بهترین افزونه چت وردپرس

10 بهترین افزونه چت وردپرس در سال 2023

افزونه چت وردپرس یک راه عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان از طریق وب سایت شما است. چت های زنده برای پاسخ به سوالات پیش فروش و ارائه پشتیبانی زنده ایده آل هستند. بهترین افزونه چت وردپرس را در ادامه معرفی کرده ایم.

مشتریان می توانند به سرعت پاسخ ها را دریافت کنند که باعث افزایش اعتماد به نفس می شود. خوشبختانه، تعداد زیادی افزونه چت برای انتخاب وجود دارد.

چرا از افزونه چت وردپرس استفاده کنیم؟

مشتریانی که سوال دارند به یک راه آسان برای دریافت پاسخ نیاز دارند. ممکن است به بسیاری از این سؤالات در یک سؤال متداول پاسخ داده شود، اما همیشه سؤالی وجود دارد که در وب سایت به آن پاسخ داده نمی شود. ارتباطات ایمیلی اغلب یک فرآیند کند است. پلاگین ها به شما این امکان را می دهند که ارتباط بین خود و مشتریان خود را خودکار کنید. چت بات ها می توانند ارتباطات را مدیریت کنند و در صورت نیاز آن را به شما تحویل دهند. این یک راه عالی برای جذب سرنخ ها و افزایش رضایت مشتری است. یک چت زنده بیشتر از یک ایمیل احساس شخصی می کند. این راحت تر از برقراری ارتباط تلفنی است. با مکالمات تلفنی، تشخیص اینکه چه زمانی طرف مقابل صحبت نمی کند، ممکن است دشوار باشد، بنابراین شما با یکدیگر صحبت نمی کنید. همچنین، درک کسی ممکن است دشوار باشد. پشتیبانی مشتری اغلب به یک اسکرین شات، یک فایل، یک پیوند و غیره نیاز دارد، بنابراین به هر حال مکالمه باید به یک مکالمه مبتنی بر متن بازگردد.

یک افزونه چت وردپرس این مشکلات را با ارائه یک ویژگی چت زنده به وب سایت شما حل می کند. بیایید نگاهی به برخی از بهترین افزونه های چت زنده در دسترس بیندازیم.

بهترین افزونه های چت وردپرس

بهترین افزونه های چت وردپرس که به ترتیب فهرست شده اند

  • HubSpot
  • Tidio
  • JivoChat
  • LiveChat
  • Live Chat by Formilla
  • Chaty
  • Tawk.To Live Chat
  • 3CX Live Chat
  • Crisp
  • Olark

بیایید نگاهی به 10 بهترین افزونه چت وردپرس بیندازیم تا بتوانید خودتان تصمیم بگیرید که بهترین افزونه چیست!

1.سایت HubSpot

HubSpot یک غول مارکتینگ است. آنها چت زنده، CRM و بسیاری از دیگر عملکردهای سیستم مدیریت محتوا (CMS) را ارائه می دهند.

چت زنده، تهیه بلیط کمک، ربات‌های خودکار و بسیاری موارد دیگر، همگی در بسته Service Hub موجود هستند که در افزونه رایگان HubSpot WordPress موجود است. آنها 5/4.5 ستاره با بیش از دویست هزار کاربر فعال به دست آورده اند.

این افزونه قابل اعتماد و سازگار است و با افزونه چت زنده بدون هزینه برای وردپرس، انتخاب خوبی است، به خصوص اگر با پلتفرم Hubspot آشنا باشید. HubSpot تنها در صورتی دارای یک نقطه ضعف است که بیش از نیاز شما در کل مجموعه ویژگی های خود ارائه دهد. البته، اگر در حال حاضر از سایر خدمات آن استفاده می کنید، ماندن در اکوسیستم HubSpot منطقی است.

ویژگی های کلیدی HubSpot:

. خدمات متعدد، از جمله چت

. پنجره های باز شو

. چت زنده

. تولید Lead

. جذب Lead

. چت ربات ها

. مدیریت رهبری

. پشتیبانی زنده

قیمت: رایگان، حرفه ای از 18 دلار در ماه شروع می شود

2.سایت Tidio

Tidio یک افزونه چت وردپرس است که شامل ابزارهای ایمیل مارکتینگ برای کمک به رشد کسب و کار شما است. ویجت قابل تنظیم با نام تجاری شما کار می کند. این شامل قالب ها و یک ویرایشگر است. یک برنامه تلفن همراه به شما امکان می دهد از iOS یا Android برای پاسخگویی به مشتریان استفاده کنید. زمانی که مشتریان به وب سایت شما مراجعه می کنند، نوتیفیکیشن ها به شما نشان می دهند. هنگامی که مشتریان از سایت شما بازدید می کنند به شما اطلاع می دهد و پیش نمایش تایپ زنده را ارائه می دهد. می‌توانید صفحه‌ای را که بازدیدکنندگان شما به آن نگاه می‌کنند را ببینید تا به آنها کمک خاصی بکنید. ابزارهای بازاریابی ایمیلی به شما کمک می کنند تا با بازدیدکنندگان خود در ارتباط باشید.

این افزونه تمام ابزارهایی را که برای ایجاد جعبه های چت زیبا و کاربردی نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. این یک راه حل سبک وزن و قابل تنظیم است و 100٪ سازگار با موبایل است. علاوه بر این، انواع کانکتورهای شخص ثالث به راحتی در دسترس شما هستند تا از آنها استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی Tidio:

. ویجت قابل تنظیم

. اطلاعیه

. پیش نمایش تایپ زنده

. لیستی از صفحات مشاهده شده را مشاهده کنید

. ابزارهای ایمیل مارکتینگ

. اپلیکیشن موبایل رایگان

. قالب ها

قیمت: رایگان؛ حرفه ای از 15.83 دلار در ماه شروع می شود.

3.سایت JivoChat

JivoChat یک افزونه پیام رسان تجاری همه در یک است که چت زنده، تلفن، ایمیل و پلتفرم های چت رسانه های اجتماعی را مدیریت می کند. از طریق ویجت چت زنده تماس بگیرید و دریافت کنید. یک پیام آفلاین به مشتریان امکان می‌دهد از زمان در دسترس بودن شما مطلع شوند. گزینه هایی برای تماس مجدد با مشتری ارائه دهید. می توانید چت های چند نماینده و تیمی داشته باشید. یک نشانگر تایپ زنده زمانی را نشان می دهد که شخصی در حال تایپ کردن است. چت زنده به طور خودکار به زبان بازدیدکنندگان ترجمه شده و به زبان شما باز می گردد. از 25 زبان پشتیبانی می کند.

نسخه حرفه ای پاسخ هایی را اضافه می کند که می تواند به طور خودکار چت را مدیریت کند. می توانید چت را بین نمایندگان انتقال دهید. سایت را در زمان واقعی نظارت کنید. این شامل محرک های هوشمند و موارد دیگر است.

ویژگی های کلیدی JivoChat:

. پیام رسان تجاری همه کاره

. ویجت چت زنده

. به برنامه های چت رسانه های اجتماعی متصل می شود

. تماس بگیرید و دریافت کنید

. پیام آفلاین

. گزینه های پاسخ به تماس

. چندین عامل

. چت های تیمی

. یادآوری ها

. پاسخ های از پیش ساخته شده

. نشانه‌های تایپ زنده

. مترجم خودکار

. نسخه حرفه ای موجود است

قیمت: رایگان، نسخه حرفه ای از 19 دلار در ماه شروع می شود (صورتحساب سالانه).

4.سایت LiveChat

افزونه LiveChat یک راه حل منعطف و موثر برای افزودن چت زنده به وب سایت وردپرس شما است. اجرای آن ساده و آسان است زیرا تقریباً با تمام سازندگان سایت وردپرس و تم ها سازگار است. علاوه بر این، LiveChat با برنامه‌های مهم تجارت الکترونیکی مانند WooCommerce، BigCommerce و دیگران توافق‌نامه‌هایی دارد که این راه‌حل ایده‌آل برای کسانی است که با تجارت الکترونیک کار می‌کنند.

این افزونه با یک پنجره چت دلپذیر در پایین صفحه در سمت مشتری پذیرای کاربران است. آن جعبه دائماً قابل مشاهده است و به راحتی در دسترس است. به‌علاوه، پاسخ‌های خودکار کنسرو شده با پاسخ دادن به بازدیدکنندگان در یک لحظه در وقت شما صرفه‌جویی می‌کنند.

ویژگی های کلیدی LiveChat:

. سیستم فروش بلیط

. قابل تنظیم

. با چندین وب سایت ارتباط برقرار می کند

. پاسخ های آماده

. آپلود فایل

. رتبه بندی ها

. ردیابی

. متن

. گزارش ها

. ترجمه آماده است

قیمت: از 20 دلار در ماه شروع می شود.

5.بهترین افزونه چت وردپرس سایت Live Chat by Formilla

Live Chat by Formilla یک افزونه رایگان و ممتاز است که خدمات زیادی را اضافه می کند. اکثر ویژگی ها در نسخه پریمیوم موجود هستند. چت از طریق یک ویجت قابل تنظیم آماده برای موبایل انجام می شود. نظارت بر زمان واقعی بازدیدکنندگان به شما امکان می دهد تعداد بازدیدکنندگان وب سایت خود را مشاهده کنید. چت فعال به شما امکان می دهد چت های خودکار را راه اندازی کنید. دارای اتوماسیون بازاریابی برای ایمیل و پیام های درون برنامه ای است. می‌توانید نظرات خصوصی، چت‌های آفلاین، ویژگی‌های سفارشی و غیره اضافه کنید. همچنین برنامه‌های دسک‌تاپ و تلفن همراه، پیام‌های آماده، مسدود کردن، اشتراک‌گذاری فایل، چندین عامل زنده و موارد دیگر را اضافه می‌کند. با صدها برنامه ادغام می شود و چند زبانه است.

ویژگی های کلیدی برای چت زنده توسط Formilla:

. افزونه پریمیوم

. ویجت آماده برای موبایل

. نظارت در زمان واقعی

. چت ربات های هوش مصنوعی

. اشتراک گذاری فایل

. انتقال چت

. قابل تنظیم

. چت آفلاین

. ادغام

. چند زبانه

. نسخه حرفه ای موجود است

اگر به دنبال راه حلی هستید که به راحتی با سبک وب سایت شما ادغام شود اما برای کسانی که ترافیک سایت کمی دارند، فورمیلا عالی است. چت با ابزارهایی مانند پاسخ های از پیش تعیین شده، پاسخ های هوشمند و ربات ها ساده می شود.

قیمت: رایگان؛ نسخه حرفه ای از 19.99 دلار در ماه شروع می شود.

6.سایت Chaty

Chaty یک چت باکس شناور و پیام های فراخوان به اقدام به وب سایت شما اضافه می کند. ماشه نمایش را برای تعیین زمان نمایش جعبه گفتگو تنظیم کنید. از بین 8 افکت مختلف انتخاب کنید. آیکون ها را سفارشی کنید، دکمه های مختلف را انتخاب کنید و اندازه ویجت را تغییر دهید. نماد پیام های معلق به عنوان یک CTA کار می کند. به کانال های مختلف متصل می شود تا بازدیدکنندگان شما بتوانند از برنامه های چت شبکه های اجتماعی و پلتفرم های مورد علاقه خود استفاده کنند. همچنین شامل فرم تماس است.

نسخه حرفه ای 25 کانال و برنامه اجتماعی مختلف، سفارشی سازی ویجت، گوگل آنالیتیکس، هدف گذاری صفحه، هدف گیری منبع ترافیک، هدف گیری موقعیت مکانی و موارد دیگر را اضافه می کند.

ویژگی های کلیدی Chaty:

. ویجت شناور

. CTA سفارشی

. ماشه نمایش

. جلوه های بصری متعدد

. سفارشی کردن آیکون ها

. نماد پیام‌های معلق

. فرم تماس با ما

. به چندین کانال متصل شوید

. خصایص بیش از آن است که بتوان فهرست کرد

. نسخه حرفه ای موجود است

قیمت: رایگان، نسخه حرفه ای از 49 دلار در سال شروع می شود.

7.سایت Tawk.To Live Chat

Tawk.To Live Chat یک افزونه رایگان چت وردپرس است که به شما امکان می دهد چندین وب سایت و نماینده را از یک داشبورد واحد مدیریت کنید. نمایندگان می توانند با استفاده از برنامه های رایگان، بازدیدکنندگان را از طریق رایانه و دستگاه های تلفن همراه نظارت کرده و با آنها چت کنند. برنامه ها با iOS، Android، Windows و Mac OS کار می کنند. شما می توانید از طریق هر مرورگری وارد شوید.

با استفاده از این افزونه وردپرس، می‌توانید وب‌سایت‌ها و عوامل متعددی را از یک داشبورد کنترل کنید و این افزونه را به یک افزونه فوق‌العاده ساده و آسان برای استفاده تبدیل کنید. به علاوه، می‌توانید مکان‌هایی را که باکس‌های چت در صفحات خاصی در سایت خود در دسترس هستند، سفارشی کنید.

ویژگی های کلیدی Tawk.To Live Chat:

. از آن در رایانه و دستگاه های تلفن همراه خود استفاده کنید.

. بازدیدکنندگان را در زمان واقعی نظارت کنید.

. چندین نماینده و وب سایت از یک داشبورد.

. برنامه های کاربردی برای محبوب ترین سیستم عامل ها.

قیمت: رایگان

8.بهترین افزونه چت وردپرس سایت 3CX Live Chat

3CX Live Chat یک افزونه رایگان است که به تنهایی کار می‌کند، اما می‌توانید آن را با مجموعه ارتباطات CX3 برای افزودن صدا و ویدیو ادغام کنید. این افزونه چت وردپرس دارای نمایندگی های نامحدود است و آنها می توانند مشتری را به نماینده دیگری منتقل کنند. می توانید دپارتمان هایی را راه اندازی کنید تا ترافیک را به سمت نماینده مناسب هدایت کنند. پیام های آفلاین ایجاد کنید تا مشتریان را مطلع کنید.

از طریق داشبورد می‌توانید سبک چت‌باکس‌های خود را به همراه تعداد زیادی ویژگی دیگر سفارشی کنید. این افزونه قطعا رقیب برترین افزونه چت رایگان موجود است.

سوابق چت ها را نگه می دارد تا بتوانید به آنها مراجعه کنید. می توانید جعبه گفتگو را طوری تنظیم کنید که به طور خودکار ظاهر شود. عکس و لوگو را به چت اضافه کنید. چت همچنین می تواند شامل نظرسنجی و نظرسنجی باشد. این یکی دارای ویژگی های بیشتر از آنچه که در یک توضیح پوشش داده شده است.

ویژگی های کلیدی 3CX Live Chat:

. نمایندگان نامحدود

. انتقال به نماینده دیگر

. دپارتمان ها را راه اندازی کنید

. پیام های آفلاین

. سوابق را حفظ می کند

. بازشو خودکار

. نظرسنجی و نظرسنجی

. گزارشات در سطح سازمانی

. با مجموعه ارتباطات ادغام می شود

قیمت: رایگان

9.سایت Crisp

Crisp یک افزونه چت وردپرس است که برای رشد لیست ایمیل شما و ایجاد سرنخ طراحی شده است. این شامل برنامه‌های دسکتاپ و تلفن همراه، نوتیفیکیشن‌های هم‌زمان و زمان‌بندی در دسترس بودن است. می توانید مکالمه را برای ایجاد لیست مخاطبین برچسب گذاری کنید. این نشان می دهد که بازدیدکنندگان شما چه چیزی را در زمان واقعی تایپ می کنند، بنابراین لازم نیست منتظر بمانید تا آنها به پایان برسند و Send را بزنید. سازنده چت بات به شما امکان می دهد یک ربات چت خودکار ایجاد کنید.

همچنین می‌توانید آن را با ادغام‌هایی که با پلتفرم‌های دیگر متصل می‌شوند، گسترش دهید. با Slack، Messenger، Twitter، Telegram، SMS و ایمیل خود یکپارچه شوید. نسخه حرفه ای همچنین محرک ها، مسدود کردن، پاسخ های آماده، صدا، سفارشی سازی و موارد دیگر را اضافه می کند. Crisp حتی به لیست بهترین افزونه های مارکتینگ ما رسید.

ویژگی های کلیدی Crisp:

. مکالمات را تگ کنید

. اپلیکیشن های موبایل و دسکتاپ

. نوتیفیکیشن های زمان واقعی

. برنامه در دسترس بودن

. تایپ در زمان واقعی

. صندوق ورودی تیم

. قابل ارتقا با نسخه حرفه ای

. با پلتفرم های دیگر ادغام می شود

قیمت: رایگان؛ نسخه حرفه ای از 25 دلار در ماه شروع می شود.

10.بهترین افزونه چت وردپرس سایت Olark

Olark یک راه حل کمتر شناخته شده اما به همان اندازه قوی برای چت زنده است. این یکی از ظاهر شیک‌تر و قابلیت‌های هر پلاگین چت زنده در حال حاضر موجود است.

می‌توانید از داده‌های به‌دست‌آمده از رویارویی‌های خود برای بهبود خدمات مشتریان خود در حرکت رو به جلو استفاده کنید. شما می توانید با ایجاد پروفایل های کاربری جامع برای کمک به مشتری دقیق تر، فروش احتمالی آینده و موارد دیگر، پشتیبانی هدف را اجرا کنید.

این به شما امکان می دهد داده هایی را که از کاربران خود جمع آوری کرده اید در Olark یا CRM دلخواه خود سازماندهی کنید.

این افزونه یک راه حل فوق العاده برای شرکت هایی است که برای پشتیبانی از طرح فروش خود به تعاملات خدمات مشتری وابسته هستند. علاوه بر این، می توانید اطلاعات داده شده در چت باکس خود را به زبان مورد نظر خود ترجمه کنید.

ویژگی های کلیدی Olark:

. هشدارهای قابل تنظیم

. پیکربندی آسان اتوماسیون

. چت را به سمت عوامل مناسب هدایت کنید

قیمت: رایگان. ویژگی های حرفه ای از 29 دلار در ماه شروع می شود

کدام افزونه چت وردپرس بهترین است؟

استفاده از چت زنده به دلایل مختلف در حال رشد است. این یک روش فوق‌العاده برای جذب مشتریان جویای کمک است، راهی برای حل مشکلات خود برای آن‌ها فراهم می‌کند، و اجازه می‌دهد به قیف پشتیبانی خود دسترسی داشته باشید به نحوی که بتوانید مدیریت کنید. به دنبال بهترین راه حل، سفری منحصر به فرد برای هر وب سایتی خواهد بود. در اینجا رتبه بندی افزونه های بالا آمده است.

عکس

پیشنهاد می‌کنیم یکی از راه‌حل‌های آزمایشی رایگان، مانند HubSpot یا JivoChat را امتحان کنید و قبل از پرداخت پول برای یک سرویس ممتاز، ببینید آیا این راه‌حل‌ها جواب می‌دهند یا خیر.

تصویر برجسته از طریق یولیا کوناکوفسکا / shutterstock.com

افشا: اگر چیزی را پس از کلیک کردن روی لینک ها در پست خریداری کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. این به ما کمک می کند تا محتوای رایگان و منابع عالی را در جریان نگه داریم. با تشکر از شما برای حمایت!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT