امنیت صرافی Coinbase

بررسی امنیت صرافی Coinbase

زمان مطالعه 3 دقیقه

چند هفته پیش، یک شفاف سازی جدید و مورد نیاز SEC در 10Q (یک گزارش فصلی است که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار فدرال ایالات متحده اجباری شده است و توسط شرکت های سهامی عام ارائه می شود.) خود انجام دادیم، که سر و صداهایی در مورد نحوه نگهداری دارایی های کریپتو توسط Coinbase و اتفاقاتی که ممکن است در صورت ورشکستگی شرکت رخ دهد، ایجاد کرد. این موضوع باعث نگرانی افرادی شد که دارایی های کریپتو در Coinbase دارند. در این خبر به بررسی امنیت صرافی Coinbase می پردازیم.

امنیت صرافی Coinbase

امنیت صرافی Coinbase

امنیت صرافی Coinbase

حتی با اینکه دارایی های مشتری همیشه محافظت شده بود و مشکلی نداشت، باز هم ما درک می کنیم که این موضوع چقدر می تواند ترسناک باشد – به خصوص در یک بازار نزولی. ما می خواهیم برایتان توضیح دهیم که چگونه تا به امروز و همچنین در آینده دارایی های شما را ایمن نگه می داریم:

  • سرمایه شما، همیشه سرمایه شماست و کریپتوی شما نیز همیشه کریپتوی خودتان باقی می ماند: Coinbase سیستم های داخلی مانند یک بانک یا یک کارگزاری را حفظ می کند. دفتر کل حسابرسی شده ما حساب شما، دارایی های فیات و کریپتو شما را شناسایی می کند و فعالیت حساب شما را در هر لحظه پیگیری می کند. هرگز موقعیتی پیش نخواهد آمد که سرمایه مشتری با دارایی های شرکت اشتباه گرفته شود.
  • ما هرگز از سرمایه شما به صورت چند منظوره استفاده نخواهیم کرد و آن را تغییر کاربری نخواهیم داد: ما از دارایی های شما وام نمی دهیم یا اقدامی بر روی آنها نمی کنیم، مگر اینکه به طور خاصی شما به ما دستور دهید. بسیاری از بانک ها و مؤسسات مالی از سرمایه های مشتریان برای مقاصد تجاری از جمله اعطای وام و تجارت استفاده می کنند، به این معنی که آنها اغلب تنها کسری از دارایی های مشتری خود را در هر زمان در اختیار دارند. Coinbase همیشه دارایی های مشتری را 1:1 نگه می دارد. این بدان معناست که سرمایه ها در 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته و 365 روز سال در دسترس مشتریان ما است.
  • ما توافقنامه کاربر غیرتجاری خود را شفاف سازی کرده ایم: ما همیشه از سرمایه مشتری خود هم از نظر قانونی و هم از نظر فیزیکی محافظت می کنیم. همچنین اخیراً توافقنامه کاربر غیرتجاری خود را آپدیت کرده ایم تا صریحاً بر کاربرد ماده 8 UCC تاکید کنیم که در واقع همان حمایت قانونی است که مشتریان سازمانی ما نیز برای محافظت از دارایی های خود در صورت ورشکستگی متولی به آن تکیه می کنند. این موضوع تغییری در نحوه انجام تجارت ما ایجاد نمی کند. ما همواره بر این باور بوده ایم که دارایی های دیجیتالی که در اختیار ماست همیشه دارایی های مالی ماده 8 بوده اند و هیچ فرقی برایمان نداشتند، اما این موضوع را دقیقا مشخص کرده ایم تا شک و شبهه ای در آن وجود نداشته باشد.

ما امیدواریم که توضیحات بالا به شما – مشتری ما – اطمینان و شفافیتی که لازم داشتید را ارائه داده باشد. ما به دلیل سردرگمی پیش آمده در پی شفاف سازی اطلاعات عذرخواهی می کنیم. اگرچه آن شفاف سازی به منظور یک راهنمایی قابل اجرا برای هر نهاد نگهبان کریپتو سهامی عام (نگهداری اصل بهابرگ، پرداخت سود تقسیمی و تضمین معافیت های مالیاتی در ازای درصدی برعهده نهاد نگهبان است.) از سوی یک تنظیم کننده مهم بود، اما باز هم می دانیم که باعث عدم اطمینان و اضطراب غیر ضروری شد.

فضای کریپتو فضایی پویا است و ما همیشه به دنبال استفاده از بهترین ساختارها هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که دارایی های مشتریانمان به ایمن ترین شکل ممکن مدیریت می شود.

آخرین نکته در مورد چشم انداز کلی ما

همانطور که Brian چند هفته پیش این موضوع را با تیم های ما به اشتراک گذاشت، نوسانات در کریپتو – یا هر بازاری – اجتناب ناپذیر است. ما نمی توانیم آن را کنترل کنیم، اما برای آن نوسانات برنامه ریزی می کنیم. به همین دلیل است که در طی 10 سال گذشته، با وجود فراز و نشیب های کریپتو، Coinbase بر روی ساختن تمرکز کرده است مقیاس پذیری در نقاط اوج و نوآوری در نقاط پایین.

هیچ چیز در مورد Coinbase تغییر نکرده است. در هر صورت، ما در موقعیت قوی تری نسبت به چند ماه یا یک سال پیش هستیم – و به کار خود ادامه می دهیم تا همیشه ساده ترین و قابل اعتمادترین راه برای کار کردن مردم با کریپتو باشیم.

منبع : blog.coinbase.com

امتیاز 5/5 - از 15 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT