فروش سهام Coinbase

فروش سهام Coinbase به میزان ۱.۲ میلیارد دلار

زمان مطالعه 2 دقیقه

امسال به دلیل فرار سرمایه گذاران از دارایی های پرریسک به دلیل افزایش نرخ بهره و تورم، رمزارزها سقوط کردند. سرمایه گذاران در سهام صرافی کوین بیس بسیار بیشتر ضربه خورده اند. با اینکه بیت کوین در ماه می (اردیبهشت) 22درصد از ارزش خود را از دست داده بود، اما سهام کوین بیس حدود 40 درصد از ارزش خود را از دست داده است. در این پست به بررسی فروش سهام Coinbase توسط مدیران می پردازیم.

فروش سهام Coinbase

از زمان عرضه اولیه عمومی صرافی رمزارزی در سال 2021، چهار مدیر ارشد Coinbase Global. علیرغم کاهش بیش از 80 درصدی سهام این شرکت، با فروش سهام بیش از 1 میلیارد دلار درآمد کسب کرده اند. به عبارتی آنها سعی می کنند با فروش بخشی از سهام خود، سرمایه این شرکت را افزایش دهند.

مطالعه وال استریت ژورنال در مورد اسناد نظارتی نشان می‌دهد که برایان آرمسترانگ، فرد اهرسام و مدیریان امیلی چوی و سوروجیت چاترجی، ۱.۲ میلیارد دلار از روزی که شرکت مستقر در سانفرانسیسکو وارد بورس شد، از طریق معاملات سهام درآمد کسب کرده‌اند.

اسناد نشان داد که آرمسترانگ و تراست قابل فسخ او سهام را در مجموع 292 میلیون دلار فروختند. با این حال، او همچنان با 59.5 درصد از قدرت رای، اکثریت سهام را در شرکت دارد. چوی 9.7 میلیون دلار را برای اختیار خرید هزینه کرد و سهام را در مجموع 226 میلیون دلار فروخت، در حالی که چاترجی 6 میلیون دلار برای اختیار خرید هزینه کرد و سهام را در مجموع با سود 110 میلیون دلار فروخته است.

در این مدت، ارسام بیش از 500 میلیون دلار معاملات سهام انجام داد. او زمانی که قیمت در اوایل ماه جاری به پایین ترین حد خود رسیده بود، ۷۵ میلیون دلار سهام به نفع Paradigm One LP، صرافی رمزارزی که خودش یکی از بنیانگذاران آن بود، خریداری کرده است.

از آنجایی که هر چهار شریک سهام خود را در زمان لیبست شدن مستقیم کوین بیس فروختند، بخش بزرگی از سهام نیز در اولین روز معامله فروخته شد. عرضه اولیه عمومی (IPO) راهی است برای شرکت ها برای افزایش سرمایه از طریق فروش بخشی از سهام خود. برای موفقیت در فهرست های مستقیم، شرکت باید چنین فروش هایی را انجام دهد، زیرا به طور معمول، برخلاف عرضه عمومی، هیچ سهمی را نمی فروشد.

منبع: coinquora

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT