از طریق ویژگی پاداش Blockchain.com نرخ 3٪ را ارائه می دهند.

اما برای برخی از ارزهای موجود در ویژگی پاداش Blockchain.com، حداقل مقدار سپرده وجود دارد. به عنوان مثال، شما باید حداقل 300 دلار در بیتکوین، حداقل 100 دلار در تتر و 1 دلار در بیتکوین کش برای کسب پاداش ماهانه واریز کنید.

توجه به این نکته مهم است که اگر می‌خواهید با استفاده از کیف پول Blockchain.com در ارز دیجیتال خود پاداش کسب کنید، باید به یک حساب «دسترسی کامل» ارتقا دهید. نگران نباشید، به هیچ اشتراک یا هزینه پرداختی نیاز ندارد. باید اطلاعات تماس و آدرس خود را وارد کنید و یک شناسه معتبر مانند پاسپورت یا گواهینامه رانندگی ارائه دهید. این قضیه به این دلیل است که Blockchain.com بتواند تأیید کند که شما چه کسی هستید.

وقتی هویت خود را تأیید کردید (که معمولاً بین 15 تا 30 دقیقه طول می‌کشد)، می‌توانید با ویژگی پاداش Blockchain.com شروع کنید. پاداش به صورت ماهانه به صورت رمزارزی که در کیف پول خود دارید پرداخت می شود که به شما امکان می دهد بدون زحمت درآمد غیرفعال کسب کنید!

سایر ویژگی های کیف پول

کیف پول Blockchain.com دو گزینه برای ذخیره رمزارز شما ارائه می دهد: در کیف پول کلید خصوصی یا حساب تجاری.

کیف پول کلید خصوصی غیرقانونی است. به این معنی که کلیدهای خصوصی شما و دارایی شما هرگز برای کسی غیر از شما قابل دسترسی نیست، حتی Blockchain.com.

از سوی دیگر، در حساب معاملاتی نگهبان است. هر وجوهی که در حساب معاملاتی نگهداری می‌کنید از نظر فنی در اختیار Blockchain.com است.

بنابراین اگر می‌خواهید با کیف پول Blockchain.com تجارت کنید، از حساب تجاری غیرحضوری استفاده خواهید کرد. اگر می خواهید وجوه خود را تا حد امکان ایمن نگه دارید یا به این زودی از آنها برای تجارت استفاده نمی کنید، مطمئن شوید که مبالغ زیاد را به کیف پول کلید خصوصی خود منتقل کنید.

استفاده از کیف پول Blockchain.com بسیار ساده و آسان است که آن را به گزینه خوبی برای کسانی تبدیل می‌کند که تازه وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌اند.

ویژگی های تبادل Blockchain.com

سایت Blockchain.com

سایت Blockchain.com

اگر به تجارت ارزهای دیجیتال علاقه دارید، صرافی Blockchain.com می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. تقریباً از هر کشوری در سراسر جهان می‌توانید تبادل داشته باشید و از آن استفاده کنید و به ویژگی های مفید دسترسی داشته باشید. بیایید به عناصر مختلف تبادل Blockchain.com بپردازیم.

سکه ها، توکن ها و ارزهای پشتیبانی شده

طیف گسترده ای از رمزارزها برای تجارت در صرافی Blockchain.com (از جمله بیشتر توکن‌های ERC-20) در دسترس هستند، از سکه های قدیمی گرفته تا سکه های جدید تر. خواه به دنبال سرمایه گذاری در یک سکه بسیار با ارزش مانند بیتکوین یا اتریوم باشید، یک استیبل کوین مانند USD Coin یا PAX Dollar بخرید، یا حتی برخی از توکن هایی را که تا به حال در مورد آنها نشنیده اید بررسی کنید، صرافی Blockchain.com شما را پوشش می دهد. در حال حاضر، بخش تبادل Blockchain.com از توکن های TRC-20 پشتیبانی نمی‌کند، اما در آینده نزدیک ممکن است تغییر کند.

همچنین در حال حاضر 129 جفت معاملاتی در سایت Blockchain.com موجود است که در مقایسه با سایر صرافی های موجود کمی محدود است.

از نظر ارز سنتی، سه مورد وجود دارد که توسط سایت Blockchain.com پشتیبانی می‌شوند: دلار آمریکا، پوند انگلیس و یورو.

هزینه ها

یکی از ناامیدکننده ترین عناصر تجارت کریپتو، هزینه هایی است که متحمل می‌شوید. این کارمزدها گاهی اوقات می‌تواند به طور غیرمنطقی بالا باشد، زیرا برخی از مبادلات بخش بزرگی از سود شما را از بین می‌برند. سایت Blockchain.com کارمزد فرستنده 0.2 درصد و کارمزد گیرنده 0.4 درصد دریافت می کند. در مقایسه با برخی صرافی های بزرگ مانند Coinbase و Bittrex، این نرخ کارمزد بسیار مناسبی است. Exchange Blockchain.com همچنین بسته به اندازه خرید یا فروش معین، تخفیف ‌های حجمی ارائه می‌کند.

علاوه بر این، صرافی Blockchain هیچ نوع کارمزدی برای برداشت سپرده دریافت نمی کند، به این معنی که می توانید هر چقدر که می خواهید به صورت رایگان وارد یا خارج کنید.

سایر ویژگی های exchange 

یکی دیگر از دلایلی که ممکن است exchange Blockchain.com را انتخاب کنید، دسترسی به ویژگی های تجاری پیشرفته آن است. این ویژگی ها شامل نمودارهای TradingView یکپارچه است که به شما امکان می دهد تجزیه و تحلیل فنی انجام دهید، انواع سفارشات پیشرفته از جمله سفارشات Limit و Stop-Loss که به شما امکان می دهد اهداف قیمتی را برای خودکارسازی معاملات تعیین کنید، و پیشنهاد معامله حاشیه ای که به شما امکان دسترسی به اهرم 5 برابری را برای افزایش خود می دهد.

اگر به دنبال تجارت در هر شرایطی هستید، می‌توانید برنامه exchange Blockchain.com را نیز دانلود کنید که در iOS و Android در دسترس است.

Blockchain.com Explorer

Blockchain.com همچنین محصولی به نام Blockchain.com Explorer دارد که می‌توانید از آن برای نگاه به آمار لحظه ای برای گسترده ای از بلاکچین، ارزهای دیجیتال و NFT استفاده کنید. مثلاً بگویید می‌خواهید نگاهی به آمار بلاکچین بیتکوین بیندازید. به شما امکان می دهد جدیدترین بلوک ها، نمودار ارزش بیتکوین، اندازه بلاکچین، نرخ هش تخمینی و موارد دیگر را مشاهده کنید.

اگر به NFT علاقه دارید، می‌توانید از Blockchain.com Explorer استفاده کنید تا به ارزشمندترین NFT‌ های موجود در بازار (همراه با قیمت و جدیدترین فروش آنها) نگاهی بیندازید، و می‌توانید مستقیماً به فروشگاه هر NFT معینی بروید.

جالب تر اینکه این شرکت به زودی از بازار جدید NFT خود رونمایی خواهد کرد. می‌توانید NFT‌ ها را از داخل کیف پول Blockchain.com خود خریداری، بفروشید و ذخیره کنید. اگر می خواهید در روز اول دسترسی داشته باشید، اکنون می توانید به لیست انتظار بپیوندید.

Blockchain.com ذخیره سازی، تجارت و کسب درآمد را آسان می کند

با Blockchain.com، می‌توانید دارایی دیجیتال خود را مدیریت کنید، سبد سهام خود را بسازید و حتی درآمد غیرفعال کسب کنید. با یک صرافی ساده، کیف پول و طیف وسیعی از ویژگی های عالی، جای تعجب نیست که میلیون ها نفر Blockchain.com را به عنوان فروشگاه همه کاره خود انتخاب کرده‌اند.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

    1. محسن دادار گفت:

      عجب دیدگاه پر محتوایی:)

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT