سرمایه گذاری جدید PayPal Ventures در Jetty

سرمایه گذاری جدید PayPal Ventures در Jetty

زمان مطالعه 2 دقیقه

Jetty شرکت خدمات مالی که از اهداف آن کمتر کردن هزینه های اجاره خانه است، سرمایه گذاری از طرف PayPal Ventures و Experian Ventures را اعلام کرد. بودجه و سرمایه گذاری جدید Jetty را قادر می سازد تا توسعه سرویس های خود را تسریع بخشد و در گسترش آن ها سرمایه گذاری کند.

هدف Jetty حمایت از مستاجران و املاک است با ارائه سرویس هایی از جمله Jetty Deposit، جایگزین سپرده تضمینی یا همان بیعانه، Jetty Rent یک برنامه پرداخت اجاره منعطف و Jetty Protect بیمه ای برای مستاجران.

شبکه Jetty مالک میلیون ها واحد اجاره ای در سراسر کشور است. Mike Rudoy بنیانگذار و مدیر عامل Jetty گفت:

ما معتقدیم که کار با معتبرترین نام ها در خدمات مالی سریع ترین و موثرترین راه برای دستیابی به چشم انداز شرکت است. این سرمایه گذاری جدید به ما امکان دسترسی به مجموعه ابزار جدیدی را برای بهبود سرویس های فعلی و ارائه راه حل های جدید به بازار می دهد. تقاضا برای خدمات مالی در اجاره ملک تا به حال هرگز بیشتر از این نبوده است و ما بر کاهش مشکلات مالی مستاجران در سراسر کشور تمرکز کرده‌ایم.”

این بودجه جدید از راه‌اندازی Jetty Credit پشتیبانی می‌کند. یک سرویس اعتباری جدید که گزارش پرداخت‌های اجاره به موسسه اطلاعات اعتباری را تسهیل می‌کند. این قابلیت جدید برای تعامل یکپارچه سرویس ها در پلتفرم Jetty طراحی شده است و به اجاره دهندگان و مدیران املاک یک راه‌حل ساده و همه‌جانبه ارائه می‌دهد.

Rachel Zabronsky سرمایه گذار در PayPal Ventures گفت: Jetty و پی پال یک مأموریت مشترک دارند و آن دسترسی عموم مردم به خدمات مالی است. “ما از اهداف Jetty که تسهیل روند اجاره برای همه مردم است هیجان زده ایم. همانطور که Jetty وارد مرحله بعدی رشد خود می شود، ما مشتاقانه منتظر حمایت از موفقیت آنها هستیم.

Alpa Lally معاون Data Business سرویس Experian اطلاعات مصرف کننده گفت: ما متعهد به شناسایی و همکاری با شرکت هایی هستیم که مصرف کنندگان را توانمند می کنند و از هدف Jetty برای بهبود زندگی مالی مستاجران حمایت می کنند. ما مشتاقانه منتظر همکاری با این تیم برای کمک به گسترش تجارت اصلی آنها و توسعه سرویس های جدید آنها برای مشتریان هستیم.

سرمایه گذاری PayPal Ventures و Experian Ventures به دنبال سرمایه گذاری دیگری از Wilshire Lane Capital و Morgan Properties است که توسط Jetty در فوریه 2022 اعلام شد.

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT