تکنیکال پالی‌گان (MATIC) ۱۱ خرداد

تحلیل تکنیکال پالی‌گان (MATIC) ۱۱ خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز پالی‌گان (MATIC) از 13 می(23 اردیبهشت) بین سطوح 0.600 دلار و 0.751 دلار معامله شد و نزدیک به دو هفته در این محدوده قیمتی حفظ شد. با این حال، در 26 می(5 خرداد) به زیر مرز پایینی کاهش یافت و به دنبال آن، 21 درصد رشد کرد. در این پست به تحلیل تکنیکال پالی‌گان (MATIC) ۱۱ خرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال پالی‌گان (MATIC) ۱۱ خرداد

در اثر این افزایش ، یک محدوده قیمتی جدید، از 0.564 دلار تا 0.683 دلار شکل گرفت. MATIC به احتمال زیاد درحال حاضر به دنبال سطوح حمایتی خود در این محدوده است. سطح اصلاحی 50% در 0.624 دلار یکی از این سطوح است، اما این رمزارز عمدتا می تواند در بالای سطح حمایت 0.600 دلاری تثبیت شود.

اگر خریداران حاشیه‌ای در این سطح وارد عمل شوند و بر قدرت خرس‌ها غلبه کنند، احتمال آغاز روند بازیابی بیشتر می شود. طی این سناریو، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که قیمت MATIC به سمت دو مقاومت مهم در 0.751 دلار و 0.809 دلار حرکت کند.

با مورد امتحان قرار گرفتن سطح 0.809 دلاری ، سود پالی گان از سطح 0.600 دلاری، به 35 درصد میرسد.

تکنیکال پالی‌گان (MATIC) ۱۱ خرداد

تکنیکال پالی‌گان (MATIC) ۱۱ خرداد

علیرغم اینکه شرایط برای صعود MATIC مساعد به نظر میرسد ، اما با افزایش ناگهانی فشار فروش ، این آلت‌کوین به زیر کف محدوده (0.564 دلار) کاهش می یابد و سناریوی گاوی باطل خواهد شد.

در چنین شرایطی، قیمت به کف پایین تری میرسد و بازار به نفع خرس ها خواهد بود. بنابراین ، قیمت MATIC می تواند در مسیر سقوط به سمت سطح 0.456 دلاری قرار گیرد.

منبع:fxstreet

امتیاز 5/5 - از 10 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT